Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Long Time No See (xxx)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 19 af 22 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21, 22
Sv: Long Time No See (xxx)
Han mærkede hvordan han tog fat i sine hænder, og han kæmpede endda lidt imod for at Leetha ikke kunne få dem også selv om han opgav hurtigt. Han klemte dog stadig papiret i hånden, mens han lod den anden slappe af i Leetha’s hånd.
Han lyttede på hvert eneste lille ord af hvad han sagde, også selv om han ikke rigtigt havde lyst til at høre på det. Han fik jo kvalme over at blive kaldt dreng, selv om det jo var det som han var. Han ville nok også altid være det, ville aldrig have den mulighed at forvandle sig helt o til en pige.
Det var først hans sidste ord, som fik ham til at vende sit blik mod ham. Han tænkte slet ikke over at han faktisk kiggede på ham, det var bare noget som skete automatisk når han hørte de ord ”jeg elsker også dig” hviskede han med et par tåre i sine øjne ”undskyld at jeg kom på dig, undskyld at jeg spurgte om du ville smage” hviskede han og træk sin hånd til sig som ikke holde i papiret, og lag den blidt mod hans kind ”je.. jeg kunne bare ikke se noget forkert i det” hviskede han og bed sig svagt i læben.
Bailey- Competent (Rank 11)
- Bosted : Han bor sammen med Leetha i en lejlighed i den dyre ende.
Antal indlæg : 596
Han så lidt mere alvorlig ud da han hørte Baileys undskyldning.
"du skal ikke undskylde! Det var ikke det med at du kom på mig der gjorde noget..." Leetha måtte sluge en klump.
"min mors kæreste plejede også at spørge mig...." Leetha så lidt væk, som om det var noget han var flov over "om jeg ville smage"
Han kom med et suk "der kom bare for mange minder op i hovedet, og det beklager jeg.. det burde ikke gå ud over dig" sagde han med et smil.
Hun kyssede hende på panden, og tog fat om den hånd, hvor hun havde haft sit eget cum på fingere. Han løftede den op mod sin mund, og tog den i munden, og lod sin tunge glide rundt om den et par gange, før han tog den ud "Der er intet galt i det" sagde han så med et smil
Leetha- Highly competent (Rank 13)
Antal indlæg : 798
Der kom et let suk ud mellem hans læber, når han mærkede de bløde læber mod sin pande. Hans blik blev dog hurtigt fanget af sit finger, som den blev løftet op til Leetha’s mund ”je.. je..” sagde han og kunne mærke hvordan hans kinder begynde at blusse op i en rød farve, som han kiggede på sin kæreste. Han tog bare langsomt sit finger til sig, og kiggede ned på den imens ”jeg tænkte bare… at du sikkert har gået ned på andre piger.. og siden du ikke kan gøre det på mig, så ville jeg vel bare have at du skulle smage hvad du gør ved mig” sagde han og vende langsomt blikket op mod ham igen ”jeg gør det aldrig igen” hviskede han ”vil ikke have at jeg får minderne om den tid ind i dit hoved” hviskede han og gik roligt tættere på ham, og greb fat i hans trøje og trykkede sig blidt ind til ham.
Han kunne ikke helt lade vær med at smile over Baileys reaktion og at han tog hendes finger i munden. Leetha ville nok bare gerne vise Bailey at det absolut ikke var hende der var noget galt med. Han så en smule overrasket på hende da hun nævnte det med at gå ned på andre piger. "jeg... jeg trorede ikke det var noget du ville have?" sagde han lidt sørgende "jeg ville med glæde gøre det, men... jeg regnede lidt med at netop det område ville gør at du måske mistede lysten" sagde han med en stemme der indikerede at dette virkelig var tilfældet.
Han strøg Bailey over håret "det er okay....Jeg vil gerne smage dig næste gang" sagde han blot med en afslappet stemme. Han kunne ikke lade vær med at smile da Bailey trykkede sig ind mod ham
Han træk bare svagt på skulderne og viste faktisk ikke hvad han ville have og ikke have, han havde jo ikke ladet andre mænd røre ved ham der nede ”je.. jeg ved det faktisk ikke” sagde han og følte sig vel ikke lige så piget når nogen pillede ved ham der nede, men han tvivlede på at nogen ville se ham som en mere pige end denne mand.
”jeg vil ikke have at gøre gør noget som du ikke er tryg ved..” sagde han med en lidt mere rolig stemme, og gik lidt op på tæer for at kysse ham på hagen ”hvis der er noget du ikke kan lide, så sige det heller til mig.. end… at skubbe mig væk” sagde han stille.
Han modtog kysset, og smilede over det hun sagde "det lover jeg.. jeg har ikke i sinde at skubbe dig væk.. tvært imod" sagde han, og tog hendes
"skal vi gå op og spise vores kolde mad" sagde han med en latter, og hentydet til at de havde været i bilen et stykke tid, og der nok var rat stor sandsynlighed for at det ikke var varmt mere.
Han nikkede bare svagt til hans ord ”ja det gør vi” hviskede han med en kærlig stemme, de havde jo ikke noget andet valg? Som de skulle lære at finde ud af at være kærester.
Han begravede lidt sit ansigt ind mod hans kæbe, og gav et lille suk fra sig ”godt, for du vil ikke kunne skubbe mig væk” hviskede han og nappede ham blidt i den, før han fjernede sig lidt.
Han kunne ikke lade være med at smile over den latter som Leetha kom med, og gav selv et lille grin fra sig ”koldt kina mad… er altid godt” sagde han og synes altid det smagte bedre koldt end varmet, men det var vel bare en af hans underligheder.
Han holde sin hånd tæt i hans, mest fordi han ikke havde lyst til at give slip på den. Han træk ham kærligt med sig hen til poserne, hvor han gik ned på knæ og rakte nogle poser hen til Leetha, før han selv tog de sidste få som stod der.
Bailey gad ikke forblive ked af det, ikke når de havde fået snakket det ud. Han så derfor også flere gange op på ham, og bed sig let i læben imens han gik op mod Leetha’s lejlighed.
Han smilede da hun sagde det med kanalen, og gik med hen for at tage poserne. Han tog hendes hånd, og begynde at gå.
Da de kom op i lejligheden, satte Leetha maden og slukket på sofabordet, hvorefter han bare tasten af poserne ind i soveværelset. Hvorefter han kom ud. Han fandt den film frem slm de habde fundet, og satte den på. Han satte sig lidt tungt i sofaen, og lænede hovedet tilbage. Da han var lidt træt.
Han vende sig, så han sad med benene oppe i sofaen, og ryggen op ad armlænet. Han tog en af sofapuder, og lade den på sin mave, og så over på Bailey med et smil. Han klappede et par gange på sofaen mellem sine ben "kom her.." sagde han med et varmt smil
Han gik bare roligt ud i stuen til Leetha, og smilte lidt når han så ham sidde i sofaen ”2 sekunder” sagde han og småløb ind i soveværelset, som han hurtigt kom småløbende ud af igen med dynen slæbende efter sig hen på gulvet. Han lag dynen på det andet armlæn, før han langsomt tog sine bukser af. Han havde et stort smil på sine læber imens, som han langsomt gik hen til Leetha og satte sig mellem hans ben. Han træk dynen hen over dem begge, før han lænede sig tilbage mod ham ”mmh” kom der let ud mellem hans læber, som han kort lukkede sine øjne i ”meget bedre” hviskede han og havde faktisk aldrig gjort sådan noget med en mand før, de fleste havde jo slet ikke lyst til at putte på den måde.
Der kom et skævt.smil frem hos ham da han så Bailey smide busserne, og derefter kravle op i sofaen til ham.
Han rettede sig lidt op, og trak Bailey ind til sig, så han havde sine hænder mod hendes mave.
Han tog sat i posen med med, og begynde at pakke det ud. Heldigvis havde det lagt servietter med. Han lagde nogle på dynen foran Bailey, og åbnede de forskellige pakker.
Han tog de pinde der var med i posen, og gav Bailey det ene sæt.
"Vil du smage?" Spurgte han og tog et stykke sushi op med pindende.
Leetha prøvede at give Bailey den, men havde jo ikke så nemt ved at se hvor hendes mund var. Han kunne ikke helt selv lade vær med at grine eftersom han var lidt nervøs for at komme til at ramme Bailey et andet sted i ansigtet.
"Det er ikke så nemt det her" Grinte han.
Han nussede blidt hans arme med sine fingre, som Leetha åbnede op for deres mad. Han tog bare imod sine pinde med et smil ”mange tak” sagde han og kiggede kort op på ham, med et kærligt smil på sine læber. Hans blik blev hurtigt fanget af sushi stykket mellem Leetha’s pinde ”okay” sagde han og åbnede munden og kunne ikke lade være med at grine, når det ikke ligefrem så ud til at Leetha kunne finde hans mund. Han tog bare blidt fat i hans håndled, og hjalp ham med at finde munden. Han lag et par fingre foran sin mund, når han fik sushi stykket ind i munden. Han tyggede det langsomt, prøvede at finde ud af om han kunne lide det eller ej. Han stak det lidt efter og vende blikket op mod ham ”mmh.. smager jo godt” sagde han med en stemme som afslørede at han var overrasket.
Han så på hende da hun så tilbage på ham, og smilede "hvad sagde jeg" sagde han med et smil, og tog et stykke selv.
Han tog fjernbetjeningen til sin blueWay, og tænde for filmen.
Hans ene arm var sikkert og afslappet rundt om Bailey, mens han spiste med den anden.
Han tog noget af det mad der var blevet en smile koldt, men dog stadig havde en smule lunes over sig. Han så lidt overrasket ud "HaHa set smager faktisk slet ikke dårligt når set er koldt" Grinte han.
Han kunne ikke lade vær med at smile sådan som de sad
Dette havde han aldrig gjort med noget får, set med at sidde i sofaen og spise lækker mad.. ud over med Carl, men det var normalt over en buger/pizza og en øl.. og for det meste fordi der var fodbold eller noget andet i fjernsynet de begge ville se.
Men han havde aldrig gjort det med en pige
Han havde aldrig smagt sushi før, men han måtte da indrømme at det smagte godt. Han smilte bare tilbage til ham og gav et lille grin fra sig ”smager bedre i morgen” sagde han og gav atter et lille grin.
Han begynde at nusse blidt hans lår med sin ene hånd, mens han spiste langsomt med den anden. Han tog et stykke sushi mellem sine læber, før han lag sit hoved lidt tilbage og kiggede op på ham. Han gav en lille lyd fra sig for at få hans opmærksomhed, og prøvede ikke at smile alt for stort imens.
Han havde jo heller aldrig haft en kæreste, så hvordan skulle han også vide hvordan en kæreste aften ville være.
Han grinede lidt da Bailey vippede hovedet tilbage med sushien i munden.
Han smilede og bed fat i stykket. Deres læber ramte kort hinanden, inden han bed stykket over, og tog det i munden.
Der kom et smil frem hos ham da hun viste billedet til ham. "ja det er det.. egentlig ikke en ret der lyder særlig lækker.. måske er det også bare fordi jeg ikke ret tit for det her" sagde han og kunne ikke lade vær med at tænke på når han fik det hjemme hos sine bedsteforældre.
Han så på hende da hun spurgte hvad tid han var hjemme. "Normalt er jeg hjemme omkring kl. 19..men... jeg kunne jo vælge at gå til direktør tid i morgen" sagde han med et skævt smil.
"det kommer jo an på om der skulle være noget mere fristende her hjemme" sagde han og lod sine finger kærtegne hendes kind
Klokken 19, lød næsten som om det var en evighed i hans øjne. Han lod sin hånd glide op under hans trøje, mens han holde mobilen i den anden hånd ”mmh..” sagde han med et lille smil på læberne, før han kort trykkede ansigtet ned mod hans brystkasse ”jeg tænkte.. at jeg kunne lave den ret til når du kom hjem… eller prøve” sagde han og efterfulgt af et grin, som afslørede at han nok ikke helt viste hvad han lavede i et køkken. Han gad dog ikke selv på arbejdet, ikke risikere at han ville ende med overarbejde og ikke skulle se Leetha i alt for langtid.
Han kunne ikke lade vær med at grine da hun sagde at hun ville lave retten til ham "eller jeg kunne komme lidt tidligere hjem, og jeg kunne LÆRE dig at lave den" grinte han lidt
Han gav et lille grin fra sig ”mmh det kunne du også, selv om det ikke bliver let.. jeg kan ikke engang finde ud af at koge et æg” sagde han og fik en lyserød farve på sine kinder, som afslørede lidt af han skammede sig over det. Han nussede ham blidt på maven imens, han holde blikket op mod ham ”hvad har du på af tøj? Når du tager på arbejdet?” hviskede han med en lidt nysgerrig stemme.
Han så på hende da hun spurgte hvad han havde på, og kunne ikke helt lade vær med at grine "noget der gør at nok ikke skal se mig tage afsted" sagde han og kyssede hende på næsten "jeg er jo direktør.. så oftest et stille jakkesæt" sagde han og blinkede en gang, da han jo godt vidste hvad det havde gjordt ved hende sidst
Han ventede jo helt spændt på at høre hvad han havde på til arbejdet, mest fordi han nok havde forudset hvad det faktisk var at han havde på. Han bed sig dog lidt hårdt i underlæben, som han hørte det han havde regnet med ”mmh” sagde han en enkel gang, og nussede ham videre på maven ”skulle hellere have en trøje på hvor der stod… jeg har en kæreste” sagde han og regnede med at der nok var en masse unge og smukke kvinder sådan et sted, og han følte sig vel lidt jaloux også selv om det var ham som var hans kæreste. Han bøjede sig lidt frem og trykkede sine læber mod hans hage, mens han lukkede sine øjne svagt i ”så bliver du nok nød til at smutte.. før jeg vågner… ellers så slipper du ikke ud, før jeg har krøllet dit tøj dog og grundigt til” hviskede han mod hans hage, og nappede blidt i den.
Han mærkede kysset mod sin hage, og hørte hvad hun sagde, og bukkede hovedet lidt, og stjal lidt grådigt et kys. Han vidste udmærket at han ikke var den eneste der havde disse tanker! Bailey tænkte sikkert ikke på andet efter hun havde hørt hvad hun sikkert gerne ville.
Han lagde armene om hende, og trak hende lidt længere op mod sig, mens hans finger legede med kanten af hendes trøje så hans finger strejfede hendes hud ind i mellem
Side 19 af 22 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21, 22
» Long time.. no see!?
» Been a long time
» Long time since we last saw - Romain
» Long Time - Azurel
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus