Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
College/Universitet(Morgan=Privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
College/Universitet(Morgan=Privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
College/Universitet(Morgan=Privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
College/Universitet(Morgan=Privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
College/Universitet(Morgan=Privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
College/Universitet(Morgan=Privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
College/Universitet(Morgan=Privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
College/Universitet(Morgan=Privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
College/Universitet(Morgan=Privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
College/Universitet(Morgan=Privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

College/Universitet(Morgan=Privat)

Go down

College/Universitet(Morgan=Privat) Empty College/Universitet(Morgan=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 18:42

tid :: midnat

Sted :: Terra´s Nye Collage

vejr , 25, gr varmt, månen er ikke fremme hele himlen er mørkelagt af skyerne

omgivelser :: Ingen at høre rigtig andet end de nye elever der skal starte på skolen fra
17 år til 25 år

Udseende :: Som avata,

tøjet :: Sorte stramme shorts og en stram hvid top der sidder tæt og kun går til over navlen.hængende smukke diamandt besadte øre ringe, næsten til skuldren.

Dato :: irl



Kajika gik stille med en stor sort nike sports taske over sin skuldre mens hun stille sukkede. *hvordan kunne jeg dog være så dum at tro der var nogen fremtid mellem ham og mig.... det bare bedst jeg holder mig helt væk fra ude arealerne af terra og bare slapper fuldstændig af og.... og! glemmer det liderlig .... bæst.... * kajika strøg blidt sit platin blonde hår til siden i det hun bed sig i underlæben mens hun stille fugtede dem efter, mens de baby blå øjne så på det storslået smukke ! Collage universitet, der tornede sig højt op mens der stod mange ude foran og snakkede, mange var ældre end hende dog var der os nogen på de 18, og så nogen lære her og der. Hun smilte stille og gik indenfor af skydedørene der slog sig selv til side på grund af bevægelses sensoerne. Hun tog sit papir oop og kiggede efter hvor hun skulle bo og sove.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

College/Universitet(Morgan=Privat) Empty Sv: College/Universitet(Morgan=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 19:21

Påklædning: http://www.contactmusic.com/pics/mb/repo_the_genetic_opera_2_071108/criss_angel_2159819.jpg
_______________________________________________
Denne af gangen inde på et pige værelse, kunne man høre nogle støn af smerte og duften af blod var i luften. den var ikke til at slå fejl af den gode duft af jern, men der var heller ikke nogen råb af hjælp eller nået. nogle få sekunder efter gik døren op og en mand som lignede en på 20år kom gående ud, han tørrede sin mund af med sin tommelfinger. inden han rettede på sit tøj og hår "mmh.. Morgan jeg venter på dig her næste gang" kunne man høre inde fra værelset fra en ung kvinde, hun var helt klart en elev som var helt væk i den smukke vampyr. han smilte charmerende og så tilbage ind af døren og over på kvinden i sengen "ja ja sikkert" sagde han og lukkede døren efter sig "som om jeg kommer tilbage" sagde han og grinte hånligt af den dumme pigebarn, Morgan fik færten af en særlig duft. han var ikke sikker på hvilken duft det var, han tænkte lidt over det *en blanding* tænkte han og så hen mod duften og smilte over en pige, han lag sit hoved lidt på skrå og var sikker på at duften kom fra hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

College/Universitet(Morgan=Privat) Empty Sv: College/Universitet(Morgan=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 19:34

Kajika strøg blidt det lange platin blonde hår til siden i det hun trak tasken endnu en gang over skuldren fordi den var så småt begyndt at glide ned af hendes skuldre mens hun virkede fuldkommen ukoncentreret til at opdage morgan, men hun tog tasken helt over på den anden skuldre så den klæbte sig over hendes brystpati der så rigtig stort ud af en 17 årig af være, men det havde jo os vokset siden hun var 11 år. Kajika tog stille sin nøgle frem og tabte den og papiret med sit nummer på direkte hen til Morgan fordi en åbnede sin dør så papiret fløj hen ved hans fødder, kajika løb hurtigt hen til det og gik ned i knæ foran morgan i det hun så op og sagde"årh! undskyld... det var ikke med vilje at gå indforan dig ser du jeg kan ikke finde rundt og vil du hjælpe mig med af finde F fløjen og så nummer 16 mit nye værelse jeg skal dele med en eller anden?" hun rødmede let og strøg blidt håret til siden i det hun fugtede sine læber med tungen og trak tasken ovenlig op på skuldren igen og betragtede hans karakter og snuste ind af*Hmmm vampyr måske.... ja det må han være sådan han ser ud... men han ser meget mere ond og dog nuttede ud end ... end ham.. ! som jeg især ikke vil huske på overhovedet* hun smilte kært til ham for at få lidt mere opmærksomhed fra hans side og glemme fyren der ellers sad klæbet i hendes erindring

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

College/Universitet(Morgan=Privat) Empty Sv: College/Universitet(Morgan=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 20:07

//hvorfor skal Jesper blandes ind i det ^^ hehe.. ej driller bare//

Morgan så over på hende og vende sit blik ned mod papiret som kom flyvende hen til ham, han så bare på det uden en eneste tanke om at han skulle samle det op. han vende sit blik mod hende når hun kom løbende hen mod ham og kunne ikke helt forstå hvad der skete, han hævede det ene øjebryn af hende og havde ikke selv været her før *jamen hvis det er sådan man får kontakt med folk til dato.. så bliver denne verden mærkelig* tænkte han og så sig lidt omkring, og viste jo ikke engang hvad han rigtig lavede der. end at få noget blod af et menneskebarn, han vende sit blik tilbage på hende og rystede på hovedet af det "jeg har ikke selv været her før.. så kan heller ikke finde rundt" sagde han selv om han var sikker på det var let nok at finde rundt, og hvis man blev væk så kunne man altid bare hoppede ud af vinduet. eller mere hun kunne hvis han blev væk, han lag sine hænder ned i lommerne og viste ikke hvad han skulle sige

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

College/Universitet(Morgan=Privat) Empty Sv: College/Universitet(Morgan=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 20:30

Kajika så flovt ned i jorden og bukkede let i det hun sagde"årh! det jeg virkelig ked af det bare du ser så voksen ud og dannet så jeg troede du gik her eller noget, det er jeg virkelig virkelig! ked af" hun rødmede utrolig meget over de markerede kindben og man kunne se hvordan den røde nuance blussede op i det de uskylidg pinlig belagte ord kom frem på de silkebløde læber og tog tog sig let til armen og så flovt væk fra hans syns vinkel og sagde stille"så? siden du ikke går her har.... har du så en kæreste eller noget??" kajika var først kommet der i dag og skulle jo finde sit værelse hun var skrevet op til det var både drenge og pige værelser.. hun tog blidt tasken op igen og roede sig let i håret mens hun betragtede ham... *årh hvor pinligt.... jeg burde aldrig ha spurgt og blot holdt mund det så pinligt det her og hvad spørg jeg ham dog om.... jeg burde ingen gang prøve at .... at se en anden fyr eller noget...* hun så på ham lettere flot

//haha :D//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

College/Universitet(Morgan=Privat) Empty Sv: College/Universitet(Morgan=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 23:40

Morgan så kort ned af sig selv og viste jo godt at han så voksen ud, men alligevel ville han lige tjekke efter. det ville dog også være mærkeligt hvis han ikke gjorde, da han jo havde en alder på 20år i sin krop. men dog var hans sjæl meget ældre end det, men det tænkte han ikke så meget over og derfor aldrig var helt sikker på hvor gammel han rigtigt var. da han jo altid bare sagde sin krop's alder når nogen spurgte, også selv om han viste at han var stærkere end de fleste. han træk lidt på skulderne og var ikke sikker på hvad han skulle svare "nej det gør jeg sgu ikke.." sagde han og gav et kort grin fra sig, han hævede det ene øjebryn af det hun spurgte om og synes selv at det var mærkeligt at spørge om "kæreste ? nej!.. de er ikke andet end til problemer, så ville en tøs aldrig kunne klare at være sammen med en følelsesløs fyr" sagde han og var sikker på at ingen piger ville kunne klare at havde en fyr der ikke viste kærlighed til en

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

College/Universitet(Morgan=Privat) Empty Sv: College/Universitet(Morgan=Privat)

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 23:51

kajika sukkede i det han sagde følsesløs fyr og tænkte på ham hun var så død forelsket i og sagde med små blide knækken i sin elegante stemme der så skrøbeligt kom med de pinte ord"jo jeg... fordi jeg kan ikke glemme netop sådan en fyr og det .... det hader jeg" hun så stille væk og sagde"hmm men okay undskyld jeg har spildt din tid jeg vil nødig være til bevær så jeg tror bare jeg går videre for at finde mit værelse" hun rødmede let i det hun tænkte*følsesløs fyr ja.... hvem ville dog være dum nok til at forelske sig i en komplet følsesløs fyr.... sådan en som mig!...* hun bed sig let i underlæben i det hun stille begyndte at gå og kom til at rive hul på sin hud med neglen så den søde duft af engel og Aspara spredte sig i hele gangen og overdøsede Auraen og duften, af selveste blodet fra den unge pige han havde haft dette blodige sex med"Auv... min arm" hun tog sig til hånden der rystede fra døren hun havde revet sig på og gik hurtigt hen af gangen og fandt nogen toiletter offentlig og gik der ind og tog sin hånd under vand og lukkede øjnene let

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

College/Universitet(Morgan=Privat) Empty Sv: College/Universitet(Morgan=Privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum