Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
At the Disco again - Scarlet - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
At the Disco again - Scarlet - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
At the Disco again - Scarlet - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
At the Disco again - Scarlet - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
At the Disco again - Scarlet - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
At the Disco again - Scarlet - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
At the Disco again - Scarlet - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
At the Disco again - Scarlet - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
At the Disco again - Scarlet - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
At the Disco again - Scarlet - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

At the Disco again - Scarlet

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

At the Disco again - Scarlet - Page 2 Empty Sv: At the Disco again - Scarlet

Indlæg af Scarlett Ons 7 Maj 2014 - 12:31

Hun kunne ikke helt lade være med at grine af hans ord, men hun havde stadig det drillende glimt i øjet, da hun kom med sit svar.
"Oh? Hvad handlede det så om?"
Hun fulgte lidt hans arm med blikket, men sagde ikke noget videre til det. Der skete, hvad der skete, og hun havde ikke lige nogle derhjemme, der ventede på hende, så hun kunne jo egentlig gøre, hvad hun havde lyst til.
Hun tog en slurk af sin øl, mens hun funderede lidt over hans spørgsmål. Det var efterhånden så længe siden, at hun næsten havde glemt det.
"Tjaa. Der var et par "magiske" samfund rundt i verden, og jeg var rundt og se de fleste. Di Morga virkede bare mest tiltrækkende."
Hun betragtede ham lidt, mens han fandt sine cigaretter frem, og i farten snuppede hun selv en. Det drillende glimt var stadig i hendes øjne.
Scarlett
Scarlett
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 141


Tilbage til toppen Go down

At the Disco again - Scarlet - Page 2 Empty Sv: At the Disco again - Scarlet

Indlæg af Baalichi Ons 7 Maj 2014 - 12:44

Baalichi grinte og smilte forførende til hende.
"Jamen, det handlede selvfølgelig om verdens mest tiltrækkende strisser."
Han grinte akavet, mens han svagt gav hendes ene balle et klem. Nu håbede han, at han ikke var for overdrevet. Men sådan var det vel.
Stille grinte han drillende til hende, da hun snuppede en af hans cigaretter.
"Nå da da, min flotte veninde, nu skal man passe på, at man ikke får kræft."
Det var svært ikke at smile forførende og drillende til hende. Stille tog han hendes hånd frem og kyssede hendes håndryg.
Derefter langde han sig tilbage, stadig med armen om hende, åbnede sin tredje øl, åbnede den og drak af den.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

At the Disco again - Scarlet - Page 2 Empty Sv: At the Disco again - Scarlet

Indlæg af Scarlett Ons 7 Maj 2014 - 12:55

Hun kunne ikke helt lade være med at grine af hans ord. Verdens mest tiltrækkende?
"Jeg tror nu, at der er et par stykker et eller andet sted i verden, der er mere tiltrækkende, men igen er jeg da glad for komplimentet."
Hendes blik blev med det samme udfordrende, da hun mærkede hans hånd på sin bagdel. Så det var med den på? Hun svarede igen ved at lade sine negle køre op ad hans lår med den hånd, der allerede var placeret der. Herefter tømte hun sin øl, men hun åbnede ikke en ny. Hendes opmærksomhed var et helt andet sted end på øllene lige nu.
Hans kommentar fik hendes smil til at vokse en smule, og det drillende glimt var igen tilbage i hendes øjne.
"Og det kommer fra dig?"
Da han kyssede hendes hånd, sad hun lidt og kiggede på ham. Det havde hun ikke lige ventet. Hun vendte dog hurtigt tilbage, og da han lænede sig tilbage, puffede hun drillende til ham. Mest for at se om han mistede balancen og væltede. Hun regnede ikke helt med det, men man vidste jo aldrig.
Scarlett
Scarlett
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 141


Tilbage til toppen Go down

At the Disco again - Scarlet - Page 2 Empty Sv: At the Disco again - Scarlet

Indlæg af Baalichi Ons 7 Maj 2014 - 13:06

Baalichi grinede.
"Neej, det synes jeg nu ikke. Af strissere er du sikkert den flotteste."
Da hun kiggede på ham, efter han havde kysset hendes hånd, og da hun kørte hendes negle op og ned af hans lår, grinte han drillende.
"Nå, den havde frøken betjent ikke forventet?"
Han tænkte, at han ville kysse hende på kinden, da hun puffede til ham, og han væltede ned i sandet og kom grinende op.
"Du er da vist en værre, bandit. Er rollerne lavet lidt om?"
Hans tonefald var drillende og provokerende. Han håbede ikke, at hun tog det som værende for meget.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

At the Disco again - Scarlet - Page 2 Empty Sv: At the Disco again - Scarlet

Indlæg af Scarlett Ons 7 Maj 2014 - 13:39

Scarlett nikkede til ham som tak for hans kompliment. Hun kunne sikkert godt udtrykke, at hun var uenig med ham, men hun så egentlig ingen grund til det. Det var svært at diskutere synspunkter for ikke at sige umuligt.
Hans drillende ord fik igen et udfordrende blik i øjnene. Han bad lidt selv om det efterhånden.
"Du er ikke så lidt fræk hva? Er det sådan du behandler alle piger på første møde, eller er det bare fordi det er mig?"
Hun rakte drillende tunge af ham, og hendes piercing blev kortvarigt synlig. Hendes tone var stadig drillende, selvom hendes blik stadig var udfordrende.
Hans ord fik hende dog til at grine, og hendes blik ændrede sig til flabet.
"Bare fordi jeg er panser, er det ikke ensbetydende med, at jeg er uskyldig."
Hun vidste endnu ikke, hvor langt han havde tænkt sig at gå, men hun fandt vel ud af det på et tidspunkt. Lige nu havde hun det i hvert fald bare sjovt.
Scarlett
Scarlett
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 141


Tilbage til toppen Go down

At the Disco again - Scarlet - Page 2 Empty Sv: At the Disco again - Scarlet

Indlæg af Baalichi Ons 7 Maj 2014 - 13:48

Baal rakte tunge igen, da hun gjorde, og lagde godt mærke til hendes tungepiercing.
"Jeg elsker at drille ordensmagten. Specielt den del, der hedder Scarlett, fordi hun er helt klart en af de mest interessante piger, jeg har mødt. Så svaret på spørgsmålet er helt klart: Ja, det er fordi det er dig, jeg er sådan her."
Han lod sin hånd let ae hendes balle, mens han smilede fjoget til hende og grinede sit mest charmerende grin. Derefter lod han sin hånd køre op ad hendes ryg, og begyndte at klø hende på ryggen. Ikke noget nær bh-stroppen, eller låsen, men han kløede hende bare på ryggen, omend lidt sensuelt. Måske ville hun lege med, måske ville hun ikke, det måtte han finde ud af.
"Så du er ikke uskyldig, min søde lille frøken? Hvad er du så, smukke?"
Han rakte tunge igen og fik lidt farve i kinderne.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

At the Disco again - Scarlet - Page 2 Empty Sv: At the Disco again - Scarlet

Indlæg af Scarlett Ons 7 Maj 2014 - 14:27

Hun kunne igen ikke lade være med at grine af hans ord. Det havde endt med at blive en helt anderledes aften, end hun lige havde forestillet sig.
"Pas nu på lille mand. Du er ude på tynd is."
Hun håbede lidt på, at den drillende tone var nok til, at han ikke tog det alvorligt.
Da han begyndte at nusse hende på ryggen, lod hun igen sine negle køre langs hans lår, men en smule hårdere end sidst og i stedet for at stoppe lod hun dem køre nedad igen. Hun var lidt spændt på, hvor langt han mon ville køre den, og om han mon ville få kolde fødder på et tidspunkt. Ikke at hun som sådan regnede med det, men selv hvis han gjorde, havde hun jo lidt at grine af.
"Det er ikke noget, jeg sådan lige fortæller, det må du selv finde ud af."
Hun rakte igen tunge ad ham, stadig med det udfordrende glimt i øjnene.
Scarlett
Scarlett
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 141


Tilbage til toppen Go down

At the Disco again - Scarlet - Page 2 Empty Sv: At the Disco again - Scarlet

Indlæg af Baalichi Ons 7 Maj 2014 - 14:59

Baalichi grinte igen og lod hendes negle køre næsten helt ned, inden han fjernede hendes hånd.
"Jamen, så må man vel sige, at vi stopper legen her, og bare nyder hinandens selskab, indtil vi deler veje?"
Han grinte, og viste, at han ikke tog det alvorligt, men alligevel havde forstået hendes pointe. Dertil drak han resten af sin øl, og tog en sidste cigaret frem, som han tændte og begyndte at ryge på. Stille lod han vinden blæse om sig, mens han bare nød det at slappe af og ikke føle pres i forhold til at skulle underholde.
"Så hvor har du bevæget dig rundt i verden? Primært Japan, USA og her? Eller?"
Han var oprigtigt interesseret. Bare hvis de nu havde mødtes en gang før.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

At the Disco again - Scarlet - Page 2 Empty Sv: At the Disco again - Scarlet

Indlæg af Scarlett Ons 7 Maj 2014 - 15:07

Hun gloede lidt på sin hånd, da denne blev fjernet. Det havde hun alligevel ikke regnet med. Ikke at hun ville lade ham slippe så let, men hun var blevet lidt overrasket over hans pludselige skift. Hun rettede dog et udfordrende blik mod ham.
"Uha da fik man kolde fødder?"
Hun rakte igen tunge ad ham, og som før var tonelejet stadig drillende. Hun kunne ikke helt tage situationen seriøs, selvom hun ikke kunne vurdere om han drillede, eller om han rent faktisk ikke havde tænkt sig at fortsætte. En ting var helt sikkert, hun ville i hvert fald ikke trygle om det. Det var hun alt for stædig til, og hun havde alligevel stadig et par tricks i ærmet.
"Jeg har faktisk været lidt rundt over det hele. Jeg er oprindeligt englænder, men jeg har rejst rundt i andre dele af europa også, og jeg har en enkelt gang være i rusland."
Hun smilte svagt, mens hun betragtede ham. Hun prikkede ham lige pludselig i siden, da hun kom i tanke om noget.
"Men vi skal ikke kun snakke om mig da. Har du været verden rundt, eller er det mest ovre i det østlige?"
Scarlett
Scarlett
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 141


Tilbage til toppen Go down

At the Disco again - Scarlet - Page 2 Empty Sv: At the Disco again - Scarlet

Indlæg af Baalichi Ons 7 Maj 2014 - 23:03

Baalichi grinte til hende samtidig med, at han kiggede stille på hende. Hun virkede forundret over, at han havde fjernet hendes hånd.
"Måskeee, det kan du vel finde ud af?"
Hvis hun var frisk på mere, måtte hun selv finde ud af det. Det var da ikke meningen, at han selv skulle gøre alt arbejdet. Og dog... Havde han ikke gjort det ved de fleste andre piger, han havde forført?
Han nikkede ret interesseret, da hun fortalte, at hun var fra England, og ellers havde været rundt omkring i Europa.
"Så du mener, at Rusland ikke er en del af Europa?"
Han daskede hende drillende på skulderen og rakte tunge.
"Nå okay så da! Hvad ønsker fruen at få at vide?"
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

At the Disco again - Scarlet - Page 2 Empty Sv: At the Disco again - Scarlet

Indlæg af Scarlett Ons 7 Maj 2014 - 23:48

Hans ord fik hende igen til at række tunge, selvom hendes blik kun blev om muligt endnu mere udfordrende. Han var da ikke så lidt flabet.
"Jamen hvis du bliver ved med at fjerne min hånd, har jeg jo ingen mulighed for at finde ud af noget."
Det drillende toneleje var igen på plads, og endnu en gang kom hendes tunge til syne. Trods hendes ord, lod hun igen sin hånd finde hans lår. Det var lige det eneste, hun havde at tage på fra sin position. Hun valgte dog at nusse ham på låret, frem for bare at lade neglene køre.
Hans kommentar til Rusland, fik hende til at hæve et bryn.
"Det er faktisk kun en meget lille del af Rusland, der er en del af Europa. Landet har trods alt 11 forskellige tidszoner."
Hun daskede drillende tilbage, inden hun trak luft ind for at svare.
"Jamen har du rejst meget, eller er det kun i Asien?"
Scarlett
Scarlett
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 141


Tilbage til toppen Go down

At the Disco again - Scarlet - Page 2 Empty Sv: At the Disco again - Scarlet

Indlæg af Baalichi Tors 8 Maj 2014 - 0:05

Baalichi valgte at være rigtigt provokerende, og lagde derfor sin arm om hele hendes lænd og trak hende så tæt på sig selv, som han kunne, inden han begyndte at snakke til hende, efter han rakte tunge til hende.
"Jamen, det nytter jo ikke, at du hele tiden får ret, bare fordi du er betjent, vel smukke?"
Han blinkede frækt til hende og valgte at være lidt mere provokerende og kyssede hende på kinden idet, at hun begyndte at nusse hans lår.
"Tjaaa, måske har du ret med Rusland, smuksak."
Han kunne rigtigt godt lide hendes tilstedeværelse, og han ønskede bare at det skulle vare ved.
"Jeg har været næsten over hele kloden. Afrika, USA, Europa, men dog ikke så meget Rusland faktisk... Mødte Gorbatjov en gang, men det var ikke så meget."
Han nussede stiille hendes lænd, lige over hendes venstre balle, mens han kiggede fortryllet på hende.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

At the Disco again - Scarlet - Page 2 Empty Sv: At the Disco again - Scarlet

Indlæg af Scarlett Tors 8 Maj 2014 - 1:08

Scarlett kom med et lille "uuh" da hun blev trukket helt ind til ham, men hun kunne alligevel ikke lade være med at grine. Hun valgte dog at beholde flabetheden.
"Så det hele handler om, at du skal have ret? Har du aldrig hørt om kompromiser?"
Hun rakte igen drillende tunge ad ham. Da han ville kysse hende på kinden, mærkede hun dog, at hans ansigt kom tættere på, og hun drejede instinktivt ansigtet mod ham, hvilket så resulterede i, at han ramte hendes mund i stedet. Hun gengældte dog det korte kys og borede neglene en anelse ned i hans inderlår mens det varede. Efterfølgende kiggede hun lidt befippet på ham, for hun var ret sikker på, at det ikke lige havde været meningen. Ikke at hun havde noget imod det, men hun blev alligevel så overrasket, at der gik adskillige øjeblikke, før hun egentlig opfattede, at han igen havde talt til hende.
"Jeg har så ikke mødt nogle russere, men det kan nok nå at ske endnu."
Scarlett
Scarlett
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 141


Tilbage til toppen Go down

At the Disco again - Scarlet - Page 2 Empty Sv: At the Disco again - Scarlet

Indlæg af Baalichi Tors 8 Maj 2014 - 9:33

Baalichi smilede bare, da han kom til at kysse hende på munden istedet for på kinden. Scarlett virkede forundret over, at det var sket, så Baal kunne ikke lade være med at grine drillende til hende.
"Nå, der var vist en lille sød pige, der blev overrasket?"
Han blinkede drillende til hende, mens han førte sin ene hånd op til hendes kind og begyndte at ae den.
"Neeej, jeg kan da godt gå på krompromisser, da! Men spørgsmålet er bare, om du kan lokke mig til det?"
Han stak drillende sin tunge ud igen, og han lod sin hånd køre tilbage på sin plads om hendes lænd... Eller ikke helt, for han lod selve hånden køre helt ned på hendes bagdel og begyndte at sidde og ae den lidt.
"Skal vi tage hjem til dig her, lidt senere, smukke?"
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

At the Disco again - Scarlet - Page 2 Empty Sv: At the Disco again - Scarlet

Indlæg af Scarlett Lør 17 Maj 2014 - 3:23

Hans kommentar fik Scarlett til at grine. Hun nikkede dog, eftersom at han jo egentlig havde ret, og hun så ingen grund til at prøve at skjule det, når det nu havde været så åbenlyst.
"Jo jeg blev en kende overrasket. Men lille og sød er vist at overdrive."
Hun stak igen drillende tungen ud af munden, inden hun igen måtte grine over hans påfund. Det var længe siden, nogen havde aet hende på kinden.
Hun tænkte lidt over hans svar, inden hun fik et tydeligt falskt uskyldigt ansigtsudtryk.
"Jamen jeg ved slet ikke hvordan man lokker. Det må du næsten lære mig."
I takt med, at hans hånd bevægede sig ned mod hendes bagdel, lod hun sin hånd glide ned mod hans inderlår. Herefter lod hun stille neglene køre nussende.
Ved hans spørgsmål hævede hun et bryn, inden hun kastede et blik rundt. Da hun konstaterede, at de nu var de eneste på stranden, kiggede hun udfordrende på ham.
"Du er måske bange for at blive opdaget?"
Scarlett
Scarlett
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 141


Tilbage til toppen Go down

At the Disco again - Scarlet - Page 2 Empty Sv: At the Disco again - Scarlet

Indlæg af Baalichi Tirs 27 Maj 2014 - 9:46

Baalichi grinte af hende og strøg sin næse over hendes kind.
"Jamen, det kan jeg da hurtigt lære dig, smukke. Medmindre du er dominerende:"
Hen rakte drillende tunge af hende, og kyssede hende på kinden.
"Nej da, det var for din skyld jeg spurgte, ven. Hvis altså du ikke er for bange for at gøre det."
Han blinkede drillende til hende og aede hende på røven, og bed hende i øret.
"Så jeg håbeder ikke du har en kæreste"
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

At the Disco again - Scarlet - Page 2 Empty Sv: At the Disco again - Scarlet

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum