Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat//

Side 1 af 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat// Empty Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat//

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 16:23

Dato. irl
Tid. 23:55
Vejr (udenfor). regnfuldt
Omgivelser. mennesker der fester, en bar og en masse høj musik.

Robin sad ved baren og kiggede rundt. Hendes hals snørrede sig sammen, da den søde duft af blod ramte hende. Hun kunne høre pulse, hjerter, hvordan de dirrede...
Robin rystede på hoevedet og vendte ansigtet mod bartenderen.
"En cola." sagde hun og var glad for, at hun stadig var Dødsengel - en del af hende var hvert fald. Robin fik sin cola og bartenderen faldt i snak med hende. Han ville have hende med om i baglokalet, men takkede pænt nej tak. Det forstod bartenderen ikke og blev ved med at prøve.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat// Empty Sv: Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat//

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 18:04

Belafont satte sig ned ved siden af Robin, og kiggede på bartenderen. Han klikkede sin ene negl på bordet imens han bestilte.
"Whiskey.. Og uden is..." Han sagde det sidste med en let knurende stemme. Bartenderen nikkede, og gik hen for at hente. Belafonts sort øjne havde givet ham en kuldegysning, og han blev stille. Belafont smilede ned til Robin, og nikkede en enkelt gang, og trak lidt i hans hat. Han havde sit sorte jakkesæt på.
"God aften Robin.." Han tog sit glas, og drak en tår. Bartenderen gik væk og lod Robin være i det Belafont snakkede med hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat// Empty Sv: Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat//

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 19:07

"Tak," sagde hun, da Belafont jagede bartenderen væk, som havde gået hende mere og mere på nerverne. Det kunne let have endt galt, "hvad laver du så her, denne aften?" spurgte hun og kiggede på Belafont, som fik sin Whiskey.
Robin havde en sort kjole på, lårkort, med tylskørt. Hun havde et satinbånd i håret, der matchede til kjolen. Hun havde perfekt markerede øjne og man kunne se tørsten i hendes blik. Men hun havde ikke jaget ét eneste menneske endnu. Hendes hår krøllede perfekt langs hendes skuldre. Hun smilte venligt til Belafont og var glad for at se ham igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat// Empty Sv: Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat//

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 19:13

Belafont rystede lidt på skulderen, og tog en tår af sin drink.
"Kommer her engang imellem for whiskyen. Eller når jeg leder efter nogen.." Han smilede, og vidste lidt af hans ene hugtand, og grinte så lidt. Han kiggede på Robins tørstige ansigt, og sukkede lidt.
"Hvordan klarer du det ellers? Ser ud til at være et stykke tid siden at du har fået noget at drikke?" Belafont ser en smule bekymret ud i det han spørger.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat// Empty Sv: Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat//

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 19:17

"Det er da også hyggeligt nok - at komme ud blandt andre." hun lo og smilte sødt til Belafont.
"Ja, det er et stykke tid siden," sagde hun, hvilket bare lød underligt, "men ... det er nyt, og jeg kan holde mig fra andre mennesker.." hun sukkede og lagde sine hænder op på bardisken.
"Jeg har lidt svært ved at vende sig til det nye." sagde hun og viste et perfekt tandsæt. Hun kiggede på Belafont.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat// Empty Sv: Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat//

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 19:21

Belafont kiggede lidt undersøgende på hendes tænder, og smilede så lidt.
"Det er godt Robin. Men tørsten efter menneskeblod er næsten umulig at modstå. Så på er tidspunkt for du nok lyst. Bare husk at det ikke er nødvendigt at bruge de to." Han pegede på sine hugtænder. Han snakkede lavt så andre ikke ville høre det, og tog en tår mere af sin drink.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat// Empty Sv: Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat//

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 19:32

Robin lyttede til Belafont.
"Har du nogensinde ..." Robin kiggede hurtigt rundt og lyttede til nogle af de andre gæster, om de lyttede, "... gået efter for tørsten? Slået en ihjel?" hendes blik var nysgerrigt, brug for at læse mere.
I løbet af de seneste dage, havde Robin fået sin styrke. Og evnen til at kunne blive usynlig, samt at kunne læses andres tanker.
Robin lagde sine ben over kors og viste de sorte stilletter, hun havde på. Normalt var hun ikke i festtøjet, men lige i aften, tillod hun sig selv det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat// Empty Sv: Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat//

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 19:41

Belafont skubede lidt op i hatten, og sukkede en smule. Han nikkede et par gange, og tog en stor slurk fra sit glas.
"Har levet sådan her siden Rennacsiansen.. Jeg har dræbt min del af mennesker.. Og Aspara'er.. Og engle.. Jeg er langtfra en bedre vampyr en de blodtørstige som dræber uden grund.." Han drak en lillesmule mere, og kiggede ned på Robin. "Jeg er bare vokset fra det." Han smilede en smule, og drejede rundt på stolen, så han sad lænet imod den med ryggen, og albuerne på kanten.
"Men jeg kan huske vær eneste menneske.. Hver eneste Aspara.. Hver eneste Engel.. Kan huske deres ansigter.. Inden jeg drænede dem.. Det vil man aldrig glemme.. Det kan du jo tænke på hver gang tanken om at drikke fra nogen slår dig." Sagde han og kiggede over på Robin igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat// Empty Sv: Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat//

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 19:51

"Forfærdeligt..." hviskede hun, "Aspera'er? Engle? Det vil være lidt mærkeligt at dræbe en fra min egen race - engle, altså ..." Robin var stille en lille stund for at diskutere med hende selv, om det var noget hun nogensinde ville gøre, "jeg har jo trodsalt lidt Dødsengel tilbage i mig, må du tænke på..." Robin smilte til Belafont og lyttede til musikken. Det var tekno og hun kunne mærke bassen i det glas hun holdte om. Hun nippede til cola'en.
"Danser du?" spurgte hun og kiggede ud på dansegulvet. Der var nogle der dansede alene, flere sammen eller nogle der dansede meget tæt op af hinanden, to og to.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat// Empty Sv: Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat//

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 20:28

Belafont løftede et øjnbryn, og kiggede ud på dansegulvet. Han grinede lidt og kiggede tilbage på Robin.
"Ikke sådan der.. Jeg er en gammel mand, skal du huske.. Jeg er fra en tid, hvor dans var meget mere, end bare stå og hoppe." Han smilede lidt, og tog den sidste tår i sidt glas.
"Man kan heller ikke rigtig danse til det her musik.. Jeg har ikke noget imod det, har da nogen meget gode rytmer en gang imellem.. Men er ikke musik jeg kan danse til." Han bestilte et ny glas, med et klik på bordet, og kiggede på Robin igen.
"Og du har stadig en til at lære dig den rette vej.. En 'mester' som det så fint blev kaldt den gang.. Det havde jeg ikke.." Han tog den nye drink, og tog en tår mere af den, og kiggede på Robin med et halvt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat// Empty Sv: Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat//

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 20:34

Robin smilte.
"Gammel og gammel..." mumlede hun og blinkede til ham. "Normalt heller ikke jeg," sagde hun med et smil. Men hvad danser du så til?" spurgte hun nysgerrigt. Hun kiggede hen på Dj'en og fik en idé. Hun smilte og kiggede tilbage på Belafont. Hun vippede lidt med foden og lagde hænderne omkring sit ene knæ.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat// Empty Sv: Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat//

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 20:51

Han grinede lidt, og tog en tår af den nye drink.
"Dengang jeg var ung, og stadig i live, var jeg danseinstructør på en fin skole i Frankrig. Jeg underviste i samtlige danse der var dengang. Bal-dans Brylups danse... Og så vidre.. Har aldrig rigtig danset andet.. Tvivler på ham i sin lille kasket og store headset der oppe har noget af den slags musik..." Han grinede lidt og pegede op på Dj'en med en af sine negle, og kiggede så tilbage på Robin med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat// Empty Sv: Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat//

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 21:05

"Så lad mig introducere til noget, som jeg altid har hørt." Robin hoppede elegant ned fra barstolen og gik elegant hen til Dj'en. Hun hviskede til ham, og tvivlede på at Belafont kunne høre det.
Robin gik tilbage mod Belafont og satte sig op på barstolen, helt lydløst.
"Så lyt til det her." Robin smilte og et nummer med George Michael blev sat på. Det var stille, mere beroligende. Gæsterne råbte op om at det var for meget, men Dj'en virkede til at være ligeglad - nu hvor han jo havde fået penge under bordet. Men der var nu også nogle apr der var glade for det og straks gik ud på dansegulvet.
Robn gik ned fra sin barstol igen og rakte sin hånd mod Belafont.
"Vil De beære mig med denne dans?" spurgte hun og nejede. Hun havde et sødt smil på læben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat// Empty Sv: Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat//

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 21:10

Belafont smilede. Han tømte gladset med whiskey, og satte det tomme glas på bordet, og rejste sig op. Han tog blidt Robins hånd, bukkede, og kyssede det, med hans anden hånd på ryggen.
"Det ville være mig en ære." Han smilede bredt, og ledte så ud på dansegulvet. han lagde en hånd på hendes talje, og begyndt at følje musikken, så godt som han nu kunne. Hvert eneste af hans fodtrin var lette og elegante, da det var den måde man lærte den den gang, og det virkede næsten somom at de gled hen over gulvet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat// Empty Sv: Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat//

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 21:20

Robin smilte, da Belafont to hendes hånd.
"Wow..." sagde hun, da Belafont begyndte at danse, "det må jeg sige. Du kan jo virkelig danse." hun smilte og iagtog Belafont, mens han dansede. Selv, fulgte hun bare musikken og Belafont, men det var lang tid siden at hun virkelig havde danset. "Professionel." sagde Robin stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat// Empty Sv: Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat//

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 21:28

Belafont smilede, og fortsatte med at lede i dansen, som man gjorde dengang, da det var hvad han havde lært.
"For mig er dans ikke bare at bevæge føderne lidt. Some det kan blive til i shows og sådan nutildags... Når jeg danser er det med hele kroppe, med hjernen, og med hjertet." Han smilede, og skubede meget let Robin lidt væk fra ham, tog hendes hånd, og fik hende til at dreje rundt et par gange, og trak hende så elegant tilbage. "Hvad der nu er tilbage af det..." Han grinede med et bredt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat// Empty Sv: Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat//

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 21:38

"Du mener ikke at ... du er noget værd mere, eller hvad?" spurgte Robin og blev en anelse forbavset. Hun drejde ligeså elegant med Belafont som han dansede med hende.
"Det kan ikke passe." sagde hun og kiggede op på Belafont. Hun kunne ikke tro det. Han var vampyr, hendes mentor ... hendes vampyr.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat// Empty Sv: Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat//

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 21:51

Belafont grinede lidt, og rystede betrykkende på hovedet.
"Var ikke det jeg mente. Jeg vil stadig have massere at give.. Og nu har jeg trods alt en ny 'elev', som jeg skal oplære i lidt af været.." Han smilede venligt til Robin, og fortsatte dansen. Han lagde sin anden hånd bag på hendes talje, og spinede dem begge hurtigt rundt et par gange, og fortsatte som før derefter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat// Empty Sv: Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat//

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 22:06

Robin kiggede på ham med et sødt smil.
"... I lidt af hvert?" spurgte hun til det Belafont sagde. Hun fulgte ham let og uden problemer med at følge Belafont i dansen og nødt musikken.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat// Empty Sv: Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat//

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 22:23

Belafont smilede lumskt, og grinede så højt, og lagde hænderne på hver side af Robins talje, og lyftede hende op, spinede dem begge rundt, og satte hende ned igen, og fortsatte den elegante dans.
"Det misforstod du sikkert... Haha. Men mente med din tørst.. Måden at drikke på. Hvilke ting du burde undgå.. Sådane ting." Han smilede, og kørte hpnden tilbage bag på hendes talje.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat// Empty Sv: Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat//

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 22:37

Robin lo, da hun blev løftet.
"Ja, jeg misforstod dem, håbede egentlig på at du ville sige ja ..." hun grinte, "men jeg er jo en nyvampyr, så hvad ville du da med mig?" hun lo og dansede til rytmen efter sangen.
"Men jeg er virkelig glad for at du gider at hjælpe mig."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat// Empty Sv: Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat//

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 22:52

Belafont smilede, og trak Robin tæt ind til sig, imens han fortsatte dansen.
"Men var mig som forbandede dig.. Føler jeg har en hvis ansvar. Plus så kan jeg godt lide din personlighed.. Og er forfriskende at tilbringe tid med en af min egen art, som du jo er nu.. Næsten i hvert fald." Han smilede, og delte dem den lille smule som de var før også, og fortsatte dansen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat// Empty Sv: Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat//

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 22:58

Robin gik helt tilbage til Belafont igen, som de stod, før han gik lidt væk. Hun holdte sin hage i højde af Belafont's skulder og blottede halsen.
"Værsgo'," sagde hun, med en helt blid stemme, "jeg er din ..." hun tænkte over ordet. "... lærling."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat// Empty Sv: Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat//

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 23:20

Belafont smildte bredt. Han strøg sine hænder kærligt over hendes ryg, og en op bag hendes hovede. Han bevægede sin mund ned til hendes hals, og åbnede den, og væsede lavt, i det hans hjørnetænder voksede ganske lidt. Han lagde sin ene hånd på Robins overarm, og strøg blidt sin tommelfinger over den. Han lagde sin anden hånd på den af hendes kinder som vendte væk fra hans hovede. Han strøg, nærmest kærlig, sine tænder hen af hendes hals, inden han langsomt og blidt sænkede dem igennem hendes hud. Han tog et forholdsvis fast, og dominerende greb i Robins arm, og strøg hendes kind kærlig, imens han meget langsomt drak, meget lidt fra Robins hals. han vidste hun var sulten, og ville ikke tage for meget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat// Empty Sv: Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat//

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 23:26

Robin havde aldrig prøvet det sus før. Hun gispede let da han bed til og undrede sig over, hvor meget han dog faktisk ville gå til den.
Robin's arm blev spændt, bare en effekt, da han bed hende. Hun blev beroliget af hans hånd ved hendes kind og lukkede øjnene. Det føltes godt, men hun kunne mærke, hvordan hun blev mere og mere tørstig selv.
"Jeg har stadig menneskeblod i årerne..." hviskede hun, med et lille gisp, "det vil du uden tvivl kunne smage."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat// Empty Sv: Ingen Gentlemen? //Belafont - Privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum