Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hævn fra Zann (Kajika=Privat no entry) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hævn fra Zann (Kajika=Privat no entry) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hævn fra Zann (Kajika=Privat no entry) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hævn fra Zann (Kajika=Privat no entry) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hævn fra Zann (Kajika=Privat no entry) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hævn fra Zann (Kajika=Privat no entry) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hævn fra Zann (Kajika=Privat no entry) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hævn fra Zann (Kajika=Privat no entry) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hævn fra Zann (Kajika=Privat no entry) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hævn fra Zann (Kajika=Privat no entry) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hævn fra Zann (Kajika=Privat no entry)

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Hævn fra Zann (Kajika=Privat no entry) - Page 2 Empty Sv: Hævn fra Zann (Kajika=Privat no entry)

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 18:24

kajika rejste sig op og stak Zero en hård og retfærdig lussing og sagde"jeg dur ikke i forhold forstå det!! okay.... jeg vil ikke i forhold jeg dur ikke til det ! og især ikke med ham! han er så venlig og det gør mig sindsyg!!! fordi at han fortjener bedre og jeg vil heller ingen !! ha så fat det din.... din lille" varmen steg kajika til hovedet det var den eneste grund til hun var så ond mod Zero nu og så at han intet kunne gør hende.. hun gik ud til badeværelset og tændte vandet

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Hævn fra Zann (Kajika=Privat no entry) - Page 2 Empty Sv: Hævn fra Zann (Kajika=Privat no entry)

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 18:29

han hev hende ind i soveværelset hårdt og tog hende på halsen "slå aldrig mig igen" sagde han vredt og kvalte hende lidt mens han så hende alvorligt i øjne "han har ændret sig Kajika han vil i forhold men den eneste han vil i forhold med er dig hvorfor dur du ikke til forhold" spurte han og kastede hende ned på gulvet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 18:42

kajika skrig højt og tog sig panikslagen til halsen og stønnede og hulkede"slip mig argh!! jeg kan ikke trække vejret" da hun mærkede gulvets hårde bund skrig hun endnu højre og sagde"Argh!!! ..... det gør jeg bare ikke det for kedeligt og for ens formede jeg aner ikke hvad jeg skal gør og til sidst som mig og Zann køre man fast"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 18:45

han så vredt på hende igen "HVAD HELVEDE MENER DU MED DET" råbte han og hev sin pistol frem "du skal intet prøve på" han sigtede på hende roligt og så alvorligt på hende "hvad helvede mener du med at køre fast" han var lidt undrende teknisk set havde han aldrig haft et forhold undtagen med Cat lige nu og dog så syntes han at det var synd for Cat på grund af hans forbandelse

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 18:54

hun så på pistolen og skrig i det hun kraglede bagud og sagde"jeg.... jeg mener bare det hele blev lettere sukkersødt og kedeligt i det han .... han var blevet så nutte sød mod mig og det var ikke ham den søde jeg forelsket mig i men den forførende slemme fyr okay.... jeg vil ikke ha han ændrede sig og jeg elsker ham ikke mere må jeg så gå!"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 19:00

han sigtede lige mod hendes pande "ELSKER HAM IKKE MERE" han skød et skud forbi hendes hovede ind i væggen "jeg har svært ved at tro du overhovedet var forelsket i ham" han sigtede igen mod hendes pande "har du slet ikke tænkt over grunden" spurte han roligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 19:02

kajika så på ham overrasket og stammede stille i det hun tog pistolen ud af hans hånd og skød direkte forbi ham, tog hans nøgler, løb neden under og hurtigt mod døren ud til og råbte"så siger vi jeg aldrig har elsket ham andet end hans slemme side hvor Zork os var der!!!" hun skyndte sig at tag fat i døren

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 19:04

han stod allerede ude foran døren og slog hende hårdt i maven så hun fløj ind igen han tog sin pistol og nøglerne han låste døren og sigtede på hende igen "han troede du var bange for hans slemme side det er grunden han gjorder det for sin skyld jeg ved du stadig elsker ham Kajika og jeg ved at vis du snakkede roligt med ham om det ville han forstå"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 19:13

kajika faldt mod jorden og tog sig til maven med et klage skrig og betragtede Zero og sagde"aldrig dit sykotiske svin!" hun lod blidt hoved lægge sig mod gulvet og så op mod loftet i det hun mærkede en prikken i brystet og besvimede i noget tid efter smerterne var for store for hende og hun var helt væk nu foran ham... lå hun bare der uskyldigt....

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 19:26

han så direkte på hende med et alvorligt blik "fortæl mig en ting hvad er værre en fysisk vold" spurte han roligt og så på hende "psykisk vold jeg kan ikke anholde dig for det men det har du påført Zann han er død indeni mere død end han er udenpå fordi du ikke er ved ham han ved ikke engang hvad han skal gøre for at komme til live igen selvom jeg har sagt det 1000 gange"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 19:38

hun betragtede Zero i det hun sukkede og sagde"jeg elsker ham ikke mere og jeg ved han har haft sex med Twan så det er allerede forsent for..... for mig at tag ham tilbage så jeg vil kun være hans meget tætte ven intet andet jeg dur ikke til forhold okay ..... så vil du ikke nok være sød og være artig mod mig..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 21:19

han sigtede på hende "han var aldrig i seng med Twam han kunne ikke gennemføre det fordi han elsker dig din lille idiot" sagde han og skød lige forbi hendes hovede igen "Kajika for helvede det er fint nok med et forhold det er ikke for sent jeg ved du stadig elsker ham fortæl mig hvorfor helvede du fornægter det"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 21:52

kajika så vredt mod ham og fik pludselig katte øre og hale i det hendes hår blev kuld sort og hendes vrede var i hende nu, katte øjnene var fremme og tænderne i det hun sprang hurtigt på Zero og smadrede hans pistol ud af hånden på ham igennem vinduet og slog ham direkte i hovedet og sagde vredt"jeg elsker ham ikke mere forstået!!!"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 21:57

han havde en sort aura om sig som beskyttede ham den sprang med en kraftigt lydbølge og skubbede hende væk han nåede sin pistol og sigtede på hende "fint så vis du bliver bed med at modsige det så farvel" han sigtede på sit eget hovede lige ved teningen og skød

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 22:00

Kajika skrig i det hun stille strakte sin hånd og havde kuglen i hånden og betragtede ham efter som hun havde brugt telekinese til at stoppe kuglen med og sagde"er du sindsyg!!!" hun rejste sig op og tog ham i hånden og så ham dybt i øjnene og sagde"jeg elsker ham ikke mere okay fordi jeg mistede personligheden i ham og det var min skyld fordi jeg var å bange, men det ikke min skyld han ikke kan komme over mig okay.... så stop nu med det der..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 22:02

han skubbede hende væk "jeg er ligeglad jeg kan ikke holde ud af at se min bror lide sådan der" sagde han og skød denne gang fløj den hele vejen gennem hans hovede og Zero faldt til jorden med et stort bump og lå livløs på jorden

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 22:07

Kajika betragtede Zero og tog sig til hovedet og sagde"fint vis det sådan du skal være drama QUEEN!" hun kiggede væk fra ham og satte sig i lænestolen og sukkede mens hun ventede og fandt en mobil frem der ikke var ristede og tastede nummert til politiet ind og sagde"Hallo ja hejsa" hun smilte og sagde"jeg vil gerne forflyttes tak ja til et andet sted end ved ham der Zero han er sindsyg ja tak mange tak" hun rejste sig og der kom en politi bil der skulle køre hen til et andet stort hus hvor der boede en anden agent

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 20:08

Da politiet kom ind så de Zero ligge på jorden pistolen var forsvundet hen til hendes lomme uden hun havde opdaget det de alle sammen sigtede på hende med alvorlige miner "hænderne op og smid pistolen" sagde de mens nogle læger kom ind og bar Zero med sig væk Politiet gik hen og hev Kajika med ud til politibilen de hev hende med til stationen og derefter hen til et fængsel for kvinder som de satte hende ind i

//ups hovsa søde hva^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 21:09

Kajika så på dem og tænkte*årh! nej men jeg!!! det var ikke! hvordan kan de gør det jeg er for rig for smuk for uskyldig!!* hun så på dem og sagde"det er en misforståelse!!! DET ER IKKE MIG DER SLOG HAM IHJEL!!!" hun prøvede at komme fri men endte på stationen og lagde sig i en seng og sukkede i det hun så op i taget og sagde"jeg er uskyldig, jeg er uskyldig jeg dræbte ham ikke!!!"

/argh ja:S//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 21:15

Lægerne kom roligt til politistationen og fortalte at Zero var okay igen politiet kom hen til hendes Celle "han er ikke død lille ven men han bestemmer om han vil sætte sag mod dig for drabsforsøg eller ej" sagde han og gik tilbage til sin plads en time efter kom Zero hen til cellen med bandage om hovedet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 21:22

Kajika rejste sig vredt op og tog hårdt fat om kragen på hans trøje og hev ham hen direkte i celle stængerne hårdt og sagde"dit!! STORE SVIN!!! du gjorde dette mod mig!!! bare vent jeg skal nok få dig tværet så godt ud så du umuligt kan live op igen jeg vil!!! så gerne dræbe dig!! VIS DET VAR MULIGT!!!" hun smilte ondt og slap ham og sagde"mit liv er ødelagt nu!! på grund af dig alle tror jeg er morder nu!"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 21:28

Zero børstede roligt sit tøj af derefter så han på hende igen "det er ikke sjovt vel" sagde han roligt "ved du hvad?" han smilede ondt "du fortjener det Kajika du skal igennem de samme lidelser som Zann bare vent og se" sagde han roligt og så efter en vagt vagten spurte om Zero havde besluttet om hun skulle sigtes for mordsforsøg eller ej Zero sagde han ikke havde bestemt sig og vagten gik Zero blev stående

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 21:30

Kajika så vredt på ham og skubbede ham med sit telekinese så han røg mod døren og sagde"bare vent bare sigt mig fordi jeg vil dræbe dig Zero!!!... jeg vil dræbe dig så inderligt så du ligger død forevigt nær din bror Zann!!! så kan du se hvor sjvot det dog er!! at lægge der død stille hahaha!!! og bare blive et latterligt spøgelse der intet sex får over midnats tid!!" hun vendte ryggen til ham og lænte sig op af trammerne

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 10:12

han grinte "nej det bliver værre end det søde Kajika" sagde han roligt "vis du dræber enden mig eller Zann vil vores modsatte side holde øje med dig leve nær dig og kun du vil kunne se det vis du dræber mig kommer Orez og hjemsøger dig kan man vis sige" sagde han og smilede "men vis du dræber Zann kommer Zork" sagde han og smilede vredt "en gang om måneden vil Zork kunne komme frem og han vil fucke den pige han er tilsluttet til nemlig dig han vil gøre dig gravid igen og igen og igen og igen indtil du bliver sindssyg og undskylder kraftigt over for Zann og vil have ham tilbage men ikke nok med det han skal være din elskover han skal være Fare til børnene han skal leve ved din side og du skal ikke så meget som overveje at droppe ham igen"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 12:18

Kajika stivnede inden i og så på Zero og stak ham sådan en knytnæve på øjet at alle vagter kunne høre det, i det hun sagde vredt"ALDRIG!!! JEG VILLE ALDRIG GÅ MED TIL DET OG ZORK KAN RANDE!!! MIG!! SAMMEN MED DIG! OG DIN!! DIN TING!!" hun spyttede på Zero og gik tilbage ved trammerne hvor han ikke kunne nå hende om han så prøvede eller ej.. hun smilte ondt og ventede bare på hans næste træk.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum