Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Blindness of disco //cervo// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Blindness of disco //cervo// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Blindness of disco //cervo// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Blindness of disco //cervo// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Blindness of disco //cervo// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Blindness of disco //cervo// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Blindness of disco //cervo// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Blindness of disco //cervo// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Blindness of disco //cervo// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Blindness of disco //cervo// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Blindness of disco //cervo//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Blindness of disco //cervo// Empty Blindness of disco //cervo//

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 16:41

Tid: IRL
Dato: IRL
Omgivelser: diskotekting xD
Sted : Diskoteket
Vejr: Udenfor regner det lidt
________________________________________________

En ung pige sad henne i hjørnet af diskoteket, henne ved sofaerne og sådan. Hun vidste egentlig ikke hvad hun lavede her, hun var nemlig ikke så meget for at danse? mere for at synge og spille musik eller male og sådan
Hun sad der og kiggede på de andre der dansede til den vilde musik, og discokuglen der blindende en hvis man fik kigget op på den i det forkerte tidsrum
Hun drak lidt af sin fanta der havde stået på bordet foran hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blindness of disco //cervo// Empty Sv: Blindness of disco //cervo//

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 16:46

Igennem støv regnen kom en skikkelse gående på vej hen imod diskoteket.
Skikkelsen var høj og mandligt bygget. Denne skikkelse var Cervo.
Cervo små løb og nådede døren ind til diskoteket og gik ind. Manga piger kiggede på ham med flirtende blikke men det tog han sig ikk af. Han ville bare i tør vejr og måske få en ven? hvam vidste det på det tidspunkt?
Han gik hen imod sofaerne og satte sig ned. Nogle pop duller satte sig næsten ved siden af ham, sofaen ved siden af, og grinte højlydt. Cervo vendte øjne af dem og så hen på en pige der sad alene. Han gik hen til hende. "Heej... Er der noget i vejen?" spurgte han og satte sig ned i modsatte ende af sofaen end hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blindness of disco //cervo// Empty Sv: Blindness of disco //cervo//

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 16:49

Xio fjernede blikket fra diskokuglen og de dansene folk for så at kigge mod den ny ankommende herre der sad lidt væk fra hende.
"uhm...nej sad bare lige og ja forsvandt i synet af diskokuglen" svarede hun stille og smilte til ham "heh... hvorfor spørger de?" sagde hun så ligeledes så stille som før, men stadig så man kunne høre det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blindness of disco //cervo// Empty Sv: Blindness of disco //cervo//

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 16:51

Cervo trak på skulderne "Du ligende en der ville ønske du aldrig var taget herhen." sagde han og smilte så til hende. "Heej jeg hedder Cervo... og du er?" han smilte venligt og hans brune øjne var nærmest bambi agtige. *Hun kunne måske blive en ven?* tænkte han og nærstuderede hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blindness of disco //cervo// Empty Sv: Blindness of disco //cervo//

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 17:01

Xio smilte stille "ja..det er jeg vist også" sagde hun lige så stille før hun rakte hånden ud til ham for sådan sagde hun jo goddag "mit navn er Xio" hun smilte og ventede på han tog hendes hånd i en venlig gestus i hvert fald
"hvis du ikke kan udtale det så hedder jeg Angel til mellemnavn"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blindness of disco //cervo// Empty Sv: Blindness of disco //cervo//

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 17:05

"Skal nok prøve at kalde dig Xio... " Sagde han og tog hendes hånd og gav den et roligt klem.
Han tog hånden til sig og smilte. "Hvorfor gik du endlig her ind når du ikke vil være her?" spurgte han med nysgerrighed og hans bambi øjne så mindst lige så nysgerrige ud som han følte sig. Han ville gerne skaffe sig så mange venner som muligt, og han fik jo kun venner hvis han lærte dem at kende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blindness of disco //cervo// Empty Sv: Blindness of disco //cervo//

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 17:11

Xio smilte stille "xio it is then" hun så på hans øjne og smilte så venligt *bambi...hihi* hun tog sin hånd til sig og kiggede lidt væk mod menneskerne. "jeg er kunstner og synes det er et fantastisk syn at se hvordan folk danser med hinanden, og hvordan man i få sekunder kan miste synet af diskokuglens lys for så at opdage at kunsten er gået videre til et nyt billede" hun smilte lige så stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blindness of disco //cervo// Empty Sv: Blindness of disco //cervo//

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 17:16

Cervo nikkede forstående. "Maler du akstrak eller hvad?" spurgte han da han havde lært noget om det i skolen og syntes det var sejt at hun var kunster.
"Fortæl mig om hvilke ting du laver, Maler, skriver og så videre!" sagde han med et stort smil og var meget nysgerrig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blindness of disco //cervo// Empty Sv: Blindness of disco //cervo//

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 17:20

Xio så stille på ham "mmh... det..nej" sagde hun så "jeg foretrækker ikke at snakke om det for folk jeg ikke kender" hun rejste sig stille op "hmm...vil du med udenfor... begynder nemlig at få hovedpine herinde" hun begyndte at gå uden at vente på hans svar, men det var jo klart, når man har hovedpine vil man gerne væk fra lyden der skaber den

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blindness of disco //cervo// Empty Sv: Blindness of disco //cervo//

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 17:24

Cervo trak på skuldrende og rejste sig og banede sig vej igenem dansende væsner.
Da han nådede døren gik han ud. Han så efter hende imens han kom ud i det lettere kolde vejr.

//Undskyld jeg ikke skriver så meget, skulle ned med skrald og gled på den våde metal trappe og har slået mega hul lige under knæet. //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blindness of disco //cervo// Empty Sv: Blindness of disco //cervo//

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 17:36

Xio kom ud og stillede sig ved siden af ham "mmh, det var da lidt bedre..." hun fniste sødt og så på ham "heh... hvad hed du igen?" hun havde ikke rigtig kunne høre det derinde "cervin? cervo?" hun så på ham med sine klare øjne der nærmest smilte mere end hende

//gør ikke noget men lad være med at sige det, xD skal lige lave mad og spise//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blindness of disco //cervo// Empty Sv: Blindness of disco //cervo//

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 17:42

Han lo. "Det italiensk og der er Cervo. " han smilte til hende.
"Hvad har du lyst til at lave? cafe? Gå tur? Hjem? Gå din vej uden mig?" han lød drillende tilsidst og sendte hende et stort smil


//Okay//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blindness of disco //cervo// Empty Sv: Blindness of disco //cervo//

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 18:14

"mmh... jeg tror jeg vælger at du invitere mig med på cafe, for så giver du maden" hun smilte sødt og tog fat rundt om hans arme med sine silkebløde hænder "du føre an for du ved hvor det ligger henne"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blindness of disco //cervo// Empty Sv: Blindness of disco //cervo//

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 18:18

Cervo lå og gik hen imod en cafe. "Okay så... jeg gir" Han smilte til hende og fulgte hende hen til cafeen.
Da de nådede derhen åbnede han døren for hende. "Find et bord. Jeg bestiller. Hvad kunne De tænke dem?" spurgte han høfligt og havde sendte hende et skævt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blindness of disco //cervo// Empty Sv: Blindness of disco //cervo//

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 18:25

Xio smilte stille da han åbnede døren og hun gik ind "heh... ehm, jeg kan ikke lide fisk i hvert fald, ellers vælger du bare noget, og vent, er allergisk over fos asperges, tomat, og peberfrugter" huns milte venligt og gik mod et bord der var frit

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blindness of disco //cervo// Empty Sv: Blindness of disco //cervo//

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 18:31

Cervo gik op og bestilte en club sandwitch og en fanta, nogle nactios og en fanta.
Da han havde bestilt gik han ned til hende for at vente på maden.
Han satte sig foran hende og sendte hende et skævt smil. "Fortæl noget mere om dig og de ting du laver" sagde han da han gerne ville lære hende at kende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blindness of disco //cervo// Empty Sv: Blindness of disco //cervo//

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 18:39

Xio så på ham da han satte sig "hmm... ok da" hun sukkede lidt "jeg maler gyserfilms billeder, og sådan noget skræmmende ting, og samtidig synger jeg, for det mest noget pop, poprock og sådan noget i den stil, og så kan jeg spille, klaver, violin, bas, guitar og trommer"
hun smilte stille "fortæl lidt om dig også så"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blindness of disco //cervo// Empty Sv: Blindness of disco //cervo//

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 18:44

Cervo lo og så på hende. "Jeg... er en animagus. Så det meste af tiden bruger jeg som ulv eller hjort. Vidste du er Cervo på Italiensk betyder hjort?" han blinkede til hende og fortsatte så "Og når jeg ikke er et dyr søger jeg job, ser efter tøzer... job samtaler.. du ved... some thing like that." sagde han og trak på skulderne og tjeneren kom med deres mad og drikke.
Cervo begyndte at spise nogle nachtios og smilte til Xio. Hun havde fået club sandwitchen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blindness of disco //cervo// Empty Sv: Blindness of disco //cervo//

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 18:54

Xio kiggede på ham "hmm.. ok," hun begyndte stille at spise af sin sandwich på en meget fornem måde egentlig, spildte slet ikke noget, eller fik noget smurt rundt om læberne på nogen måde
"mmh...det smager godt" sagde hun efter at have synket maden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blindness of disco //cervo// Empty Sv: Blindness of disco //cervo//

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 21:15

//svar//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blindness of disco //cervo// Empty Sv: Blindness of disco //cervo//

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 21:58

Cervo tog et par bidder mere og vidste ikke hvad han skulle spørge eller fortælle om.
"Ja det smager vel okay..." sagde han med et smil og trak på skulderne. Han tog en tår af hans fanta og så på hende med hans Bambi øjne.


//Undskyld... ser film i tv'et og havde kreasvigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blindness of disco //cervo// Empty Sv: Blindness of disco //cervo//

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 22:06

Xio så på ham og smilte stille "hihi, jeg kan godt lide deres øjne" hun så ind i øjnene på ham med et smil "det er ligesom et dådyr... man kan ikke undgå at falde for dem" hun så på ham med glad smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blindness of disco //cervo// Empty Sv: Blindness of disco //cervo//

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 22:12

Cervo smilede smigret. "Jamen tak du. Jeg er også glad for dem..." sagde han og grinte.
"Så ville jeg ikke kunne se og jeg ville ikke kunne udtrykke følselser igennem dem" sagde han og trak på skulderne og smilte stadig.
"Dine øjne er ogs pæne...." sagde han så.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blindness of disco //cervo// Empty Sv: Blindness of disco //cervo//

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 22:19

Xio rødmede stille og sukkede lidt "jeg har ikke pæne øje" hun rødmede mere og mere ved tanken om at han kunne lide hendes øjne
hun skjulte sit ansigt bag sinde hænder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blindness of disco //cervo// Empty Sv: Blindness of disco //cervo//

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 22:21

Cervo rakte hånden ind for at fjerne hendes hænder. "Om du vil have det eller ej, så synes jeg altså at de er pæne" sagde han og kiggede på hende øjne. "Nå... hvad laver du så i din fritid?" spurgte han for at snakke om noget andet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blindness of disco //cervo// Empty Sv: Blindness of disco //cervo//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum