Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Foreslag til forbedring til siden! (Læs venligst). EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Foreslag til forbedring til siden! (Læs venligst). EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Foreslag til forbedring til siden! (Læs venligst). EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Foreslag til forbedring til siden! (Læs venligst). EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Foreslag til forbedring til siden! (Læs venligst). EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Foreslag til forbedring til siden! (Læs venligst). EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Foreslag til forbedring til siden! (Læs venligst). EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Foreslag til forbedring til siden! (Læs venligst). EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Foreslag til forbedring til siden! (Læs venligst). EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Foreslag til forbedring til siden! (Læs venligst). EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Foreslag til forbedring til siden! (Læs venligst).

3 deltagere

Go down

Foreslag til forbedring til siden! (Læs venligst). Empty Foreslag til forbedring til siden! (Læs venligst).

Indlæg af Evelyn Swift Søn 21 Sep 2014 - 16:22

Greetings, brugerne af Vie La Mort.

Ja, trods at vi er bag ud med vores omskrivning af Racer, har jeg dog alligevel fået en ny og lidt mere lige til idé, af en mulig forbedring af siden. Dog vil jeg lige teste temperaturen på min idé før at jeg sætter den ind på siden!

Idéen går simpelthen ud på, at jeg laver nogle skemaer for de forskellige jobs der er på siden. Altså for skolerne, politistationerne, hopsitalet osv. Altså de større arbejdspladser på siden, således at der er styr på hvem der har hvilken stilling, så vi ikke lige pludselig har fem lærer der alle underviser i fysisk på High School årgang 1. Selvfølgelig vil det være sådan, at dem som allerede har stillinger de forskellige steder får lov til at beholde dem, vil ikke være den store stygge admin, der bare trækker på skulderen og siger at det var bare ærligt. Men idéen var simpelthen bare at give en smule mere spil på siden.

Hvordan vil dette opslag/Skema så virke?
Jo meget simpelt, lidt lige som Fc skeamet, du skriver på selve oplægget hvilken stilling du gerne vil have og den admin, der så har ansvaret for skemaerne, vil sørger for du bliver sat ind på den rigtige arbejdsstilling.

Hvor vil dette skema ligge henne?
Min plan var, at vi lavede Organisation, klaner og wolfpacks om til, Organisationer og arbejdspladser. Og således have det hele samlet i det forum.

Hvad har du så brug fra os?
Til at starte med, har jeg brug for at høre hvad i synes om min idé. Og hvis det bliver vedtaget, har jeg brug for at alle dem som har en stilling inde for de større virksomheder skriver til mig med deres stilling, så jeg kan få sat dem ind, inden at skemaerne bliver offentliggjort. Således at du ikke mister din stilling hvis der er en der er hurtigere til at skrive på oplægget.

Håber ellers i alle har en fantastisk søndag!

Venligst
HA Evelyn Swift.
Evelyn Swift
Evelyn Swift
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Når hun ikke sover på kontoret, har hun nu købt et hus som er bygget ind et sted i bjergkæden.

Antal indlæg : 117


Tilbage til toppen Go down

Foreslag til forbedring til siden! (Læs venligst). Empty Sv: Foreslag til forbedring til siden! (Læs venligst).

Indlæg af Venus Søn 21 Sep 2014 - 16:31

Uuh! Totally! :D
Det lyder som en fed idé! Måske ikke nødvendigt, men jeg står uden tvivl for det her!
Venus
Venus
Beginner (Rank 4)

Bosted : En meget almindelig lejlighed for studerende i Terre. To-værelses på fjerde sal.

Antal indlæg : 38


Tilbage til toppen Go down

Foreslag til forbedring til siden! (Læs venligst). Empty Sv: Foreslag til forbedring til siden! (Læs venligst).

Indlæg af Millicent Søn 21 Sep 2014 - 16:36

Jeg synes det en et super god ide.
Man kunne også have to kolonner , tidligere ansatte eller tidlige ejer .... For de af os der er så heldige at være blevet fyret ( eller have sagt op ).
Så er der også mulighed for at spille med baggrunden og ikke blot nutiden :)

Men god ide !
Millicent
Millicent
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Crasher hos Gordon .

Antal indlæg : 236


Tilbage til toppen Go down

Foreslag til forbedring til siden! (Læs venligst). Empty Sv: Foreslag til forbedring til siden! (Læs venligst).

Indlæg af Evelyn Swift Tirs 23 Sep 2014 - 20:48

Glad for at i to synes (samt fire der har stemt), at det er god idé! Lader den stå til Søndag og hvis der stadig kun er stemmer for, begynder jeg straks at lave skemaet ^^
Evelyn Swift
Evelyn Swift
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Når hun ikke sover på kontoret, har hun nu købt et hus som er bygget ind et sted i bjergkæden.

Antal indlæg : 117


Tilbage til toppen Go down

Foreslag til forbedring til siden! (Læs venligst). Empty Sv: Foreslag til forbedring til siden! (Læs venligst).

Indlæg af Millicent Tirs 23 Sep 2014 - 21:17

Øhm nu har jeg også stemt !
Det havde jeg ikke lige set man skulle - sorry er en smule ved siden af mig selv for tiden ...
Millicent
Millicent
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Crasher hos Gordon .

Antal indlæg : 236


Tilbage til toppen Go down

Foreslag til forbedring til siden! (Læs venligst). Empty Sv: Foreslag til forbedring til siden! (Læs venligst).

Indlæg af Evelyn Swift Tirs 23 Sep 2014 - 21:38

det skal du slet ikke tænke på! Jeg satte den først på senere, efter jeg havde skrevet indlægget, så du har nok slet ikke set der var kommet en afstemning xD
Evelyn Swift
Evelyn Swift
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Når hun ikke sover på kontoret, har hun nu købt et hus som er bygget ind et sted i bjergkæden.

Antal indlæg : 117


Tilbage til toppen Go down

Foreslag til forbedring til siden! (Læs venligst). Empty Sv: Foreslag til forbedring til siden! (Læs venligst).

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum