Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Hvad der sker på biblioteket om aftenen (Tonia)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Hvad der sker på biblioteket om aftenen (Tonia)
Wyatt havde siddet det meste af dagen på Bibliothèque. Han vidste at i dag holdt de længe åben, til klokken 21.30. Så han havde stadigvæk noget tid tilbage. Normalt ville han læse på sin computer, men det havde bare sin charme at læse i bøger nogle gange. Han havde fundet et eksemplar af fabel teknologi. Det var en meget sjælden bog der ikke var overført til nettet i nu så han var dybt optaget. Han havde læst denne bog gang på gang. Han forstod hvert et ord i den og vidste at han faktisk kunne lave det meste af det der var beskrevet i bogen, men nu var han jo også et geni indenfor teknologi. Han var så opslugt af bogen at han ikke havde set hvor meget klokken var blevet eller hvad vejret havde udviklet sig til. Han var så omslugt af hans bog at han knap ænsede verden omkring ham.
Wyatt havde sat sit hår en smule, han havde sin læderjakke på der var åben så man kunne se den hvide v-formet t-shirt han havde på. Han havde et par jeans på og converse sko på. Hans brune øjne fulgte linjerne i bogen som han læste dem. Han så meget fredelig ud. Hans taske lå på bordet. Han havde som altid en flaske tequila der i. Han var et geni og det havde bestemt sine negative sider, så når det begyndte at påvirke ham så drak han dem væk. Wyatt var meget optaget af denne spændende bog. Regnen piskede imod ruderne, vinden ruskede i træerne og susede som skrig i natten. Det var en mørk og stormfuld aften.
Wyatt- Advanced Beginner (Rank 7)
Antal indlæg : 143
Sv: Hvad der sker på biblioteket om aftenen (Tonia)
Tonia smækkede døren bag sig. Hun ignorerede det vrede blik fra bibliotekaren og vandrede ind i læsesalen. Hendes sko gav en svuppende, dryppende lyd hver gang hun tog et skridt. Men i sin drivvåde tilstand, var hun stadig sit elegante, smukke jeg.
Hun trak en stol ud fra et af bordene, og lod med vilje stolebenene skramle larmende henover gulvet, inden hun satte sig ned. Hun fiskede en gennemblødt pakke cigaretter frem fra sin lomme, og undersøgte indholdet. Alle smøgerne var våde.
"Urgh!!" udbrød hun alt for højt, og lagde sig henover bordet, og modstod trangen til at kaste bordet igennem rummet.
Gæst- Gæst
Lidt længere nede ad bordet sad en fyr og læste. Hun fangede kort hans blik, og det lille nik han sendte hende. Fabel Teknologi lød bogens titel. "Nørd.." mumlede hun og krydsede armene utilfreds foran sig. Der var ingen mulighed for at have det sjovt herinde. Hun undrede sig kort over, om ordet 'sjov' havde nogen betydning herinde. Højst sandsynligt ikke.
Hun sendte Fabel Teknologi nørden et overvejende blik. Der var trods alt ikke andet at lave. Hun rejste sig, og gik hen imod ham, satte sig på bordet og lænede sig meget indtrængende ind imod ham, så hun kunne kigge hen over bogryggen og se hvad der stod. Hendes våde hår faldt hen over siderne og dryppede et par dråber, inden hun trak sig tilbage igen. "Hvorfor sidder du og læser om tal?" spurgte hun med et hævet øjenbryn, som om det var mest åndssvage i verden.
Gæst- Gæst
"Selvfølgelig vidste jeg det" sagde hun sarkastisk og rullede med øjnene. "Jeg snakker fuld nørdsk" tilføjede hun og og kneb øjnene sammen ved kommentaren "våde tøs".
Hun hoppede let og elegant ned ad bordet, og blinkede flabet til bibliotekaren inden hun fulgte med.
Nu skete der endelig noget! De få minutter hun havde siddet og gloet ud i luften, havde føltes som en evighed. Nu fik hun endda en drink, og planen var at hun skulle have meget mere end det. Uden han vidste det, havde det tåbelige menneske lagt den perfekte fælde for sig selv.
Et hvor man ikke kunne høres, et menneske med en flaske tequila, nemmere blev det næsten ikke.
Hun stillede sig overfor ham, en anelse for tæt på end der var normalt, og tog langsomt flasken fra ham. Hun tippede den og tog en slurk, inden hun gav flasken tilbage til ham.
"Så computere er din ting?" spurgte hun og lavede en grimasse. Det lød utrolig kedeligt.
Gæst- Gæst
Det måtte være hendes lykkedag. Lukket inde på et bibliotek, med en forhåbentlig snart fuld mand. Hvad mere kunne en vampyr ønske sig.
Hun var meget fristet til at sætte tænderne i ham, da han kom helt tæt på, hun hørte næsten ikke hvad han sagde om den forbandede bog. Hun lukkede øjnene og tog en dyb vejrtrækning, så hun rigtig kunne lugte ham, hendes vejrtrækning rystede på vej ud, og hun så op på ham med et hemmelighedsfuldt smil, da han trak sig tilbage igen.
Hun tog meget langsomt de få skridt der var imellem dem, "jeg var på vej i byen" besvarede hun hans spørgsmål med en legende undertone. "Men det ser ud til at der ikke bliver nogen bytur til mig i aften" hun stod nu helt henne ved ham, hendes ansigt var få centimeter fra hans.
"Navnet er Tonia, ikke våde tøs" hviskede hun, inden hun hurtigt tog flasken ud af hånden på ham, og gik grinende tilbage til sin side af gangen. Hun tog en slurk, og viftede drillende med flasken foran sig.
Gæst- Gæst
Da hun trådte tilbage satte han sine arme over kors, han kunne godt se hvad hun ville have ham til. men næh nej. Han var ikke noget boy toy. Han blev stående og svarede '' Jeg er da også meget bedre selvskab end en kedelig bytur ''. Han blinkede og smilede skævt '' Du har lige mødt Di Morgas bedste hacker.. Vi skal nok få det sjovt.. Vi kunne jo udforske biblioteket. Jeg har hørt at der er en forbudt kælder.. Rygterne siger at der sker mystiske ting der nede.. Hah.. Sikkert nogle gamle fuck hoveder der laver kinky stuff der nede.. Sådan nogle bibliotekarer er sikkert mega nastye''. Han begyndte langsomt at gå hen imod en dør der førte ned til en trappe gang. Han kiggede tilbage på Tonia udfordrende og sagde '' Kommer du Tonia.. Eller har du travlt med at stå der og dryppe ''. Han grinede og gik videre.
Di Morgas bedste hacker? Kunne det mon passe? Hun måtte indrømme at det var ret imponerende at tømme biblioteket med et par tryk på hans telefon, men det kunne hun nu også sagtens gøre, bare ikke med en telefon.
"Mine byture er aldrig kedelige." sagde hun en anelse fornærmet.
"Ja, vi skal nok få det sjovt" mumlede hun for lavt til at han kunne høre det. Et lumsk smil spillede på hendes læber. *Ikke endnu* tænkte hun. Hun elskede at trække det ud for sig selv, så nød hun det mere. Det var jo ikke fordi hun var desperat.
Hun fulgte villigt efter ham, og grinede af hans kommentar om nasty bibliotekarer. "Hende bibliotekaren der var her tidligere, kunne i hvert fald godt trænge til noget. Snerpede bitch!" sagde hun og gik ned ad trappen efter ham.
Gæst- Gæst
Wyatt gik ned af trapperne til de nåede en underlig dør med en digital kodelås. Der var nogle mærkelige tegn på døren. Det var dæmon tegn. Wyatt der ikke anede hvad det var grinede lidt og hviskede til Tonia '' Se lige de wierd symboler.. Tror du de sidder nøgne og tilbeder en ged eller sådan noget wierd shit ''. Han rystede på hovedet og trak sin mobil frem igen. Han fik det til at se legende let ud. Han var inde i et program fyldt med tal som løb hen over skærmen i det han trykkede op mobilen og kort tid efter lød en ¨¨Klik¨¨ lyd fra døren og Wyatt løftede dramatisk et øjenbryn til Tonia. Han tog i døren og åbnede den. På den anden side havde omgivelserne ændret sig. Der var murstens vægge og fakler. Der var rum med lukkede døre på begge sider. Wyatt hviskede til Tonia '' Skal vi gå ind og ruske lidt i de pervs''.
Da de stoppede foran døren, havde hun stadig øjnene rettet imod hans hals, og ænsede ikke den digitale kodelås, hun opfattede ikke engang døren. Men hans kommentar om tilbedelser af geder, fik hende til at rive blikket væk. Dæmontegn. Bad idea!
Hvis der befandt sig dæmoner hernede ville hverken hende eller nørden overleve særlig lang tid. En enkel dæmon kunne hun måske godt klare sig imod, men hvis der var flere...
Hun lagde sit ansigt i de rigtige folder, inden hun kiggede op på ham igen. "Jeg ved ikke med dig, men jeg gider altså ikke at glo på gamle, nøgne mænd, der leger med geder" sagde hun roligt, selvom hun panikkede en smule indvendigt. Hun begyndte langsomt at gå op ad trappen igen. "Men hvis du er til sådan noget... Whatever floats your boat, fabel teknolog" hun smilede drilsk, og blinkede til ham, inden hun gik videre op ad trappen.
Hvis han ville valse ind til en flok dæmoner var det op til ham. Hun kunne smadre et vindue, og være væk derfra på ingen tid. Hun var træt af at miste sit bytte, men hun kunne finde sig et nyt.
Gæst- Gæst
Hun blev fornærmet over hans skuffelse, og svarede ikke. Hun var klar på et eventyr, men at blive slået ihjel af en flok dæmoner var ikke hendes definition på et eventyr.
Hun stod nogle meter væk og betragtede ham, imens han drak af flasken. Hun satte hovedet lidt på skrå og bevægede sig langsomt og elegant hen imod ham. "Hmm.. En mand og en kvinde, alene i et bibliotek" hun stod nu imellem hans ben, helt tæt op ad ham. Langsomt lukkede hun sine fingre om flasken, og tog den ud af hånden på ham, uden at fjerne sine øjne fra hans tog hun en slurk.
Hun stillede flasken ved siden af ham, og lænede sig fremad. Deres læber rørte lige akkurat da hun forførende hviskede, "hvad kan vi mon finde på?" Imens hun langsomt gled sine hænder op af hans brystkasse.
Gæst- Gæst
Hun hørte ikke engang efter hvad han sagde, nu var hun vred, og utålmodig, og det skulle overstås nu.
Han var kun lige færdig med at snakke, da hun med overmenneskelig fart, tog fat i hans hår, og rev hans hoved til siden. "Tag det ikke personligt, fabel teknolog" sagde hun koldt og stirrede på ham med et brændende blik. Med et lille hvæs skød hendes hugtænder frem. "Jeg er bare sulten".
Hun lænede sig hurtigt indover ham, og gemmenborede hans hud på halsen. Blodet strømmede ind i hendes mund og hun drak grådig. Til trods for smagen af tequila, smagte han vidunderligt.
Hun mærkede energien strømme igennem sig, og samtidig mærkede hun med det samme påvirkningen fra alkoholet i hans blod. Hun blev nødt til at stoppe hvis hun ikke skulle blive pløre stiv.
Hun gav slip på hans hår, og trak sine hugtænder tilbage. Hun tørrede en dråbe blod, der var på vej ned ad hagen på hende væk, og sukkede dybt og tilfreds. Hun sendte nørden et kort blik, inden hun begav sig hen til en stol, hun havde tænkt sig at kaste igennem et af de store vinduer.
Gæst- Gæst
Han rejste sig op og vaklede hen imod hende. Han væltede et par stole på vejen. Da han stod foran hende stoppede han. Hans ben var lidt spredte for at holde ballansen og han lev lidt efter vejret. Han var en smule foroverbøjet. Han kiggede på hende med et fast blik '' Du fortæller du mig hvad der fucking sker.. Er hele den her by fyldt med fuckhoveder der kan transformere sig fra katte til mennesker og kvinder som bider en i halsen.. WHAT THE FUCK ''. Han kiggede alvorligt på hende og sagde '' Jeg kan påvirke lydbølgerne så de får vores trommehinder til at springe.. Gad vide hvad det vil gøre ved dig nu hvor du ikke kan lide høje lyde.. Jeg stopper det her hvis du lover at sætte dig ned og.. FORTÆLLE MIG HVAD FUCK DER LIGE SKER HER ''. Wyatt var oppe at køre, men det var vel også forståeligt nok, han var lige blevet bidt i halsen.
Hun var et splitsekund fra at kaste stolen igennem det store vindue, da alarmen hylede igen. Hendes hænder fløj op til hendes ører, og hendes ansigt forvred sig i en smertelig grimasse. Hele hendes krop dunkede med den ørerdøvende hylen.
Til trods for larmen skar hans stemme tydeligt igennem, da nørden lovede at stoppe larmen, hvis hun lovede at sætte sig ned, og fortælle ham hvad der foregik. Så han troede lige pludselig at han havde magten. Naive idiot. Så snart han havde slukket for alarmen, kunne hun brække halsen på ham. Hun kunne gøre det lige nu, til trods for den skærende hylen der fyldte rummet, hendes hoved og hele hendes krop.
"Fint! FINT!" råbte hun over larmen, og fik sig selv til at lyde desperat, selv om hun i virkeligheden var dybt irriteret. Hun så muligheder i det her scenarie, måske hun stadig kunne få lov at lege lidt, med dette mærkelige menneske.
Gæst- Gæst
Wyatt trak en stol frem og satte sig overfor hende. Han fjernede sin hånd fra hans hals og kiggede på blodet der nu dækkede hans håndflade. Han bed tænderne sammen og kiggede alvorligt på hende før han satte hånden tilbage på hans hals. Godt nok var Wyatt et menneske, men hans kunnen med teknologi gav ham en fordel i forhold til normale mennesker. '' Nu forklare du mig.. HVAD FUCK der lige sker.. Hvorfor FUCK skulle du bide mig i halsen ''. Han troede hun var undsluppet en sindssyge anstalt. Han vidste jo intet om vampyrer, men han ville snart blive overrasket. Hvis altså Tonia kunne overbevise ham om at det overnaturlige eksisterede.
Larmen var væk, og han sad der foran hende og forlangte at få af vide hvad der foregik. Han var virkelig dum. Men samtidig sad han der, og troede at han havde kontrollen, troede at han kunne holde på hende imod sin vilje. Før hun fortalte ham noget som helst, skulle hun have banket noget fornuft ind i hovedet på den her retarderede idiot.
I et split sekund stod hun foran ham, hun havde bevæget sig hurtigere end et menneske. Hun havde fat i et armlæn på hver side af ham, og stod lænet helt ind over ham. Der var ingen grund til at skjule hendes fart, hendes styrke eller nogen af hendes evner mere.
"Prøv og hør her, smartass" sagde hun lavt, igennem sammenbidte tænder. "Jeg kan brække halsen på dig, og tømme dig for blod, sådan her" hun knipsede lige foran øjnene på ham, for at indikere hvor hurtigt hans død kunne ske. "Jeg fortæller dig hvad jeg synes du skal vide og ikke andet. Og hvis du gerne vil overleve det her, må du hellere give mig en fandens god grund. Forstået?" Hun blev stående lidt endnu, inden hun trak en stol over til sig og satte sig med krydsede ben foran ham.
Gæst- Gæst
Med en kraftanstrengelse fokuserede hun ud i rummet, han stod op ad en bogreol, med blod rendende ned ad halsen, og et stoleben i hånde. Hendes øjne udvidede sig, da hun så stolebenet. Brækket af en stol, så enden var spids. Men hvordan kunne han vide det? Ved at kigge nærmere, blev det klart for hende, at han ikke vidste noget som helst. Han holdte stolebenet som en kølle, ikke som om han ville stikke hende med det.
Larmen var stadig smertefuld, men blev mere og mere udholdelig, jo længere den kørte. Hun kunne nemt fokusere nu. Fucking farlig og fucking hot? Det fik hende til at grine igen, nok var han dum og uvidende. Men hun kunne ikke lade være med at beundre hans kampgejst. Måske det alligevel var synd at slå ham ihjel.
Og hvorfor var han i det hele taget blevet så aggressiv? Ville han ikke have svar? Og nu ville han lige pludselig slås. Forvirrende og dog så fascinerende han var, dette mærkelige menneske.
Gæst- Gæst
Hun rullede med øjnene, og tog et par skridt hen imod ham. Hun hævede hænderne op foran sig, for at vise at hun ikke ville gøre ham noget. Men på den anden side, ville hun heller tro på det, hvis det var hende der stod foran en vampyr der lige havde bidt hende.
"Hvad tror du selv jeg er?" spurgte hun og kunne ikke holde den hånende tone tilbage.
"Urgh.. Du er næsten lige så bleg som jeg er" påpegede hun med en grimasse. Han ville nok ende med at dø af blodmangel. Medmindre hun gjorde noget ved det.
Hun kunne godt lide ham, det her spøjse menneske. til trods for hans dumhed, og det faktum at han levede i sin egen lille, ufarlige verden. Hun stod i et langt øjeblik og overvejede om hun skulle redde ham eller ej.
"Gider du at stole på mig i et par sekunder?" spurgte hun blidt, og lod ham ikke svare før hun allerede havde bidt hul på sin underarm, og stod og pressede den imod hans læber. "Drik. Det vil hele dit sår" beordrede hun, og tilføjede "få mig ikke til at fortryde, at have reddet dig"
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» En nat på Biblioteket
» En Hunter er skabt (Tonia)
» bad company, but do you complai? ( Tonia )
» På biblioteket(stefan)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage