Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Getting back into game. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Getting back into game. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Getting back into game. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Getting back into game. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Getting back into game. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Getting back into game. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Getting back into game. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Getting back into game. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Getting back into game. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Getting back into game. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Getting back into game.

Go down

Getting back into game. Empty Getting back into game.

Indlæg af Gæst Man 30 Jun 2014 - 0:55

Så, nu syns at jeg skulle have en søgning op igen på min elsket Dante for han har simplehen været så stille i løbet af de sidste mange uger da jeg har manglet en utrolig stor del af min kreative energi, men den er så småt igang med kommet igen. Så let face it. Jeg er tilbage i spil, men dog lidt begrænset da jeg har utrolig mange ting og lave her ferie, men det giver jeg mere information om med tiden da jeg i de næste to uger vil være uden ting og lave, så der plads til masser af emner :)

Det ret længe siden at jeg sidste tænke på smide ting ud omkring Dante og hvem han er så lidt ukorrekt information kommer der nok ud af mig her til aften, men se bort fra det, ellers skal jeg nok ret min søgning her sener idag når jeg engang har sovet igennem. Men Dante er olding af en vampyr, han blev omdannet til vampyr i en alder af 24 år. Han er oprindeligt fra det nordlig sverige hvor at var den næste familie leder men hans liv blev lavet komplet om efter at han blev til vampyr, han forlod blandt andet sverige for bosætte sig i Rusland hvor at han mange år levet sammen med den kvinde som der havde forvandlet ham til vampyr. Men til sidste blev han så træt af hende og da han var omkring 500 år valgt han så og tag livet af hende for leve alene, siden den tid har han altid været på egen hånd, ingen afkom har efterflugt ham i nu.
Dante har utrolig lang historie indfor russisk militær, hvor at han har haft en del høje stillinger. Han har været kommadør, general og han har generelt bare været oppe i toppen, han har dejtaget i en del krig, blandt andet først og anden verdenskrig og er efter den kold krig. Men efter det har han haft trykket sig en del tilbage, han har boede mange steder i europa hvor at han levet som mange person og identiteter, men nu bor han så mere fast i frankrig. Som person er Dante både venlig, men os utrolig kold, hans natur kan skift meget efter hvem man spøger, han dog mest kendt som et sadistisk væsen. Han er ikke en person som man skal prøve og være dominant overfor, for han vil sætter gerne folk på plads hvis de altså tror at de kan top ham.

Jeg ved ikke helt hvad jeg søger til ham lige nu, men alting er velkomne indtil videre, jeg dog godt tænke mig en mulighed for et afkom til Dante da jeg syns at han har været alene længe nok, så et menneske som der måske kun tænke sig og blive vampyr. Men ellers kan vi bare snak om det. Ellers vil jeg kun sige at jeg glæder mig til hvad i kan komme op med.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Getting back into game. Empty Sv: Getting back into game.

Indlæg af Eliyah Ons 2 Jul 2014 - 15:18

Jeg melder mig gerne til et emne!
Eliyah
Eliyah
Beginner (Rank 4)

Bosted : I en hytte i skoven, afskåret fra civilisationen. Hytten består af et køkken, et badeværelse og et stort rum, der både fungerer som spisestue og soveværelse. Der står et gammelt tv i stuen med en tilhørende PlayStation, men eftersom der intet signal er, kan der kun ses film på tv'et. Han deler huset med sin hvide kat, Morrison.

Antal indlæg : 36

Indlæg af Gæst Ons 2 Jul 2014 - 21:05

Fedt.
Har du nogle forslag eller skal vi bare snak om det?

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum