Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Can I Come Back, Please? EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Can I Come Back, Please? EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Can I Come Back, Please? EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Can I Come Back, Please? EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Can I Come Back, Please? EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Can I Come Back, Please? EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Can I Come Back, Please? EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Can I Come Back, Please? EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Can I Come Back, Please? EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Can I Come Back, Please? EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Can I Come Back, Please?

2 deltagere

Go down

Can I Come Back, Please? Empty Can I Come Back, Please?

Indlæg af Carolina Man 9 Jun 2014 - 16:28

Sted: Byens Hotel, Quatre
Tid: 01.39
Omgivelser: Stilhed, hotellet
Vejr: Tørvejr, skyet. Cirka 6 grader.

Carolina havde været væk i 3 år, og for tre måneder siden var hun endeligt kommet tilbage til smukke Di Morga. Hun var meget glad for at hun endeligt havde sin uddannelse og hun havde haft en fed tid i Los Angeles, men hun havde nu savnet at være sammen med væsner der mindede om hende selv og hun havde savnet at kende gaderne, området og alle de fantastiske mennesker man nu engang mødte et sted som dette. Carolina havde troet at siden hun havde sagt farvel til Malakor, var det fordi at hun skulle ændre sit liv, gøre noget andet og bare trække vejret en smule.

Hun skulle være normal og have en kæreste eller noget i den stil, hun havde da også haft en kæreste i næsten to år imens hun havde været i Los Angeles, Jeff hed han. Han var jo egentligt ganske sød og flink, men Carolina havde hurtigt kedet sig. Det med at flette fingre og gå hånd i hånd ned igennem byen, det var ikke en verden hun havde været en del af siden hun var teenager. Hun var nok en smule fucked up på det punkt, men på en eller anden måde havde hun det godt med at være sådan.

Hun havde lovet sig selv hun ikke skulle opsøge Malakor, men det havde kriblet i fingrene for at finde ham. hun havde dog med vilje ikke ledt efter hans adresse eller tilholdssted, men da hun hørte en ung dreng tale om ham i byen og havde fået fortalt at han nu var på hotellet, kunne hun ikke andet end at se sig selv gå derhen i mod. Hun stod nu udenfor det værelse at skulle bo på, og hun tog en dyb indånding - var dette overhovedet det rigtige valg? Hun anede det ikke, men det måtte tiden jo vise og hun bankede derfor roligt på hans dør.
Carolina
Carolina
Beginner (Rank 4)

Antal indlæg : 42

Tilbage til toppen Go down

Can I Come Back, Please? Empty Sv: Can I Come Back, Please?

Indlæg af Malakor Man 9 Jun 2014 - 16:44

Malakor var ved at træne. Han mente det var vigtigt at holde sig klar, Han startede med at lave fem hundrede armbøjningen. Eftersom han var en vampyr blev han ikke træt. Derefter var det fem hundrede mave bøjningen. Han var godt i gang da han hørte det bankede på. Han var jo på flugt fra sin fader nu. Kunne det være en af hans folk der havde fundet ham igen, nej. Han havde skjult hans spor godt. Han rejste sig, gik over til hans store sorte sports taske. Han tog sit sværd op og fik en alvorlig mine på sit ansigt. Dette kunne blive farligt.

Han gik over til døren og brugte sin overnaturlige hurtighed til at åbne døren. Han forsøgte at tage fat i hvem end der stod på den anden side af døren. Hvis han fik fat i hende ville han trække hende ind i rummet og pege på hende med sit sværd.

Malakor stod, kun iført nogle sorte bukser. Han havde ingen trøje på. Malakor var 1.90m høj, blondt hår, blå øjne, muskuløs uden at være alt for pumpet. Han stod der med hans blege veltrækede overkrop. Han stod i hans normale elegante, næsten mejesettiske stilling. Han havde en alvorlig blik i hans øjne. Det var klart at se han ikke havde forventet det var hende af alle, der var kommet for at besøge ham.
Malakor
Malakor
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 166

Indlæg af Carolina Man 9 Jun 2014 - 17:00

Carolina stod roligt og afventede og da døren gik op skulle hun lige til at løfte hovedet og kigge men inden at hun nåede at opfange verden var hun indenfor med et sværd i mod sin hals: "Wow! Shit! Slapaf det er bare mig!!" sagde hun og spærrede øjnene op imens hun kiggede på ham, han lignede sig selv. Lige så lækker som han plejede, samme intense øjne og samme skræmmende attitude, hvilket kun var et plus i hendes bog. Når man så hende på gaden ville man måske ikke tro at hun var typen der ville være interesseret i fyre som ham, for hun var meget feminin og sikkert også uskyldig på ydersiden, men sådan var virkeligheden ikke. Hun var udadvent, flabet og elskede at udfordre sig selv og gå lige til grænsen og også gerne lidt over den.

"På flugt igen?" spurgte hun nysgerrigt og lagde hovedet let på skrå som han betragtede hende og hun, ham. Han virkede en smule presset, hvilket nok var grunden til at han stod med et sværd foran hende: "Eller er det din måde at sige velkommen på?" spurgte hun og satte en finger på sværdet og skubbede det let opad for at flytte det.
Carolina
Carolina
Beginner (Rank 4)

Indlæg af Malakor Man 9 Jun 2014 - 19:28

Malakor stod og betragtede hende lidt. Hans ansigt var forladt for alt følelse. Han stod et stykke tid før han slap sværdet og det faldt mod jorden. Det var jo den kvinde der havde underholdt ham i L.A. Hvilken sjov de havde haft der. Han troede hun var en stille og kedelig pige som bare ville ende som hans føde. Men det havde udviklet sig helt anderledes. Hun var blevet hans, legetøj. Hun var trofast og loyal og gjorde hvad han sagde. Det var også derfor han havde skånet hendes liv dengang. Malakor kiggede op og ned af hende. Han lod hende se at han tjekkede hende ud fra top til tå. Han smilede en smule og gik elegant tæt op af hende.

Han sagde charmerende ''Ahh smukke Caroline. Det har været noget tid siden''. Hans smil forsvandt og han gav hende et kold blik og sagde ''Har de efterladt deres manere i Los Angeles. Knæl for din herre og undskyld din tone''.

Han fnøs lettere fornærmet over hendes ord. Som om han ville flygte. Det var nøjagtigt det han gjorde men han var alt for stolt til at sige eller vise det. Han kom med et hånligt ~ha~ før han sagde ''Ingen i verden kan få mig til at flygte. Men det skader ikke at være forberedt, smukke Caroline''. Han ville ikke fortælle hende at han var få flugt fra sin fader efter at han havde fejlet i at slå han ihjel.
Malakor
Malakor

Indlæg af Carolina Man 9 Jun 2014 - 19:34

//Pst.. Tjek navnet xD//

Carolina faldt på knæ foran ham så snart han spurgte om hun havde glemt sine manere og hun undskyldte med det samme, ikke helt sikker på hvad men hun følte sig allerede mere i sikkerhed end ude i den store verden hun kunne godt lide når folk bad hende om ting at gøre og hun kunne godt lide at vide at han ejede hende fordi at hun vidste han ville beskytte hende overfor omverdenen: "Jeg... Jeg kan ikke klare verden udenfor, jeg har længtes efter dem" sagde hun med en rolig stemme og kunne mærke hvordan varmen bredte sig i sin krop alene ved de ord hun sagde til ham. Hun ville ham gerne, hun havde alle dage holdt af ham på sin egen underlige måde - men hun havde nu også alle dage været en smule.. Nå ja, underlig.

Hun satte sig på sine knæ og sprædte sine ben inden hun satte sig tilbane på sine hæle og kiggede ned i jorden som var hun fanget i håndjern, hun sad plot og afventede ham, ikke sikker på om han var sur over at han ikke havde set hende længe eller glad for at hun var tilbage, lige nu havde hun bare brug for at der skete noget. Hun duede ikke til almindelige forhold og et almindeligt liv, det endte altid galt for hende. Hun havde brug for en der kunne straffe hende når hun havde brug for det.
Carolina
Carolina
Beginner (Rank 4)

Indlæg af Malakor Man 9 Jun 2014 - 19:45

// ups sorry XD //

Malakor nød at hun var så lydig. Hun gjorde alt hvad han sagde. Det var dejligt med en lydig slave. Især nu hvor han var på flugt. Han havde næsten ingenting tilbage, ingen tjenere, ingen slaver. Alt var efterladt i Javasaw. Han kiggede ned på Carolina med et tilfreds smil. Han svarede hende kort tid efter '' Selvfølgelig dur de ikke uden mig. Jeg er deres mester, deres herre. Det var dumt af dem at tro de kunne leve uden mig. Eksistere uden mig ''. Det var store ord han brugte. Men det var jo netop sådanne hånefulde og egoistiske ord der understregende hans dominans over hende.

Lidt efter forsvandt hans smil og han kiggede drilsk på hende og sagde '' Nu hvor de har undskyldt. Så er det på tide at de bliver straffet for deres fejltagelser. Jeg vil se hvor meget de kan huske omkring mine staffe, smukke Carolina. Derfor skal de selv foreslå hvad deres straf skal være''. Han legede med hende nu. Det var nemt at se på han. Han tænkte slet ikke på at han ikke engang havde trøje på og bare stod i træningsbukser. Han satte sine arme over kors og ventede en smule spændt på hendes svar.
Malakor
Malakor

Indlæg af Carolina Man 9 Jun 2014 - 19:54

Carolina kiggede ikke i mod ham, man kiggede jo naturligvis ikke på sin Herre uden at man havde fået lov, hun skulle nu tilgengæl til at tænke og lige nu ville hun være tilfreds med hvad som helst, men straffes det skulle hun - det trængte hun vil og det havde hun brug for. Hun var træt af kedelig sexuelle forhold med en normal fyr, hun var træt af romantiske middage og hun var især træt af folk der sagde alt muligt lort de ikke mente. Hun vidste i det mindste hvor Malakor stod, også selvom det ikke altid var behagelige ting han brang på banen.

"Pisk" sagde hun blot da han spurgte hvordan hun ville straffes, det fløj nærmest ud af hende og hvorfor hendes valg faldt på netop det: "Jeg har brug for dig tæt på" sagde hun næsten hviskende som var det en smule pinligt, mange ville nok undre sig over at en så ung og ellers følsom pige ville opsøge en mand som ham, men... Hun havde brug for det, måske på grund af hendes lorte fortid eller det faktum at hun absolut ikke havde nogen fremtid.
Carolina
Carolina
Beginner (Rank 4)

Indlæg af Malakor Man 9 Jun 2014 - 20:18

Malakor smilede igen tilfreds. Han følte virkelig at han havde hende i hans hule hånd. Det var en berusende følelse for ham. Det var en af de få ting der virkelig kunne få ham i godt humor. Dog ville han ikke vise han var i godt humør. Hun skulle ikke tro at hun kunne slippe afsted med først at forsvinde og derefter vende tilbage uden at give lyd fra sig i så lang tid.

Malakor gik over til sengen og tog lagnet af sengen og rullede det sammen. Han gik derefter tilbage til Carolina og kiggede ned på hende med et sadistisk smil og et ondskabsfuldt smil på hans læber. Han grinede overlegent og sagde drilsk ''Så de vil have mig tæt på. Jamen det er der jo ikke nogen straf i, det er jo det de hungre efter. Men det med pisk. Det lyder, passende''.

Han gjorde tegn til at hun skulle rejse sig. Han sagde derefter ''Sæt hænderne mod sengegeret og vend ryggen til mig''. Hvis hun gjorde som hun sagde ville han begynde at piske hende med det sammenrullede lagen. Først blidt og forførende. Men hvis han opdagede hun nød det ville han ændre hans pisk. han ville lægge hans overnaturlige styrke og piske hende hårdt ned af ryggen imens han ville grine ondskabsfuldt. Malakor var meget direkte overfor Carolina, der blev ikke pakket noget ind. Deres forhold fra hans side var brutalt og ærligt i det mindste.
Malakor
Malakor

Indlæg af Carolina Man 9 Jun 2014 - 20:52

Carolina kom roligt på benene, hun havde sin sorte top på og de sorte cowboy bukser som viste de flotte former hendes krop havde, hun var meget tynd, med en flad mave - veltrænede overarme og en flot C skål. Hun havde trænet en del i Los Angeles på skolen, hun ville gerne være en af de bedste i den branche, og ville man være god så måtte man også ligne en halv million.

Hun gik hen til senggæret som han sagde og hun satte sig så roligt og gjorde som han sagde imens hun roligt lukkede øjnene og afventede ham, en blanding af et støn og et skrig kom ud efter det første slag og som det fortsatte, fortsatte hendes lyde imens hun mærkede slagende tage til, blev hendes skrig mindre fordi at slagende så småt havde gjort hendes ryg helt bedøvet, hun sad bare for sig selv og måtte flere gange tage hårdere fat om sengegæret imens hun mærkede hvordan det sveg på hendes ryg.

Det var forfærdeligt, det var fantatisk... Det var det hun havde manglet og uden tvivl det hun havde håbet at finde ved netop ham.
Carolina
Carolina
Beginner (Rank 4)

Indlæg af Malakor Man 9 Jun 2014 - 21:30

Malakor stoppede lidt efter. Han ville ikke have at hans smukke slave skulle få permanente mærker. Han slap lagnet og sagde blidt ''Vend dem om, Smukke Carolina''. Han ville betragte hendes øjne, hendes ansigtsudtryk. Han ville se hvordan hans pisken påvirkede hende.

Malakor Kiggede over imod hans taske og sagde kommanderende ''Hent mig den t-shirt der ligger i tasken og kom og giv mig den på''. Han elskede at have en slave. han slap for at lave en masse arbejde og så nød han at beordre hende rundt. Det var jo alt for godt til at være sandt.

Da hun havde givet ham trøjen på lagde han hans højre pegefinger på hende kind og lod den blidt og sensuelt glide ned til hendes hals hvor hans finger blev til et hele hans hånd der greb fat i hendes hals. Han sagde med en rolig dog alvorlig stemme ''Nu er de min for evigt, Carolina. Ikke mere stikken af. De vil få lov at leve et liv, se hvem de ønsker. Men de vil altid være min og de vil altid fortælle mig hvis der er sket noget betydningsfuld i deres liv. Forstår de det, smukke Carolina. De er min, mit legetøj jeg kan gøre med hvad jeg vil. For evigt''. Han dannede et ondt og tilfreds smil på hans læber.
Malakor
Malakor

Indlæg af Carolina Man 9 Jun 2014 - 21:59

Carolina vendte sig om som han bad hende om, en enkelt tåre var løbet ned af hendes kind i smerte, men indeni kunne hun mærke roen brede sig og hun mærkede hvor befriende netop dette havde været, at han mente hun var smuk betød meget for hende og hun kiggede kort i mod ham som han beordrede at hun fandt hans t-shirt. Hun nikkede og gik over til den kuffert den skulle være i, og fandt en sort t-shirt. Hun gik roligt hen i mod ham og gav ham den langsomt på, det var svært ikke at blive fristet til at røre ved hans veltrænede overkrop, han var uden tvivl en meget smuk mand.

Som han rørte hende kunne han mærke hvordan hendes krop næsten rystede, han havde en fantastisk effekt på hende og som han talte kiggede hun roligt på hans ansigt som altid var så alvorligt og ondskabsfuldt, men samtidig så forbandet sexet. Hun nikkede langsomt: "Din foraltid.. ja" sagde hun med en stille stemme og trak vejret som var hun ret så opstemt lige nu, bare fordi at det var ham og hun havde savnet alt dette, hun havde savnet en der kunne tage sig af hende som en Herre og ikke bare som en bedste ven.
Carolina
Carolina
Beginner (Rank 4)

Indlæg af Malakor Man 9 Jun 2014 - 23:43

Malakor morede sig meget over dette. Han kunne se den effekt det havde på hende. Han rettede lidt på sin t-shirt og nikkede anerkendende til hendes svar. Det var et acceptabelt svar.

Han kørte en hånd igennem sit hår og rettede atter sit blik imod Carolina. Han satte sin kolde bløde hånd mod hendes kind kiggede hende i øjnene og sagde ''Jeg er i humør til lidt.. Sjov.. Find mig noget mad. Jeg vil have du optager hvordan du indfanger mit mad, brug ikke vold men brug dit hoved''. Malakor lænede langsomt sit hoved hen imod hende og ligefør hans læber ramte hendes drejede han sit hoved over til hendes øre og hviskede ''så bliver de belønnet''. Det var velkendt at Malakor kun drak blod fra kvinder medmindre det virkelig var et nødstilfælde. Han var meget kræsen hvad angik blod. Det var noget han havde udviklet gennem hans lange levetid. Alle havde jo deres foretrukne ret, det havde han bestemt også.

Han åbnede døren og sagde med en drilsk stemme ''skynd dem tilbage, smukke Carolina. De ved jeg hader at vente for længe''.
Malakor
Malakor

Indlæg af Carolina Tirs 10 Jun 2014 - 19:49

Carolina stod helt stille og trak blot vejret dybt i et håb om at få sin adrenalin en smule ned. Men hans provokerende stemme og hans sensuelle undertone fik det næsten til at skyde i vejret igen. Hun var ikke sikker på hvordan hun skulle finde hvad han bad om, men hun var selv gået ind til dette og når man havde sagt A så måtte man også sige B - nå ja, og de 24 andre bogstaver i alfabetet også, sådan var han og det vidste hun jo godt.

Hurtigt var Carolina væk og cirka 20 minutter senere var hun tilbage, hun åbnede roligt døren og efter sig fulgte en ung mand som så noget chokeret ud, hun havde fået lokket ham med op på sit værelse, mænd var så nemme nu til dages, især hvis man kunne smile sødt til dem og bilde dem ind at man lige skulle hente noget.

Hun gik hurtigt bag den unge mand og låste døren imens hun afventede, og håbede virkeligt at det var hvad Malakor havde håbet på, for hun ville gerne gøre sit arbejde så godt som muligt, nu hvor hun endeligt følte hun var kommet hjem igen, både til byen - men også til ham.
Carolina
Carolina
Beginner (Rank 4)

Indlæg af Malakor Tirs 10 Jun 2014 - 22:38

Malakor sad i sin stol og ventede på hun vendte tilbage. Da hun gjorde viste et smil sig på hans læber. Da hun så det var en mand, forsvandt hans smil med et. Han rejste sig og gik over til manden og brækkede hans nakke med et hurtigt tag. Han kiggede ondt på hende og forsøgte at tage et fast greb om hendes hans med hans hånd. Hvis han ramte ville han klemme til så hun ikke kunne få luft og slippe grebet før hun besvimede .

Han sagde med en skuffet stemme '' De ved jeg ikke drikker fra mænd. Hvor vover de at bringe mig sådan affald. Nu går de ud og finder mig et rigtigt måltid og denne gang skal det være en kvinde. En smuk kvinde. Og jeg kan love dem at de vil blive straffet når de kommer tilbage med mit måltid''. Han slikkede sig om munden sensuelt. Han havde allerede lagt en plan, men Malakor havde jo altid en plan.
Malakor
Malakor

Indlæg af Carolina Tirs 10 Jun 2014 - 22:46

Carolina fik nærmest et chok da hun havde gjort en fejl, men... mænd var bare så meget ... Nemmere. Hun vidste ikke helt hvad eller hvordan men hun endte med at løbe ud af værelset med tåre ned af kinderne, åh ja måske havde det været en fejl at gå tilbage til ham, og alligevel så var det bare så rart ikke at skulle tænke selv, det var jo ikke ret meget hun skulle tænke selv ihvertfald. Men nu ville hun jo gerne have ro i sindet igen.

Hun fandt efter ikke mange minutter en ung rengørings pige, omkring 16 år og ganske smuk, hun var sikkert stuepige der havde dette job ved siden af hendes studie, men Carolina prøvede ikke at tænke for meget hun ville bare have det dårligt med den fælde hun snart ville lukke den unge pige i.

Carolina trådte endnu engang ind på hotel værelset til Malakor og denne gang med den unge stuepige efter sig som havde en rengørings vogn med efter som at Carolina havde bildt hende ind at der var nogen problemer inde på værelset. Som hun lukkede døren bag hende holde hun en hånd over sine øjne, ikke sikker på om hun ville se det næste.
Carolina
Carolina
Beginner (Rank 4)

Indlæg af Malakor Tirs 10 Jun 2014 - 22:53

Malakor smilede da hun vendte tilbage, denne gang med et rigtigt måltid. Det gjorde ham i godt humør igen. Han rejste sig og lukkede døren bag dem. Han lod hendes vogn stå udenfor. Han kiggede på Carolina og gik over til hende og kyssede hende på kinden som tak for at have været en artig slave.

Derefter kiggede han på stuepigen og så tilbage på Carolina. Han fik et ondt smil på hans læber. Han gik over og satte sig i hans stol igen og sagde ''Fremstil dette måltid for mig. Leg med det. Gør det klar til at blive spist''. Han havde endelig en artig slave der gjorde som han sagde. Det var rart og forfriskende. Han kunne slappe af og styre showet fra hans stol. Det var jo meget bedre en at jage, nogle gange altså.

Han slikkede sig om munden. Han var faktisk ved at blive ret sulten. Han betragtede de to kvinder foran ham før han satte sine arme over kors og ventede spændt.
Malakor
Malakor

Indlæg af Carolina Ons 11 Jun 2014 - 21:10

Carolina kunne mærke at hun rødmede da han kyssede hende på kinden, hun havde alle dage undret sig over hvad hans mission var, hvorfor opførte han sig sådan? Hvorfor... Gjorde han disse her ting mod mennesker? Carolina havde bestemt intet i mod det, men det var jo ikke ligefrem fordi han var en del af mafiaen eller noget andet sejt.

Carolina kiggede i mod den unge kvinde som Malakor nu mente at hun skulle lege med: "Hvad... hvad skal jeg gøre?" spurgte hun nervøst og usikkert, hun ville helst ikke gøre noget forkert og hun ville slet ikke gøre andre mennesker ondt, det kunne hun ikke. Det var en meget hård grænse for hende og det burde han vide, og ellers ville han snart finde ud af det.

Carolina var masokist, hvilket betød at hun ikke ønskede at smerte andre, det kunne hun slet ikke og bare tanken om det gav hende en smule kvalme, hun kiggede derfor nu bare på den unge pige for derefter at se i mod Malakor.
Carolina
Carolina
Beginner (Rank 4)

Indlæg af Malakor Ons 11 Jun 2014 - 21:29

Malakor lænede sig lidt frem i stolen og sagde drilsk og ikke alvorligt ''Måske skulle jeg bare gøre jer begge til mit måltid samtidigt''.

Han kiggede på Carolina og slikkede sig om munden. Han var rigtigt kommet i legehumør. Han grinede ondskabsfuldt og sagde ''Det hele kommer an på anrettelsen af en ret. Som på en restaurant, man vil gerne have at sin ret ser indbydende ud ''. Malakor lavede en gestus over stuepigen og sagde ''Sæt hendes hår, giv hende make-up på. Måske en fin kjole og noget parfume ''.

Han sad lidt før et meget bredt og drilsk smil kom frem på hans ansigt. Hans første ide lød faktisk ikke helt dårlig alligevel nu. Det var måske faktisk en rigtig god ide. Han lænede sig mere frem og sagde ''Ved nærmere eftertanke. Så må de også gerne gøre dem selv lidt i stand, smukke Carolina''. Han havde måske nok tænkt sig at dræbe stuepigen men ikke Carolina. Det var hun alt for dyrebar for ham til at gøre.
Malakor
Malakor

Indlæg af Carolina Ons 11 Jun 2014 - 22:00

Carolina sukkede dybt og nikkede så roligt og dog en smule bekymret. Stuepigen var nok ikke ligefrem glad for situationen men alligevel slæbte Carolina hende med ud på badeværelset for at fikse dem begge to op. Carolina var bestemt ikke følelseskold faktisk var det nok fordi hun havde alt for mange følelser i kroppen at hun havde brug for at gøre dette, fordi det fik hende til at glemme verden og hende selv for en stund.

Carolina kom tilbage tyve minutter senere. Stuepigen iført en lang rød kjole som var meget kort og afslørende, men på den anden side skulle hun jo bare spises. Hun havde fået sat håret og havde en pæn sjat make-up på dog uden det blev for meget.

Carolina havde taget en sort kjole på der stoppede midt på lårene, var tilpas nedringet, hendes lande hår ned over hendes ene skulder og en smuk rød læbestift på, hun kiggede hen i mod ham som hun kom tilbage i stuen og hun mærkede sit hjerte hamre, nok mest af alt i frygt.
Carolina
Carolina
Beginner (Rank 4)

Indlæg af Malakor Ons 11 Jun 2014 - 22:15

Malakor sad og ventede i stolen. Han havde lænet sig godt tilbage i stolen. Han følte sig som kongen af verden lige nu. Hans humør var i top. Dette var lige hvad han godt kunne lide, følelsen af total kontrol, magt og lydighed.

Han tænkte over hvordan Carolina altid havde fået ham til at føle det. Hun nærede virkelig det onde i ham. Hun fik ham altid til at føle at verden lå for hans føder.

Da de kom ind åbnede Malakors øjne sig helt. Det var næsten som havde han fået julelys i hans øjne. Han rejste sig langsomt og elegant op. Han gik med langsomme, sensuelle skridt hen imod de to kvinder. Han slikkede sig forførende om munden og stoppede en meter fra dem. Han sagde med en forførende stemme '' Drej deres hoveder til modsatte sider og blot jeres halse''. Malakor ville nyde det her. Han havde virkelig savnet en god slave og det måtte man sige at Carolina var. Nu ville han have det sjovt, sjovt som han ikke havde haft det i meget, meget lang tid. Han gik over imellem dem og ventede på de gjorde som han sagde.
Malakor
Malakor

Indlæg af Carolina Tors 12 Jun 2014 - 20:59

I det mindste så gjorde denne stuepige alt hvad hun fik besked på, men på den anden side så var hun nok så bange så hun ikke turde andet, hun var jo trods alt menneske og ude på toilettet havde Carolina truet hende med både bål og brænd hvis hun ikke gjorde præcist som der blev sagt, pigen var ikke meget mere end 16 år gammel og nrå man nu var så ung, så satte mig sig ikke op i mod en fuldvoksen vampyr som Malakor.

Carolina var altid en smule nervøs i nærheden af Malakor, men hun var glad for at hun ikke skulle gå ved ham altid, og at han faktisk ville lade hende have et liv væk fra ham, for godt nok havde hun brug for en som ham, men hun vidste også at hun ikke kunne leve sådan her hver eneste dag resten af livet, men nu var det bare dejligt befriende.

Carolina kiggede i mod stuepigen med et ondt blik og afventede at hun adlød, som hun heldigvis gjorde ret så hurtigt og Carolina gjorde så bagefter inden hun trak vejret dybt i et forsøg på at slappe af.
Carolina
Carolina
Beginner (Rank 4)

Indlæg af Malakor Lør 14 Jun 2014 - 14:24

Malakor smilede ondt og med en hurtig bevægelse stak hans sine hugtænder i stuepigens hals. Carolina ville kunne høre synke lyde fra hans hals i det han i blide lange trak sugede blodet ud af hendes hals. Han ville dog ikke dræbe hende, ikke i nu. Efter lidt tid fjernede han sine hugtænder og blev sig i tungen og slikkede på hendes hals så hans healende blod ville lukke hendes sår. Derefter kiggede han på Carolina og bed sig blidt fast i hendes hals. Han sugede langsomt og blidt hendes blod, næsten sensuelt og faretruende. Han lod en hånd køre ned over hendes hans ned til hendes mave og holdt den der. Den anden hånd kørte han blidt igennem hendes hår. uden at have drukket for meget af hendes blod slap ham og lod blidt hans tungespids slikke hendes hals for at lukke sårene. Han trådte lidt tilbage og kiggede på de to afkræftede piger. Han havde et stort smil på hans læber i det han slikkede sig om munden. Han kiggede derefter på Carolina og sagde '' Underhold mig''.

Malakor satte sig i en stol og afventede hvordan hun havde tænkt sig at underholde ham. Han vidste hun ikke ville fejle ham, at hun ville gøre alt for at gøre ham glad. Det var det han så som det sjove. For selv om han blev glad for det hun gjorde kunne han bare lyve og straffe hende. Han havde alt i sin magt og det var en berusende følelse for ham.
Malakor
Malakor

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum