Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Emnesøgning - Greetings ladies and gentlemen! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Emnesøgning - Greetings ladies and gentlemen! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Emnesøgning - Greetings ladies and gentlemen! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Emnesøgning - Greetings ladies and gentlemen! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Emnesøgning - Greetings ladies and gentlemen! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Emnesøgning - Greetings ladies and gentlemen! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Emnesøgning - Greetings ladies and gentlemen! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Emnesøgning - Greetings ladies and gentlemen! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Emnesøgning - Greetings ladies and gentlemen! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Emnesøgning - Greetings ladies and gentlemen! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Emnesøgning - Greetings ladies and gentlemen!

Go down

Emnesøgning - Greetings ladies and gentlemen! Empty Emnesøgning - Greetings ladies and gentlemen!

Indlæg af Earon Lør 30 Aug 2014 - 19:25

Okay så prøver vi igen. Første omgang gik ikke helt godt, men nu er der kommet lidt mere køb på Earon og jeg håber der er nogle der vil finde det interessant!

Jeg vil foreslå folk der gerne vil skrive med mig at læse Earon's profil. Jeg ved godt at der står en masse, men bare rolig det er alt sammen for jer.

Jeg søger:

Nogen flinke væsner/mennesker der har tid til at tale med og måske forme nogle venskaber med denne ældre herrer.

Nogen der vil støtte hans søgen på magisk viden, enten igennem ritualer eller ved at sælge ham information/artifakter.

Nogen der vil bruge hans evner som nekromantiker. Måske har du et afdødt familie medlem der skal sendes til graven? Måske søger du at stoppe den stigende mængde udøde på den lokale kirkegård? Hvem ved, du er ihvertfald velkommen til at opsøge den langhårede herrer i sort.

Ofre, nye som gamle. Dette er ikke for at DRÆBE folk. Det er spil til dem der ønsker en fjende eller at deres karakter skal mødes med den mørkere side af natten. Jeg slår aldrig ihjel medmindre det er aftalt.

Ellers er jeg meget åben overfor plot ideer og bare generelle afslappende tråde hvis det er det i lyster!

So let's meet in the night, with the moon up high. Just be careful, for the darkness always looks back.
Earon
Earon
Beginner (Rank 4)

Bosted : Et større hus i provinsen, en smule afskåret fra civilisationen.

Antal indlæg : 37


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum