Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hævn fra Zann (Kajika=Privat no entry) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hævn fra Zann (Kajika=Privat no entry) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hævn fra Zann (Kajika=Privat no entry) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hævn fra Zann (Kajika=Privat no entry) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hævn fra Zann (Kajika=Privat no entry) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hævn fra Zann (Kajika=Privat no entry) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hævn fra Zann (Kajika=Privat no entry) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hævn fra Zann (Kajika=Privat no entry) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hævn fra Zann (Kajika=Privat no entry) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hævn fra Zann (Kajika=Privat no entry) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hævn fra Zann (Kajika=Privat no entry)

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Hævn fra Zann (Kajika=Privat no entry) Empty Hævn fra Zann (Kajika=Privat no entry)

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 16:12

Tid. 12.00
Sted. droit - politistation
Omgivelser. politifolk og nogle få interpol agenter deriblandt Orez som var deres leder
Vejr. fint solskins vejr

Zero stod i midten af sine agenter han havde blondt hår og hvid skjorte med en sort t-shirt under og grå bukser i denne skikkelse var han godt nok ikke Zero men en interpol agent ved navn Orez som var leder af den bedste gruppe agenter faktisk var det dem som han havde taget med for at finde ud af hvor meget politiet havde på en voldtager ved navn Zero (sjovt nok)

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Hævn fra Zann (Kajika=Privat no entry) Empty Sv: Hævn fra Zann (Kajika=Privat no entry)

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 16:17

kajika kom stille gående med en politi bagved sig i håndjern havde hun sig selv, hun bed sig i underlæben og sagde"argh slip mig hør jeg har ikke stjålet den jeg ved den var i min taske men der en der må ha smuglede den der ned for at ramme mig! jeg er rigmands arving jeg kunne købe hele centret vis det stod til mig så jeg ber dig slip mig så argh" hun fik spredt bene og fik af vide hun skulle vente til der kom en og ekspedierede hende(rørte ved hende for at mærke om hun havde noget) hun stille der op af væggen inde i rummet og sukkede let mens hun havde ryggen til døren

Gæst
Gæst

Hævn fra Zann (Kajika=Privat no entry) Empty Sv: Hævn fra Zann (Kajika=Privat no entry)

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 16:20

Zero smilede "jeg tar den her" sagde han roligt og gik derind han havde en tavle med med et skema "sæt dig ned" sagde han roligt og så på hende han gav hende en hurtig trang til at smide alt hun havde af stjålne ting våben og lignende mens han så roligt på hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 16:23

kajika så stille mod ham og opdagede den smukke agent og sagde"hør jeg har intet stjålet sådan er jeg altså ikke! okay... jeg død rig mere end nogen af jer kan overhovedet fatte, så slip mig fri jeg mener det ellers stævner jeg jer! med min private Advokat!!" hun satte sig stille ned ved bordet og smed intet og betragtede ham let i det hun smilte og sagde"hør der sket den største misforståelse"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 16:26

"TI STILLE ELLER JEG FÅR DIG SMIDT I FÆNGSEL UDEN FOR RETTEN" råbte han og hamrede sin hånd ned i bordet så hun ville få et chok bordet flækkede midt over så stor kræft havde der været bordet var ud af metal men det var flækket som var det flamingo han tog en kuglepen og spurte roligt "navn"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 16:30

Kajika skrig og lukkede øjnene i og kiggede ikke op hun turde ikke, hun rødmede let og sagde stammende helt i det og turde virkelig ikke rør sig men rejste sig alligevel op og sagde"mit... mit navn er Kajika, kajika Dé volkan" hun bed sig i underlæben og gik få skridt fra fyren og tænkte*han er jo! SINDSYG!!!*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 16:31

"Kajika" sagde han roligt "nogen forhold" spurte han osse "nåh nej det jo rigtig det har du ikke" han skrev nej ikke længere men har været forlovet som om det var kommet fra hendes mund "og nej jeg er ikke sindssyg men sur sæt dig ned" han var helt rolig nu men kunne hurtigt blive sur

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 16:35

kajika satte sig hurtigt ned og sagde"hvordan ved du jeg ikke er i forhold længere og det os lige meget så længe du ikke stalker mig så jeg vel.... vel glad og hvorfor lader i mig ikke gå det ikke som om jeg tvunget til at blive her i nat eller kom med en af jer hjem i en uge fordi der ikke er plads til mig her.... jeg har intet gjordt.... jeg ingen tyv for pokker"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 16:41

Zero så roligt på hende "forbrydelse" sagde han og rejste sig han gik hen og åbnede døren og spurte hvad hun havde gjort roligt og ventede på en betjent svarede ham mens han så på papiret "alder" han ventede lidt og så på hende og mimede 111 men skrev så "17" helt roligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 16:48

Kajika så lettere undrende mod ham og tog sig til panden og tænkte*bare han ikke siger jeg skal hjem til en eller anden betjent i en uge til selveste der plads i deres fængsel eller de knalder mig for det.... okay så jeg .... jeg stjal ikke den der lipgloss men halskæden gjorde jeg men det var altså! også oprindelig min! tilbage i 70 erne !!!! da jeg var ved de 80 år!!!*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 16:53

Zero så på tavlen igen og skrev forbrydelse=smykketyveri han lukkede døren igen og gik hen og satte sig ned roligt "okay navn=kajika Dé volkan alder= (igen en mimende 111) 17 forhold=tidligere forlovet men brudt da du rejste til Asien forbrydelse=sminke og smykketyveri"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 16:56

kajika vrissede let som en kat kom lyden fra hendes strube og sagde"den tilhørte mig! jeg tog den tilbage det er ikke tyveri de fandt den!!! og tog den, jeg krævede den tilbage og da de ikke ville gi mig den så ! tog jeg den okay, jeg betaler ikke for noget der mit! og vil du ha mig undskyldt så går jeg nu! og du kan høre fra min advokat" kajika rejste sig irriteret op og gik stille mod døren

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 17:01

døren blev dækket af ild på den ene side så hun ikke kunne røre den "jeg er ikke færdig med dig Kajika" sagde han roligt og rejste sig hans hår blev sort og hans øjne blev røde han vente sig mod hende "jeg har en høne at plukke med dig" han var vred nu "men ikke her du får 10 dages forvaring hos mig for den her forbrydelse plus du skal give mig halskæden" han rakte hånden mod hende hans hår blev blond igen hans øjne blev smukke blå igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 17:07

kajika så vredt på ham og sagde"fint.... her" hun gav ham halskæden fra tasken helt nu og hun kunne ikke ha givet ham den ved forbandelsen fordi hun mente jo ikke hun havde stjålet den jo?.. hun betragtede ham og sagde"Hmm hvorfor hjemme ved dig er der da ikke plads her nede" hun kom stille ud af døren med ham og så mod bilerne og sagde"kan jeg ikke bo et andet sted.... end ved dig du sindsyg nemlig..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 17:16

Zero så vredt på hende "ja ligesom Zann ikke" sagde han roligt og satte sig ind i en bil ikke en politi bil men en meget flotere bil han puttede nøglen i og startede bilen "du skal med mig hjem fordi jeg har ansvaret for dig og fordi jeg skal tale med dig i fred"

http://www.egmcartech.com/wp-content/uploads/2010/03/porsche_918_spyder_press_images_003.jpg

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 17:27

//Kjolen kajika bære med shorts inden under i jeans stof http://intl.wetseal.com/catalog/product.jsp?categoryId=101&productId=35764&color=BROWN&altImageId=1

//

Kajika gik stille hen til bilen og åbnede døren i det hun satte sig ind i den og så på ham og sagde"Hmm du vist temmelig vild med ham Zann hva..." hun så stille væk fra ham og betragtede bilen og alle dens knapper og strøg håret let til siden med håndjernene stadig om sine armen foran sig og sagde"så? hvad er dit navn egenlig"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 17:34

Zero slog sin hånd ned på hornet så det dyttede højt og så vredt på hende "OG DU ER BEDØVENDE LIGEGLAD MED HAM" råbte han vredt og kørte afsted uden at se på hende igen mens han bare kørte videre hurtigere end man måtte men alligevel gjorder han det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 17:45

kajika så overrasket på ham og mumlede"sindsyge .... agent politi ting..." hun mærkede hvor hurtigt han kørte og tog hurtigt selen på selv om det med at spænde sig fast i hans avancerede bil ikke gjorde hende lettere trygt og sagde nervøst"kan du ikke godt sænke farten sir... jeg ber dig jeg får det lettere skidt"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 17:57

han satte ikke farten ned han kørte afsted tæt forbi mange biler som om han var ved at køre ind i dem uden at røre dem han stoppede roligt foran en lejlighed i den sorte by del på den anden side af vejen var en lejlighed hun kendte nemlig hendes og Zanns tidligere lejlighed han hev hende ud af bilen og op på sin lejlighed og smed hende i en lænestol

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 17:59

Kajika så lejligheden og sagde"hvorfor er vi her!! hvad vil du med mig..." hun skrig da han hev hende ud af bilen og tog fat i døren og ville ikke slippe men var nød til det, til sidst og landet i lænestolen og sagde"Hmmm så har du købt dette sted eller??" hun betragtede ham med rolige øjne og så rundt omkring

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 18:02

"HOLD KÆFT" råbte han og sparkede til lænestolen så den faldt bagover "JEG ER IKKE SINDSSYG FORSTÅET" han gik hen og startede noget musik mens han overvejede hvad han nu skulle gøre ved hende "du har virkelig såret Zann meget ved du godt det" begyndte han trist hun var faldet hen mod en væg med et billede af Zann og Zero det var 100 år gammelt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 18:05

Kajika tog sig til hovedet og sagde"jo du er sindsyg!" hun kiggede på billedet og sagde"er du han bror eller sådan noget mærkeligt noget! fordi så ringer jeg til politiet! og ber om at blive forflyttet til et mere passende sted!!! fordi du må ikke udøve vold mod dine !! fanger" hun tog sin mobil frem og tastede nummert ind

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 18:14

mobilen begyndte at brænde pludselig "det her er ude for politi tjeneste" sagde han roligt og gik hen mod hende "rejs dig Kajika så jeg kan forstå hvorfor du næsten har dræbt min bror psykisk" han satte lænestolen op og smed hende ned i den

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 18:17

Kajika gav et klage støn fra sig og sagde"av !! stop så og jo det er inde for politiet !! jeg vil ikke være med til dette okay jeg elsker ham ikke mere han er ikke bad boy nok siger vi bare!!! jeg vil ingen kæreste ha! jeg vil blot være mig selv og nyde livet!!! uden at føle mig forpligtet eller tvunget sammen med nogen eller bare ha en og han burde komme videre og finde en ny" hun rødmede let og rejste sig op og gik hurtigt oven på og lukkede døren efter sig og så rundt i soveværelset og sukkede

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 18:21

han gik roligt op efter hende og åbnede døren hans styrke var for stor til hverken hun eller en lås kunne holde ham han så på hende roligt "han kan ligesom ikke komme videre vis du ikke har lagt mærke til det er han i øjeblikket som du sagde han skulle være målbesat hans mål er dig" sagde han roligt og lukkede døren efter ham "han kan ikke slippe dig han har prøvet at blive player igen men lige meget hvad kan han ikke slippe dig hvad helvede skal han gøre for at vise dig han elsker dig mere end noget andet" spurte han roligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum