Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hjælp mig Zann og Kajika EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hjælp mig Zann og Kajika EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hjælp mig Zann og Kajika EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hjælp mig Zann og Kajika EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hjælp mig Zann og Kajika EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hjælp mig Zann og Kajika EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hjælp mig Zann og Kajika EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hjælp mig Zann og Kajika EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hjælp mig Zann og Kajika EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hjælp mig Zann og Kajika EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hjælp mig Zann og Kajika

Go down

Hjælp mig Zann og Kajika Empty Hjælp mig Zann og Kajika

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 14:34

T: 23:00
O: slavehandler
V: stjerneklart
S: skoven

Mikala sad sambunden med 3 ander som skulle være slaver men inden de kunne blive solgt skulle de brændemærkes mikala var den første det bliv mærket hun skreg det gjore utrolig ondt i hende skulder de 3 ander var drenge og fik lige bag efterhende men de var ikke færtig de 3 ander slaver skulle vise hvad de kunne som mænd ved at gøre Mikala fortræd de fik hende laget ned og skaadet hende så hun kunne blive sloget endnu beder

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Hjælp mig Zann og Kajika Empty Sv: Hjælp mig Zann og Kajika

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 14:37

Zann kom gående med et ondt smil han havde sine sorte vinger spredt ud og han så ikk lige frem behagelig ud at være nær "lad hende være" sagde han roligt og tog de tre slaver op i nakken og kastede dem væk han bandt Mikala op "det er sidste gang jeg ser jer være her i skoven" sagde han og så på slavehandlerne med et dræberblik som ville gøre alle bange

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 14:40

slavehandleren løb deres vej og lod Mikala ligge alene tilbage smamen med Zann hvad de ikke viste var at Zann var en af Mikalas venner hun så på ham og lukke øjne hun var gem tævet og forslog og forrevet med et blåt øje og en blodtud

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 14:41

kajika kom stille gående for sig selv hun havde ikke slået sine vinger ud eller noget, hun kiggede stille rundt og hørte pludselig noget Mikala´s stemme og Zann´s stemme, hun begyndte ´stille at løbe mod lydene og tænkte*Hvem er det??? Der mere snakker andet end dem???* hun stoppede op da hun så alle mændene og sagde"Hvad er det her dog??" hun stod der bare lidt og vidste ikke hvad hun skulle gør

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 14:43

Zann så på Mikala "Kajika min skat heal lige Mikala så smutter jeg efter dem der" sagde han og fløj efter de mænd som var løbet deres vej han kunne mærke Kajika var nær så han tænkte at Mikala var i gode hænder mens han jagtede de andre men alligevel lavede han to mænd af ild som vagter for dem som stod lige nær dem en hver

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 14:46

" kajika 2 sagde Mikala og midste bevistheden hun hade få en massebank og slag over det hele hun hade flere skade en nogensinde før i sit liv hun lå med sin venster skulder i det dug våde græs så mærket kunne falde lige til ro igen hun hade et reb ogkring hendes arm

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 14:48

kajika så på Mikala og sagde stille"jeg øøøhm??" hun kiggede rundt og fandt et blad og skar det stille så saften gik ud og tog det over i hånden og så på mikalas sår og sagde"læg stille Mikala" hun lagde det på sårene og rev noget af sin kjole i stykker for at binde hendes meget slemme sår og sagde"sådan så det vist iorden så når vi får dig hjem skal du bare tag et bad og smør dig godt ind i sæbe men det der gør det heler hurtigere"hun helede ikke Mikala og tog rebene væk

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 14:51

Zann kom igen efter 5 minutter hans blå sværd dryppede af blod mens han gik hen mod dem han havde blikket ned mod jorden mens han gik han så kort op så dem og gik hen til et træ et godt stykke væk fra dem "bliv væk" sagde han lidt underligt ondt i hans stemme mens han tørte sit sværd af for blod

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 14:54

Mikala var udmatte og svag hun hade ikke spite siden de hade fanget hende for 3 dage siden de næget at foder dem de hade vært 5 og hade kun været 4 dage Zann kom og befrit hende hun hade brug for pleje og mad men ikke så meget med

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 15:02

kajika så undrende mod zann og sagde"hvorfor skat??? hvad er der galt" hun kiggede mod Mikala igen og sagde"Mikala vågn op kom så" hun så lidt i sin taske og fandt en sandwish i den og sagde"Mikala vil du ha den?? jeg har lige købt den i dag faktisk" hun ruskede stille i hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 15:05

Zann rystede på hovedet "dæmon træng til at dræbe" hviskede han for sig selv han så hen på Mikala *azez* tænkte han og mikala fik masser af energi fra Zann selv. Zann besvimede af det men var ligeglad det var nok osse bedst at han besvimede istedet for at dræbe alle som kom for nær på ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 15:08

Mikala begyndte at vången hun hade ikke får Zann´s enegi den for nemlig tilbage ind ham kort efter han var besvimet hun fik sig sat op og nikke hendes mave rummle af sulte

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 15:13

kajika smilede og gav hende den og sagde"den er vildt dyr så tag endelig så meget du vil ha jeg alligevel ikke sulten egenlig jeg købte den nu bare til en nød situation haha og det kan man vist godt kalde det i denne situation syntes du ikke mikala" hun smilede rigtig sødt til hende og gik stille hen til Zann da hun havde givet Mikala sandwishen der var en lille plastik boks, hun så på Zann og sagde"skat vågn op??" hun rustede ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 15:15

han flippede med øjne og så på hende "er du min engel" spurte han dumt mens han smilte "er jeg så kommet i himlen" han havde fundet ud af at han havde dummet sig meget og talte i vielser men han ville fortsætte det bare for sjov "det er underligt himlen ligner Di Morgas skov" han så hen på Mikala "er du osse kommet i himlen"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 15:18

Mikala sad og spiste hun var meget sulten den slave de hade midste hade slavehandleren slog ihjel og spiset for øje da mikala hun hade gemetsig være gang de kom forbi hende hun hade dem sinberhen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 15:21

//bliver nød til at logge desværre jeg skal på arbejde i noget tid kommer igen ca om 2 timer^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 15:24

kajika prikkede ham blidt på næsen med et smil på læberne og sagde"ja himlen med en tusind kr dyr sandwish haha og mig som den første der finder en demon" hun blinkede til ham og sagde"du ikke i himlen min elskede" hun grinte kært og strøg ham let over håret mens hun stille kiggede bekymret over mod Mikala og håbede hun nød den dyre sandwish, hun havde intet i mod Mikala fik den

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 15:27

// okey ses Zann //

Mikala spiste og tog en flaske frem med en mærkelig syergrøn væske i hun drak den og gør hun fik det dårliget han ande ikke hvad det var da hun hade får den af en mand i Terre forleden dag hun lag sig ned og ryste som om hun var døden nær

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum