Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Vi inviterer nu til jule-fest!
5 deltagere
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Vi inviterer nu til jule-fest!
Så er det endelig blevet tid til dette års julefest!
Siden vores elskede Quatre er blevet booket til randen af privat fester, har Di Morga's største og mest respekterede ulveflok - Amber Sky - sagt godt for at give plads til festen i deres palæ Titan Fall.
Julefesten vil blive holdt den 22. december 2014 og starte klokken 18:00.
Der vil blive pyntet flot og hyggeligt op. Og lad os ikke glemme maden. Amber Sky's helt egen Diana Holister Ralph har arbejdet sammen med Terre's bedste kokke til at planlægge en sand amerikansk julemenu.
Grundet bekymringer om mulige problemer har Leandra og mig selv taget kontakt til skovens beskyttere og diverse højtstående magiske væsner og har fået aftalt, at vi får lagt et kraftigt segl omkring palæet som vil deaktivere alle former for magiske evner i den periode at festen er igang.
Derudover skal opførelsen være i top. Og hold alkoholen på et niveau, som man kan klare. Vi skal alle huske, at der også vil være børn til stede. Så lad os holde det familie-venligt.
Kom gerne i formel-beklædning. Vasket hår og rene fingernegle. Vi vil sørge for, at der ikke lygter af våd hund.
Vi, hos Amber Sky, kan desværre ikke tilbyde overnatning, eftersom flere af vores medlemmer har deres bolig her, og vi ønsker ikke at krænke deres privatliv yderligere. Ligeledes er første og anden sal off-limit Dog vil der være mulighed for at få lidt frisk luft og strække benene ude i Titan Fall's store baghave som også vil blive pyntet smukt op.
Vi vil glæde os til at se jer.
Bring jule-humøret - for vi vil gøre det samme!
Det er endelig blevet den 22. december. Snestormen har stilnet af, og snefnuggene daler i stedet yndefuldt fra den mørke himmel, hvor nymånen skinner blegt. Ved udkanten af Di Morgas skov, Forêt, ligger Titan Fall. Et stort palæ bestående af gode gammeldags mursten i utallige af rødlige nuancer med en bygningsstil taget direkte fra det britiske. Indenfor er liv så småt begyndt at summe, som gæster er ankommet.
Igennem den doble hoveddør af egetræ mødes man af den rummelige entré. Trapper snor sig fra hver sin side op til etagen ovenover. Der er ingen blokade ved dem, men blot et skilt med Ingen adgang skrevet på. Overtalt i entréen er der pyntet op med grønt gran, røde sløjfer og diverse dillerdaller i sølv og guld, og lysekronen kaster et hyggeligt gult lys hen over festlighederne.
Frakker og tasker bliver taget imod af unge kvinder med kønne ansigter for så at blive lagt på plads i garderoben. I baggrunden kan en pige i sine tidligere teenageår ses, som hun prøver på en af de tykke pelsfrakker i smug.
”Sofia!” En behagelig stemme brydes så igennem entréen tilhørende den ældre dame, der netop kom ud ad en åbning i den højre side. Pigen kan ses med et forskrækket udtryk i hendes ansigt, som hun meget hurtigt tager frakken af og smider den i håb om, at hun kunne lade som om intet var sket. ”Lad gæsternes ting være og kom med ud og hjælp med maden.”
Opmærksomheden bliver da rettet mod den charmerende unge mand, der med en armbevægelse fører gæsterne mod den åbne dobbeltdør til højre, hvor den enorme spisesal bliver introduceret. Spisebordet er blevet fjernet og blevet erstattet af et knap så bred - men langt - bord, som er sat op ad den ene væg. Mad i form af alt fra stegt kalkun, and og flæskesteg til kartoffelmos, forskellige salater og små portionsanrettede deserter er blevet stillet frem på bordet, hvor flere gæster allerede står sværmende omkring. Spisesalen er pyntet endnu mere op. Og i den ene ende står et pragt juletræ med farvelige julekugler, bånd og julelys. Ved siden af står en stige, med en ung mand iført et grålig brunt jakkesæt stående i toppen. Godt i gang med at sætte julestjernen på toppen af træet.
”Vær’ nu forsigtigt.” lyder det fra en rådhåret ung kvinde i en hvid formel kjole, der står ved bunden af stien med sin lille søn i sine arme, som aktivt prøver at komme ned til de falske gaver, der ligger flot indpakket under træet.
Julesange spiller i baggrunden. Kun lige højt nok til at man kan høre og forstå dem og endda stå og synge lidt med til dem man kender. Der er en dejlig atmosfære fra det muntre samtaler, der foregår mellem gæsterne. Latter lyder et par steder fra. Glas med vin, eggnog eller almen sodavand bliver klirret mod hinanden i en skål. Det samme gule lys hærger her. Og et par kviste af mistelten kan findes hist og her.
Et par børn danser lidt med deres forældre, mens andre løber rundt imellem gæsterne i en omgang af tagfat, hvor de ved et tilfælde støder ind i den unge flokleder, der har stået lidt akavet for sig selv og bare observeret festens fremgang. "Undskyld, sir." Børnene skynder sig væk med et klart indtryk af, at finde ham en smule skræmmende til trods for, at han intet gjorde denne gang. Floklederen brummer svagt for sig selv og justere på sin røde butterfly, som genere det ham, og at han havde lys til bare at rive det af.
Igennem en dobbeltdør af hvidt træstel og vinduer imellem de to trapper i entréen bliver mødet med baghaven indtaget. En enorm have med fladt hvidt terræn er omringet af skovens nøgne træer. Guirlander af utallige julelys oplyser haven som millioner af stjerner, som ikke er at finde på himlen denne aften. En pavillon er placeret i den fjerne ende af haven, mens en terrasse er placeret lige som man bevæger sig udenfor. Ved et bord på terrassen bliver der serveret varme drikke og et par border med stole er gjort klar samt en stor bunke varme tæpper, så kulden ikke tager over.
Sidst rettet af David O'Neal Man 22 Dec 2014 - 15:01, rettet i alt 4 gange
David O'Neal- Amber Sky - Leder
- Bosted : Han har bosat i et fint lille rækkehus i Terre’s bolig område. En etage. Omkring 69 m². Et småt separeret køkken, en rummelig stue, et badeværelse og soveværelse. Plus entré. Her bor han med sin midget-kat.
Antal indlæg : 91
Sv: Vi inviterer nu til jule-fest!
Uuhhhh gotta love that !
Jeg kan nok ikke være her den 22 kl 18 men jeg kan da helt klart godt deltage i festen alligevel - somehow :)
Dejligt initiativ , og med alle evnerne lagt i seng , så kan der jo intet galt gå til den fest .... Vel ? XD
Vi ses under misteltenen xD
Jeg kan nok ikke være her den 22 kl 18 men jeg kan da helt klart godt deltage i festen alligevel - somehow :)
Dejligt initiativ , og med alle evnerne lagt i seng , så kan der jo intet galt gå til den fest .... Vel ? XD
Vi ses under misteltenen xD
Millicent- Advanced Beginner (Rank 8)
Antal indlæg : 236
Julefest? Oh well, why not! Ikke fordi jeg ikke har noget bedre at lave.
Ses den 22 :D
Ses den 22 :D
Quin Hacket- Amber Sky - Medlem
- Bosted : Bor sammen med sin mor og lillebror i et faldefærdigt hus i Logement.
Antal indlæg : 37
* host host *
Skulle der ikke komme et indlæg David ?
Ikke for at hive dig væk fra din skål med jule slik eller noget ... But....
Glædelig Jul herfra
Skulle der ikke komme et indlæg David ?
Ikke for at hive dig væk fra din skål med jule slik eller noget ... But....
Glædelig Jul herfra
Oh yeah.. Kom ind i det der stressende l-o-r-t kaldt "Last minut shopping", så havde helt glemt det. Jeg undskylder dybt.
Jeg vil gå igang med beskrivelsen her til aften, og den vil være oppe klar til i morgen. xD
Jeg vil gå igang med beskrivelsen her til aften, og den vil være oppe klar til i morgen. xD
- Bosted : Han har bosat i et fint lille rækkehus i Terre’s bolig område. En etage. Omkring 69 m². Et småt separeret køkken, en rummelig stue, et badeværelse og soveværelse. Plus entré. Her bor han med sin midget-kat.
EN ELLER ANDEN GIV MIG ET EMNE JEG KAN JOINE JEG ER FULD OG HAR BRUG FOR AT SKRIVE!!! ÅÅÅRHHH!!!
Sofus- Advanced Beginner (Rank 7)
Antal indlæg : 112
No stress David xD
Vi fester med eller uden beskrivelse - kunne bare ikke modstå at drille dig lidt !
.... Æv sofus , jeg ville gerne stimulerer dine promiller og bygge med bokstaver , men jeg skal op kl 05 og er på vej i seng !
Så jeg vil overlade dig til de andre heldige krabater !
RIGTIG GLÆDELIG JUL
Vi fester med eller uden beskrivelse - kunne bare ikke modstå at drille dig lidt !
.... Æv sofus , jeg ville gerne stimulerer dine promiller og bygge med bokstaver , men jeg skal op kl 05 og er på vej i seng !
Så jeg vil overlade dig til de andre heldige krabater !
RIGTIG GLÆDELIG JUL
IKKE GODT NOK MILLICENT! :(
Sofus- Advanced Beginner (Rank 7)
Antal indlæg : 112
RIGTIG MEGET GLÆDIGT JUL , KÆRE SOFUS ? XD
* driller*
* driller*
.... Så kan du hygge dig med at rette mine stavefejl , kan jeg se xD
There we go!
Stemning og indirekte information er blevet opdateret under hovedindlæget. xD
Stemning og indirekte information er blevet opdateret under hovedindlæget. xD
Super dejligt, David - og en rigtig god ide :D
Jeg håber at kunne nå at finde en kavaler til juleballet- og håber at kunne nå at emne over temaet ( inden det bliver sommer xD ) da jeg synes man skal støtte op omkring initiativet !
Jeg håber at kunne nå at finde en kavaler til juleballet- og håber at kunne nå at emne over temaet ( inden det bliver sommer xD ) da jeg synes man skal støtte op omkring initiativet !
I for one, is looking forward to it!
Neil Matthews- Amber Sky - Medlem
- Bosted : Sammen med sine forældre i et palæ ikke så langt væk fra Terre centrum.
Antal indlæg : 30
Lignende emner
» Liam Borzakov inviterer ~ Lamb of God ~
» HALLOWEEN FEST
» Kold fest
» Lad mig se..? Fest. Daianna..?
» By fest - Cille privat
» HALLOWEEN FEST
» Kold fest
» Lad mig se..? Fest. Daianna..?
» By fest - Cille privat
Vie La Mort :: Off Game :: Archives