Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En Hunter er skabt (Tonia) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En Hunter er skabt (Tonia) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En Hunter er skabt (Tonia) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En Hunter er skabt (Tonia) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En Hunter er skabt (Tonia) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En Hunter er skabt (Tonia) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En Hunter er skabt (Tonia) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En Hunter er skabt (Tonia) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En Hunter er skabt (Tonia) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En Hunter er skabt (Tonia) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En Hunter er skabt (Tonia)

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

En Hunter er skabt (Tonia) Empty En Hunter er skabt (Tonia)

Indlæg af Wyatt Tirs 24 Jun 2014 - 15:45

Sted: Wyatts Penthouse lejlighed
Tid: 04.45
Omgivelser: tomme flasker på gulvet, stort fladskærms TV på væggen. http://www.eksercerpladsen.dk/log/images/penthouse02.jpg sådan ser lejligheden ud
Vejr: Storm og tordenvejr. Det regner kraftigt og er meget koldt udenfor

Wyatt åbnede døren til sin lejlighed. Han hang hurtigt sin læderjakke op. Han var gennemblødt. Hans trøje var blevet en smule lyserød eftersom vandet havde skyldet blodet fra før ud. Wyatt kiggede rundt i lejligheden og rakte sine arme ud imens vandet dryppede fra hans arme og hår. '' her bor jeg.. Det er ikke det bedste sted i verden men det er godt nok til mig.. Jeg undskylder flaskerne''. Han grinede lidt '' Men jeg sagde jo jeg var et mess''. De tomme alkohol flasker var et tegn på at Wyatt drak meget, virkelig meget. Han gik ud i køkkenet og tog et æble. Han tog en bid af det og efter han havde tygget lidt på det sagde han '' Du må gå rundt i hele lejligheden.. Bare ikke døren med kodelåsen.. Det er mit arbejdsværelse.. Her når solen står op tager jeg et par timers søvn og så går jeg ud og handler ind.. Når natten falder på så kan vi starte med at træne ''. Wyatt var begyndt at fryse lidt. Det våde tøj og kulden havde bestemt nået ham. Han rystede en smule og klappede sig selv lidt på skulderne. Han kiggede på Tonia afventende for at se hvad hun ville gøre eller hvad hun ville sige.
Wyatt
Wyatt
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 143

Tilbage til toppen Go down

En Hunter er skabt (Tonia) Empty Sv: En Hunter er skabt (Tonia)

Indlæg af Gæst Tirs 24 Jun 2014 - 16:09

Et mess. Det behøvede han ikke at sige to gange. Der hvor hun stod, lige på den anden side af dørtærsklen, kunne hun tydeligt se alle de tomme flasker der dækkede lejligheden. Men under laget af flasker, så hans lejlighed ganske hyggelig ud. Problemet var de store vinduer, hun kunne tydeligt forestille sig hvor lyst der ville være når solen stod op. Sikkert meget attraktivt for et menneske, knap så godt for en vampyr.
Det andet problem var, at hun ikke kunne træde ind i hans lejlighed før hun var blevet inviteret. "Til trods for den kraftige alkoholiker vibe, ser her meget hyggeligt ud. Ehm.. Er der nogen rum hvor der ikke er nogen vinduer?" spurgte hun, med en anelse hævet stemme, for at han kunne høre hende ude i køkkenet.
Da han trådte ind i hendes synsfelt igen, kiggede hun meget sigende på ham, og ventede på at han skulle regne ud, hvorfor hun ikke var kommet ind endnu.

Gæst
Gæst

Indlæg af Wyatt Tirs 24 Jun 2014 - 16:40

Wyatt tog en bid mere af sit æble og kiggede på Tonia. Det gik lidt før det gik op for ham. Han sagde med æble i munden '' Bare kom indenfor''. Wyatt spiste æblet færdig og kiggede på hende med et smil. Han tog sin mobil frem og trykkede lidt på den. Store sorte mørklægnings gardiner gled langsomt ned over vinduerne. Han grinede lidt '' Når jeg skal tjekke uv reflektioner i den biotenkiske acclerator så kan jeg ikke have at der kommer sollys ind ''. Han kom i tanke om at hun ikke vidste hvad han snakkede om. Wyatt grinede en smule '' Undskyld.. erm jeg har brug for der kan blive mørkt til nogle af mine undersøgelser. Lys kan påvirke resultatet ''. Det var den bedste måde Wyatt kunne fortælle det på. Han gik over til sofaen og satte sig ned '' Du bliver altså nød til at fortælle mig lidt mere om dig.. Og din race.. Er du født vampyr ''. Han kiggede mere alvorligt på hende '' Bliver jeg en vampyr nu hvor du har bidt mig? ''. Han var ikke bange. Han var en forsker så han søgte alt den information han kunne. Alt dette var spændende men det vigtigste var jo at han ikke ville gøre noget der kunne skade Tonia. Han havde allerede et par ideer til gadgets. Hans hoved havde allerede gennemtænkt et par ting der ville gøre det nemmere for ham at jage. Wyatt vidste ikke hvad han skulle jage ud over de væsner der brugte deres kræfter til at dræbe de uskyldige. Det lød så dumt i hans hoved. Men han vidste det var det eneste han kunne bruges til. Han var jo ikke noget specielt.
Wyatt
Wyatt

Indlæg af Gæst Tirs 24 Jun 2014 - 17:19

Med det samme hun var inviteret, trådte hun ind over dørtærsklen, og før Wyatt kunne nå at opfange det, stod hun bag ham, med sine tænder få centimeter fra hans hals. Som om hun var klar til at bide, selv om hendes hugtænder ikke var fremme. "Lektion nummer et: Pas på hvem du inviterer indenfor" sagde hun lavt og klappede højlydt sine tænder sammen et par millimeter fra hans hals. Hun grinede lavt, da hun gik væk fra ham, for at tage et nærmere kig på lejligheden. Uden egentlig rigtig at høre efter, lod hun ham plapre om hans små eksperimenter. Lige så snart ordet "uv reflektioner" røg ud af munden på ham, mistede hun interessen. Men hun var dybt taknemmelig for mørklægningsgardinerne, der langsomt gled ned over de store vinduer og sikrede hende imod solen.
"Nej, man bliver ikke født vampyr. Man skal omvendes af en anden vampyr" besvarede hun hans spørgsmål, og vendte sig imod ham. Hun måtte minde sig selv om, at det selvfølgelig ikke var almen viden for ham, og besvarede tålmodigt hans næste spørgsmål. "Bare rolig.. For at du kan blive vampyr, skal en vampyr dræne dig fuldstændig for blod, derefter skal du drikke noget af vampyrens blod, begraves og bogstaveligt talt stå op fra de døde"
Hendes blik blev fjernt et øjeblik, ved mindet om at kæmpe sig ud af sin egen kiste. Hun havde aldrig været så bange i sit liv. Hun blinkede et par gange og sendte ham et smil i et forsøg på at skjule hendes kortvarige fravær.

Gæst
Gæst

Indlæg af Wyatt Tirs 24 Jun 2014 - 17:31

Wyatt blinkede et par gange og stod froset da hun stod ved ham. Hun havde en pointe. Han smilede skævt og nikkede. Det var vel en god lektion. Han måtte altid være på sine tær, alle kunne i teorien være et væsen der ville dræbe ham. Bare tanken fik ham til at bide tænderne sammen. Hvordan skulle han nogensinde kunne forsvare sig mod noget så hurtigt. Flere ideer fløj gennem hans hoved * Jeg kunne lave et nethinde linse der opfanger store forstyrelser i bevægelses vibrationer. Det ville måske kunne virke hvis jeg tager højre for energi adjektivet*. Wyatt så ud til at stå i sin egen verden et kort øjeblik. Da hun besvarede hans spørgsmål nikkede han '' Okay.. Er det så muligt jeg kan få lidt af dit blod.. Så kan jeg lave en cryo nedfry ''. Han kom i tanke om at hun ikke ville forstå hvad han mente '' En dims der indeholder dit blod og holder det friskt, jeg har allerede set hvordan det healede mig. Jeg ville kunne bruge det i kamp ''. Wyatts hjerne tænkte hurtigt, alt for hurtigt for et normalt menneske. Men nu var han jo heller ikke et helt ´´normalt´´ menneske. Wyatt gik over og kyssede hende på Kinden da han kunne se hvor fjern hun blev. Han smilede og sagde '' Det må fucking ikke have været en rar oplevelse.. Det positive er dog.. Hvis ikke det var sket.. Ville jeg aldrig have mødt dig.. Så jeg er faktisk glad for du er blevet Vampyr ''. Han var ikke god med ord og det kunne sagtens misforstås hvad han mente. Men han mente skam det bedste med det. Han kiggede rystende på hende '' Fuck jeg fryser.. Er det okay jeg lige tager et varmt bad?''.
Wyatt
Wyatt

Indlæg af Gæst Tirs 24 Jun 2014 - 18:02

Hendes blod? "Hvad vil du bruge mit blod til?" spurgte hun. Hun kunne ikke se hvordan han kunne bruge det i kamp. Han sagde det som om han planlagde at opsøge forskellige væsner, og udfordre dem. På den måde ville han ikke overleve længe.
"Ja, vampyrblod er healende, men det er ikke noget du bare kan rende rundt og drikke. Ligesom heroin er det noget man bliver afhængig af, og jeg vil ikke være din pusher" sagde hun hårdt. Han skulle ikke have lov til at udnytte hende på den måde.
Hun ignorerede det da han kyssede hende på kinden. "Måske vi alligevel havde mødt hinanden, jeg havde bare været 42 år gammel og sikkert knap så spændende" sagde hun ligegyldigt og gik hen og satte sig i sofaen.
"Hvorfor spørger du om lov til at tage et bad? Det er dit hjem, gør hvad du har lyst til" sagde hun irriteret og fjernede en våd tot hår fra øjnene.

Gæst
Gæst

Indlæg af Wyatt Tirs 24 Jun 2014 - 18:14

Wyatt kløede sig lidt i nakken. Det var måske ikke det bedste at have spurgt om. Han nikkede lidt '' Undskyld.. Jeg lod mig bare rive med.. Jeg kan godt se ulempen ved det ''. Han kunne godt forstå hun var blevet fornærmet. Hvem ville ikke være blevet det. Wyatt kløede sig i nakken igen '' Det var ikke sådan ment.. Jeg har det med at snakke før jeg tænker ''. Wyatt smilede '' Du havde sikkert været en lækker 42årig. Så du er ikke en af de der flere 1000 år gamle vampyrer.. Der er da altid noget ''. Han prøvede at lette stemningen lidt. Han trak på skulderne, han vidste ikke hvorfor han spurgte om lov. Han rejste sig op og kiggede på hende '' Jeg ved sku ikke lige hvorfor jeg spurgte.. Sikkert fordi jeg lige ville advare dig først ''. Han begyndte at gå ud mod badeværelset. Han smed sin gennemblødte t-shirt og trådte ind på badeværelset. Han tog resten af sit tøj af og tendte for vandet. Han lod døren stå åben så han kunne snakke med hende imens han var i bad. Han trådte ind i brunekabinen og stillede sig under de varme stråler. Han lod sine hænder gnide hans ansigt og køre op i hans hår. Han sagde normalt, for han vidste hun havde en superhørelse '' Jeg ved hvor svært du har det med min.. Lugt.. Blod.. Hvad det nu er.. Men det her er jo også god træning for dig, på en måde''. Han tog sæben frem og begyndte at gnide sit hår ind i sæbe. Han lukkede sine øjne '' Vil du have et bad bagefter.. Eller behøver Vampyrer ikke sådan noget? ''.
Wyatt
Wyatt

Indlæg af Gæst Tirs 24 Jun 2014 - 18:50

Hvordan det var "noget" at hun ikke var 1000 år gammel kunne hun ikke se. Ville det ikke gavne ham mere, med en vampyr der havde mere viden?
Et kort grin undslap hende, da han mente at hun skulle advares inden han gik i bad. "Jeg tvivler på at du gemmer noget under tøjet jeg ikke har set før" sagde hun drilsk og fulgte ham med øjnene på hans vej til badeværelset.
Hun havde ikke brug for træning. Hun skulle jo ikke afholde sig fra at drikke blod. Det var det der holdte hende i live. Måske det så ikke var hans blod hun skulle drikke, men derfor ville det jo stadig gå ud over andre mennesker. Hun valgte ikke at kommentere på det med træningen.
Et smil bredte sig på hendes læber. "Klart.. Vampyrer er skidtafvisende. Vi ruller os i mudder og ligner stadig en meget ren million når vi træder ud af mudderet igen" sagde hun drillende og rullede med øjnene. Men det kunne han selvfølgelig ikke se.

Gæst
Gæst

Indlæg af Wyatt Tirs 24 Jun 2014 - 19:04

Wyatt grinede og sagde drilsk '' Ja sidst gemte jeg en mobil der pænt meget havde en effekt på sig.. Så man kan jo aldrig vide ''. Hun havde ret, men han vidste jo ikke hvor meget blod lokkede hende. Han vidste ikke om han var ligesom heroin for hende hvis hun havde været afhængig. Det eneste han vidste var det hun fortalte ham. Imens han var ved at vaske sæben ud af håret hørte han hendes ord. Han var lidt uopmærksom eftersom det lød lidt underligt for ham. Han fik sæbe i øjne og udbrød '' Argg.. For fuck sake ''. Han gned sig i øjnene, han hadede når det skete. Han ville dog alligevel svare på hendes udtalelse '' Sygt nok.. Det havde jeg faktisk ikke regnet med.. Er det noget magisk der er skyld i det eller er det det samme som med blodet.. Absorbere jeres hud mineralerne i mudder og gendanner hudceller''. Det ville være en logisk måde på hvordan det kunne lade sig gøre. Han kunne jo ikke vide at hun løj. Wyatt gned sig i øjnene igen.
Wyatt
Wyatt

Indlæg af Gæst Tirs 24 Jun 2014 - 19:37

Det var sandt at hans forbandede telefon, havde haft en ret så ubehagelig effekt på hende. Men hun tvivlede nu på, at han tog den med sig i bad. Det undrede hende ikke, hvis den var vandtæt. Han virkede også til at stole på hende, hvilket hun slet ikke fortjente. Så hvorfor skulle han tage sit eneste forsvar med i bad, hvis han mente at han ikke skulle bruge det imod hende.
Hvad lavede han derude? Hun blev nysgerrig, og overvejede at hoppe over og se hvad han havde gang i. Men han var ikke kommet til skade. Hun ville have hørt det, hvis han var faldet, og hun ville i hvert fald kunne lugte det hvis han blødte. Så der kunne ikke være sket ham noget, så hun blev siddende hvor hun var.
Hun grinede højlydt, da han faktisk troede på det hun sagde, og at han oven i fandt en logisk forklaring det. "Dude.. Vi går i bad ligesom alle andre. Vi absorberer ikke skidt. Det er klamt" sagde hun drillende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Wyatt Tirs 24 Jun 2014 - 19:50

Wyatt fik vasket resterne af sæben ud og begyndte at tørre sig. Han tog et håndklæde rundt om hoften og satte det så det ikke ville falde ned. Han gik ud og smilede til hende og sagde '' Heh.. Hvordan skulle jeg vide det.. Du taler med en der ikke ved hat og briller om at din race overhovedet eksisterede.. Det er da klart at jeg tror på dig''. Han nikkede ind mod badeværelset. '' Du kan bare tage et bad hvis du vil.. Selv om du ser smuk ud med vådt hår så drypper du over det hele.. Jeg kan finde en stor t-shirt frem og nogle shorts.. Jeg har ikke noget kvinde tøj så det er hvad jeg kan tilbyde dig ''. Han gik videre ind i hans soveværelse og smed håndklædet. Han tog et par boxershorts på og et par løse joggin bukser op. Derefter tog han en sort stram t-shirt på. Han smed håndklædet over den åbne skabs låge og begyndte at finde tøj frem til hende hvis hun gerne ville låne det han tilbød. Han kiggede på hans seng. Det fik ham til at stille et nyt spørgsmål '' Sover Vampyrer.. Eller kan i ikke det? ''. Alt denne viden var vigtig, han måtte jo vide om han skulle holde sig vågen med hende eller om de kunne hvile sig om dagen. Han vidste hun ikke kunne gå udenfor, det havde hun selv sagt. Wyatt kunne mærke hvordan tal, tabeller og formler begyndte så småt at spille i hans baghoved igen. Som en knækket grammofon plade. Han var van til det. Han vidste nu at hendes blod kun fjernede dem et et par timer, det var desværre ikke en permanent løsning.
Wyatt
Wyatt

Indlæg af Gæst Tirs 24 Jun 2014 - 20:13

Hun rejste sig da han kom ud af badet. Klar til at tage hans plads på badeværelset. "Normale mennesker ville ikke være så naive" sagde hun og betragtede ham, med hovedet let på skrå. "Men jeg er heller ikke sikker på, at du hører ind under kategorien normale mennesker" tilføjede hun med et drilsk smil, inden hun gik ud på badeværelset.
"Jeg tror det ville udløse nogle sjove fordomme, hvis du rent faktisk egede kvindetøj" råbte hun til ham imens hun klædte sig af. Ligesom ham lod hun døren stå åben, så han kunne høre hvad hun sagde. "du virker ikke som typen der går i kjole" tilføjede hun med et grin, inden hun trådte ind under det varme vand.
"Vi har egentlig ikke brug for at sove. Men vi kan godt" besvarede hun hans spørgsmål. Hun kunne egentlig godt bruge en lur. Det havde været en begivenhedsrig nat, og det kunne være rart at slukke for sine tanker. Bare i et par timer.
Hun var heller i tvivl om at han måtte være træt. Til trods for vampyrblodet i hans årer, måtte det være udmattende at få sin verden vendt fuldstændig på hovedet, næsten dø, og oven i det bestemme sig for en helt ny livsstil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Wyatt Tirs 24 Jun 2014 - 20:22

Wyatt samlede tøjet op og gik over til badeværelset. Han grinede lidt af hendes kommentar. '' Du virker heller ikke som en normal Vampyr.. Det jeg har læst så er de drabelige og ligeglade med menneske... Du er ligefrem det modsatte.. Du vil hjælpe mig og du snaver mig i gulvet ''. Wyatt grinede lidt og lagde tøjet ind på badeværelset. Han lod være med at tage et kig, selv om han havde lyst til det. Han grinede igen '' Nej, kjoler er ikke lige mig ''. Wyatt gik ud på soveværelset igen og skulle til at smide sig i sengen dog stoppede han og vendte sig om igen '' Skal vi tage en lur sammen.. Eller skal jeg sove på sofaen? ''. Han var ikke sikker på om hun kunne klare at sove ved siden af ham. Han ville ikke have hende til at ligge og ikke kunne sove fordi hun skulle bruge alle sine kræfter på ikke at bide ham. Wyatt strakte sig. Han var faktisk træt, men alligevel var han meget vågen. Han kunne ikke slå hende ud af hovedet. Hvorfor havde hun kysset ham tilbage til at starte med. Hvorfor betød han så meget for hende at hun ikke ville skade ham, han var jo ikke noget specielt. Han ville ikke spørge hende. Nu virkede det anderledes, hun virkede til at tage lidt afstand for ham. Han kløede sig lidt i nakken. Han kunne ikke finde rundt i det hele.
Wyatt
Wyatt

Indlæg af Gæst Tirs 24 Jun 2014 - 20:49

Hun var drabelig, og hun var ligeglad med mennesker. Eller.. De fleste mennesker. Alle mennesker faktisk. Med en enkelt undtagelse. Imens hun smurte sin krop og sit hår ind i sæbe, overvejede hun endnu engang, hvorfor dette menneske på en eller anden måde var speciel for hende. Endnu engang havde hun ikke noget svar.
I stedet for at dele sine tanker med ham, valgte hun at joke i stedet for. "Så vidt du ved, er jeg den eneste vampyr du har mødt. Så du ved da ikke om jeg er en almindelig vampyr" sagde hun og fremtvang et kortvarigt grin.
Efter hun havde tørret sig, ignorerede hun shortsene og tog bare hans t-shirt på, den dækkede rigeligt.
"Du skal ikke føle dig speciel, fordi jeg snavede dig i gulvet. Det sker tit" sagde hun drillende imens hun gik ud fra badeværelset. Igen undlod hun at fortælle ham hele sandheden. For hun havde aldrig oplevet noget lignende det, hun havde oplevet med ham på biblioteket.
Hun lænede sig op ad dørkarmen ind til hans soveværelse. "Igen, det er dit hjem. Hvis der er nogen der skal sove på sofaen må det være mig" sagde hun og forstod ikke at han prøvede at være en gentleman. Hun gik forbi ham og kastede sig på sengen. "Men der er jo rigeligt plads lige her" tilføjede hun, blinkede til ham, og bredte armene ud og fyldte så meget af sengen hun kunne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Wyatt Tirs 24 Jun 2014 - 21:01

Wyatt grinede lidt '' Heh.. Nu hvor jeg ved i findes er der pludselig mange uopklarede mord der giver mening for mig.. Det er lidt ligesom en hierarki teori. Hvis man ser noget som føde ser man automatisk det som noget der er mindre værd.. Nogle vampyrer, burde derfor se mennesker som intet andet end føde.. Set med et logisk perspektiv''. Igen viste Wyatt at hans hjerne kørte på højtryk. Hans ord blev sagt uden at han overhovedet skulle tænke over dem. Det var naturligt for ham at tænke logisk. Wyatt satte sit hoved på skrå. *det tvivler jeg meget på. Måden dine tænder kom frem på da det blev for hedt, du virkede ikke til at have prøvet det før, på denne måde*. Wyatt sagde det dog ikke, i stedet for grinede han og sagde '' Heh.. Du kysser i hvert faldt godt nok til at jeg vil tro på det ''. Da hun smed sig ned i hans seng, kunne han se at hun ikke havde taget de shorts på han havde lagt. Han smilede skævt og kravlede ovenpå hende. Han lå lidt og kiggede på hende før han sagde '' Jeg er glad for jeg har mødt dig, Tonia''. Derefter lænede han sig ned og gav hende en blidt og langt kys før han fjernede sine læber fra hendes og krammede hende. Han kiggede på hende og gav hende et oprigtigt smil.
Wyatt
Wyatt

Indlæg af Gæst Tirs 24 Jun 2014 - 21:31

Han ramte fuldstændig plet. Hans logiske tankegang matchede hendes omkring mennesker og føde. For det var alt de var. Mad. Og når hun fik sin vilje, et legetøj. Så vidt hun vidste, var det ikke "nogle" vampyrer. Det var alle vampyrer hun havde mødt, eller hørt om der så mennesker på den måde.
Det forhold hun havde fået til ham, mindede mere om noget man så på film. Mennesket der forelskede sig i uhyret og tæmmede det. Udover at der ikke var involveret alt romantikken, der fik hende lyst til at kaste op, og hun var ikke tæmmet. Eller det troede hun da i hvert fald ikke. I virkeligheden ville det være en enormt dårlig film. For der var ingen forelskelse, right? Og det hele var rodet og slet ikke idyllisk på nogen måde. Bare et mærkeligt kaos, som de på en eller andet måde begge kunne finde fred i.
Hun havde glemt og høre efter hvad han sagde, og kom først til sig selv igen, da han lå ovenpå hende. Spørgsmålet var, om han var glad for at have mødt hende, eller om han var glad for, at han nu kendte sandheden. Hans kys overbeviste hende om det første. Hendes hænder startede med at ligge på hans lænd, og kørte langsomt op ad ryggen på ham, imens hun gengældte kysset. Hendes hænder stoppede ved hans skulderblade, i det øjeblik han trak sine læber tilbage. Det var svært at vænne sig til de her følelsesmæssige kys, og hun var sikker på, at hvis hendes hjerte havde slået, havde det hamret hårdt imod hendes bryst.

Gæst
Gæst

Indlæg af Wyatt Tirs 24 Jun 2014 - 21:43

Wyatt vidste ikke hvad de havde sammen. Han var forfærdelig til at tyde sine egne og andres følelser. Han gjorde bare hvad han følte var rigtig. Det virkede til de begge to havde en kaotisk tankegang, dog så den ud til at føre det samme sted hen. Det var som var han draget imod hende som et møl mod en tændt lampe. Han vidste ikke selv at han langsomt blev mere og mere glad for den kvinde han nu lå med. De passede sammen på den underligste måde og alligevel på den helt rigtige måde. De opvejende hinandens svage punkter og han fandt styrke i hende. Wyatt vidste at han måtte være blid. Han ville ikke have at hun mistede kontrollen igen. Han gav hende et par små blide kys på hendes læber og bed hende så blidt i hendes underlæbe, ikke så hun begyndte at bløde. Derefter gled han hen ved siden af hende og drejede hende over på siden så hun lå med ryggen imod hans brystkasse. Han vidste hun var hurtig og stærk. Men hvis hun ikke kunne se ham var det måske ikke så hårdt for hende at modstå at bide ham. Han lagde sin arm om hendes mave og den anden lå han på hendes lår. Han satte sit hoved på til hendes øre og hviskede drilsk til hende '' Nu har jeg kontrollen ''. han bed hende blidt og drilsk i hende øreflip før han kyssede hendes hals en enkelt gang. Han nussede blidt hendes mave med hånden der lå der. Wyatt nød bare at være tæt på hende. men han huskede hvordan hun havde drillet ham da de lige havde mødt hinanden, så nu ville han gøre gengæld.
Wyatt
Wyatt

Indlæg af Gæst Tirs 24 Jun 2014 - 22:21

Lige meget hvor meget hun prøvede at bilde sig selv ind, at det hele var sygt og forkert, så føltes alting så rigtigt i hans selskab. Som om hele puslespillet var faldet på plads.
Lige nu, havde hun ikke lyst til at sætte tænderne i ham. Det var overhovedet ikke i hendes tanker. Men på den anden side, var det kommet meget pludseligt sidste gang.
Hun lod ham vende sig, og nød varmen fra hans hånd på hendes bare lår. Hun smilede, og holdte et grin tilbage da han mente at han nu havde kontrollen. Det skulle han da have lov til. Bare et øjeblik. "Åh, store, stærke mand. Du må ikke gøre mig fortræd. Jeg vil gøre hvad som helst" sagde hun melodramatisk, og blev nødt til at bide sig selv i kinden for ikke at komme til at grine. For det var jo dybt åndssvagt, at hun lå der og bedte om nåde, når hun så let som ingenting kunne slå ham ihjel. Det kunne endda ske ved et uheld.
Hun havde ikke tænkt over sine ord, og at hun højst sandsynligt ville fortryde at have sagt dem.

Gæst
Gæst

Indlæg af Wyatt Tirs 24 Jun 2014 - 22:34

Wyatt grinede lidt. Han havde set hendes styrke og hurtighed. Han vidste godt at han ikke havde en chance imod hende. Dog var det underholde alligevel. Wyatt fjernede let hånden fra hendes lår og gav hende et klask i røven. Han grinede lidt igen og lagde sin hånd tilbage på hendes lår. Han lod blidt en finger glide op og ned af hendes lår, drillende. Den anden hånd holdt han stramt om hende så hun blev presset imod ham. Han kyssede blidt hendes hals igen og hviskede så i hendes øre '' ja, du må hellere gøre som jeg siger ''. Han vidste at hun kunne overmande ham når nu havde lyst. Det var lidt det sjove ved det hele. han førte langsomt sin hånd på hendes lår langsomt længere op men stoppede den og kørte den langsomt ned igen. Hendes kolde bløde hud føltes som silke for hans hånd. kyssede hendes hals igen og bevægede hånden der holdt om hendes mave ned på hendes andet lår. Wyatt tænkte ikke så meget mere, han levede sig ind i øjeblikket. Hans tanker var kun på hende. Som holdt han om en gudinde. Bare han var tæt på hende var nok for ham. Han var glad, beruset men ikke af alkohol, nej det var glæde. Dog var det en glæde han ikke selv kunne forstå. Wyatt sugede alle oplevelserne til sig, hendes lyde, hendes berøringer, hendes ord.
Wyatt
Wyatt

Indlæg af Gæst Tirs 24 Jun 2014 - 23:05

Hun kunne ikke lade være med at grine med ham. Det var en leg for dem begge to. I virkeligheden var det hende, der havde kontrollen. Det var hende der bestemte, hvor lang tid hun ville lade ham ligge der og tirre hende, med hans varme fingre, der kørte op og ned ad hendes lår. Hendes vejrtrækning blev en smule hurtigere, og hun modstod trangen til at vende sig om, tage fat i hans hår og kysse ham.
Hun var nysgerrig. Hvad ville der ske, hvis hun lod ham styre det hele? Hun havde altid kontrollen over mænd, de gjorde som hun ville. Oftes uden de selv havde nogen idé om det. Så i stedet for at gøre som hun ville, blev hun liggende og lod ham gøre det han ville. Hvis hun ikke brød sig om det, havde hun ingen problemer med at tage kontrollen fra ham igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Wyatt Ons 25 Jun 2014 - 19:44

Wyatt vidste hvad han ville gøre. Han ville drille hende til hun ikke kunne holde sig tilbage, til hun ikke kunne lege med mere og bare måtte tage kontrollen. Han tog blidt fast i hendes hofte med en hånd og begyndte at gnide hendes bagdel imod hans skridt. Han førte den anden hånd langsomt op over hendes mave, berørte let hendes bryst og op i hendes hår som han tog fat i og førte hendes hoved bagud. Han kyssede hende blidt på halsen og bevægede hendes hofte i små ryk op af ham. Han lod hans tungespids glide op af hendes hals til den nåede hendes øre. Han bed blidt fat i hendes øre og da han gjorde det blev hans greb om hendes hofte hårdere og han pressede hende hårdere op imod ham i faste ryk. Imens han lavede de faste ryg med hendes hofte begyndte han nu intenst at kysse hendes hals. Han ville have hende til at give efter. Denne lille leg morede ham, han kunne høre hun nød det så han måtte jo prøve det her, at gøre det bedre. Han nød det allerede. Han kunne mærke hende imod ham på denne sensuelle måde. Hans vejrtrækning blev en smule dybere men ikke meget. Han måtte jo holde sin hjerterytme nede.
Wyatt
Wyatt

Indlæg af Gæst Ons 25 Jun 2014 - 20:37

Det var ikke nødvendigt for ham, at holde på hendes hofte. Hun bevægede sig selv med ham. Hendes vejrtrækning steg endnu mere i fart, og det var næsten ikke til at holde ud, bare at ligge der.
Det var først da han slikkede hende på halsen, at hun gav efter. Det var hendes "signature move". Det var som regel hendes tunge, imod hendes mandlige ofres hals, der var det sidste de mærkede inden hun satte tænderne i dem. Det var hendes, og han skulle ikke bruge det imod hende.
I stedet for at overmande ham, vendte hun sig langsomt om imod ham, og viklede sit ene ben omkring hans hofte, imens hun fortsatte de glidende bevægelser fra før. Hun hvilede sin ene hånd på hans brystkasse, så hun kunne mærke hans hjerte slå. Den anden hånd gled under hans t-shirt, og op ad hans rygrad. Hun berørte ham forsigtigt med sine negle, da hendes hånd kørte hele vejen ned igen.
Hun kyssede ham ikke, kiggede ham bare i øjnene, og fortsatte hendes hofters glidende bevægelser imod ham. Det var hans tur til at give efter for hende nu.

Gæst
Gæst

Indlæg af Wyatt Ons 25 Jun 2014 - 21:02

Wyatt blev lidt overrasket. Det virkede til at han havde ramt det rigtige sted. Han blev overrasket da hun vendte sig om imod ham. Han kunne mærke hendes berøringer. Han holdt en hånd på hendes bagdel for at mærke hendes bevægelser. Han prøvede at holde igen. Prøvede ikke at virke påvirket men han kunne ikke længe. Han tog fat i den lange t-shirt hun havde på og prøvede grådigt at flå den af hende og overfalde hende med intense kys. Han kunne ikke mere. Han havde bare lyst til hende nu. Han kunne ikke holde sig tilbage mere. Hun havde nok vundet deres leg men hvem kunne bebrejde ham. Hun var jo gude smuk og hun vidste hvordan hun skulle bevæge sig, hvad hun skulle gøre. Han kunne ikke holde sig tilbage. Han lod hans hænder kærtegne hende og udforske hende indtil de endte i hendes hår hvor han rodede dem rundt. Hans vejrtrækning var blevet dybere og hans hjerte begyndte langsomt at slå hurtigere og hurtigere. Han ville ikke hvordan hun ville reagere eller hvad hun ville gøre, men det tænkte han ikke på lige nu. Det kunne han ikke.
Wyatt
Wyatt

Indlæg af Gæst Ons 25 Jun 2014 - 21:43

Et lille grin undslap hende, da hun selv trak t-shirten over hovedet. Hun havde vundet. Selvfølgelig havde hun det. Det var en del af hendes leg at forføre mænd, og med hendes udseende skulle der ikke meget til. Det var som regel bare en berøring af deres arm, et flirtende smil, og så var den hjemme.
Hun var nu kun iført sit undertøj. En sort, blondet bh, med matchende trusser.
I stedet for at spilde tiden med at hive hans t-shirt over hovedet på ham, tog hun fat i kraven på den og rev den ganske enkelt, og meget let i stykker, og hendes hænder udforskede kroppen nedenunder. Mærkede hvordan hans brystkasse steg og faldt, med hans hurtige åndedræt.
Hendes hænder endte på hans ryg igen, hun pressede ham ind imod sig, imens hun mindre forsigtigt lod sine negle køre ned ad hans skulderblade. Der gik dog ikke hul på hans hud. Hendes læber fandt hans hals, og hun sugede grådigt hans duft til sig. God.. Han duftede godt. Hun havde styr på det. Det troede hun i hvert fald.

Gæst
Gæst

Indlæg af Wyatt Ons 25 Jun 2014 - 23:23

Wyatt betragtede hende med hans øjne. Det underlige var at han fandt hende smukkere og smukkere jo mere tid de tilbragte sammen. Han kom lidt til sig selv da han lagde mærke til at hun lugtede til hans hals. Han tog fat i hendes hoved og lagde det mod puden. Han satte sit ansigt ind foran hendes og kiggede hende i øjnene, han sagde imens han trak vejret dybt '' Ikke denne gang ''. han kyssede hende blidt og fyldt med følelse på læberne. Han havde ikke i sinde at lade hende miste kontrollen igen. Han tog fat i hendes håndled og holdt hendes arme ned mod sengen. Han fjernede hans læber fra hendes og kiggede på hende med et drilsk smil. Han førte langsomt hans læber ned mod hendes hals og kyssede den blidt før han igen lod sin tungespids glide op af hendes hals. Han ville have hende der ud hvor hun ikke kunne holde sig selv tilbage. Dog ville han ikke have hende til at miste kontrollen. Det var en hård fin grænse. Han kunne mærke han havde lyst til hende. Hendes tidligere berøringer af hans ryg. Han pressede sig ind mod hende og hviskede i hendes øre '' Fuck.. Du er de...Smuk ''. Han greb sig selv i at skulle til at sige dejlig, men hvorfor. Hvorfor var det det han ville have sagt. han vidste det ikke men fik da ændret det.
Wyatt
Wyatt

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum