Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Scouting for new experiences - Leetha EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Scouting for new experiences - Leetha EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Scouting for new experiences - Leetha EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Scouting for new experiences - Leetha EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Scouting for new experiences - Leetha EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Scouting for new experiences - Leetha EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Scouting for new experiences - Leetha EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Scouting for new experiences - Leetha EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Scouting for new experiences - Leetha EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Scouting for new experiences - Leetha EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Scouting for new experiences - Leetha

2 deltagere

Go down

Scouting for new experiences - Leetha Empty Scouting for new experiences - Leetha

Indlæg af Prue Søn 13 Jul 2014 - 22:54

Tidspunkt Sent på aftenen. Næsten nattetid.
Sted: På vej ind i diskoteket.
Vejr: Tørt, stjerneklart. En smule køligt, dog.
Påklædning: Outfit

Der var koldt nok til at de har der ikke var barberet af rejste sig en lille smule, men ikke koldt nok til at hun fandt det specielt ubehageligt. Den lille bitte vind kravlede godt nok ind i hver eneste sprække og åbning, men hun følte sig alligevel godt varm - Måske var det fordi hun allerede havde alkoholen susende i blodet! Med et kæmpe stort smil skyndte hun sig over gaden, så de høje stiletter klaprede genkendeligt.

Hun kendte en af bartenderne på det her sted ret godt efter hendes utallige byture, og han sørgede altid for at hun fik det bedste, og hjalp hende - så hun elskede at være her! Hun følte sig som en prinsesse der fik lov at have det sjovt. Hvad er bedre end det? Desuden havde hun aldrig forladt stedet, uden at have et stort smil sat fast på sine læber!

Prue var begyndt at elske natten. Det var ikke skyggerne der krøb op af murene omkring hende, dem kunne hun næsten altid selv skabe om dagen, hvis hun ønskede det. Det var heller ikke stjernerne der blinkede muntert til hende fra oven. Det var musikken der flød gennem gaderne, og alle de folk der dansede igennem gaderne. Hun ville så gerne være med igen i dag!

Så hun skyndte sig småfrysende ind på diskoteket. Hun lod fingrene glide henover de folk hun gik forbi på dansegulvet, på vej hen til baren hvor hendes gode ven ganske rigtigt stod, men det var de færreste der lagde mærke til det. De var nok allerede hammerstive. Og Prue ville være med!

"Jamen er det ikke prinsessen? Hva' ska' det være Prue?"

Hun lænede sig sensuelt ind over bordet, både for at drille ham fordi han kendte til hendes ufrivillige evne, men også fordi hun var nødt til at komme lidt tættere på, for at han kunne høre hendes bløde stemme henover musikken der svømmede i hele lokalet. Efter hendes bestilling, blinkede han og begyndte at blande den farvestrålende drink.
Prue
Prue
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Quartier de Saint-Jean

Antal indlæg : 108


Tilbage til toppen Go down

Scouting for new experiences - Leetha Empty Sv: Scouting for new experiences - Leetha

Indlæg af Leetha Ons 30 Jul 2014 - 13:20

Det var snart et stykke tid siden Leetha havde Været i byen. Siden han var blevet underdirektør for sin bedstefars firma havde han ikke haft tid til andet end arbejde.. men i aften havde han slukket telefonen, og var taget med drengene i byen.
De var 5 fyre der højlydt og selvsikkert kom grinene ind på dette sted der oste af fulde og glade folk der bare ventede på at blive endnu fuldere og gladere.

Et par af Leethas venner var allerede gået på dansegulvet for at vise deres moves. De 5 drenge havde gået til dans sammen indtil Leetha måtte stoppe på grund af arbejdet, men det hyggede sig stadig med at danse når de kunne.

Leetha og hans bedste ven Carl gik op i baren. Leetha vende sig mod bartenderen og ventede til han havde tid, hvorefter han bestilte 2 øl.
"hvad ned hende der Leetha?" kom det fra Carl mens han skubbede til Leethas arm så han var lige ved at spilde sin øl. Leetha så over mod en lyshåret pige som Carl ivrigt stod og pegede åbenlyse på.
Leethas venner var blevet enige om at de skulle finde en dame til Leetha i aften.. men det pegede nu ikke at Være et problem for Leetha. Oftest var det faktisk Leetha der fandt damer til de andre.. men hvis de så gerne ville, ville han da ikke stoppe den.

Leetha rystede på hoveset "jeg gør mig ikke i blondiner"sagde han og tog en stor tår af sin øl.
"desuden ville hun aldrig have noget med mig at gøre, efter du har stået og peget på hende de sidste 2 minutter."

Leetha kunne ikke lade være med at grine, for når Carl var fuld var han alt andet end diskret
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Scouting for new experiences - Leetha Empty Sv: Scouting for new experiences - Leetha

Indlæg af Leetha Ons 30 Jul 2014 - 13:20

//Undskyld det meget sene svar :( //
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Scouting for new experiences - Leetha Empty Sv: Scouting for new experiences - Leetha

Indlæg af Prue Ons 30 Jul 2014 - 23:23

//OOC: Ikke noget problem:) //

Prue sugede noget af drinken op da hun fik den. Hun var ret letpåvirkelig, så hun ville ikke drikke alt for meget, for så ville hun ende med at være helt i hegnet, og gøre noget hun uden tvivl ville fortryde. Eller også ville hun ende med at have det rigtig sjovt, og ønske at gentage det dagen efter. Bare fordi der var en chance for at hun kunne få en fed aften ved det, sugede hun mere alkohol ind.

Nogle mandestemmer fandt faktisk vej til hende igennem al den buldrende høje musik, så Prue fulgte dem nysgerrigt med blikket, imens de slentrede over gulvet. 3 af dem brød ud af "gruppen" og gik ud på dansegulvet, imens de sidste to fortsatte over til baren, hvor bartendere hendes ven straks gik over for at betjene dem. Øl, ikke hendes favorit, men mænd drak det vist i litervis havde hun hørt.

Hun trak på smilebåndet over deres samtale. Scoretur? Ikke noget hun selv gjorde sig i, men hun var da blevet samlet op på et par stykker, så hun forstod hvordan det fungerede. Imens hun stod stille med sugerøret imellem læberne og blikket nysgerrigt lagt på mændene, gik en anden mand op foran hende, og så ud som om han ville snakke med hende.

Hun smilede venligt til ham, men han var vist plørefuld, for lige efter snublede ham over sine fødder og væltede ned over hende, så hans drink løb ud over hele hendes kjole og gennemblødte den totalt. Dryppende af det øl der havde været i hans glas, skubbede hun automatisk til ham så han ikke lå ovenpå hende, men det gjorde også at han ville falde over på mændene hvis de ikke flyttede sig.
Prue
Prue
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Quartier de Saint-Jean

Antal indlæg : 108


Tilbage til toppen Go down

Scouting for new experiences - Leetha Empty Sv: Scouting for new experiences - Leetha

Indlæg af Leetha Man 4 Aug 2014 - 23:45

Carl var allerede godt fuld. Fjolset havde drukket op til flere genstande hjemmefra. Så han var allerede nået ser til hvor ham var lidt for højlydt og meget påtrængende overfor det modsatte køn.
Leetha hyggede sig altid med at se på hvordan Carl dummere sig overfor pigerne.

Han bemærkede noget tumult og støj i baren ved siden af dem. Leetha nåede lige at kigge da han bemærkede en mand falde hen mod dem, han grab fat i Carl og teak ham til sig. Dette resulterede i at manden faldt forbi dem og lige ned på røven.
Leetha så kort på manden, og derefter på den pige han åbenbart havde Været i kontroverser med.

Han gik over til hende, og lagde hurtigt mærke til at hun var helt gennemblødt af øl. "Er de okay?" Spurgte han høfligt. Måske også lidt FOR høfligt.
Leetha var vokset op i en rig og fin familie, og hans job krævede høfligheder. Men at kalde folk kan ikke kende for DE kunne sommetider virke underligt for folk.
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Scouting for new experiences - Leetha Empty Sv: Scouting for new experiences - Leetha

Indlæg af Prue Tirs 5 Aug 2014 - 20:48

Hun stønnede lidt irriteret, og forsøgte at børste øllen af sig, selvfølgelig imens hun fulgte manden med blikket for at sikre sig at han ikke endte med at vælte ind i dem hun havde skubbet ham hen imod - Det havde jo ikke været med vilje! Hun forsøgte at børste øllen af sig, men lugten af det slog op imod hende, og fik hende til at rynke næsen. Hun brød sig ikke rigtigt om lugten.

Hun så ned på sin kjole da hun fandt ud af at manden var blevet afværget, og der ikke var gjort nogen skade. Bartenderen gav hende noget papir som hun forsøgte at tørre kjolen af med, men hun sukkede og begyndte lidt at give op. Pludseligt kom en stemme igennem hendes lidt selvmedlidenhedsagtige forsøg på at redde kjolen, og hun så overrasket op.

Manden hun havde kastet den fulde hen på .. Åh det var lidt pinligt. Hun smilede til ham, og så ned på kjolen hvor hun blev ved med at forsøge at tørre den, men gav så op og lagde papiret op på disken, og så i stedet for på ham med et lille bitte smil.

"Ja, jeg er bare gennemblødt. Undskyld for at jeg .. Sendte ham hen imod jer, det var ikke med vilje."

Hun smilede lidt, og grinede undskyldende til ham, det var tydeligt at hun rødmede lidt, fordi hun havde det dårligt over at have kastet ham derhen. Hun havde baret handlet i reaktion over at noget blev hældt ud over hende, det havde overrasket hende lige så meget som manden. Også at hun overhovedet kunne, hun var ikke så stærk.

"Og du behøver ikke kalde mig De, det får jeg nok af derhjemme."

Hun smilede venligt.
Prue
Prue
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Quartier de Saint-Jean

Antal indlæg : 108


Tilbage til toppen Go down

Scouting for new experiences - Leetha Empty Sv: Scouting for new experiences - Leetha

Indlæg af Leetha Ons 6 Aug 2014 - 13:28

Leetha så lidt uundgåligt ned af hendes kjole. Han smilede venligt "det skal du ikke tænke på, det var hvad alle ville gøre"

Han grinte lidt "det beklager jeg, det er en arbejdts skade"

Leetha så på bartenderen "har i ikke et baglokaler hvor den unge dame kan ordne sig?" spurgte han høfligt men også en smule bestemt
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Scouting for new experiences - Leetha Empty Sv: Scouting for new experiences - Leetha

Indlæg af Prue Tors 7 Aug 2014 - 22:26

Prue så godt at han så ned af hende, men hun tænkte ikke rigtigt over det for det var der mange mænd der gjorde, og så var hun jo også dækket i øl, så det var vel naturligt at han så på det, også fordi hendes kjole jo klistrede til hende på grund af øllen, så det ville enhver mand gøre. Hun smilede af det han sagde, og nikkede med hvad der næsten kunne ligne en latter.

"Ja, jeg var nu mest overrasket over at jeg kunne..."

Hun løftede armen og bevægede den lidt, hun var lidt spinkel i forhold til muskler, hun var ikke så stærk, men hun var tilgengæld rig og i rigtig mange situationer var det smartere at købe sig ud af det end at kæmpe sig ud af det, så hun havde ikke rigtigt nogle problemer med det endnu, heldigvis. Hun grinede af at han kaldte det en arbejdsskade.

"Hvad arbejder du da med?"

Hun smilede, og bevægede sig lidt i kjolen, det var virkeligt ubehageligt at den klistrede helt vådt til hende. Hun så hen på bartenderen da han spurgte, og tilbage til manden, det var da venligt at ham at forsøge at hjælpe, det var trods alt hende der havde fået manden til at angribe dem og ikke omvendt, så hun burde ville hjælpe dem, det kunne hun selvfølgelig stadig nå.

"Tak, det er venligt af dig, jeg var jo hende der fik det til at gå ud over jer, ikke omvendt .."
Prue
Prue
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Quartier de Saint-Jean

Antal indlæg : 108


Tilbage til toppen Go down

Scouting for new experiences - Leetha Empty Sv: Scouting for new experiences - Leetha

Indlæg af Leetha Tors 7 Aug 2014 - 23:06

Leetha smilede og grine lidt af hendes kommentar og hendes hentydning til sine muskler, som hun tydeligt ikke havde.
"jeg er underdirektør for et mode magasin" sagde han som om det var som at være håndværker.

Men hvis man så ned af Leetha ville man nok ikke gætte på det var det han var. For selvom hans tøj da så godt ud på ham, lignede det bestemt ikke noget der var sidste mode.
Et par halv stramme slidte cowboy bukser, en ensfarvet og lidt kedelig gråblå T-shirt og et par halv slidte bicker booths

Han så på hende da hun sagde at det var hende der havde fået det til at gå ud over dem "der skete intet, han ramte os ikke og det værste der kunne være sket var at ham der over var vældet med, og det havde BESTEMT ikke været din skyld" sagde han med et grin og pegede over mod Carl der stod og hang i baren og næsten råbte efter bartenderen fordi han ville have mere at drikke
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Scouting for new experiences - Leetha Empty Sv: Scouting for new experiences - Leetha

Indlæg af Prue Tors 7 Aug 2014 - 23:21

Hun så overrasket på ham da han sagde han var underdirektør for et modefirma, det havde hun ikke gættet på selvom han så godt ud i sit tøj, for hun havde altid forestillet sig at de ville gå i sådan nogle vildt fancy suits eller sådan noget, i stedet gik han i helt normalt lidt slidt tøj. Måske var det også måden han sagde det på, hun ville tvivle på det som om det bare var en pickupline, men af en eller anden grund troede hun på det.

"Virkelig? Det overrasker mig. Ikke for at fornærme dig, du ser godt ud, men jeg troede mere man så gik i jakkesæt."

Hun nikkede af det han sagde, og så efter hans finger da han pegede, og kunne ikke lade være med at grine lidt. Han gjorde et grin ud af sig selv, hvilket jo var lidt pinligt for ham, også for ham manden Prue snakkede med, men det så ikke ud som om det bekymrede ham, så hun smilede bare og grinede af det.

"Han burde nok ikke have mere at drikke .. Så går det bare galt!"

Hun smilede og lavede en boom bevægelse med hænderne, som om alt ville blive sprængt i luften hvis han fik mere at drikke.
Prue
Prue
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Quartier de Saint-Jean

Antal indlæg : 108


Tilbage til toppen Go down

Scouting for new experiences - Leetha Empty Sv: Scouting for new experiences - Leetha

Indlæg af Leetha Fre 8 Aug 2014 - 0:14

Leetha kunne ikke lade vær med at smile lidt over hendes kommentar til hans udsende "tak.. og i lige måde" sagde han efter hun havde sagt at han så godt ud.
Han lænede sig op af baren "Jakkesæt er mit arbejdstøj, dette er mit hverdagstøj... jeg holder meget af ikke at blande arbejde og fritid" sagde han med et smil.

Han kunne helt selv lade vær med at grine af Carl. Han gjorde det der hver gang. "jeg har bedt bartenderen om ikke at severe mere for ham.. men jeg ved det ender med at jeg bære ham hjem" sagde han med et gin.

Han vende atter sin opmærksomhed mod kinden foran ham, han rakte hånden rem "mit navn er forresten Leetha.. Leetha sooku" sagde han med et høfligt smil
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Scouting for new experiences - Leetha Empty Sv: Scouting for new experiences - Leetha

Indlæg af Prue Fre 8 Aug 2014 - 17:39

Hun grinede da han sagde i lige måde, og nikkede med et smil som et tak, så lænede hun hovedet til siden og så smilende på ham da han forklarede det med jakkesættet og tøjet. Hun nikkede langsomt, det forstod hun godt - måske. Hun havde jo aldrig haft en rigtigt job, så hun forstod det jo ikke rigtigt, men det der med ikke at blande sjov og det ikke sjove sammen forstod hun godt.

"Det forstår jeg godt. Nu har jeg ikke et arbejde, men det der med at fritid er noget andet end ikke-fritid .."

Hun grinede lidt af det han sagde, og så over på ham manden han snakkede om, hun drak sig tit selv fuld, men aldrig så fuld som han allerede var, og hun forstod ikke altid hvorfor folk gjorde det, så kunne man jo slet ikke huske noget! Hun så over til sin ven bartenderen, der så ud som om han lod som om han ikke hørte ham manden.

"Hvordan kan han være blevet så fuld allerede? Er i ikke lige kommet?"

Hun smilede og så på ham da han sagde sit navn og rakte hånden frem. Hun tog hånden og rystede en lidt med et smil.

"Prue. Øh.. Prudence AuClair, men bare kald mig Prue."
Prue
Prue
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Quartier de Saint-Jean

Antal indlæg : 108


Tilbage til toppen Go down

Scouting for new experiences - Leetha Empty Sv: Scouting for new experiences - Leetha

Indlæg af Leetha Søn 10 Aug 2014 - 23:27

Leetha grinte lidt over hendes kommentar om at hun intet job havde.
Han så tilbage mod Carl, og rystede på hovedet af ham og grinte af det hun sagde "han drak en del inden vi tog afsted... det gør han tit... somme tider ringer han og beder mig om at sende en bil, eller komme efter ham" sagde han og vende atter opmærksomheden med Pure "han har haft en del problemer, og desværre drikker han tit på grund af det" sagde han og fik et lidt mere seriøst blik.

"jeg betaler hans husleje, da han intet job har for tiden" sagde han og satte sig på en ar barstolene

Han smilede varmt da hun sagde sit navn "smukt" konstaterede han efterfølgende.
Han så ned på hendes kjole "vil du ikke helst hjem og skifte?" spurgte han
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Scouting for new experiences - Leetha Empty Sv: Scouting for new experiences - Leetha

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum