Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Chicago Street Racing (Nezlie) ::XXX::
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Chicago Street Racing (Nezlie) ::XXX::
T: Lige omkring midnat.
O: En masse biler med deres ejere som blære sig med deres tunede dele. Samt kvinder som beundre dem.
V: En dejlig klar nattehimmel. Man kan ikke be om en bedre nat at køre race i.
Motorene brøllede fra alle sider. Hele vejen var blevet spærret af takket være nogle der var kørt rundt med vej lukket skilte. Det gjorde at de kunne køre race uforstyrret. En Ford Mustang Charger i sort kom langsomt kørende hen af vejen. Folk flyttede sig med det samme. Vinduet var rullet ned. Og siddende i vinduet med en fod på koblingen. Bilen i første gear. Og en hånd på rettet. Sad han i vinduet på døren. Og smilede roligt. Så rundt. Han havde været heldigt at have set det her race. Men hans ry havde været ham i forvejen. Han var kendt som the Black shadow. Det Den sorte skygge. Langsomt gled han ned i sædet igen. Før han slukkede motoren og satte gearet i tomgear. Før han roligt åbnede døren og steg ud af den. Mens bilen langsomt mistede sin fart. Så den stoppede lige ved den anmærkede startlinje. Og blev holdende der. Hvorefter han roligt gik hen til manden der tydeligt havde arrangeret dette race. Manden sagde med det samme. "Hey det er 500 dollars for at være med i det her race." Manden grinte svagt. Og stak ham et bundt med 500 dollar i usporelige 10'ere og 20'ere. Hvorefter han roligt gik hen til sin mazda igen. Åbnede roligt kølerhjelmen. Så man kunne se den perfektcleanet motor. Alle delene så splinternye ud. Han satte den lille stang fast i bilens kølerhjelm så den blev stående åben. Hvorefter han roligt lænede sig imod bilen. Og så kort mod de 3 andre kørere som så undrende på ham. Endnu en by som ikke kendte ham. Fantastisk. Han havde et par sorte bukser på. Samt en hvid tanktop. Hvor en sølvkæde hang foran med et kors i. Tanktoppen sad stramt på hans krop så man kunne se den fremhævede overkrop. Hvorefter han tog nøglerne op fra lommen. Og trykkede på en knap. Hvorefter hans anlæg begyndte at spille. Pitbull med sangen Blanco. Han grinte svagt hvorefter han roligt svang nøglen rundt på sin pegefinger. Og så afventende på ham som skulle starte racet. Som så ud til at have travlt med at samle penge sammen til væddemål. Roligt lænede han hovedet tilbage i et svagt suk. Og ventede tålmodigt.
// https://www.youtube.com/watch?v=s4TCDgurpT0
// Hans bil: https://pbs.twimg.com/media/Bmcvr3VCAAACD7t.png:large
Sidst rettet af Nick Lør 23 Aug 2014 - 10:07, rettet i alt 3 gange
Nick- Advanced Beginner (Rank 8)
- Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.
Antal indlæg : 216
Sv: Chicago Street Racing (Nezlie) ::XXX::
Hun kunne på lang afstand høre de larmende biler. Tanken om alle de folk der nede fik det til at løbe det koldt ned af ryggen på hende ”Slap af Nez!” sagde hun til sig selv som hun gik igennem gaderne, lignede mildest talt en der tilhørte en af racerkørerne. Gid hun så gjorde, det var uden tvivl en af hendes drømme… En racerkører, eller bare generelt en der var lidt mere gang i, end de mænd hendes forældre havde fundet til hende. Et smil kom frem på hendes røde læber, hun var der næsten.. Hun kunne høre bilerne tidligere, næsten mærke dem. Hun stoppede et stykke væk og betragtede de mange biler og mest af alt… de mange mænd.. Hun bed sig kort i underlæben, det var næsten ikke til at se bilerne ordentligt, så hun var tvunget til at gå et stykke vej for at komme over til vejen, hvor hun var sikker på at bilerne ville køre forbi, så hun kunne få dem set.. Bare lidt! Hun tog sine stiletter i hænderne og begyndte at løbe langs kanten af banen og havde nået et stykke bart vej, hvor der kun var hende, nu skulle hun bare vente….
Gæst- Gæst
- Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.
Da bilen stoppede, kunne hun mærke hvordan det løb koldt ned af ryggen på hende. Hun var klar på det værste. Lyden af døren der smækkede og manden der kom ud, fik hende nærmest til at tabe kæben. Han var jo fandens lækker! Hun skulle virkelig tage sig sammen for ikke at fucke det op for hende selv. Hun bed sig usikkert i underlæben og mærkede hvordan hendes hjerte var ved at hoppe ud af hendes brystkasse, hvordan hans stemme pludselig fik det til at løbe koldt ned af hendes ryg. Hun begyndte langsomt at træde tilbage da han begyndte at råbe af hende. Hun ville sikkert få en på siden af hovedet…
”Jeg ville bare… ”[/i] hendes stemme knækkede og hun sank den klump der havde sat sig fast i hendes hals. Hun prøvede igen ”Jeg ville bare se bilerne.. Det var ikke min mening at være skyld i dette… Jeg.. jeg…” hun bed sig usikkert i underlæben og så undskyldende på manden, som var på vej hen mod hende.
Gæst- Gæst
Suset fra de tre biler der drønede forbi dem fik hendes hår til svagt at blæse ind foran hendes ansigt. Hun lå mærke til hvordan manden foran hende skulede efter dem. Der var ikke nogen tvivl om han var pissed, hun kunne se det på ham og hun havde mest lyst til bare at løbe væk og gemme sig for ham, men hun lå mærke til smilet. Med langsomme skridt nærmede hun sig bilen. Skulle hun sætte sig ind? Hans stemme fik det til at løbe hende koldt ned af ryggen, men af en grund fik det hende til at nikke. Fuck! Nu var hun jo nødt til at sætte sig ind i bilen. Motoren fra bilen fik hende til at smile ganske svagt inden hun satte sig ind ved siden af ham ” Jeg skal nok give..” sagde hun med svag stemme inden hun lukkede døren.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun gik indenfor og så han havde gjort plads til hende ved siden af sig. Kort bed hun sig selv i underlæben inden hun lettere usikkert satte sig ved siden af ham. Det var ikke fordi hun regnede med han ville begynde at ligge an på hende et sted som dette og hvis han så gjorde… Ja så var hun nok lettere dødsdømt, for hendes far ville sikkert få at vide hun var på dineren. Hun så det allerede for sig.. At hendes forældre dukkede op mens hun sad her sammen med ham, men hun var ligeglad… Hun var så gammel at hun godt kunne tage vare på sig selv, så hendes forældre kunne et eller andet sted rende hende et vist sted.
Med et smil på læben lænede hun sig tilbage mod ryglænet og så på ham ” Hvad vil du have?” spurgte hun og så på ham med et spørgende blik og ventede, hun havde penge nok på sig, så han kunne i og for sig vælge hvad han lystede.
Gæst- Gæst
” Jeg er selv hunde sulten og jeg giver… Jeg har rigeligt penge” sagde hun og stak hånden ned i lommen på sine shorts og hev en masse sedler frem. Tjeneren kom ned med to store glas, som var fyldt til renden med øl ” Værsgo Nez” lød kvindens stemme. Nezlie var hurtig til at stikke kvinden de penge der skulle til for at betale plus lidt ekstra. Hun kunne give den kvinde en lussing for bare at nævne hendes kælenavn.
Hun lå mærke til hvor tæt han kom på hende og det gjorde hende lettere nervøs, men på den anden side… Så kunne hun mærke at hendes hjerte begyndte at pumpe mere og mere. Med en langsom bevægelse vendte hun hovedet og så på ham, kun meget få centimeter var mellem dem. Deres øjne låste sig nærmest sammen og det var som om hun ikke kunne flytte blikket fra ham, trods hun inderligt gerne ville. Da hun hørte en kvindelig stemme fik hun løsrevet sig og så på maden foran dem. Med en rolig bevægelse skubbede hun de to filetter og pomfritterne over mod ham ” Spis” sagde hun og begyndte langsomt at spise sine nuggets i stilhed.
Gæst- Gæst
Da Nick igen havde sat sig satte hun sine ben på jorden og fortsatte med at spise. Da hendes navn blev sagt fik hun tygget af munden og hun sendte de to fyre et smil ” Hej” sagde hun ganske kort inden hun tog en tår af sin øl og igen satte den fra sig. Da den ene af de ny ankommende nevnede at han kendte hende bed hun sig kort i underlæben. Endnu en!? Fandens også. Hun så på ham og nikkede ” Nezlie Chimaro Johnson… Datter af Shane Chimaro og Cathlyn Johnson… Rigmands datter.. Jo det er mig” sagde hun og sendte ham et kækt smil inden hun tog en bid af sin nugget.
Gæst- Gæst
Hun så på de to drenge og hævede det ene øjenbryn og fik tygget af munden ” Faktisk… Så Nick mig først for at være politisk korrekt” sagde hun og blinkede kort til dem. Hun greb igen sin øl for at skylle resten af sin nugget ned. Hun sendte kort Nick et kækt smil og lå først mærke til der, at hun egentlig kunne flytte sig tættere på og læne sig op af ham, hvis hun havde modet på det. Hun så kort ud af vinduet og så en stor Audi. Fuck! Det var hendes forældre, eller mere kun hendes far.
” Nick… Jeg skal virkelig forsvares… Den Audi… Er min fars… Enten skal jeg gemme mig eller også blive her” sagde hun og bed sig usikkert i underlæben og satte en hånd på hans lår, uden egentlig at vide hvor tæt hendes hånd var på ham.
Gæst- Gæst
” Nezlie Chimaro Johnson… Hvad laver du her! Hvordan?” hans stemme var hård og hun kunne mærke lysten til bare at rejse sig og råbe af ham, men hun kunne ikke få sig til det overfor Nick og de to andre. Passivt sad hun og lyttede på sin far der stod og råbte og skreg af hende inde på denne diner. Hun havde snart fået nok. Hun hamrede en knytnæve i bordet og rejste sig op ” Okay vil du vide det! Jeg stak af ud gennem vinduet for at se streetrace! Jeg var nær blevet dræbt og nu sidder jeg her fordi jeg var skyld i at Nick mistede sejren… Jeg gav mad og nu er du her! Hvad fanden er problemet!” hvæsede hun og så vredt på sin far som var ved at svinge hånden mod hende, men lod den falde igen ” Mor var syg af bekymring!” råbte han og greb fat i hende ” Godt at vide du ikke var! SLIP!” råbte hun og brygte sin frie hånd til at lade sine negle glide over sin fars hånd så han gav slip. Han så på Nezlie med et vredt blik inden han vendte sig om for at gå ” Du er ikke velkommen hjemme mere! Dine ting kommer til at stå uden for! Fatter du det Nez! ” råbte han inden han åbnede døren og skred.
Nezlie fulgte efter sin far udenfor og der ar ingen tvivl om de begyndte at råbe af hinanden. Ruderne begyndte at blive våde… Det regnede udenfor og Nez havde ikke just ret meget tøj på. Hendes far greb hende igen i armen og prøvede at trække hende med over mod bilen. Hun prøvede alt for at komme fri, men det hjalp ikke… Hun havde virkelig brug for Nick, Chris og Naked lige nu, ellers forsvandt hun sammen med sin far.
Gæst- Gæst
Nezlie’s far stod nærmest som en skræmt hund men halen mellem benene. Nick’s ord omkring læbestiften gjorde ham næsten febrilsk. Nezlie så på hendes far med store øjne ” Har du! Fy for helvede!!! ” råbte hun og gik over og greb i Nick’s arm. Så på ham med bedende øjne inden hun stillede sig helt op at ham, i et forsøg for at få bare lidt varme. Nick var en del højere end hende ” Glem ham… Den mand er ikke min far længere” sagde hun koldt og hvilede kort hovedet på Nick’s brystkasse inden hun vendte sig mod sin far ” Og far…. Sig til mor, at det er din skyld hun ikke kommer til at se mig igen.. .” sagde hun inden hun vendte sig om for at gå uden så meget som at sige farvel til hendes far.
Gæst- Gæst
Hun mærkede sin mobil vibrere i sin lomme og tog den frem. Det var hendes far, en sms hvor i der stod en lang besked om han fortrød, men alt hun kunne var at kyle hendes mobil direkte ned i jorden. Som håbet gik den fra hinanden, glasset blev smadret og batteriet forsvandt et eller andet sted hen. Hun skulle under ingen omstændigheder have kontakt til hendes far igen… Han havde pisset hende af en gang for meget..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» just another angel on the street
» Walking Down the Street
» A stranger from the street
» ☼ Walk down the street ☼
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus