Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Let's make a game for two! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Let's make a game for two! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Let's make a game for two! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Let's make a game for two! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Let's make a game for two! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Let's make a game for two! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Let's make a game for two! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Let's make a game for two! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Let's make a game for two! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Let's make a game for two! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Let's make a game for two!

Go down

Let's make a game for two! Empty Let's make a game for two!

Indlæg af Gæst Søn 20 Apr 2014 - 14:11

WANTED DEAD OR ALIVE!
Let's make a game for two! Tumblr_m7n7lx25qk1rt3fn2

Så blev det vist min tur til opsøg alle jer væsner som der befinder sig her på siden, Gabric er ny kreation som jeg har haft på hjerne i lidt lang tid og nu er han så spilbar. Gabric er lidt yngre karakter end dem som jeg normalt laver, men der skal jo nogle nyt til kød til ind i mellem og derfor vil jeg nu forsøg med en yngre og lidt mindre erfaren vampyr.

OMKRING GABRIC!
Ja hvad er der og sige om den unge mand, han var originalt et menneske der kom fra de kroatiske rigmands liv, han levet i overklassen hvor at han havde alt det som hjerte nu kun ønske sig på den tid. Men en ting havde han bare ikke, kærlighed. Gabric var netop i de dage, en ung mand som der hele tiden begik sig på den forkerte side af vejen, som rigmand ment han at han havde sig selv over den normal lov og orden. Den magt som han havde misbrugt han ofte på sex, alkohol og gambling, altså et forkert liv der kostet ham alting. Han spillet en aften væk med den forkerte person, og da han var på vej hjem igen blev han så overfaldt at den mand som han havde spillet med, manden var ude efter en ting, hans blod. Uden og vide det var Gabric snart et menneskeligt lege tøj for vampyren som drabet ham, men bedst som Gabric havde troede at han skulle dø fik han blot et andet liv.

Gabric har som sådan aldrig haft en skaber der kun lære ham hvordan at han skulle overleve, han lært sig selv hvordan at han kun overleve som vampyr og med tiden gik det hurtigt op for ham at livet som vampyr var bedre end det liv som han havde som menneske. Han forlod derfor Kroatien for leve livet som udødelig, de først år var ikke nemme for ham men han kom igennem dem og han vokset sig hurtigt op til fuld voksen vampyr.

I dag er Gabric så igen mere eller mindre tilbage på hans små vaner som han havde som menneske, livet han har nu er stadig i overklassen, han er model for overnaturlig fotografer og hans liv har aldrig været bedre. Som person er han blev mere selvstændig, arrogant og måske lidt for rapkæftet ind i mellem, han har lært og styre hans egen følelser og han er derfor ikke bundet til de menneskelig svagheder.
______________________________________________________

Det var så en mindre intro til omkring hvem Gabric er, nu vil jeg så bare stille mine egen emne krav som jeg har i hverdagen.

KRAV
For guds skyld vil jeg gerne se at der bliver holdt en standart på over de ti linjer, jeg skriver nemlig selv over de 500 ord, så jeg vil minimum gerne have 300 ord eller der over som modspil.
Kreativt indhold er altid en god ting, jeg kan virkelig ikke hold til langtrukne emner hvor at der intet sker, så være klar på kun komme med lidt kreativt indhold for så gør jeg gerne det samme.
Jeg staver altså ikke perfekt så lev med at jeg har min fejl.
Jeg svare altså ikke med det samme, det kan god til op til tre-fire dage før at jeg har et svar klar da jeg lider af en større skriveblokade så lad venligst vær med blive ved med skub til mig hvis jeg ikke lige kan svare på emnet.
Jeg vil være rigtigt glad hvis du laver din tekst i afsnit, en mur af tekst er altså utrolig tung for mine øjnene og hjerne, det kan give mig mindre lyst til skrive et svar hvis jeg først skal smask hoved igennem en mur af tekst.

PLOT, IDEER OG ANDET!
Vi har de klassiskes emner, venner, fjender og alt der under!
Jeg kun måske godt tænke mig og finde en mere fast partner til Gabric, køn som sådan er lige meget, Gabric er mere ude efter personlighed, det skal helst være en overnaturlig partner da Gabric ikke rigtigt gå indenfor og være sammen med menneske, udover hvis han da ikke kan for lov til forvandle person sener hen.

Ellers er jeg bare åben for alting, så skriv gerne hvis der sted hvor at i kan brug mig!


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's make a game for two! Empty Sv: Let's make a game for two!

Indlæg af Gæst Lør 3 Maj 2014 - 1:45

jeg vil da meget gerne emne med dig. Jeg mener da selv jeg kan overholde dine krav. Selv har jeg det med at holde et par dage, hvor jeg samler inspiration før jeg svarer, samt holder jeg gerne af skrive et godt stykke. Stavefejl kan man leve med, laver dem jo selv :3

Angående plot, er jeg åben for det hele, name what you want darling :D


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's make a game for two! Empty Sv: Let's make a game for two!

Indlæg af Gæst Lør 3 Maj 2014 - 11:01

Hvor episk, kan godt lide at vi begge to har avatar fra TVD som os er gift IRL xD

Men det lyder da dejligt nok at du gider og emne med mig, måske kun vi på det der partner skab, hvis du altså selv har lyst til være med på den, dog skal jeg advar om alt kan ske når man er samme med Gabric så forvente altid lidt af hvert fra min side, men ellers er der hvis ikke så meget andet som du behøver og vide. Vil dog lige læs lidt på din profil så jeg ved lidt mere om den karakter først ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's make a game for two! Empty Sv: Let's make a game for two!

Indlæg af Gæst Lør 3 Maj 2014 - 11:43

Ja det er skam sjovt :D

et partnerskab, den er jeg da med på...men skal lige høre snakker vi intimt eller like partners in crime?
åhh det gør jo kun det hele så meget sjovere. Hun er jo selv halv engel, halv vampyr, hvilket vil sige hendes vampyriske side er knap så rar og kan nærmest få folk som Hannibal the Cannibal til at ligne ingenting. Hun er skam ikke bange af sig, frygter heller ikke just smerte. Plus hvad er livet uden en smule drama der kan gøre det hele desto mere interessant?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's make a game for two! Empty Sv: Let's make a game for two!

Indlæg af Gæst Lør 3 Maj 2014 - 12:03

Tænkte nu nok mere intimt end som crime, der har en i forvejen ^^
Så den er lidt optaget lige nu, men det var faktisk et af de punkter jeg søger, en lidt mere fast partner til Gabric som der ikke så bange for ham igen og som der lidt mere holdbar og som kan udholde lidt mere end bare det normal, Gabric har et eller andet med test folk større planner indfor smerte og andre af sådan ting, men igen det så helt op til dig :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's make a game for two! Empty Sv: Let's make a game for two!

Indlæg af Gæst Lør 3 Maj 2014 - 12:06

Jamen den er jeg da åben for...but who wouldn't?
så vi siger de har et partner skab eller får de et, skal bare være sikker på om det er noget de allerede har i forvejen eller noget vi skal skabe?

jeg tror sagtens det kunne være sjovt, hendes smertetærskel er høj, plus hun frygter ikke rigtig noget [det hun frygter siger hun jo ikke højt] men hun ville højst tænkelig ikke frygte ham.

jeg ved ikke rigtigt det med at han vil teste hende for hvad hun kan tåle, det må vi jo se på

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's make a game for two! Empty Sv: Let's make a game for two!

Indlæg af Gæst Lør 3 Maj 2014 - 12:11

Nu er din karakter jo lidt ælder end min, men der kun måske godt have været en mulighed for at de kun have mødt hinanden før i tiden, måske engang før at Gabric blev forvandlet til vampyr også kun det være at de jo kun have haft et eller andet samme tilbage den gang, men Amara har bare ikke vist hvad der sket med ham derefter? Altså at han blev forvandlet og han derfor forsvandt fra verden fordi at han skulle lære sig selv og kende igen, du ved en ung nyfødt vampyr er jo utrolig farlig og kom nær og derfor kun han jo have forlad hende for ikke og bringe hende i større fare?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's make a game for two! Empty Sv: Let's make a game for two!

Indlæg af Gæst Lør 3 Maj 2014 - 12:13

Jo det kunne vi da sagtens sige. Det kunne vel være deres forhold var det tætteste hun kom på kærlighed [hun tror ikke rigtig på det] og da han så forsvandt, troede hun han var død og forsvandt bare selv?

så selve emnet vil handle om at de mødes igen, og hvordan det de havde før blomstre op igen, selvfølgelig med de komplikationer der nu engang er. Intet er jo en dans på røde roser

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's make a game for two! Empty Sv: Let's make a game for two!

Indlæg af Gæst Lør 3 Maj 2014 - 12:20

Det var nemlig det jeg tænkte ^^

Altså jeg tror helt sikkert at det nok skal blive intetsandt og se hvad der sker i mellem dem, for Gabric bliver det nok ikke den mest nemme opgave at forklar at han nød til forsvinde fordi at han jo blive helt andet væsen end som han engang vær, plus at hans følelser jo os har ændre sig en del med at han blev vampyr. Så det skal nok blive mindre dans og snak om de dage..

Men hvor mødes de? Tænkte mere om der var særlig sted hvor at de mødes efter så mange år, for Gabric kommer trods alt lidt omkring i byen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's make a game for two! Empty Sv: Let's make a game for two!

Indlæg af Gæst Lør 3 Maj 2014 - 12:22

ja, hun har skam også ændret sig en del. Kærlighed er ikke øverst på hendes liste mere.

Jeg tænker at de som unge tog til parken, måske var det et sted de kunne være alene? Jeg ved ikke så meget om hans fortid, men muligvis kunne det være hans familie ikke brød sig om hende?

btw er nysgerrig, hvor længe siden er det de så hinanden sidst?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's make a game for two! Empty Sv: Let's make a game for two!

Indlæg af Gæst Lør 3 Maj 2014 - 12:31

Gabric sætter hellere ikke selv kærlighed på en så høj plan mere, hans følelser og interesser blive jo lavet om da han blev vampyr så det har ikke været i hans tanker i mange år, men en gamle flamme er måske mere det der skal til for give ham et wake up call :)

Altså Gabric blev forvandlet i 1626, kort tid efter at han blev 25 år også det kun være at de mødt hinanden i åren op lidt før at han blev 25, måske da han var omkring 23-24? så 1624? Eller der omkring?

Parken kun godt være et sted hvor at du kun mødes ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's make a game for two! Empty Sv: Let's make a game for two!

Indlæg af Gæst Lør 3 Maj 2014 - 12:33

Det kunne sagtens være et stort wake up call for dem begge ^^

1624 fungere skam fint for mig :3

super, kunne du evt. starte?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's make a game for two! Empty Sv: Let's make a game for two!

Indlæg af Gæst Lør 3 Maj 2014 - 12:36

Det kan jeg godt, men det bliver først sener idag, da jeg har en smule engelsk admin arbejde som jeg lige skal igennem først, men jeg kan lave det efter at jeg færdig kan godt kig på det ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's make a game for two! Empty Sv: Let's make a game for two!

Indlæg af Gæst Lør 3 Maj 2014 - 12:37

du senere bare en PM når det er lavet :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's make a game for two! Empty Sv: Let's make a game for two!

Indlæg af Gæst Lør 3 Maj 2014 - 12:38

Fint det er en aftale så ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's make a game for two! Empty Sv: Let's make a game for two!

Indlæg af Dexter Søn 4 Maj 2014 - 14:58

Altså, jeg vil også gerne smide Dexter ind på banen som en spiller. Og da han ikke lige er fjende materiale, tænkte jeg vi skulle holde os fra den.

Jeg skal ikke lige sige hvor han ville passe ind, men måske de har mødtes til et shoot? Han arbejder som freelance journalist og kunne være sendt ud på en opgave for at interviewe ham til at sladder magasin for de overnaturlige eller noget.
Dexter
Dexter
Novice (Rank 3)

Bosted : En etværelses lejlighed i udkanten af Terre - Søger roommate til større lejlighed.

Antal indlæg : 31


Tilbage til toppen Go down

Let's make a game for two! Empty Sv: Let's make a game for two!

Indlæg af Gæst Man 5 Maj 2014 - 12:42

sounds like a good plan you got sir!

Det kun jeg nemlig godt gå med til hvis det skulle være, det os være sjovt og se hvad der faktisk kommer ud af Gabric hemmeligheder som han normalt ikke fortæller til verden omkring ham så helt sikkert!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's make a game for two! Empty Sv: Let's make a game for two!

Indlæg af Dexter Man 5 Maj 2014 - 13:53

Jeg har sendt dig en PM nu.
Dexter
Dexter
Novice (Rank 3)

Bosted : En etværelses lejlighed i udkanten af Terre - Søger roommate til større lejlighed.

Antal indlæg : 31


Tilbage til toppen Go down

Let's make a game for two! Empty Sv: Let's make a game for two!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum