Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
A unexpected meeting. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
A unexpected meeting. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
A unexpected meeting. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
A unexpected meeting. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
A unexpected meeting. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
A unexpected meeting. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
A unexpected meeting. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
A unexpected meeting. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
A unexpected meeting. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
A unexpected meeting. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

A unexpected meeting.

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

A unexpected meeting. Empty A unexpected meeting.

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 23:12

Sted: Søen La marécage, Den "pæne" side.
Tid: Omkring 22:30(September)
Vejr: Klar himmel, stjerne er fremme og blinker.

Omgivelser: Skoven ligger sig stille i baggrunden. En ungt par kan høres noget væk,

Påkædning: Mørk lilla T shirt, Sorte tæt sidden bukser, og en lang åben sort jakke, med en masse hjemme lavet inderlommer.
Det storte hår er sat tilbage i en lang heste hale der går lidt længere end midten af ryggen.
----

Zhadalina havde været på skolen den hele dag, en dejlig nyhed hun havde fået, Kurserne havde betalt sig, hun ville fejre det med en tur til søen, men først forbi kirke gården.

Hun var der ikke ret lang tid, før hun ville gå videre, denne fine nat skulle nydes.
Hun løb gennem skoven, hoppede mellem træerne.
Sikke en skøn dag! Da hun kom ned til søen smed hun jakken, og sin over tøje og gik ned i vandet i bukser og B. H. (simpel Lilla) og lagde sit hoved ned i vandet, gjorde sit hår vådt, og lod det falde ned over hendes hoved så langt det var, hendes make op blev også ødelagt, men hun tænkte ikke over det, var hun for glad til.

Intet kunne ødelægge denne nat for hende!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A unexpected meeting. Empty Sv: A unexpected meeting.

Indlæg af Zankuji Søn 16 Sep 2012 - 0:37

Zankuji kom roligt gående hen af en sti han havde set en kvinde der var smuttet denne her vej men hvor mon hun var blevet af det viste han ikke, men hvis han fulde vejen ville han jo nok finde hende igen.
Han kom vider og så at han var endt ved søen og så roligt rundt og fik øje på hende og gik roligt hen mod hende "hej"sagde han stille og roligt og håbede på at hun hørte ham og det hele for ellers ville det jo være træls at skulle gentage sig selv.
Han så på hende og ventede roligt på at hun ville svare ham på hans 'hej' men sådan noget kunne sikkert tage tid og alt det og det var nu også okay for hans vedkommende, da han ikke havde noget han skulle nå bare lige sådan her og nu.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

A unexpected meeting. Empty Sv: A unexpected meeting.

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 0:50

Hun hørte en stemme sige hej, og rettede sig op i vandet og vendte sig om og kikkede smilende på ham, "Hej!" Sagde hun så venligt og glad hun kunne.
Hun gik tættere på standen igen, smilede stort til ham, hun gad ikke rette på sit hår, hvorfor også det? Alt var jo så godt som det kunne værre!

Hvem var det? Hun kendte ham ikke, men det kunne hun vel komme til, ikke sandt?
jo, det havde hun ihvertfald sagt til sig selv, Så hun bad hun til at hun komme til det.

Hvad var han? ude alene om natten, så nok ikke et menneske men ville ikke udelukke det.
Nej. Det var også ligemeget.

Havde hun set ham før? Nej. Havde hun ikke. Hvilken betydning havde det også?! En nu person at møde, en ny ven!

Hun friste da hun gik op af mod ham, og blev ved med at kikke smilende på ham.
Mon han var venlig? Ønskede hun at han var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A unexpected meeting. Empty Sv: A unexpected meeting.

Indlæg af Zankuji Søn 16 Sep 2012 - 1:01

Han kiggede på hende da hun endeligt svarede ham "hvad laver man så her ude på denne her tid af aften/nat"sagde han roligt og kiggede bare på hende *hun ser ikke ud til at være en jeg har mødt før*tænkte han roligt for sig selv og slappede af, det var altid rart og møde en anden person måske kunne man jo få sig en ny ven eller noget i den still.
Han så på hende "Mit navn er Zankuji hvad hedder du"sagde han roligt til hende og kiggede på hende og tjekkede hende ud *hun ser da ikke så tosset ud*tænkte han roligt og smilte til hende, da hun smilede til ham og sådan noget der.
Man kunne jo ikke lade være med at smile til folk der smilede til en selv og alt det for så var man jo ikke høflig eller noget.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

A unexpected meeting. Empty Sv: A unexpected meeting.

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 1:12

Hun friste til ham, "Jeg hedder Zhadalina"
hun blev ved med at smile til ham, da hun kom op så vandet kun ramte hende skinneben, nejede hun for ham og sagde "Det er dejligt at møde dem Zankuji, de er ikke fra Di Morga er de?"

Hun kikkede på ham med et smil og gik hen til sit tøj, og gik ned på huk og lagde det fint ud, ville være dumt at tage det på nu, men hun så nu heller ikke fin ud sådan her.
Hun diskuterede lidt med sig selv om hun skulle tage det på eller ej.^

Jo. Tager vel jakken over til jeg er mere tør tænkte hun, og tog jakken i hænderne og rettede sig op, og træk den over skulderne og gemte sin B.H under den, Hun kunne vel også bare have lavet en illusion omkring? Nej..Ingen grund til at gøre det.

Hun vendte sig mod ham og smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A unexpected meeting. Empty Sv: A unexpected meeting.

Indlæg af Zankuji Søn 16 Sep 2012 - 1:42

Han kiggede på hende og slappede roligt af "hyggeligt at møde dig Zhadalina"sagde han roligt og så bare på hende og kunne skam godt lide det han så før hun tog hendes jakke på og det hele.
Han kiggede på hende "Hvad laver man så her ude nu"spurgte han roligt selvom det endeligt ikke kom ham ved eller noget, men man kunne jo spørge og se om man ville få et svare eller hvad man ville.
Han kiggede på hende og var nu endeligt meget glad for få sig noget selvskab og var ligeglad om hvad eller hvem det var, bare det var nogen som han kunne komme til at lide og alt det.
Han så på rundt også på hende igen *hun ser virkelig godt ud men der er også et eller andet over hende*tænkte han roligt og så på bare på hende og smilte til hende.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

A unexpected meeting. Empty Sv: A unexpected meeting.

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 10:59

"Hvad jeg laver her ude, hmm. Ja, jeg nyder vel bare natten pæne lys, Må jeg spørge hvad de laver her ude?"

Skønt af møde en, der var venlig, var hun sikker på det overhovedet? Nej, men hun var endelig også ligeglad.
Hun vendte sig om smilede stort til ham, hendes tænder kom frem, og hun lignede ikke en der gav det en tanke,
Måske skulle jeg spørge noget mere personligt omkring ham? Nej, Nok bedst først at vide om han er venlig eller bare spiller.

Hun rettede sig op, hendes tøje lå stadig på jorden, hun ville ikke tage den på før hun og hendes hår var tørt.
Hun friste til han, hvorfor? Vidste hun ikke, det var bliver en vane for hende at gøre, selv ved dårlige nyheder kunne hun finde på det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A unexpected meeting. Empty Sv: A unexpected meeting.

Indlæg af Zankuji Søn 16 Sep 2012 - 11:38

Han kiggede på hende og smilede roligt til hende "Mig jeg gik mig bare en tur på denne her dejlige aften"sagde han roligt og kunne godt lide at gå sådan nogen ture som denne her.
Han kiggede bare på hende "men de er da en yderst flot og tiltrækkende kvinde er du ikke"sagde han roligt til hende og kunne godt lide det han så når han så på hende og det hele.
Han Viste ikke om han skulle ha sagt det eller hvad han skulle men nu var det jo lige lidt forsendt og sådan noget der, men nu ventede han jo sådan set bare på at der ville komme et svar fra hende af hvis det da vil komme og sådan noget der.
Han så på hende og smilte bare han kunne ikke rigtig lade være med andet da hun var så venlig og det hele og han kunne godt lide hendes selvskab lige nu og her, men man viste jo heller ikke hvad der kunne komme til at ske og sådan. Alt kunne ske når man var sammen med andre folk og sådan noget der.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

A unexpected meeting. Empty Sv: A unexpected meeting.

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 11:53

"Ja, det er en dejlig aften" Sagde hun venligt tilbage til ham, hun vendte ham rygge og kikkede ud mod vandet og frist højlydt da han snakkede igen, hun drejede om på hælene og kikkede ham i øjne og nejede, "takker den herre, De ser nu heller ikke skidt ud selv" Sagde hun med et smil, hun forsøgte at finde hans øjne igen, men hun valgte at finde dem ved at kikke nede fra og op til dem, hendes jakken havde hun aldrig fået lukket og den sad ikke så godt efter hun havde dejet sig, man kunne igen se hendes lilla B.H inde under den.

Hun havde sat ham som venlig, han var ihvertfald ikke ond, det havde hun forklaret sig selv.


//Smutter ud af huset et par timer, undskyld :D men svare når jeg kan igen//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A unexpected meeting. Empty Sv: A unexpected meeting.

Indlæg af Zankuji Søn 16 Sep 2012 - 12:30

Han kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber "det var så lidt"sagde han roligt og så på hendes jakke og gik roligt hen til hende og stak roligt hånden ind under hendes jakke og tog roligt fat i hendes bh "pas på hvad du viser"sagde han med et smil og hev den lidt op over hendes nippels og nullede hendes ene nippel med et par finger og så på hende og viste ikke om det var klogt.
Han så på hende og slappede bare af og håbede lidt på at hun ville kunne lide det her for det var jo ikke alle der kunne det, han kiggede på hende og lagde hånden så den nussede hele hendes bryst og sådan noget og slappede bare af.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

A unexpected meeting. Empty Sv: A unexpected meeting.

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 14:46

Da han tog på hende gik hun et skidt tilbage og lukkede sin jakke omkring sig.

"Unskyld mig? De kunne be om lov, ville godt nok sige nej til det."

Hun var overrasket over han kunne finde på det, hun beholdt sit smil, hun var så glad over den nyhed hun havde fået at selv dette ikke påvirket det. Hun ville gerne vide noget mere om manden.

"hvad laver de til hverdag? Og hvad laver de i fritiden?"

Hun valgte at opføre sig så om det ikke var sket, om det var klogt eller ej vidste hun ikke i nu, gik an på hvordan han reagerede på dette.

Hn beholdt hendes blik, på hans ansigt, hænderne om sin jakke, og et smil mod ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A unexpected meeting. Empty Sv: A unexpected meeting.

Indlæg af Zankuji Søn 16 Sep 2012 - 15:02

Han kiggede på hende og slappede bare "det må du undskylde viste ikke lige hvad der gik af mig tror bare det fordi du tiltrækkende"sagde han roligt og gik lidt tilbage så der var mellemrum mellem dem, og havde det faktisk dårligt med at han havde gjort det som lige havde gjort.
Han kiggede på hende og ja man kunne sige han var nedtrykt indeni og sådan noget, men han prøvede at gemme det væk så hun ikke skulle føle skyld og sådan noget selvom han ikke vil tro at hun gjorde det, for det var mere ham der skulle ha det.
Han satte sig roligt ned i græsset og kiggede op på hende *hvad har jeg gjort nu stoler hun sikkert ikke på mig igen*tænkte han for sig selv og så på hende og viste ikke hvad hun ville gøre og det hele lige nu.
Han kunne ikke tage sig sammen til at ville sige mere for hun var nok enten skuffet eller sur på ham selvom hun ikke lige så sådan ud i hendes ansigt men man kunne jo aldrig vide eller kunne man han var ikke helt sikker på noget.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

A unexpected meeting. Empty Sv: A unexpected meeting.

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 18:51

Hun rettede sig op og kikkede på ham, hun smilede "Det er fint, men holder hænder for dem selv"
Han var endelig meget køn, Hun kikkede engang til op og ned af ham, endte på hans øjne igen.

hun friste da han simrende hende.

"Takker for simret, Zankuji. Jeg spurgte dem om hvad de lavede i deres fritid og hverdags timer, må jeg høre svaret?"
Hun kunne ikke vente med at høre svaret, hun ville gerne fortælle om hvad der var sket.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A unexpected meeting. Empty Sv: A unexpected meeting.

Indlæg af Zankuji Søn 16 Sep 2012 - 19:41

Han kiggede på hende og rejste sig op igen og så på bare på hende "I min fritid"sagde han som det første efter at havde rejst sig igen "der laver jeg ikke det helt vilde arbejder i haven og sådan lidt"sagde han roligt og kiggede på hende og smilte stille og roligt.
Han så på hende "hvad med dig hvad laver du så i din fritid"sagde han roligt og ville da også gerne vide hvad hun sådan gik og lavede når hun ikke arbejdede hvis hun da havde arbejde og alt sådan noget.
Han kiggede lidt rundt også på hende og kunne godt lide at hun var som hun var da hun ikke lod til at være blevet sur eller noget på ham men han holde sine hænder for sig selv til de skulle bruges hvis de skulle det.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

A unexpected meeting. Empty Sv: A unexpected meeting.

Indlæg af Gæst Søn 16 Sep 2012 - 22:03


han arbejde i haver, så han havde en form for kærlighed for naturen.
Hun smilede til ham mens hun gik i gang med at snakke.

"Jeg er lige blevet ansat som historie lære på High school Di Morga. Og i min fritid, ja, laver jeg lidt det samme, læser og nyder livet."

sagde hun med et smil til ham, hun smilede stort da hun sagde det, og alle kunne se at hun var meget glad for at kunne sig den sætning.

Hun friste og søgte han øjne da hun var færdig, mens hun kørte en hånd gennem sit hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A unexpected meeting. Empty Sv: A unexpected meeting.

Indlæg af Zankuji Man 17 Sep 2012 - 20:19

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede roligt af "Okay det lyder da spænde kan dine elever så finde ud af og opføre sig ordenligt overfor dig når det er"sagde han roligt og kiggede på hende og det var da mere spænde end det han lavede når han arbejdede og sådan.
Han kiggede roligt rundt også på hende igen og smilte til hende og ville godt vide mere om hende, og hvad hun sådan havde og fortælle ham, da han var en der godt kunne lide og høre på hvad folk sagde og sådan noget der, det var altid rart og lære folk og kende så meget som man kunne komme til på ganske kort tid og alt det.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

A unexpected meeting. Empty Sv: A unexpected meeting.

Indlæg af Gæst Man 17 Sep 2012 - 22:55

Hun kikked på ham og friste, "Jeg starter i først næste uge, fik jobbet i dag, derfor jeg er her ude, for at fejre nyheden, så håber jeg da de kan"

Hun kikkede efter hans øjne og smilede til ham, førte en hånd igennem sit hår, hvilket var lidt tørt nu, Måske skulle hun tage sin tøje på igen?

Nej, hun ville vente lidt med det. så den ikke blev våd, hun ville nu gerne vide noget mere om fyren, men hvad skulle hun sige til ham? Hun havde ingen ide om hvad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A unexpected meeting. Empty Sv: A unexpected meeting.

Indlæg af Zankuji Tirs 18 Sep 2012 - 21:20

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af "okay men så må vi jo bare håbe på at de kan"sagde han roligt og kiggede rundt også på hende igen og slappede af, han så på hende "hvorfor er du så smuk"sagde han roligt og viste ikke hvorfor han sagde det og alt det.
Han kunne nu godt lide og se på hende og det var jo så også det han gjorde og alt det, men hun så jo også på ham så det var vel normalt nok efter han mening.
Han kiggede rundt også på hende igen og smilte til hende og var glad for at være i hendes selvskab hun var så hyggelig og snakke med og sådan og han håbede da hun havde det på samme måde med ham.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

A unexpected meeting. Empty Sv: A unexpected meeting.

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 23:01

Hun kikkede op på ham, og smilede til ham som han kastede mere simr efter hende, hun friste over det. "Det ved jeg da ikke, De ser stadig væk heller ikke skidt ud Zankuji" sagde hun lidt hånende til ham, han var skøn at bruge sådan en nat på, han var rar at være tæt på, hyggeligt at snakke med.

"Hvad vil de bruge resten af natten på min ven?" Spurgte hun ham med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A unexpected meeting. Empty Sv: A unexpected meeting.

Indlæg af Zankuji Ons 19 Sep 2012 - 20:18

Han kiggede på hende og smilte roligt "tak"sagde han roligt til hende og slappede af og høre på hvad hun havde og sige til ham, han så på hende "mig hvad jeg vil bruge den på tja snakke med dig lære dig at kende hvad med dig"sagde han roligt og kiggede på hende.
Hvis hun nu havde andre ting i tankerne så skulle hun jo bare sige til for han kunne sikkert godt finde på noget andet at lave nu i stedet for at være sammen med hende og den slags ting der.
Han så på rundt også på hende igen og smilte *hvad mon hun tænker om mig*tænkte han for sig selv og kiggede bare roligt på hende og alt sådan noget der.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

A unexpected meeting. Empty Sv: A unexpected meeting.

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 20:32

"Ja, lidt det samme som dem, bare lære en anden person at kende end mig selv." Sagde hun smilende til ham,

Hun kikkede sig omkring hurtigt, så stadig kun ham, ja hvorfor ikke lære ham at kende, han virker jo rar nok.
"Og ja, jeg mener dig" Sagde hun for sjov til ham. "Nogen steder de vil hen, eller bare vente her ved skoven?"

hendes tanker fladt stille og roligt til ro omkring manden, nu tænkte hun bare, *Hvad mon han vil fortælle mig om sig selv?*
Hun rettede sig op og gik hen mod sin tøje.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A unexpected meeting. Empty Sv: A unexpected meeting.

Indlæg af Zankuji Ons 19 Sep 2012 - 20:40

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede roligt af og kiggede han bare på hende "Som du ved mit navn er jo zankuji jeg er 25 år og arbejder som model fotograf bor inde i terre i et hus for mig selv"sagde han roligt og det var sådan set bare kort og godt om ham selv.
Han så på hende "hvad med dig har du noget du vil fortælle mig"spurgte han roligt og smilte til hende, han var både sød og charmerende overfor hende med den måde han snakkede på og sådan, og det håbede han på at hun kunne lide for han var jo den han var og længere var den ikke.
Han kiggede på hende og ventede spændt på at høre hvad hun havde og sige til ham om sig selv.
Han kunne godt lide at være sammen med hende for hun var den hun var og det samme var han der var ikke nogen der skjulte noget overfor hinanden mente han da der ikke var.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

A unexpected meeting. Empty Sv: A unexpected meeting.

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 20:57

"Jeg hedder Zhadalina, lige ansat som lære, er 112 år gamle vampyr, bor i en fire værelset lejlighed inde i terre. Må jeg spørge dem hvad de tænker på?" Sagde hun roligt til ham, han virkede rigtigt sød! Tænkte hun til sig selv, hun overvejede at skubbe ham ned i vand kanten. men nej, vidste ikke meget om ham, kunne være han ikke kunne lig vand, han havde jo bare ventet på hende mens hun var dernede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A unexpected meeting. Empty Sv: A unexpected meeting.

Indlæg af Zankuji Tors 20 Sep 2012 - 17:40

Han kiggede på hende og slappede bare roligt af "når så du vampyr mærkeligt at jeg ikke har kunne ha det på fornemmelsen"sagde han roligt og smilte til hende "men jeg er dæmon eller helt korrekt ild dæmon"sagde han roligt og så bare på hende.
Han prøvede og komme sig over sit ting han havde for vampyre og sådan noget for han måtte jo ligge fortiden bag sig og tænke på nutiden og fremtiden hvad der sådan skulle forgå der og sådan noget.
Han kiggede på hende og slappede bare af og ventede bare på at hun ville sige noget til ham og sådan noget der og der gik nok ikke så lang tid før der kom nogen ord fra hende.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

A unexpected meeting. Empty Sv: A unexpected meeting.

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 22:40

"Demon, De er den anden demon jeg har mødt, som har sagt i er demoner." Sagde hun lidt for sjov.
Hun kikkede på ham, hvad skulle hun sige, "Vent, sagde han ild demon?" Det gik ikke op for hun at hun tænkte højt, "Skal passe på så, varme er skidt"

Hun kikkede på ham, med en smulge miss tillid i blikket, nej han skal have en chance, lig som alle andre! Hun rystede hovedet og kikkede smilende på ham.

"Hvor gamle er de hvis jeg må spørger?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A unexpected meeting. Empty Sv: A unexpected meeting.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum