Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
En Hunter er skabt (Tonia)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 4 • 1, 2, 3, 4
En Hunter er skabt (Tonia)
Wyatt åbnede døren til sin lejlighed. Han hang hurtigt sin læderjakke op. Han var gennemblødt. Hans trøje var blevet en smule lyserød eftersom vandet havde skyldet blodet fra før ud. Wyatt kiggede rundt i lejligheden og rakte sine arme ud imens vandet dryppede fra hans arme og hår. '' her bor jeg.. Det er ikke det bedste sted i verden men det er godt nok til mig.. Jeg undskylder flaskerne''. Han grinede lidt '' Men jeg sagde jo jeg var et mess''. De tomme alkohol flasker var et tegn på at Wyatt drak meget, virkelig meget. Han gik ud i køkkenet og tog et æble. Han tog en bid af det og efter han havde tygget lidt på det sagde han '' Du må gå rundt i hele lejligheden.. Bare ikke døren med kodelåsen.. Det er mit arbejdsværelse.. Her når solen står op tager jeg et par timers søvn og så går jeg ud og handler ind.. Når natten falder på så kan vi starte med at træne ''. Wyatt var begyndt at fryse lidt. Det våde tøj og kulden havde bestemt nået ham. Han rystede en smule og klappede sig selv lidt på skulderne. Han kiggede på Tonia afventende for at se hvad hun ville gøre eller hvad hun ville sige.
Wyatt- Advanced Beginner (Rank 7)
Antal indlæg : 143
Sv: En Hunter er skabt (Tonia)
Det andet problem var, at hun ikke kunne træde ind i hans lejlighed før hun var blevet inviteret. "Til trods for den kraftige alkoholiker vibe, ser her meget hyggeligt ud. Ehm.. Er der nogen rum hvor der ikke er nogen vinduer?" spurgte hun, med en anelse hævet stemme, for at han kunne høre hende ude i køkkenet.
Da han trådte ind i hendes synsfelt igen, kiggede hun meget sigende på ham, og ventede på at han skulle regne ud, hvorfor hun ikke var kommet ind endnu.
Gæst- Gæst
"Nej, man bliver ikke født vampyr. Man skal omvendes af en anden vampyr" besvarede hun hans spørgsmål, og vendte sig imod ham. Hun måtte minde sig selv om, at det selvfølgelig ikke var almen viden for ham, og besvarede tålmodigt hans næste spørgsmål. "Bare rolig.. For at du kan blive vampyr, skal en vampyr dræne dig fuldstændig for blod, derefter skal du drikke noget af vampyrens blod, begraves og bogstaveligt talt stå op fra de døde"
Hendes blik blev fjernt et øjeblik, ved mindet om at kæmpe sig ud af sin egen kiste. Hun havde aldrig været så bange i sit liv. Hun blinkede et par gange og sendte ham et smil i et forsøg på at skjule hendes kortvarige fravær.
Gæst- Gæst
"Ja, vampyrblod er healende, men det er ikke noget du bare kan rende rundt og drikke. Ligesom heroin er det noget man bliver afhængig af, og jeg vil ikke være din pusher" sagde hun hårdt. Han skulle ikke have lov til at udnytte hende på den måde.
Hun ignorerede det da han kyssede hende på kinden. "Måske vi alligevel havde mødt hinanden, jeg havde bare været 42 år gammel og sikkert knap så spændende" sagde hun ligegyldigt og gik hen og satte sig i sofaen.
"Hvorfor spørger du om lov til at tage et bad? Det er dit hjem, gør hvad du har lyst til" sagde hun irriteret og fjernede en våd tot hår fra øjnene.
Gæst- Gæst
Et kort grin undslap hende, da han mente at hun skulle advares inden han gik i bad. "Jeg tvivler på at du gemmer noget under tøjet jeg ikke har set før" sagde hun drilsk og fulgte ham med øjnene på hans vej til badeværelset.
Hun havde ikke brug for træning. Hun skulle jo ikke afholde sig fra at drikke blod. Det var det der holdte hende i live. Måske det så ikke var hans blod hun skulle drikke, men derfor ville det jo stadig gå ud over andre mennesker. Hun valgte ikke at kommentere på det med træningen.
Et smil bredte sig på hendes læber. "Klart.. Vampyrer er skidtafvisende. Vi ruller os i mudder og ligner stadig en meget ren million når vi træder ud af mudderet igen" sagde hun drillende og rullede med øjnene. Men det kunne han selvfølgelig ikke se.
Gæst- Gæst
Hvad lavede han derude? Hun blev nysgerrig, og overvejede at hoppe over og se hvad han havde gang i. Men han var ikke kommet til skade. Hun ville have hørt det, hvis han var faldet, og hun ville i hvert fald kunne lugte det hvis han blødte. Så der kunne ikke være sket ham noget, så hun blev siddende hvor hun var.
Hun grinede højlydt, da han faktisk troede på det hun sagde, og at han oven i fandt en logisk forklaring det. "Dude.. Vi går i bad ligesom alle andre. Vi absorberer ikke skidt. Det er klamt" sagde hun drillende.
Gæst- Gæst
"Jeg tror det ville udløse nogle sjove fordomme, hvis du rent faktisk egede kvindetøj" råbte hun til ham imens hun klædte sig af. Ligesom ham lod hun døren stå åben, så han kunne høre hvad hun sagde. "du virker ikke som typen der går i kjole" tilføjede hun med et grin, inden hun trådte ind under det varme vand.
"Vi har egentlig ikke brug for at sove. Men vi kan godt" besvarede hun hans spørgsmål. Hun kunne egentlig godt bruge en lur. Det havde været en begivenhedsrig nat, og det kunne være rart at slukke for sine tanker. Bare i et par timer.
Hun var heller i tvivl om at han måtte være træt. Til trods for vampyrblodet i hans årer, måtte det være udmattende at få sin verden vendt fuldstændig på hovedet, næsten dø, og oven i det bestemme sig for en helt ny livsstil.
Gæst- Gæst
I stedet for at dele sine tanker med ham, valgte hun at joke i stedet for. "Så vidt du ved, er jeg den eneste vampyr du har mødt. Så du ved da ikke om jeg er en almindelig vampyr" sagde hun og fremtvang et kortvarigt grin.
Efter hun havde tørret sig, ignorerede hun shortsene og tog bare hans t-shirt på, den dækkede rigeligt.
"Du skal ikke føle dig speciel, fordi jeg snavede dig i gulvet. Det sker tit" sagde hun drillende imens hun gik ud fra badeværelset. Igen undlod hun at fortælle ham hele sandheden. For hun havde aldrig oplevet noget lignende det, hun havde oplevet med ham på biblioteket.
Hun lænede sig op ad dørkarmen ind til hans soveværelse. "Igen, det er dit hjem. Hvis der er nogen der skal sove på sofaen må det være mig" sagde hun og forstod ikke at han prøvede at være en gentleman. Hun gik forbi ham og kastede sig på sengen. "Men der er jo rigeligt plads lige her" tilføjede hun, blinkede til ham, og bredte armene ud og fyldte så meget af sengen hun kunne.
Gæst- Gæst
Det forhold hun havde fået til ham, mindede mere om noget man så på film. Mennesket der forelskede sig i uhyret og tæmmede det. Udover at der ikke var involveret alt romantikken, der fik hende lyst til at kaste op, og hun var ikke tæmmet. Eller det troede hun da i hvert fald ikke. I virkeligheden ville det være en enormt dårlig film. For der var ingen forelskelse, right? Og det hele var rodet og slet ikke idyllisk på nogen måde. Bare et mærkeligt kaos, som de på en eller andet måde begge kunne finde fred i.
Hun havde glemt og høre efter hvad han sagde, og kom først til sig selv igen, da han lå ovenpå hende. Spørgsmålet var, om han var glad for at have mødt hende, eller om han var glad for, at han nu kendte sandheden. Hans kys overbeviste hende om det første. Hendes hænder startede med at ligge på hans lænd, og kørte langsomt op ad ryggen på ham, imens hun gengældte kysset. Hendes hænder stoppede ved hans skulderblade, i det øjeblik han trak sine læber tilbage. Det var svært at vænne sig til de her følelsesmæssige kys, og hun var sikker på, at hvis hendes hjerte havde slået, havde det hamret hårdt imod hendes bryst.
Gæst- Gæst
Lige nu, havde hun ikke lyst til at sætte tænderne i ham. Det var overhovedet ikke i hendes tanker. Men på den anden side, var det kommet meget pludseligt sidste gang.
Hun lod ham vende sig, og nød varmen fra hans hånd på hendes bare lår. Hun smilede, og holdte et grin tilbage da han mente at han nu havde kontrollen. Det skulle han da have lov til. Bare et øjeblik. "Åh, store, stærke mand. Du må ikke gøre mig fortræd. Jeg vil gøre hvad som helst" sagde hun melodramatisk, og blev nødt til at bide sig selv i kinden for ikke at komme til at grine. For det var jo dybt åndssvagt, at hun lå der og bedte om nåde, når hun så let som ingenting kunne slå ham ihjel. Det kunne endda ske ved et uheld.
Hun havde ikke tænkt over sine ord, og at hun højst sandsynligt ville fortryde at have sagt dem.
Gæst- Gæst
Hun var nysgerrig. Hvad ville der ske, hvis hun lod ham styre det hele? Hun havde altid kontrollen over mænd, de gjorde som hun ville. Oftes uden de selv havde nogen idé om det. Så i stedet for at gøre som hun ville, blev hun liggende og lod ham gøre det han ville. Hvis hun ikke brød sig om det, havde hun ingen problemer med at tage kontrollen fra ham igen.
Gæst- Gæst
Det var først da han slikkede hende på halsen, at hun gav efter. Det var hendes "signature move". Det var som regel hendes tunge, imod hendes mandlige ofres hals, der var det sidste de mærkede inden hun satte tænderne i dem. Det var hendes, og han skulle ikke bruge det imod hende.
I stedet for at overmande ham, vendte hun sig langsomt om imod ham, og viklede sit ene ben omkring hans hofte, imens hun fortsatte de glidende bevægelser fra før. Hun hvilede sin ene hånd på hans brystkasse, så hun kunne mærke hans hjerte slå. Den anden hånd gled under hans t-shirt, og op ad hans rygrad. Hun berørte ham forsigtigt med sine negle, da hendes hånd kørte hele vejen ned igen.
Hun kyssede ham ikke, kiggede ham bare i øjnene, og fortsatte hendes hofters glidende bevægelser imod ham. Det var hans tur til at give efter for hende nu.
Gæst- Gæst
Hun var nu kun iført sit undertøj. En sort, blondet bh, med matchende trusser.
I stedet for at spilde tiden med at hive hans t-shirt over hovedet på ham, tog hun fat i kraven på den og rev den ganske enkelt, og meget let i stykker, og hendes hænder udforskede kroppen nedenunder. Mærkede hvordan hans brystkasse steg og faldt, med hans hurtige åndedræt.
Hendes hænder endte på hans ryg igen, hun pressede ham ind imod sig, imens hun mindre forsigtigt lod sine negle køre ned ad hans skulderblade. Der gik dog ikke hul på hans hud. Hendes læber fandt hans hals, og hun sugede grådigt hans duft til sig. God.. Han duftede godt. Hun havde styr på det. Det troede hun i hvert fald.
Gæst- Gæst
Side 1 af 4 • 1, 2, 3, 4
» bad company, but do you complai? ( Tonia )
» Hvad der sker på biblioteket om aftenen (Tonia)
» is hunter of the vampier
» Hunter.. //Niro//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham