Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ændring og forbedring af race beskrivelserne. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ændring og forbedring af race beskrivelserne. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ændring og forbedring af race beskrivelserne. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ændring og forbedring af race beskrivelserne. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ændring og forbedring af race beskrivelserne. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ændring og forbedring af race beskrivelserne. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ændring og forbedring af race beskrivelserne. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ændring og forbedring af race beskrivelserne. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ændring og forbedring af race beskrivelserne. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ændring og forbedring af race beskrivelserne. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ændring og forbedring af race beskrivelserne.

4 deltagere

Go down

Ændring og forbedring af race beskrivelserne. Empty Ændring og forbedring af race beskrivelserne.

Indlæg af David O'Neal Fre 25 Jul 2014 - 21:48

Greetings, beboere af Di Morga og omegn!!

Det er med stor glæde her fra administrator gruppen at meddele, at vi endelig er gået i krig med at forbedre siden race beskrivelser. Vi har godt alt, hvad vi kunne til at forholde os så tæt til de daværende beskrivelser for ikke at skabe for store problemer, men derudover har vi også bragt beskrivelser med os helt fra sidens start! Plus så arbejdes der også på et smukt nyt design til beskrivelserne, som kan ses under blandt andet Aspara.

ATTENTION!!
En anden nyhed er inden for vores elskede race 'Animagus'. I må endelig ikke flippe total ud fordi I ikke kan finde racen længere. Den har blot fået ændret navn til 'Navajo'! FEDT RIGHT! 8D Alle nuværende animaguser vil få deres racenav ændre til Navajo (Det vil jeg personligt sørge for mig selv). Ved denne race er evnerne også blevet ændret grundet til mere realisme og logik. Derfor bedes alle under denne evne læse den  nye beskrivelse igennem og indrette sig efter den. Sorry to say! (Men hvem anden bruger det at kunne forvandle sig til hundred dyr i et emne..Come on.. <.<)

Med det sagt er vi endnu ikke helt færdige med beskrivelserne til alle racer, men det vil blive gjort inden september(håber vi).
David O'Neal
David O'Neal
Amber Sky - Leder

Bosted : Han har bosat i et fint lille rækkehus i Terre’s bolig område. En etage. Omkring 69 m². Et småt separeret køkken, en rummelig stue, et badeværelse og soveværelse. Plus entré. Her bor han med sin midget-kat.

Antal indlæg : 91


Tilbage til toppen Go down

Ændring og forbedring af race beskrivelserne. Empty Sv: Ændring og forbedring af race beskrivelserne.

Indlæg af Jay Wu Fre 25 Jul 2014 - 22:49

Skal sige, at for at se de nye racer/beskrivelser skal i gå til dem igennem Quick Links! (:
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Ændring og forbedring af race beskrivelserne. Empty Sv: Ændring og forbedring af race beskrivelserne.

Indlæg af Gæst Lør 26 Jul 2014 - 0:22

Fedt med det nye twist til den 'nye' race, hvis navn jeg allerede har opgivet at lærer at skrive xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ændring og forbedring af race beskrivelserne. Empty Sv: Ændring og forbedring af race beskrivelserne.

Indlæg af Godric Søn 3 Aug 2014 - 23:02

faktisk David så brugte jeg ikke alle mine dyr som du selv siger, men jeg brugte da 3 af dem for det meste. Kan de kun ha et dyr nu de forvandler sig til eller hvad? for jeg vil kunne forvandle mig til 3 af dem jeg har, for elsker de 3 mest
Godric
Godric
Competent (Rank 10)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 391


Tilbage til toppen Go down

Ændring og forbedring af race beskrivelserne. Empty Sv: Ændring og forbedring af race beskrivelserne.

Indlæg af David O'Neal Søn 3 Aug 2014 - 23:09

Fedt nok at du fik sat de fleste af sine forvandlinger i brug, men vi har nu stadig valgt at gå tilbage til sidens oprindelige animagi. Hvilket vil sige, at en person kan forvandle sig til sit indre dyr. Det er desværre ikke muligt at have to(såvel som tre) indre dyr, derfor er det blevet begrænset ned til en forvandling.
Dog har vi tilføjet lidt ekstra i form af en anden lille evne, hvis man ønsker den. Fx, hvis du vælger los som dit ene dyr, kan du gøre dig usynlig.

I know it might suck! Men vi gik efter at gøre racen en hel del mere realistisk. Du må derfor gå i tænke-boksen og finde ud af hvilket dyr der passer din karakter allerbedst og sætte det dyr som den eneste forvandlings mulighed.
David O'Neal
David O'Neal
Amber Sky - Leder

Bosted : Han har bosat i et fint lille rækkehus i Terre’s bolig område. En etage. Omkring 69 m². Et småt separeret køkken, en rummelig stue, et badeværelse og soveværelse. Plus entré. Her bor han med sin midget-kat.

Antal indlæg : 91


Tilbage til toppen Go down

Ændring og forbedring af race beskrivelserne. Empty Sv: Ændring og forbedring af race beskrivelserne.

Indlæg af Godric Søn 3 Aug 2014 - 23:28

i kan få mig til at skære ned på to dyr, men jeg vil ikk lave ham om, og det føler jeg jeg er tvunget til ved kun at ha et dyr. Han er lige meget knyttet til lossen og ulven
Godric
Godric
Competent (Rank 10)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 391


Tilbage til toppen Go down

Ændring og forbedring af race beskrivelserne. Empty Sv: Ændring og forbedring af race beskrivelserne.

Indlæg af Gæst Man 4 Aug 2014 - 0:05

Hvad dælen er en Template? Den der står nederst når man trykker på racer i quick links. Når jeg trykker på den, kommer jeg bare ind på aspara beskrivelsen. Måske er det bare min gamle skod computer der er ja... Skod xD.
Men jeg er stadig vildt nysgerrig!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ændring og forbedring af race beskrivelserne. Empty Sv: Ændring og forbedring af race beskrivelserne.

Indlæg af David O'Neal Man 4 Aug 2014 - 13:57

Godric; Vi kan såvel få dig til at skære ned til en. Det har aldrig været meningen med at en animagus/navajo vil kunne forvandle sig til mere end et dyr. Vi i admingruppen blev sådan set aldrig rigtig enig om den nye evne, men vi lod den være som en prøve. Efter lidt tid har vi dog fastslået at det ikke virker realistisk. En Navajo er intet ekstremt magisk væsen. De er i princippet bare et menneske, der tilfældigvis kan forvandle sig til et dyr.
En anden ting.. Vi tvinger dig ikke til at ændre på din karakter. For du klarede dig squ da fint nok, før du havde din elskede 400 erfaringspoint. Altså før du fik lov til at få flere forvandlingsmuligheder. o.o

Tonia; Hahahah! Ja, jeg kan godt se forvirringen. Men der arbejdes stadig på designet og alt det der sjov og halløj, derfor har Thomas ikke lige fået rettet nanvet. 'Template' var navnet på prøven der blev lavet til det nye layout. Det er der hvor aspara forskrivelsen ligger under.. Skal bare lige have navnet ændret..
David O'Neal
David O'Neal
Amber Sky - Leder

Bosted : Han har bosat i et fint lille rækkehus i Terre’s bolig område. En etage. Omkring 69 m². Et småt separeret køkken, en rummelig stue, et badeværelse og soveværelse. Plus entré. Her bor han med sin midget-kat.

Antal indlæg : 91


Tilbage til toppen Go down

Ændring og forbedring af race beskrivelserne. Empty Sv: Ændring og forbedring af race beskrivelserne.

Indlæg af Gæst Man 4 Aug 2014 - 14:00

Hold da op, hvor ser designet på aspara-beskrivelsen godt ud!! Jeg glæder mig til resten af beskrivelserne også bliver opdateret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ændring og forbedring af race beskrivelserne. Empty Sv: Ændring og forbedring af race beskrivelserne.

Indlæg af Evelyn Swift Man 4 Aug 2014 - 20:13

Arbejder ihærdigt på at få gjort alle racerne klar til at kunne sættes ind i deres nye template ^^ Men som sagt, bliver vi nok først færdige en gang i slutningen af august C:
Evelyn Swift
Evelyn Swift
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Når hun ikke sover på kontoret, har hun nu købt et hus som er bygget ind et sted i bjergkæden.

Antal indlæg : 117


Tilbage til toppen Go down

Ændring og forbedring af race beskrivelserne. Empty Sv: Ændring og forbedring af race beskrivelserne.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum