Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Give me anything | Plot/relationssøgning EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Give me anything | Plot/relationssøgning EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Give me anything | Plot/relationssøgning EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Give me anything | Plot/relationssøgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Give me anything | Plot/relationssøgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Give me anything | Plot/relationssøgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Give me anything | Plot/relationssøgning EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Give me anything | Plot/relationssøgning EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Give me anything | Plot/relationssøgning EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Give me anything | Plot/relationssøgning EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Give me anything | Plot/relationssøgning

Go down

Give me anything | Plot/relationssøgning Empty Give me anything | Plot/relationssøgning

Indlæg af Gæst Ons 16 Jul 2014 - 12:15

I might be searching for someone like you!

So people, nu er Genevieve klar til at komme ud og lege :D Så mennesker kom nu endelig og skriv ind, red mig fra min kedsomhed og giv mig noget at lave! please? Vi har alle brug for en eller anden form for underholdning, so why not write in? It would really make my day... and I have cake :)

Magiske krav

- Længder. Nu skriver jeg selv en god længde på omkring de 400 ord, det variere meget, da jeg kan komme langt højere end dette hvis blot der er en eller anden form for inspiration. Så da jeg selv ligger oppe i de hundrede, håber jeg da også de jeg emner med selv ligger der oppe :D

- Vold. Nu er tøsen jo gravid, så sker der nogen form for vold, skal barnet helt ikke komme til skade. Selvfølgelig kan der ske vold, hun kan godt blive skåret lidt i, dog i øjeblikket ikke til ekstremerne. Når først barnet er født kan hun skam sagtens få det af den værre del.

- Komma, punktum. I'm not perfect and neither are you, men ja jeg vil da bare gerne have de er der. Skidt med det ikke er perfect, mit er højst tænkelig heller ikke, men bare sæt dem... hellere at der er for meget end for lidt :D

- Stavning. uhh på det punkt kan jeg blive helt bims hvis det ikke er i orden, jeg hader selv hvis jeg opdager jeg har lavet en stavefejl, så please bare stav nogenlunde korrekt.


About the girl

Genevieve er en fuldblodsvarulv, som voksede op i en lille flok oppe i Canada. Hun kommer fra den fransk talende del af Canada og har derfor talt Fransk en god del af sit liv nu. Hun er modsat mange andre varulve ganske rolig, hun ar blid, venlig og utrolig kærlig omkring andre, specielt børn [måske fordi hun selv er gravid]. Dog er hun også en  varulv, så temperament har hun meget af, så pis hende af og du er sikker på at få en sur varulv efter dig, med de sygeste humørsvingninger. Hun er som sagt gravid, omkring de 4 måneder [er dog ikke sikker endnu, så plus minus] dette gør at hun nok kan virke meget reserveret fordi hun vil beskytte sit barn. Derudover er hun vel bare en omsorgsfuld kvinde, der hellere end gerne vil hjælpe andre i nød, hun kan dog ikke ligefrem lave de største slåskampe grundet en stor mave og chancen for at skade barnet inde i maven.
[hvis i ønsker at vide mere om hende, så skriv da endelig]


Searching

- Dark moon. Hun ejer en lille hyggelig cafe inde i terre, hvor i hun også arbejder. Dette er en cafe hvor der ofte bliver set varulve, da dette mere eller mindre er et sted for dem, hvor de kan slappe af og bare være sig selv. Dog er mennesker også tilladte. Til denne cafe søger jeg medarbejdere, nogle som ikke har et job og som ikke just ønsker et job med alt for meget gang i. Der er enlig ikke nogle krav til dette, man kan skam godt være aspara også arbejde der, bare man laver noget så kan man skam sagtes arbejde der :D

- Daddy. Nu er hun jo gravid, så derfor søger jeg en hun måske har haft noget kørende med i længere tid eller måske bare i en kort periode. Vedkommende behøver ikke at skulle være i barnets liv, men det nu rart at få et ansigt på babyens far. Kravene til dette er at man i hvert fald har været seksuel aktiv med hende [siger lidt sig selv] ellers er der ikke de helt store

- Flirts/mulige forhold. Hun har aldrig rigtig været en for bare at have one night stands, så en mulig flirt der måske udvikler sig, dem kan man jo altid have sig af. Vedkommende skal så være klar på at hun er gravid og derfor hvis de skal være sammen, skal han også kunne tage at der en baby på vej. Der er ikke just nogle krav for denne, hun er til alle slags racer og endda begge køn.

- Venner. Alle har jo brug for venner, selv en gravid varulv. Om dette så er gamle venner eller nye bekendskaber... ja det hele er tilladt :) Hun er ikke helt ufattelig tillidsfuld, men hvem er også det overfor fremmede? så med tiden skal hun nok åbne op og hvem ved så hvad der sker :P

- Familie/Pack. Jeg søger familie, men også bare generelt varulve som hun kan danne en flok med eller endda nogle hun kan komme ind i en flok med. Hun forlod sin egen flok, da hun flyttede til Frankrig, så en ny flok kan vel altid dannes. Om ikke andet kunne det skabe en form for forbindelse tilbage til hendes flok i Canada.

- Andre ideer. Ja det var nok hvad jeg lige havde at byde på, så hvis i har nogle ideer så kom da endelig med dem :)

Jeg håber at høre fra jer :D


Sidst rettet af Genevieve Ons 16 Jul 2014 - 21:23, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Give me anything | Plot/relationssøgning Empty Sv: Give me anything | Plot/relationssøgning

Indlæg af Rafe Ons 16 Jul 2014 - 20:49

Hmm kunne Rafe passe end et sted, for så er jeg frisk;) tjek gerne min emnesøgning for info.
Rafe
Rafe
Novice (Rank 1)

Bosted : Logment, i en lille snuskede 2 værlsetes lejlighed. Men regner med at finde et bedre sted

Antal indlæg : 9


Tilbage til toppen Go down

Give me anything | Plot/relationssøgning Empty Sv: Give me anything | Plot/relationssøgning

Indlæg af Gæst Ons 16 Jul 2014 - 20:55

Selvfølgelig kunne han da det, nu er det jo mere blot hvor har du lyst til at være. Jeg er sådan set åben for det hele :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Give me anything | Plot/relationssøgning Empty Sv: Give me anything | Plot/relationssøgning

Indlæg af Rafe Ons 16 Jul 2014 - 20:57

Hmm det er lige det, han kunne godt have noget med barnet at gøre, men det kommer an på om du ønsker dit barn skal være fuldblods eller om det er fint med en bladning.
Rafe
Rafe
Novice (Rank 1)

Bosted : Logment, i en lille snuskede 2 værlsetes lejlighed. Men regner med at finde et bedre sted

Antal indlæg : 9


Tilbage til toppen Go down

Give me anything | Plot/relationssøgning Empty Sv: Give me anything | Plot/relationssøgning

Indlæg af Gæst Ons 16 Jul 2014 - 21:00

uhh you wonna be the daddy? sure thing sweetheart. Du må da meget gerne være faren hvis du ønsker det, ellers havde jeg jo skrevet at det kun var tilladt varulve, hvis jeg havde et ønske om at det skulle ende som et fuldblods varulve barn.

Så nu er spørgsmålet, vil han have lyst til at være en del af barnets liv eller?
samt havde de et forhold til hinanden [måske en mindre flirt] eller var det mere bare et one night stand...eller har de stadig noget kørende med hinanden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Give me anything | Plot/relationssøgning Empty Sv: Give me anything | Plot/relationssøgning

Indlæg af Rafe Ons 16 Jul 2014 - 21:07

Super, altså han ville sikkert gerne være en del af barnets liv. De kunne da godt stadig have noget kørende, men at hun måske først nu fortæller at han skal være far, Rafe har altid drømt om at danne sig familie.
Rafe
Rafe
Novice (Rank 1)

Bosted : Logment, i en lille snuskede 2 værlsetes lejlighed. Men regner med at finde et bedre sted

Antal indlæg : 9


Tilbage til toppen Go down

Give me anything | Plot/relationssøgning Empty Sv: Give me anything | Plot/relationssøgning

Indlæg af Gæst Ons 16 Jul 2014 - 21:10

super, skulle blot være sikker :D

så deres forhold har kørt i godt over 4 måneder, eller jeg kan godt sætte hendes graviditet en smule ned så det måske kun er 1 måned? hvad synes du, for det kommer jo også an på hvor længe deres forhold har varet

jeg går også ud fra at emnet så vil handle om at hun fortæller ham om hendes graviditet?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Give me anything | Plot/relationssøgning Empty Sv: Give me anything | Plot/relationssøgning

Indlæg af Rafe Ons 16 Jul 2014 - 21:14

Hmm jeg syns 4 måneder er passende, og ja så vil emnet jo handle om at hun vil fortælle ham det. De kunne jo have flirtet i 5 måneder. Tænkte om du kunne lave? måske hjemme hos dig, du kunne have budt ham på mad og så når han kom fortælle ham nyheden??
Rafe
Rafe
Novice (Rank 1)

Bosted : Logment, i en lille snuskede 2 værlsetes lejlighed. Men regner med at finde et bedre sted

Antal indlæg : 9


Tilbage til toppen Go down

Give me anything | Plot/relationssøgning Empty Sv: Give me anything | Plot/relationssøgning

Indlæg af Gæst Ons 16 Jul 2014 - 21:17

sure, hun ville dog vise mave...så det vil nok være åbenlyst

wow fik lige set hans alder...damn han er ung i forhold til hende :P

jo jeg kan godt lave, sender en Pm med linket

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Give me anything | Plot/relationssøgning Empty Sv: Give me anything | Plot/relationssøgning

Indlæg af Rafe Ons 16 Jul 2014 - 21:19

Jep han er ung, men dog moden af sin alder, så bare rolige man mærker ikke hans unge alder men kunne da også ændre den til 25 ? det vil jeg lige gøre
Rafe
Rafe
Novice (Rank 1)

Bosted : Logment, i en lille snuskede 2 værlsetes lejlighed. Men regner med at finde et bedre sted

Antal indlæg : 9


Tilbage til toppen Go down

Give me anything | Plot/relationssøgning Empty Sv: Give me anything | Plot/relationssøgning

Indlæg af Gæst Ons 16 Jul 2014 - 21:21

haha det ser skam fint ud, jeg vil straks gå i gang med emnet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Give me anything | Plot/relationssøgning Empty Sv: Give me anything | Plot/relationssøgning

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum