Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Spørgeskema til brugerne! (SVAR VENLIGST)  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Spørgeskema til brugerne! (SVAR VENLIGST)  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Spørgeskema til brugerne! (SVAR VENLIGST)  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Spørgeskema til brugerne! (SVAR VENLIGST)  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Spørgeskema til brugerne! (SVAR VENLIGST)  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Spørgeskema til brugerne! (SVAR VENLIGST)  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Spørgeskema til brugerne! (SVAR VENLIGST)  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Spørgeskema til brugerne! (SVAR VENLIGST)  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Spørgeskema til brugerne! (SVAR VENLIGST)  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Spørgeskema til brugerne! (SVAR VENLIGST)  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Spørgeskema til brugerne! (SVAR VENLIGST)

+2
Dexter
Abraham Borzakov
6 deltagere

Go down

Spørgeskema til brugerne! (SVAR VENLIGST)  Empty Spørgeskema til brugerne! (SVAR VENLIGST)

Indlæg af Abraham Borzakov Tors 24 Apr 2014 - 21:20

Hej alle!

Det ville være dejligt, hvis I ville besvare dette hurtige spørgeskema (vælg gerne flere svar), da vi på brugerlisten ser RIGTIG mange karakterer, der kun har skrevet 0-10 indlæg. Det vil sige, man opretter en karakter, og så forlader man den kort tid efter. Rent faktisk ligger 26% af brugerne i denne Novice-gruppe (249 brugere ud af 952 i alt)

Hvis I har nogle yderligere tilføjelser, kan I bare skrive dem i et indlæg. Jeres svar vil betyde rigtig meget, så vær seriøse og ærlige, da vi skal bruge dem til at forbedre siden :D

(Alle svar er anonyme)

Tak!


Sidst rettet af Abraham Borzakov Lør 26 Apr 2014 - 9:01, rettet 1 gang
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

Spørgeskema til brugerne! (SVAR VENLIGST)  Empty Sv: Spørgeskema til brugerne! (SVAR VENLIGST)

Indlæg af Gæst Fre 25 Apr 2014 - 21:28

Tror lidt jeg kan blande mit svar af nummer 1 og 3... Det undrer mig at med så mange karakterer herinde, at det så alligevel er svært at få nogle folk at have gode emner med.... D:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spørgeskema til brugerne! (SVAR VENLIGST)  Empty Sv: Spørgeskema til brugerne! (SVAR VENLIGST)

Indlæg af Abraham Borzakov Fre 25 Apr 2014 - 22:28

Jeg har tit tænkt det samme! Kunne det have noget at gøre med, at der over de sidste par år har udviklet sig en tendens til private emner? Private emner skal jo tit planlægges i forvejen (eller det bliver de i hvert fald i de fleste tilfælde) hvilket kan gøre det lidt langtrukkent overhovedet at komme i gang med emnet og så kan handlingen virke lidt tvungen...
Skulle man måske prøve at sætte gang i nogle flere åbne emner, hvor ingen ved med sikkerhed, hvad der kan ske?
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

Spørgeskema til brugerne! (SVAR VENLIGST)  Empty Sv: Spørgeskema til brugerne! (SVAR VENLIGST)

Indlæg af Gæst Fre 25 Apr 2014 - 22:37

Jeg er enig, men jeg syntes personligt at nogle gange fungerer jeg bedst når det er planlagt.. Ikke at jeg siger det hele skal være planlagt på forhånd, men at man bare har lidt baggrund og en sjat af det man evt regner med der skal ske i det emne man starter op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spørgeskema til brugerne! (SVAR VENLIGST)  Empty Sv: Spørgeskema til brugerne! (SVAR VENLIGST)

Indlæg af Dexter Fre 25 Apr 2014 - 23:13

Nu er jeg kun selv lige startet på siden, men jeg føler dog det kan være ret svært at finde nogle at emne med fordi emnerne tit er: Fjender eller Kæreste-forbindelser. Ikke at der er noget galt i det, skal det lige siges.

Dog kunne jeg godt tænke mig der var flere åbne, større, fælles plots. Nu kan jeg læse at der f.eks. er en del mafia agtige grupper? Men jeg synes ikke jeg kan finde nogle aktive mener med dem, hvilket selvfølgelig også kan skyldes at jeg bare er sprunget over dem.
Dexter
Dexter
Novice (Rank 3)

Bosted : En etværelses lejlighed i udkanten af Terre - Søger roommate til større lejlighed.

Antal indlæg : 31


Tilbage til toppen Go down

Spørgeskema til brugerne! (SVAR VENLIGST)  Empty Sv: Spørgeskema til brugerne! (SVAR VENLIGST)

Indlæg af Abraham Borzakov Fre 25 Apr 2014 - 23:24

Hvad angår stor fælles plots (fx mafia plottet) så sker der tit det, er vi er en gruppe brugere, som er HELT VILDE med idéen og bare fyrer løs med planer og så skal der ske både det ene og det andet, når vi så begynder på emnerne, når vi måske kun lige at prikke hul på det egentlige plot, før interessen for plottet forsvinder. Enten fordi det bliver for uoverskueligt eller også fordi man bare lige har travlt i det virkelige liv og "glemmer" VLM, hvilket starter en kæderreaktion af inaktivitet hos de involverede...

Men du skal vide, at du til hver en tid er velkommen til at starte et stort plot op, mange brugere tror, at det kun kan lade sig gøre, hvis der er en admin som tovholder, men det behøves slet ikke :p

Sammen med nogle andre og nogle fragmenter fra Mafia-plottet er jeg ved at starte et plot op, som forhåbentligt vil tiltrække sig til masse med tiden - du skal være mere end velkommen til at lege med!
Jeg skal nok lade være med at udnævne dig som ærkefjende eller sende dig kærestebreve, promise n.n'
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

Spørgeskema til brugerne! (SVAR VENLIGST)  Empty Sv: Spørgeskema til brugerne! (SVAR VENLIGST)

Indlæg af Aurora Lør 26 Apr 2014 - 10:56

Svar er sendt til Abraham Borzakov's private beskeder.
Aurora
Aurora
Novice (Rank 1)

Bosted : Quatre.

Antal indlæg : 1


Tilbage til toppen Go down

Spørgeskema til brugerne! (SVAR VENLIGST)  Empty Sv: Spørgeskema til brugerne! (SVAR VENLIGST)

Indlæg af Gæst Man 28 Apr 2014 - 8:50

Dexter skrev:Nu er jeg kun selv lige startet på siden, men jeg føler dog det kan være ret svært at finde nogle at emne med fordi emnerne tit er: Fjender eller Kæreste-forbindelser. Ikke at der er noget galt i det, skal det lige siges.

Dog kunne jeg godt tænke mig der var flere åbne, større, fælles plots. Nu kan jeg læse at der f.eks. er en del mafia agtige grupper? Men jeg synes ikke jeg kan finde nogle aktive mener med dem, hvilket selvfølgelig også kan skyldes at jeg bare er sprunget over dem.

Jeg er endnu halv aktiv (lusker lidt rundt og snuser til siden i ny og næ) og har du lyst til at lege med den franske mafia (som jeg fik overtaget) så må du endelig skrive og så kan vi sagtens finde ud af noget :]

Nu er dette indlæg ikke så meget henvendt til mig, men jeg kan lige så godt smide en kommentar ind nu jeg er i gang med at skrive:
Syntes det er en super fed idé med åbne emner, så det syntes jeg bare du skal i gang xD
Det store problem tror jeg dog også ligger i at folk tit kassere deres karakterer/glemmer dem. Det gør at der står mange åbne tråde (ikke færdige emner). Dette holder mig personligt fra at skrive med mange, da jeg godt kan lide længere emner og ikke rigtig kan bruge korte små emner til noget, med mindre der selvfølgelig er en hensigt med dem.


Sidst rettet af Andrija Tirs 29 Apr 2014 - 11:06, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spørgeskema til brugerne! (SVAR VENLIGST)  Empty Sv: Spørgeskema til brugerne! (SVAR VENLIGST)

Indlæg af Alessa Man 28 Apr 2014 - 9:31

Jeg må give Dexter ret mht. emnesøgning. Ofte er emnesøgninger kæreste/fjender/venner og/eller "hej hvem er du?"-emner, hvilket kan gøre det svært at se muligheder, især med kombinationen af at mange ikke har særlig meget stående på deres profil til inspiration af muligheder.

Jeg ved ikke, om det ville kunne gøre nogen forskel, hvis man lavede en "vejledning" til, hvordan man laver emnesøgninger; hvad man skal overveje, give af informationer, osv., men det kunne i hvert fald være et forsøg, så der kunne komme lidt mere guf på disse søgninger? :)
Alessa
Alessa
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Nær Domkirken, mindre hus

Antal indlæg : 142


Tilbage til toppen Go down

Spørgeskema til brugerne! (SVAR VENLIGST)  Empty Sv: Spørgeskema til brugerne! (SVAR VENLIGST)

Indlæg af Gæst Ons 6 Aug 2014 - 19:50

Jeg har tanker om at oprette et Åbent emne, Og ville enlig også gerne hvad folk ville sige til det?
Syntes nemlig selv at det tit kan blive langtrukkende når man altid Emner en og en

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Spørgeskema til brugerne! (SVAR VENLIGST)  Empty Sv: Spørgeskema til brugerne! (SVAR VENLIGST)

Indlæg af Judas Ons 6 Aug 2014 - 23:47

Jeg kan forstille mig indtil videre at det ofte sker at folk glemmer den karakter man har skabt, fordi man ønsker en ny rolle for at åbne nye muligheder for sit plot :)

Eller fordi man ønsker at åbne anderledes emner. Som uheldigvis formår at ligge de andre emner på en længere pause og til sidst forglemmelse :)

Men super gode forslag at stemme på :D
(+10 exp til Admin) :D
Judas
Judas
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Rejsende, men har en mindre lejlighed.

Antal indlæg : 84


Tilbage til toppen Go down

Spørgeskema til brugerne! (SVAR VENLIGST)  Empty Sv: Spørgeskema til brugerne! (SVAR VENLIGST)

Indlæg af Duncan Fre 29 Aug 2014 - 17:48

Jeg syntes bare at VLM er gået ned med årene, for bare 2 år siden var den mega aktiv, mange brugere, altid nogen at emne med at sjove plots. Men nu? Folk forsvinder eller har været her så længe at de er totalt indbyggede i deres "gamle" plots og det er svært for nye at komme ind.
Duncan
Duncan
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En kælder lejlighed i Terre

Antal indlæg : 155


Tilbage til toppen Go down

Spørgeskema til brugerne! (SVAR VENLIGST)  Empty Sv: Spørgeskema til brugerne! (SVAR VENLIGST)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum