Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
 Lad mig se..? Fest. Daianna..? EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
 Lad mig se..? Fest. Daianna..? EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
 Lad mig se..? Fest. Daianna..? EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
 Lad mig se..? Fest. Daianna..? EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
 Lad mig se..? Fest. Daianna..? EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
 Lad mig se..? Fest. Daianna..? EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
 Lad mig se..? Fest. Daianna..? EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
 Lad mig se..? Fest. Daianna..? EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
 Lad mig se..? Fest. Daianna..? EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
 Lad mig se..? Fest. Daianna..? EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Lad mig se..? Fest. Daianna..?

Go down

 Lad mig se..? Fest. Daianna..? Empty Lad mig se..? Fest. Daianna..?

Indlæg af Gæst Man 21 Feb 2011 - 20:19

S: Di Morga - Terre.
T: Kl. 23:01.
D: D.13/6-11
V: Dejlig lunt, også selvom solen er forlængst gået ned. Og en afblæsende brise, som køler en ned.
O: Fulde mennesker som går ud fra diskoteket. Mange unge står lænet op af muren og ryger eller drikker. Ja, der er godt nok liv i folk.

Folk dansede til musikken inde i diskoteket. Man kunne hører musikken på lang afstand. Der var bare knald på den. En lækker og ensom vagt stod udenfor. Han kedet sig helt vildt, det eneste han skulle lave var, at se om nogen prøvede at gå ind og at rodde rundt på hans flottene strittende hår. Ja, han var ikke over 18, det kunne man se. Han smilede og lavede lige noget jumpstyle trin, da han hørte en af hans ynglings techno sange blev afspilt.
Pludselig stoppede han op og så lidt forskrækket ud, da en nonne stod overfor ham. Kun ca. 1 m væk fra ham. Denne nonne bar på en sort kjole, som nået ned på hendes ankler. Ved hendes hvide krave og ærme, var der et kors. Så man kunne regne ud hvad hun var. Men hendes ansigt kunne man ikke se. Hun havde bøjet hoved, så hendes korte blå hår dinglede ned over hendes øjne. Han havde slet ikke set hende. Han hostede lidt og sagde "Du har ikke adgang her..? Nonne.. Medmindre du har et kort eller bare betaler for at gå ind. Så gør det!" Han stemme var strengt og skarp, men man kunne let høre at han stadigvæk var forskrækket. Nonnen løftede hoved og lyset genspejlede i hendes briller. Hun smilede lidt usikkert og genert "Æhh.. Hvor meget korste det at komme ind..? Jeg har ikke noget kort, fordi.. Uhm Nonner plejer ikke at gå ind i sådan noget.. Ja hvad det hedder" sagde hun, og man kunne regne med at hun var en klodset genert pige. Et smil kom frem på hans læber og lagde en arm, rundt ham nonnens skuldre og hviskede "Du ser sød ud.. Bare smut ind. Men du skylder mig en dans.." sagde han lokkende. hun skubbede hårdt til ham og løb hurtigt ind i diskoteket, før han opdaget noget. "Pis!.. Hvorfor er alle unge sådan idioter" mumlede hun koldt og hendes udtryk var helt en anden en.. Hun så, helt anderledes ud. Hun lød slet ikke usikkert eller bare genert. Nej, hun var helt koldt. Men hendes hjerte hamrede hurtigt. Hun var ikke vant til sådan noget, at lægge en arm over hende. Hun stød ind i en anden pige og bukkede hurtigt hoved, så man ikke kunne se hendes ansigtudtryk "U.. Undskyld mig.... Det må du undskylde" sagde hun med en usikker stemme. Da hun løftede hoved igen, rettede hun brillerne og så helt udskyldigt ud. Hun havde en maske over sig, en klodset og genert udtryk lyste ud af hendes ansigt. Men bag hendes maske, var der et koldt og drilsk udtryk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

 Lad mig se..? Fest. Daianna..? Empty Sv: Lad mig se..? Fest. Daianna..?

Indlæg af Gæst Man 21 Feb 2011 - 21:42

Syregrønne øjne lyste en smugle op i det mørke forlokale hvor folk kunne hænge deres jakker, hun havde set hvordan den ’pænt udsende’ dreng havde prøvet at lokke den såkaldte nonne til en dans, hvordan hendes lille spil af løgne havde virket på hende. Men for måske første gang ville hendes spil ikke virke, hun ville ikke kunne snyde hende med den generte attitude, hun vidste hvad hun var! Og hvad hun prøvede at få folk til at tro, den eneste hun ikke ville kunne narre var en som hende selv… eller en lidt som hende selv. De syrergrønne øjne tilhørte en ung kvinde, yderst velformet oven i købet, hvilket havde været grunden til at hun var kommet ind gratis. Hun bar en sort stram kjole der gik ned til hendes knæ, og af en eller anden grund havde hun valgt at tage miliboots på. Hun trådte med vilje ud foran den genert udsende pige, og smilte koldt til hende. Dog åbnede hun ikke øjende for pigen ”se dig for dumme tøs! En sindsforvirret lille bange nonne hører ikke til her! Skrid ud med dig!” kom det iskoldt fra hende, der var et eller andet over stemmen der nok ville bringe rædsel i de fleste der hørte den, og så igen så var der noget forkert ved den… det kunne ikke helt siges hvad det var, der var bare noget i den som ikke skulle være der! Hun skubbede hårdt til ’tøsen’ og undlod fortsat at åbne øjende. ”skrid inden du kommer voldsomt til skade!” kom det lettere overlegent fra kvinden… som bar navnet Daianna. Igen var der noget forkert ved stemmen, men det var helt umuligt at høre hvad…


//sorry det korte svar!//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

 Lad mig se..? Fest. Daianna..? Empty Sv: Lad mig se..? Fest. Daianna..?

Indlæg af Gæst Man 21 Feb 2011 - 21:55

Hun så undrende ud.. Hvordan.. Hvorfor. Sådan kunne man tænktes at hun tænkte sådan. "Æhm.. Skrid ud.. Er da en lovligt uhm meget fint ord må jeg indrømme. Men gud velsigne dig" sagde hun med et usikker smil og listede hurtigt væk fra hende. Hun gemte sig bag en væk og smilede lidt for sig. Men noget var forkert, det vidste hun. Hendes spil.. Det ikke.. Denne pige, faktisk virkede hun sej. Men hvordan. Hvordan mon hun kunne få denne pige ind i hendes spil. Hun sukkede og gik ind i diskoteket. Hun så folk derinde. De så helt vilde og fulde ud. En dreng puffede til hende og rakte hende en glas.. Hvad..?! Hun huskede nu hun skulle spille uskyldigt og tog glasset og smilede lidt forlegent.. Hun så lidt i glassen og vendte sig om og gik hurtigt tilbage til gangen.. Hvor der hun lige var, ligefør. HUn snusede lidt i drinken og så sig om. Hun havde faktisk glemt alt om denne pige.. Men det eneste hun havde rette sin opmærksomhed på, var denne drinks.. Hun tænkte. Det var faktisk sandt, hun ahvde aldrig været inde i en diskotek før. Så det var noget nyt for hende. Hun nippede lidt i drinken og tænkte hvem hendes næste offer ville være.. Hun udtænke en stradegi.. Pludselig virkede dt som om hendes tanker kørte rundt. Hun nippede igen til drinken.. Tankerne kørte lidt vildere rundt. Hun rystede stille hoved og stød ind i væggen. Det eneste hun tænkte på var.. Hvem hendes næste offer var..? Men hun vidste ikke hvem. Det kørte bare rundt i hoved på hende.

//sorry. Men må logge -.- skal nok skrive lidt mere, men har mistet min krea... Men sees//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

 Lad mig se..? Fest. Daianna..? Empty Sv: Lad mig se..? Fest. Daianna..?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum