Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
my turn darlings [relations søgning osv.] EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
my turn darlings [relations søgning osv.] EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
my turn darlings [relations søgning osv.] EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
my turn darlings [relations søgning osv.] EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
my turn darlings [relations søgning osv.] EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
my turn darlings [relations søgning osv.] EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
my turn darlings [relations søgning osv.] EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
my turn darlings [relations søgning osv.] EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
my turn darlings [relations søgning osv.] EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
my turn darlings [relations søgning osv.] EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

my turn darlings [relations søgning osv.]

Go down

my turn darlings [relations søgning osv.] Empty my turn darlings [relations søgning osv.]

Indlæg af Gæst Tors 29 Maj 2014 - 17:30

Well hallo all you beutiful people

Som tingene ser ud nu, keder jeg mig virkelig og kedsomhed er bare ikke noget jeg direkte holder af. So why not start a topic? Det er da altid dejligt at få et par emner eller to, om ikke andet flere i luften. Som man sige, jo flere desto bedre...eller det er der vel ikke rigtig nogle der siger, det er vel heller ikke pointen med det hele :) Derudover vil jeg rigtig gerne starte på ny med hende

demands
∞ Stavning. Jeg ser gerne at den jeg emner med har en nogenlunde god stavning. Selvfølgelig laver vi alle fejl, det gør jeg også selv...specielt når jeg skriver over min mobil, men jeg kræver dog at det bliver læseligt.

∞ Længder. Da jeg selv skriver mellem 300 - 500 ord, plus minus, ser jeg gerne at dem jeg skriver med om ikke andet skriver over 200 ord, om ikke andet mindst 100. For mig giver det mere at svarer på, derudover er der også en god beskrivelse af hvordan det hele er.

∞ Avatar. Jeg bryder mig ikke yderligere om at skrive med en der har et URL billede. Det gør det meget svært for mig, at forestille mig det hele...så helst gerne "rigtige mennesker"

The woman

Avery var skabt Rose Farrell af djævelen Lucifer, hun blev dog forsøgt forvandlet til vampyr i 1789, der så har efterladt hende i den evige stadie af at være en hybrid. Hun er med korte ord, ikke kendt for at have den kønneste mund..selvfølgelig kan hun tale pænt, men det er ikke just fordi det er noget hun går op i. Hun siger sin mening, om andre så kan lide det eller ej. Derudover siger hun også sandheden som den er. Hun er et sensuelt væsen, der ofte præger på det seksuelle, dog bliver det ofte ikke mere end et one night stand da folk ikke rigtig kan holde hende ud i længere tid af gangen. Hun er en mystisk kvinde, der lidt har den attitude med at hun gør hvad hun har lyst til, når hun har lyst til det.

Searching
∞ Lovers/one night stands. Da Avery ikke er kendt som en kvinde der ligefrem går i gang med et forhold er det ofte hun er elsker for den ene eller anden. Dette vil nok enten være en one night stand, eller en hun gentagende gange har sex med. Vedkommende hun ender med at være elsker for, må respektere at hun ikke er en kvinde der binder sig. Så medmindre at han på magisk vis får hende til at hige efter ham, så kommer hun til at have sec med andre.

∞ Skaber. Da hun jo er halv vampyr, skal der også være en skaber. Jeg har ikke rigtig besluttet mig særlig meget angående hvad der skete efter hun blev bidt. Det eneste jeg er kommet op med er at hun blev bidt i 1789, året hvor den franske revolution startede. Så vedkommende skal være halv gammel, derudover har forestillet mig at det kunne være en mandelig vampyr.

∞ Fjender. Med den måde hun taler til folk på, derudover den måde hun behandler folk på, så skulle det ikke undre mig at hun fik et par fjender eller to. Dette kan skam godt resultere i at hun bliver tortureret eller direkte voldtaget hvis det er behovet. Skal der ske vold eller noget hen af det, skal det gerne aftales på forhånd.

∞ Bekendte. Jeg vil ikke just sætte ven ind på, om ikke andet så skal det være en ven fra fortiden. Men da hun ikke ligefrem er den sødeste person, er det ikke ofte hun får sig nogle gode venner. Så denne relation er nok mere nogle bekendte der så senere hen kan blive venner og hvad der ellers fører videre.

Derudover har jeg vidst ikke mere. Så jeg håber bare at høre fra jer ^^

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

my turn darlings [relations søgning osv.] Empty Sv: my turn darlings [relations søgning osv.]

Indlæg af Romain Tors 29 Maj 2014 - 17:35

Jeg er helt frisk på at sætte min Romain til rådighed, han ville nok mest være til den frække del.
Romain
Romain
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Romain har netop lige anskaffet sig en stor villa iQuartier de Saint-Jean, hvor han lever sammen med hans krybdyr af mange slags og hans hårløse kat Spike. Før boede han i lejlighed i Terre men den er nettop blevet sat til salg, så kontakt ham hvis i ønsker en billig lejlighed.

Antal indlæg : 90

my turn darlings [relations søgning osv.] Empty Sv: my turn darlings [relations søgning osv.]

Indlæg af Gæst Tors 29 Maj 2014 - 17:41

how lovely :)

så hvordan skal de ske?
jeg kunne forestille mig det kunne ske ved en fest, dog mest hvorvidt det er noget de har gjort før eller om dette er første gang?

Gæst
Gæst

Indlæg af Romain Tors 29 Maj 2014 - 17:45

Jeg tænkte måske at de havde kendt hinanden før, at de måske havde været sammen i et andet land? og at de så stødte på hinanden igen her i Terre.
Romain
Romain

Bosted : Romain har netop lige anskaffet sig en stor villa iQuartier de Saint-Jean, hvor han lever sammen med hans krybdyr af mange slags og hans hårløse kat Spike. Før boede han i lejlighed i Terre men den er nettop blevet sat til salg, så kontakt ham hvis i ønsker en billig lejlighed.

Indlæg af Gæst Tors 29 Maj 2014 - 17:48

mhh jo det kan vi skam godt sige. Evt hvornår det var og hvor?

derudover hvordan de skulle mødes denne gang ved tilfælde eller?

Gæst
Gæst

Indlæg af Romain Tors 29 Maj 2014 - 17:50

Hmm altså Romain har rejst rundt i hele verden, men jeg kunne forstille mig at det var i Rom de mødtes ?

Måskede havde Romain fundet ud af at hun befandt sig i sammen by som ham, og han derfor havde sendt bud efter dig? det kunne være de skulle mødes i hans nye hjem i Quartier de Saint-Jean ??
Romain
Romain

Indlæg af Gæst Tors 29 Maj 2014 - 17:53

rom virker skam godt nok, men hvornår var det de mødtes og om det var noget de havde i længere tid?

Som jeg skrev i min søgning er hun ikke typen der binder sig til nogle, så hvis han sender bud efter hende ville hun nok højst tænkelig ignorere den også gå videre. Så hvis vi skulle sætte et tvist i, kunne det være at han har sendt bud efter hende, hun ignorere det og han så opsøger hende?

Gæst
Gæst

Indlæg af Romain Tors 29 Maj 2014 - 17:56

Altså Romain boede i Rom i to år, før han kom her til, så måske de havde kendt hinanden i et år og det var noget de havde gjort ofte sammen?

Det lyder fint for mig, blot jeg kunne få dig til at starte det op, da jeg har et emne at svare og et der skal laves
Romain
Romain

Indlæg af Gæst Tors 29 Maj 2014 - 18:00

sure, det kunne de godt, men årstallet du ved. Var de i 1900 tallet eller?

sure, skal bare lige vide hvordan han vil sende bud efter hende?

Gæst
Gæst

Indlæg af Romain Tors 29 Maj 2014 - 18:03

Nej jeg tænker, det skete for tre år siden ca. ?

Hmm nok via sms eller et brev?
Romain
Romain

Indlæg af Gæst Tors 29 Maj 2014 - 18:05

okay, det var lidt bedre...så får man tid på den, men jo det passer vel fint :)¨

okay, hvad ville han typisk skrive, hvis han skulle tilkalde nogle?

Gæst
Gæst

Indlæg af Romain Tors 29 Maj 2014 - 18:07

Det ville nok være en smule formælt, men med et par kække kommentarer;)
Romain
Romain

Indlæg af Gæst Tors 29 Maj 2014 - 18:10

ok, jeg gætter vel stedet bare er et diskotek ?

Gæst
Gæst

Indlæg af Romain Tors 29 Maj 2014 - 18:10

Det er fint for mig;)
Romain
Romain

Indlæg af Gæst Tors 29 Maj 2014 - 18:14

super, jeg sender en PM når den er færdig

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 10 Jul 2014 - 13:56

Ellers andre?

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum