Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
At the Disco again - Scarlet EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
At the Disco again - Scarlet EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
At the Disco again - Scarlet EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
At the Disco again - Scarlet EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
At the Disco again - Scarlet EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
At the Disco again - Scarlet EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
At the Disco again - Scarlet EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
At the Disco again - Scarlet EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
At the Disco again - Scarlet EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
At the Disco again - Scarlet EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

At the Disco again - Scarlet

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

At the Disco again - Scarlet Empty At the Disco again - Scarlet

Indlæg af Baalichi Tirs 6 Maj 2014 - 18:16

S: Diskoteket
T: 22:15
O: En masse mennesker, borde, dansegulv, et par flasker på gulvet
V: Køligt og mørkt udenfor

Diskotekets musik kunne allerede høres 100 meter væk fra bygningen. Men Baal tænkte, at han alligevel kunne prøve sig at gå ind på diskoteketet bare for at se, om der var nogle gamle venner eller nogle tøsebørn, han kunne finde. Men chancen for det ville formenligt være utrolig lille.
Så Baal skannede stille rummet op og ned, mens han kiggede over det hele.
Derefter gik han op i baren og bestilte en stor pilsner. Han drak den i en stor slurk, bestilte en ny igen, og satte sig nede ved et bord. Han havde klædt sig i sin hvide habit, hvor han havde sat en pakke med cigaretter i brystlommen. Derudover havde han lædersko på og et par Ozzy Osbourne solbriller på.
Mange af folkene dansede, men der var også mange, der sad og drak ved bordene og også et par enkelte der så ud som om de havde hænderne i bukserne på hinanden. Faktisk ret ulækkert efter Baal's smag. Meeeeen nu skulle han ikke fokusere på det. Han ville bare se sig om i byen igen.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

At the Disco again - Scarlet Empty Sv: At the Disco again - Scarlet

Indlæg af Scarlett Tirs 6 Maj 2014 - 18:36

Scarlett gik normalt ikke sådan på diskotek, men lige denne aften trængte hun til noget nyt, så hun havde besluttet at slå et smut forbi. Hvem vidste? Det kunne måske vise sig at blive sjovt.
Hun trådte ind ad døren og satte kurs mod baren. Hun bestilte en øl, inden hun så sig om efter et sted at sidde. Stort set alt var optaget, men hun fandt et bord, hvor der kun sad en (Baal) og hun traskede roligt derhen.
Hun var i dagens anledning iført en sor tanktop, der gik til lige over navlen, et par lavtaljede "harem"-bukser, samt et par hvide kondisko.
Hun stoppede ved bordet og kastede et blik på fyren. Hun var virkelig nødt til at råbe for at han ville have den mindste chance for at høre ham.
"Er det okay, hvis jeg sætter mig her?"
Lige på stedet her, skulle man da godt nok ikke have en skarp hørelse, så var man da blevet døv. Et svagt smil trådte frem på hendes læber, mens hun betragtede manden. Noget kunne tyde på, at hendes held alligevel var med hende.
Scarlett
Scarlett
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 141


Tilbage til toppen Go down

At the Disco again - Scarlet Empty Sv: At the Disco again - Scarlet

Indlæg af Baalichi Tirs 6 Maj 2014 - 18:48

Baal lagde mærke til pigen der kom gående hen imod ham, men han skulle da godt nok spidse ører for at høre, hvad det var, hun sagde til ham.
"Ja, det må du da gerne!"
Han råbte også rigtigt højt for at hun kunne høre ham, men han klappede alligevel på sædet ved siden af sig selv for at vise, at det var helt okay. Hun så ganske nydelig ud, men også ret udfordrende klædt.
"Hvad laver De her, frøken? Ude med venner?"
Han vidste godt det nok ikke var tilfældet, men det kunne jo godt være.
"Og hvad hedder De?"
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

At the Disco again - Scarlet Empty Sv: At the Disco again - Scarlet

Indlæg af Scarlett Tirs 6 Maj 2014 - 18:58

Hvis Scarlett ikke havde hørt, hvad manden havde sagt, var de klap han lavede på sædet rigeligt til, at hun forstod meningen. Hendes smil voksede en smule, inden hun satte sig. Hun rettede opmærksomheden mod ham, da han igen talte, og hun fik et overrasket udtryk i ansigtet.
"Nej hvor er mine manerer dog? Mit navn er Scarlett. Og jeg er her, fordi jeg syntes, jeg havde lyst til noget anderledes. Men hvis jeg må spørge... Hvad laver De her helt alene?"
Nysgerrigheden var tydelig at spore i hendes stemme, trods det at hun stadig måtte råbe for at føre en samtale med ham. Det var da virkelig imponerende så høj den musik var. Den var da virkelig ikke egnet til at føre samtaler i.
Hun tog en slurk af sin øl, inden hun igen betragtede ham. Han så nu ikke værst ud. Han var alligevel temmelig veltrænet, og hun fik en følelse af, at han ikke var menneske, men det var også alt hun kunne vurdere lige nu. Resten måtte komme senere og lige i øjeblikket, havde det ikke den store betydning.
Scarlett
Scarlett
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 141


Tilbage til toppen Go down

At the Disco again - Scarlet Empty Sv: At the Disco again - Scarlet

Indlæg af Baalichi Tirs 6 Maj 2014 - 19:08

Baal grinte til hende, mens han løftede sit glas med øl.
"Jeg er her for at få en øl og møde nye mennesker! Og mine manerer er da heller ikke, som de plejer! Mit navn er Baal Iman!"
Han rakte sin hånd frem for at ryste den med hendes. Samtidig tog han endnu en slurk af sin øl og smilte charmerende til hende. Ikke på den forførende måde, men hans venlige charmerende smil, når han ville have en ven.
Derefter tog han en cigaret frem af sin brystlomme, tændte den og begyndte at tage et par sug. Først bagefter kom han til at tænke på det
"Undskyld, gør det noget, at jeg ryger? Og skal vi ikke gå udenfor? Det er svært at høre hinanden her!"
Han kunne mærke at luften var tyk og varm herinde, men han vidste ikke hvad hun ønskede.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

At the Disco again - Scarlet Empty Sv: At the Disco again - Scarlet

Indlæg af Scarlett Tirs 6 Maj 2014 - 19:20

Scarlett gengældte hans skål, mens hun lyttede til hans ord.
"Jamen det er da hyggeligt at møde dig Baal. Så jeg kan næsten forstå, at vi er her af stort set samme grund? At have det sjovt?"
Hun tog en tår af sin øl, inden hun gav ham hånden. Hun gengældte hans smil og betragtede ham lidt, mens han fik tændt sin cigaret.
Hun kunne ikke helt lade være med at grine over hans ord. Det var på ingen måde en ond latter, men mild og ganske imødekommende.
"Det gør mig ikke noget, ryg du bare løs."
Hans spørgsmål om at gå udenfor, fik hende kort til at se rundt. Der var temmeligt indelukket herinde, noget hun ikke lige havde bemærket med det samme. Hun vendte igen blikket mod ham og nikkede, inden hun gjorde mine til at rejse sig. Hun tog sin øl, inden hun kom helt op at stå.
Scarlett
Scarlett
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 141


Tilbage til toppen Go down

At the Disco again - Scarlet Empty Sv: At the Disco again - Scarlet

Indlæg af Baalichi Tirs 6 Maj 2014 - 19:34

"Haha, ja det kan man da næsten sige!"
Da de gik på vej ud, bestilte Baal endnu en øl, bare på flaske. Luften var friskere og han kunne ikke lade være med at trække dybere indåndinger herude. Han tog en slurk af sin øl og kiggede hen på Scarlett.
"Det var bedre, var det ikke frøken Scarlett?"
Et par folk stod også derude og snakkede og en af dem kom hen til Baal og Scarlett:
"Hey, er det ikke sandt, at der findes overnaturlige væsner?"
Baalichi kiggede på fyren, kiggede hen på Scarlett, som han syntes havde en svag dunst af overnaturlighed over sig og derefter hen på mennesket igen.
"Neeeeeej, det er noget man fortællet børn."
Han kunne ikke lade være med at grine over fyrens nedtrykte udtryk, da han gik tilbage til gruppen af venner, han stod imellem.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

At the Disco again - Scarlet Empty Sv: At the Disco again - Scarlet

Indlæg af Scarlett Tirs 6 Maj 2014 - 20:53

Scarlett fulgte roligt med Baal. Hun nåede lige at tømme glasset og bestille en øl på flaske, inden de trådte ud. Hun tog en slurk, inden Baals stemme nåede hendes øre, og hun rettede svagt smilende blikket mod ham, idet hun nikkede.
"Meget bedre. Jeg forstår virkelig ikke, hvordan man kan holde det der ud i længere tid ad gangen. Nå men det skal jeg ikke fundere over nu. Jeg kom for at have en hyggelig aften, så det har jeg tænkt mig at få."
Smilet voksede en smule, inden hun rettede opmærksomheden mod en fyr, der kom gående hen til dem.
Drengens spørgsmål fik hende først til at hæve brynet, for så bagefter at knække sammen af indestængt latter over Baals svar. Hun var efterhånden overbevist om, at han ikke var menneske, men resten var endnu uklart. Mest fordi noget både tydede på engel og dæmon. Det var en rap replik, det måtte hun give ham, men på den anden side kunne hun godt forestille sig deres ansigtsudtryk, hvis hun lige pludselig valgte at stå der i sin sande form. Det ville nok skræmme livet af ham.
"Det kunne have været sjovt at se resten af gruppens ansigter, hvis du havde sagt ja."
Scarlett
Scarlett
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 141


Tilbage til toppen Go down

At the Disco again - Scarlet Empty Sv: At the Disco again - Scarlet

Indlæg af Baalichi Tirs 6 Maj 2014 - 21:07

Baal braste i latter.
"Du skulle have prøvet under katoliscismens levetid at overbevise nonner og munke, at Gud ikke fandtes." Han måtte holde en pause for at få luft. "Der er en grund til, at jeg holder mig uden for Vertikanets magtområde! De hader mig inderligt."
Han kunne ikke lade være med at grine over alle de ting Urban 2 havde sagt, han ville gøre mod ham. Efter lidt tid tørrede han sine øjne og kiggede på Scarlett.
"Det må du undskylde. Men HAR haft min teenageperiode om det. Jeg er engel og dæmon. Hvad race er De, frøken?"
Han vidste, det muligvis var et personligt spørgsmål, men han håbede, hun ville svare.
"Og må jeg spørge, om nogen har sagt, at De har et par meget smukke øjne?"
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

At the Disco again - Scarlet Empty Sv: At the Disco again - Scarlet

Indlæg af Scarlett Tirs 6 Maj 2014 - 21:37

Tanken om hvor fornærmede biskopper ville blive, over en der rendte og skreg, at gud ikke fandtes, var nok til at få Scarlett til at trække på smilebåndet.
Da han undskyldte, rystede hun på hovedet.
"Du skal ikke undskylde. Det er kun godt at have sjove minder."
Da han fortalte om sin race, lyttede hun interesseret. Det var altså derfor, det ikke lige havde været til at regne ud. Han var hybrid. Dem havde hun ikke mødt så mange af, men hun var bestemt ikke fordømmende, og indtil videre havde hun jo hygget sig meget godt, så hun så ingen grund til at droppe ham.
"Jeg er dæmon. Det lyder helt underligt at sige, for jeg er aldrig blevet spurgt før."
Hendes smil voksede en smule, men gled over i et hævet øjenbryn ved hans kompliment. Så nemt skulle han ikke slippe. Normalt ville man jo sige "ih nej men tak skal du da have", men Scarlett var en smule anderledes. Hun så rent faktisk ud til at tænke lidt over hans ord.
"Altså en gang eller to ja, men man kan aldrig få for mange komplimenter."
Hun var nok temmelig flabet, men det var trods alt hendes natur.
Scarlett
Scarlett
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 141


Tilbage til toppen Go down

At the Disco again - Scarlet Empty Sv: At the Disco again - Scarlet

Indlæg af Baalichi Tirs 6 Maj 2014 - 21:55

Baal nikkede og hævede sit glas til hendes svar på hans kompliment. Han kunne lide hendes flabethed.
"Jeg er helt enig. Ville da også være underligt andet."
Han smilte venligt til hende og håbede ikke det virkede slesk, men bare venligt.
"Så du er dæmon? Knæhøjt karse! Hvor længe har du eksisteret?"
Stille drak han sin øl færdig og tørrede sig om munden med sin håndflade. Det at stå herude med en levende person var fantastisk. Specielt en person, han rent faktisk kunne tale flydende med uden at skulle hakke igennem sproget.
En kuldegysning gik igennem ham. Et par gader væk kunne han se en bil, som han kendte rigtigt godt. Men efter at have blinket var den væk. Havde han hallucineret? Måske var han blevet paranoid efter at kigge sig over skulderen de sidste måneder inden han tog til Asien.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

At the Disco again - Scarlet Empty Sv: At the Disco again - Scarlet

Indlæg af Scarlett Tirs 6 Maj 2014 - 22:08

Scarlett gengældte hans skål, inden hun tog en tår. Det gjorde det kun mere interessant, at han ikke tog det så tungt, at hun drillede lidt. Det gav alligevel nogle flere muligheder, end hvis han bare var blevet mobset.
Hans spørgsmål fik hende til at tænke lidt. Hun fik kort flashbacks af skudepisoder, brag og eksplotioner, inden hun igen rettede sin opmærksomhed mod ham.
"Jeg trådte ind i denne verden i starten af den amerikanske borgerkrig. Hvor længe jeg har eksisteret i dæmonernes dimension inden, aner jeg ikke."
Det var forunderlig let at snakke med ham, selvom der var engleblod i hans årer. Hun plejede aldrig rigtig at falde i hak med engle, men hun slog sig til tåls med, at det måtte være hans dæmonside, der gjorde noget på det punkt.
Hun bemærkede kort hans kuldegysning, og instinktivt drejede hun hovedet mod det sted, hvor han kiggede. Hun kunne ikke se noget, men at dømme på hans ansigtsudtryk, havde han set et eller andet. Hun tog endnu en tår af sin øl, inden hun prikkede ham på skulderen.
"Er du okay? Vil du ind igen?"
Scarlett
Scarlett
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 141


Tilbage til toppen Go down

At the Disco again - Scarlet Empty Sv: At the Disco again - Scarlet

Indlæg af Baalichi Tirs 6 Maj 2014 - 22:23

Baalichi nikkede. Den Amerikanske Borgerkrig.
"Ja, mange dæmoner blev undfanget under Borgerkrigen. Var du med Syd eller Nord?"
Han havde mødt en masse ny undfangdede dæmoner, der kom fra Den Amerikanske Borgerkrig. Så gad vide om hun havde mødt Abe Lincoln?
Så da hun spurgte til hans kuldegysninger, rystede han på hovedet.
"Nej tak. Det var bare... Ligemeget"
Han smilte lidt nervøst og grinte. Han trak vejret tungt og kiggede ud over gaderne.
"Hvad siger du at vi skaffer et par øller og smutter et andet sted hen?"
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

At the Disco again - Scarlet Empty Sv: At the Disco again - Scarlet

Indlæg af Scarlett Tirs 6 Maj 2014 - 22:32

Hans spørgsmål fik hende til at smile igen. Hun var faktisk ikke klar over, at der var mange på det tidspunkt, men det var vel egentlig også ligemeget.
"Jeg var slet ikke med. Jeg var for ung. Jeg har været med, da englænderne tog til USA - det hedder et eller andet specielt, jeg kan bare ikke lige huske hvad, samt 1. og 2. verdenskrig."
Scarlett lod ham stå lidt i sine egne tanker. Hans svar fik hende ikke just til at tro på ham. Hun var sikker på, at der var et eller andet, der nagede ham. Hun nikkede dog til hans forslag. Hvis han var bange for at være her, skulle han da ikke blive.
"Jo det kan vi da sagtens. Jeg holder parkeret på parkeringspladsen ved siden af, hvis det er?"
Hun betragtede ham et godt stykke tid, for hun ville være sikker på, at han faldt til ro igen. Uden egentlig at tænke over det, fiskede hun hans cigaretter og lighter op af hans brystlomme og tændte en til dem hver. Hun havde prøvet at ryge før, så hun hostede og hakkede ikke, men hun havde ikke lige planer om at blive afhængig, så det var fint nok, hvis det bare var en gang imellem.
Scarlett
Scarlett
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 141


Tilbage til toppen Go down

At the Disco again - Scarlet Empty Sv: At the Disco again - Scarlet

Indlæg af Baalichi Tirs 6 Maj 2014 - 22:44

Baal nikkede tankefuldt. Det lød meget plausibelt.
"Har du bil? Det lyder lækkert, hvis du gider køre. Men nu har du vel ikke fået for meget at drikke, unge frøken?"
Han smilte stille til hende, og kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet, da hun tog hans smøger ud af hans karton og tændte den med hans lighter. Det var svært ikke at lade være med at stå og kigge på hende, mens hun røg.
"Jeg vidste ikke, at en pige som dig røg? Ved godt du er dæmon, men er du ikke for uskyldig til det?"
Han grinte lidt akavet, efter han sagde det. Derefter nikkede han for at indikere, at de kunne begynde at gå henimod hendes bil.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

At the Disco again - Scarlet Empty Sv: At the Disco again - Scarlet

Indlæg af Scarlett Tirs 6 Maj 2014 - 22:59

Hun kunne ikke lade være med at grine af hans spørgsmål. Stadig ikke en ond latter.
"På ingen måde nej. Der skal lidt mere til."
Hun kunne ikke helt lade være med at grine lidt over hans reaktion, men igen måtte hun hæve et bryn. Uskyldig? Det var da vidst længe siden, hun havde været det. Hun rystede på hovedet som svar.
"Uskyldig ville jeg ikke lige vove at påstå, jeg er, men lad det nu være ved det."
Hun førte an hen til bilen. Hun fandt nøglen frem fra sin lomme, og efter at have låst op, åbnede hun galant døren for Baal. Det var måske lidt den omvendte verden, men lige i aften var hun chaufføren.
Bilen var spækket med radio-udstyr, samt en lille touchskærm, der lige nu var slukket, men som ellers indeholdt data om alle forbrydere i politiets system. En ekstra knap nede under vidnede om, at bilen også ejede en sirene.
Scarlett satte sig ind, tog sele på og kastede igen et blik på Baal.
"Som ordenshåndhæver må jeg bede dig om at tage sele på. Hvorhen kunne du tænke dig at komme?"
Hendes smil voksede en smule, idet hun drejede nøglen og motoren begyndte at brumme.
Scarlett
Scarlett
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 141


Tilbage til toppen Go down

At the Disco again - Scarlet Empty Sv: At the Disco again - Scarlet

Indlæg af Baalichi Tirs 6 Maj 2014 - 23:07

Baalichi grinte lidt, men da hun omtalte sig selv som ordenshåndhæver, kunne han ikke lade være med at lade et par nervøse tanker gå gennem hans hjerne. Ordenshåndhæver? Sikke noget tis!
"Tjaaa, tænkte vi skulle ud til stranden? Den er helt fantastisk smuk her om aftenen!"
Stille tog han sikkerhedsselen på og sørgede for at den sad helt stramt. Derefter smilte han til hende.
"Så du er en del af ordensmagten? En del af kriminalafdelingen eller bare regulær politibetjent?"
Det var ret akavet, at han snakkede med en betjent, som helt sikkert ville få ham ind på den lukkede, hvis hun fandt ud af, hvad han lavede med ligene i sin kælder.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

At the Disco again - Scarlet Empty Sv: At the Disco again - Scarlet

Indlæg af Scarlett Tirs 6 Maj 2014 - 23:20

Scarlett havde mest ment det i joke. Også fordi at hendes bil indvendigt jo skreg langt væk af panser. Det var kun udefra, at det lignede en almindelig bil (så almindelig som en muskelbil nu kan være). Hun havde ikke lige forventet den reaktion fra ham. Hun slog det dog ud af hovedet, da han kom med idéen til stranden.
"Stranden it is then."
Hun satte bilen i bakgear og lod den trille ud på vejen. Hun skiftede igen gear, og de var på vej.
Hans næste spørgsmål fik hende til at smile. Han var interesserende nysgerrig. Det var altid en god ting.
"Jeg er civilbetjent. Jeg assisterer både kriminalafdelingen, men også gadebetjentene. Jeg syntes vi har snakket så meget om mig. Du har slet intet fortalt om dig selv. Og bare rolig. Jeg anholder dig ikke. Jeg har fri."
Efter et lille stykke tid, kunne hun igen parkere bilen. Denne gang foran stranden. Hun havde været inde på en tank på vejen og havde købt en six-pack.
Hun steg ud af bilen og sørgede for at låse den, efter Baal var trådt ud. Hun førte roligt an ned til sandet. Hun tillod sig at smide skoene. Det var rent faktisk rart at få lov til at rende med bare tæer i sandet, især når hun nu var så tæt på sit element.
Scarlett
Scarlett
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 141


Tilbage til toppen Go down

At the Disco again - Scarlet Empty Sv: At the Disco again - Scarlet

Indlæg af Baalichi Tirs 6 Maj 2014 - 23:42

Stille fulgte Baalichi med hende, mens han tænkte over, hvad han skulle svare. Han kunne helt klart ikke fortælle, hvad han lavede.
"Tjaa, lad os sige, at jeg er entrepenør.. Jeg arbejder forskellige steder og støtter folk med forskellige ting."
Derefter satte han sig ned, og tog nonchelant og med et drilsk blik i øjnene en øl og knappede den op med tænderne. Hun ville muligvis misbillige dette, men han elskede at gøre det. På denne måde følte han, at han havde kontrollen over øllen.
Og han måtte indrømme, at han virkeligt nød stranden. Dens duft, sandet, og specielt det, at det var mørkt nu, og at se månen spejle sig i vandet. Han måtte indrømme, at dette var smukt... Bare ikke lige så smukt som Thailand.
"Nå, har De været rundt i verden, Betjent Smuk?"
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

At the Disco again - Scarlet Empty Sv: At the Disco again - Scarlet

Indlæg af Scarlett Tirs 6 Maj 2014 - 23:54

Scarlett lyttede interesseret til hans ord. Hun måtte dog indrømme, at det havde virket som om, han var nødt til at tænke over svaret. Hun skubbede tanken væk igen, da han var færdig med at snakke.
"Det lyder spændende. Får du rejst meget så?"
Hun kunne ikke helt lade være med at grine over hans måde at åbne øllen på. Det var ganske vidst uortodokst, men når der ikke lige var andre muligheder, var det vel fint nok.
Hun tog selv en øl, men i stedet for at åbne den med tænderne, lod hun kapslen fryse til, så hun med et vift med hånden fik den til at flyve af med et lille *plop*. Hun tog en tår med blikket ud over vandet, inden hun igen rettede sin opmærksomhed mod ham, da han kom med et nyt spørgsmål.
"Betjent smuk? Den var ny, men jeg må vel hellere takke for komplimentet. Jo jeg har rejst en del, men ikke siden jeg slog mig ned her i Di Morga. Stedet her har alligevel en hvis charme over sig, der giver mig lyst til at blive."
Hendes smil voksede en smule, inden hun igen tog en tår af sin øl. Selvom hun nød hans selskab, funderede hun alligevel lidt over hans intentioner. Ikke at hun var nervøs for, om han ville gøre noget, men hun gik ikke ud fra, at han bare havde planlagt en tur til stranden for ingenting.
Scarlett
Scarlett
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 141


Tilbage til toppen Go down

At the Disco again - Scarlet Empty Sv: At the Disco again - Scarlet

Indlæg af Baalichi Ons 7 Maj 2014 - 0:09

Han smilte til hende, imens han tog endnu en år af sin øl, hvilket tømte den, og han måtte lige kigge ekstra i bunden for at sikre sig, at den var tom.
"Ja, jeg har rejst meget igennem årene, og har lavet forskellige ting. Men de seneste 60 år har jeg været her i Terre, hvis man ser bort fra en tur jeg havde til Asien i en 4 måneders tid, hvor jeg hjalp lidt mere privat."
Han lod som om han tog hatten af, da hun takkede for komplimenten, og han nikkede eftertænktsomt til hendes ord om, at Terre var en charmerende på.. Dog på sin egen måde.
"Tjaaaa, ja, det har du ved ret i. Men byen er også ret frastødende med nogle af de folk, der gemmer sig i byens gader. Og... Kender du tilfældigvis en fyr, der hedder Mike Lorgan? Kriminalbetjent?"
Hvis hun gjorde, håbede han ikke, hun snakkede om ham.
"Det siges, at han jager en fyr, han kalder den moderne Frankenstein."
Han grinte lidt og kastede med hovedet.
"Men det er sikkert bare rygter."
Her kunne han ikke lade være med at tage endnu en øl, knappe den op på samme måde, og rykke sig lidt tættere på Scarlett.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

At the Disco again - Scarlet Empty Sv: At the Disco again - Scarlet

Indlæg af Scarlett Ons 7 Maj 2014 - 0:24

Mens hun fik tømt sin øl, lyttede Scarlett interesseret til hans ord. Hun åbnede endnu en øl, mens hun tænkte lidt over sit svar.
"Jeg har ikke været i Asien i 100 år... Bogstavelig talt."
Hendes smil voksede og hun tog en tår af øllen. Det var ikke slemt, men hun begyndte efterhånden at mærke virkningen af alkohollen. Hun var ikke svimmel endnu, men hun kunne alligevel mærke, at det snurrede en smule.
Igen lyttede hun til, hvad han sagde, men hun måtte tænke sig lidt om over hans spørgsmål. Det var ikke altid nemt at kende forskel på efterforskerne, for der var efterhånden en del af dem.
"Altså jeg kender ham kun af navn. Jeg kan ikke lige sætte ansigt på ham."
Hans udtalelse om den moderne Frankenstein fik hende igen til at grine. Hun var nu ikke i tvivl om, hvem han mente.
"Åh jo ham. Mellem os to sagt, er der lige så stor sandsynlighed for at han fanger ham, som at Ulven fanger Hjulben."
Det var måske noget af en sammenligning, men manden havde ikke haft et gennembrud i sagen efter flere år, så hun tvivlede ærlig talt på, at han ville få den opklaret.
Scarlett
Scarlett
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 141


Tilbage til toppen Go down

At the Disco again - Scarlet Empty Sv: At the Disco again - Scarlet

Indlæg af Baalichi Ons 7 Maj 2014 - 0:35

Baal nikkede og smilede charmerende til hende. Han kunne mærke øllerne, for han begyndte at nyde hver detalje af hende og ønske at han måtte 'trylle' for hende.
"tjaaa... Det har du vel nok ret i.."
Han følte sig mere lettet nu og kunne smile langt mere charmerende og drillende til hende. Så han forsøgte sig at rykke tættere på, så de næsten sad skulder ved skulder. Nu måtte han håbe, at hun ikke følte, at han var for påtrængende. For så kunne det ende galt.
"Men De sagde, et eller andet med, at De har været i Asien, Betjent Smuk? Hvorhenne?"
Han grinte drillende til hende og sendte hende et blik, der sagde, 'kom så, kan man huske det?'
Imens han ventede på hendes svar, tog han endnu en slurk af sin øl og mærkede en langsom summen i kroppen. Herfra tog han en cigaret op af lommen, tændte den og begyndte at ryge, mens han kiggede ud over havet.
"Det er virkelig en smuk udsigt, ikke sandt, frøken?"
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

At the Disco again - Scarlet Empty Sv: At the Disco again - Scarlet

Indlæg af Scarlett Ons 7 Maj 2014 - 0:46

Scarlett gengældte hans smil og selv hendes var begyndt at have noget charmerende over sig. Hun tog endnu en slurk af sin øl, mens hun lyttede til hans ord.
Det var på ingen måde svært at huske, hvor hun havde været henne, for den træning hun havde fået, brugte hun jo stadig, og den lå stadig i baghovedet.
"Jeg var i Japan. Jeg har studeret hos xiao-lin munkene. Nej jeg er ikke selv munk."
Hun sendte ham et drillende blik med en mine, der sagde "du kommer bare, mester". Ikke at hun udfordrede ham, men når han nu kunne drille hende, kunne hun vel også give lidt igen.
Hun havde bemærket, at han rykkede tættere på, men det generede hende egentlig ikke. Tværtimod. Af ren refleks løftede hun sin frie hånd, så han ikke satte sig på den, og uden at hun egentlig tænkte over det, havnede den på hans lår. Ikke at hun gjorde noget, den lå der bare.
Ved hans ord om udsigten, drejede hun hovedet, så hun kunne se ud over havet.
"Jo det er det i den grad. Men siden hvornår har den her samtale lige handlet om udsigten?"
Igen havde hun et drillende glimt i øjet, da hun vendte blikket mod ham og hun tog endnu en gang en slurk af sin øl.
Scarlett
Scarlett
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 141


Tilbage til toppen Go down

At the Disco again - Scarlet Empty Sv: At the Disco again - Scarlet

Indlæg af Baalichi Ons 7 Maj 2014 - 8:22

"Lyder faktisk ret fedt. og nej, selvfølgelig handlede det ikke om udsigten."
Han kunne ikke lade være med at smile drillende til hende, og da han lod mærke til, at hendes hånd var kommet op på hans lår, listede han lige så stille sin arm omkring hendes lænd. Med hånden tæt på hendes balle, men uden at den rørte.
Han sukkede lige så stille, mens han tog endnu en øl. Han nød virkeligt at sidde ved stranden med en dejlig dame. Måske ville hun være med på noget? Men han ville ikke skynde noget. For så ville det helt klart gå galt.
"Hvad fik en smuk kvinde som dig til at tage til Terre?"
Han blinkede drillende til hende, stillede sin øl fra sig mens han tændte en cigaret og røg den, inden han drak resten af sin øl.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

At the Disco again - Scarlet Empty Sv: At the Disco again - Scarlet

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum