Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Nataliee is searching for a special person... (EMNESØGNING) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Nataliee is searching for a special person... (EMNESØGNING) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Nataliee is searching for a special person... (EMNESØGNING) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Nataliee is searching for a special person... (EMNESØGNING) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Nataliee is searching for a special person... (EMNESØGNING) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Nataliee is searching for a special person... (EMNESØGNING) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Nataliee is searching for a special person... (EMNESØGNING) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Nataliee is searching for a special person... (EMNESØGNING) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Nataliee is searching for a special person... (EMNESØGNING) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Nataliee is searching for a special person... (EMNESØGNING) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Nataliee is searching for a special person... (EMNESØGNING)

2 deltagere

Go down

Nataliee is searching for a special person... (EMNESØGNING) Empty Nataliee is searching for a special person... (EMNESØGNING)

Indlæg af Nataliee Søn 18 Maj 2014 - 11:59

Hej :) jeg ved godt jeg har søgt sådan et emne før, men ham jeg aftalte noget med, har ikke været god til at svare i vores emne.

Jeg har allerede emnet klar, så så snart jeg finder en, kan jeg smide det op her
Emnet jeg søger:

"Gold digging bitch..."
Før Nataliee var en succesrig forretningskvinde, narrede hun penge ud ad folk. Hun er aldrig blevet snuppet for det. Og de mænd hun har narret, har aldrig gjort noget ved det. Men den sidste hun narrede, hun har narret tre i alt, gjorde noget ved det. Hun ved nu, at han har tænkt sig at tage hævn, men hun ved ikke hvor han er, eller hvor meget han ved om hende. Hun frygter ham, fordi hun ved han ikke er en der giver op. Hun har levet i frygt i et par år nu, og han har endnu ikke vist sig endnu.

Jeg søger nu en, der vil være ham manden. Jeg tænker lidt, at Nataliee's firma holder åbent galla, og så ser de hinanden der, og så ser vi hvad der sker. Men hvis du har en bedre idé, er den meget velkommen! :) 


Og jeg er skam også åben for andre emner :) 
Nataliee
Nataliee
Novice (Rank 3)

Bosted : Et flot villa-lignende hus i Terre, lige nær gågaden.

Antal indlæg : 23


Tilbage til toppen Go down

Nataliee is searching for a special person... (EMNESØGNING) Empty Sv: Nataliee is searching for a special person... (EMNESØGNING)

Indlæg af Romain Søn 18 Maj 2014 - 15:05

Bonjour
Romain kunne sagtens være den mand, han har haft mange karriere og kunne godt have været en af de mænd, dog ville han ikke lade hende slippe godt af med at narre ham.
Håber jeg kan bruges
Romain
Romain
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Romain har netop lige anskaffet sig en stor villa iQuartier de Saint-Jean, hvor han lever sammen med hans krybdyr af mange slags og hans hårløse kat Spike. Før boede han i lejlighed i Terre men den er nettop blevet sat til salg, så kontakt ham hvis i ønsker en billig lejlighed.

Antal indlæg : 90


Tilbage til toppen Go down

Nataliee is searching for a special person... (EMNESØGNING) Empty Sv: Nataliee is searching for a special person... (EMNESØGNING)

Indlæg af Nataliee Søn 18 Maj 2014 - 15:12

Der er sendt en pm til dig
Nataliee
Nataliee
Novice (Rank 3)

Bosted : Et flot villa-lignende hus i Terre, lige nær gågaden.

Antal indlæg : 23


Tilbage til toppen Go down

Nataliee is searching for a special person... (EMNESØGNING) Empty Sv: Nataliee is searching for a special person... (EMNESØGNING)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum