Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Gå tur fra college(malakel=privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Gå tur fra college(malakel=privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Gå tur fra college(malakel=privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Gå tur fra college(malakel=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Gå tur fra college(malakel=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Gå tur fra college(malakel=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Gå tur fra college(malakel=privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Gå tur fra college(malakel=privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Gå tur fra college(malakel=privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Gå tur fra college(malakel=privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Gå tur fra college(malakel=privat)

Go down

Gå tur fra college(malakel=privat) Empty Gå tur fra college(malakel=privat)

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 22:48

Tid :: 23:21
sted :: terra og udenfor byen lidt
Omgivelser :: ingen folk at se i gaderne
Udseende :: som avata slank, beltrænet, høj, lang blonde hår og gule katte agtige øjne
Dato :: irl
vejr :: varmt 23,gr.. månen er højt på himlen




Eugene gik stille for sig selv med hans sorte sports taske med bøger og sports tøj, på vej hen til sin lejlighed eller nærmere kollegie værelse i terra, han gik stille der med det lange hår i en elastik, mens det stille glimtede, og de lidt sammen klemte neutrale blik og øjne der skindte smukt gulige... som så rimelig dyriske ud. han tog sig stille til den barberede hage og så stille rundt, han var iført en hvid skjorte lidt åbent for oven, og sort slips hængende ned.. mens hans bukser var sorte og hang løst på ham. han kiggede stille rundt og gik bare videre neutral og betragtede det hele og tænkte på sin søster"kajika....." sagde han stille med en voksen klar fast stemme...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gå tur fra college(malakel=privat) Empty Sv: Gå tur fra college(malakel=privat)

Indlæg af Malakel the Vanquished Man 24 Maj 2010 - 23:06

Som denne person ville forsatte imod sit hjem ville han på et tidspunkt sikkert passere en bænk hvor der lå en sært udseende mand og sov. Hans vejrtrækning var tung, og han brummede svagt som en slags bjørn der lå i vinterhi.
Han kunne godt forestille en vagabond da hans tøj ikke ligefrem var lige så pænt og rent som normale menneskers, men ideén om at han var en vagabond blev mindre usandsynlig dets tættere man kom på ham. Han havde en lang og halvt ødelagt læderjakke på, en sort skjorte der så mere ren ud end resten, og bare en pistol der sad i bælte som holdte nogle mørke cowboybukser oppe der blev samlet i enden af nogle sorte militær støvler. Han så fredelig ud, som han lå der. Uskyldig på en eller anden sær måde!

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Gå tur fra college(malakel=privat) Empty Sv: Gå tur fra college(malakel=privat)

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 23:10

Eugene gik stille hen mod ham i det han så ham og sagde"hey..." han prikkede ham i siden og roede sig let i det lange smukke hvide hår og kiggede lettere irritabelt på ham i det han hadet! strejfer!.. Eugene stod der fast med armene over kors og betragtede Ma´lakel der åbenbart tog sig en lur lige ved busstoppe stedet. ikke fordi Eugene skulle med bus men det var temmelig ulækkert af en fyr lå der og sov.

"Hey du, har du ikke andre steder at sove?" Eugene havde en sær form for lugt næsten samme lugt som kajika fordi han var jo hans bror, de havde samme slags øjne dem der funklende øjne og så hårfarve.. men Eugene virkede meget mere klog i det og mere veltrænet og adræt.. og især ældre han var 20 år som ma´lakel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gå tur fra college(malakel=privat) Empty Sv: Gå tur fra college(malakel=privat)

Indlæg af Malakel the Vanquished Man 24 Maj 2010 - 23:31

Ma'lakel gav nogle irritable knurrende lyde fra sig idet en mande stemme blandede sig i hans drøm om sex, død, og blod! Han rynkede brynene, og alt det der før havde syntes uskyldigt og mere menneskeligt ved ham blev opslugt af en meget fjendtlig aura. Han åbnede øjne, og stirrede på en mand der lignede noget som man havde taget ud fra en fantasi film. Og så den duft, den var sær men velkendt han kunne dog ikke helt finde ud af hvor han havde duftet den før. De grønne ulve øjne stirrede ind i den fremmedes lyseblå og han knurrede utilfreds idet han ikke var helt vågen nok til at genkende farven han selvfølgelig havde set før.

,, Jeg gider dig én advarsel Pretty Boy, skrid nu eller jeg slår dig ihjel!"

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Gå tur fra college(malakel=privat) Empty Sv: Gå tur fra college(malakel=privat)

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 23:34

Eugene grinte og tog fat i ham i det han rev ham væk fra bænken og så mod ham og sagde vredt"du skal ikke true mig på livet" han rettede stille på sin krage og så lettere overlegen på Ma´lakel i det han var meget stærker angående hans vampyr evner og så Dæmon evnen. Eugene rettede let på en drillende hårlok og pustede ud af i det han vendte Ma´lakel ryggen og sagde med et hånd slag elegant ud i luften"vagabonder burde ikke sove offentlig steder... find en skov eller et toilet"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gå tur fra college(malakel=privat) Empty Sv: Gå tur fra college(malakel=privat)

Indlæg af Malakel the Vanquished Man 24 Maj 2010 - 23:43

Ma'lakel bliver vågen idet den fremmede pludselig bare griber fat i ham, og trækker ham væk fra hans sove plads. Som han har fat i ham kommer der en meget stærk flamme der nærmest eksplodere fra halv-dæmonen i det han bliver rørt. Han vælter ikke ned fra bænken men vakler på benene og imens den fremmede begår den dumhed at vænne ryggen til Ma'lakel. Han griber fat i håret på pretty boyen og fyrrer personen ned i jorden med sådan en kraft at det ville være tæt på umuligt for den fremmede at reagere da han jo har vendt ham ryggen og derved ikke kan følge med i hans bevægelser. Som han fyrre personen ned i jorden sætter Ma'lakel en fod for hans ansigt og tramper på dennes hoved op til flere gange udelukkende for at påfører ham skade. Hvem fanden troede den bøsserøv at han var, komme her og belærer omkring hvad Ma'lakel måtte og ikke måtte!!

,, Hold din kæft din lussede lille lort, grimme svin!! Jeg skal lære dig, jeg skal lære dig at røre ved mig når jeg knap af vågen!! Retardere spasser!!"

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Gå tur fra college(malakel=privat) Empty Sv: Gå tur fra college(malakel=privat)

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 23:47

Eugene vendte sig op i det han blødte stille fra mundvigen og slikkede det væk med tungen forførende, som altid, og tog fat i hans fod hårdt og smækkede ham bagud med sådan en kræft og rejste sig stille op i det han børstede sit tøj af og så mod Ma´lakel der var blevet slynget væk. "Sig mig... hvem tror du lige du er? haha og du kalder mig retarderede sig mig, hvem af os er det lige der bor på gaden" han grinte hånligt af ma´lakel i det han stille tog håret ud af elastikken for så at sætte det igen og så væk fra ham et split sekundt for lige at sunde sig, det gjorde mildt ondt men han havde dog prøvet være"hah! du sparker som min søster..." han tog sig blidt til kæben og der lød et lille knæk i det han stille smilte lumsk og sagde"argh... men jeg har skam ikke tænkt mig at volde dig skade ..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gå tur fra college(malakel=privat) Empty Sv: Gå tur fra college(malakel=privat)

Indlæg af Malakel the Vanquished Man 24 Maj 2010 - 23:53

Ma'lakel blev skubbet nogle skridt bagud og fik først fodfæstet igen efter møg dyret var kommet op på bene igen og snakkede til Ma'lakel som var han mere overlegen. I det han sammenlignede Ma'lakel med sin søster fik Ma'lakel et meget stort smil på:
,, I det mindste ligner jeg ikke din søster, se på dig selv er du sikker på du ikke har patter, du ligner jo en tøs!!"
Med det lod han sine flammer glide ned i hans venstre hånd, rede på at få et angreb ind på sig. Hans øjne var fastlåst på personen foran ham, uanset hvem han var så var han i hvert fald ikke svag. Selvom han var kommet til sig selv, var han alt for vred til overhovedet at tænke ordentligt så derfor havde han endnu ikke opdaget sammenligning imellem Dådyret og denne mand.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Gå tur fra college(malakel=privat) Empty Sv: Gå tur fra college(malakel=privat)

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 23:56

Han grinte og sagde"måske ? måske ikke sådan er det jo med Dé volkan familien der er alle fyrene temmelig smukke og elegante i det både udseende og veltalende ikke som.... som sådan et gadetryds som dig" han grinte og sagde"Hmm sidst jeg tjekkede havde jeg det ikke men du vil måske ønske jeg havde eller hva?" han grinte i det han strøg håret let bagover og så mod Ma´lakel temmelig alvorligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gå tur fra college(malakel=privat) Empty Sv: Gå tur fra college(malakel=privat)

Indlæg af Malakel the Vanquished Tirs 25 Maj 2010 - 0:01

Ma'lakel spyttede i væmmelse over denne mand imens han gav personen et selvsikkert ondt smil:
,, Tsk, jeg ville ikke røre dig med en finger! Hr. fisse fornem!"

Han rynkede bryne idet han så mere indgående på manden: han mindede Ma'lakel om en person men han kunne ikke helt huske hvem? Og duften, der lå i luften den virkede også bekendt men.... hvad var det?

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Gå tur fra college(malakel=privat) Empty Sv: Gå tur fra college(malakel=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 0:04

Eugene gik hen til ham og smilte i det han tog fat i ham og smadrede ham op af væggen hårdt med sin vampyr overstyrke og brugte lidt dæmon kræft os, og sagde mens han holdte malakel"Nøøøj hvor er du dog tung tøs, sikker på du ikke skal tabe dig lidt måske?" han grinte hånligt af Ma´lakel i det han stille hørte sin mobil i sin sportstaske ringe og tænkte*ikke nu?* han gav slip på ma´lakel og sagde"ha! om jeg gider bruge tid på sådan en fattig røv som dig" han tog stille sin mobil op og sagde"hallo?" han hørte det var hans mor og sagde"neeej.... er hun nu væk igen... hmm jamen ? tokyo er ikke så stort, hvor rullede hun hen?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gå tur fra college(malakel=privat) Empty Sv: Gå tur fra college(malakel=privat)

Indlæg af Malakel the Vanquished Tirs 25 Maj 2010 - 0:13

Ma'lakel var parat på at blive angrebet men havde dog haft sine parader nede i det den fremmede gik over og tog fat i ham. Maste ham op af væggen, and greb fat om hans hånd idet han havde fat og lod sine flammer brænde manden, men han nåede at give slip.
,, Din satans bøsserøv!"
Lige idet han når og sige den sidste sætning sender Ma'lakel en knytnæve lige i maven på den fremmde, opslugt af en brændende blå flamme der sikkert vil sætte ild til væsenet eller i det mindste forårsage et ulideligt brandsår! Derefter hvis han kan nå det, ville han sende en ny knytnæve i hovedet på manden og forsætte med at udløse utallige slag, der ville være hårde nok til at knuse murer siden at det var Ma'lakel og de tidspunkter hvor han var mest farlig var når han var ubevæbnet. Han gik efter de mest fatale steder på den fremmedes krop, halsen som noget af det tredje han slog efter, plexus, kuglerne! Beskidte steder som helt sikkert ville på fyren til at falde på knæ!

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Gå tur fra college(malakel=privat) Empty Sv: Gå tur fra college(malakel=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 0:19

Eugene skrig i det han faldt halvt på knæ men så vredt på ham og rejste sig op og prøvede at undgå de fleste stedeer men blev dog ramt og havde et stort brænd mærke på maven, Eugene tog sig til maven og mærkede smerterne i det han hørte fra telefonen"Hun er hjemme nu, hun blev reddet af en ung herre Hirato-san vis du kender ham" Eugene så direkte mod Ma´lakel og tog direkte hårdt fat i hans hals og smed sin skjorte af sig faktisk rev den af sig hårdt og brutalt og sagde"STOP SÅ ! pokkers unge!" han tog mobilen i mens han klemte hårdt mod ma´lakels hals fordi han var oppe at køre nu, han tog hurtigt mobilen og sagde"Er der sket hende ! noget..... !! hvem reddet kajika! fra lastbilen!!!...." han sukkede og slap Ma´lakel i det han helede og mærkede smerten i hele kroppen og armen og sagde"fint.... men jeg syntes stadig ikke hun skulle være rejst hjem.... jeg kunne ha beskyttet hende! meget bedre her end i Asien!..." han knugede håndfladerne i det han så vredt mod Ma´lakel..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gå tur fra college(malakel=privat) Empty Sv: Gå tur fra college(malakel=privat)

Indlæg af Malakel the Vanquished Tirs 25 Maj 2010 - 0:30

Ma'lakel slog ud efter ham men blev igen fanget i hans greb. Han stod stille denne gang, gjorde ikke rigtig noget da han hørte Dådyrets navn. Han så på manden med sine fjendtlige bæst øjne men der gik ikke længe før han kunne se det. De lignede hinanden, meget endda. Der gik en kuldegysning igennem ham og idet Dådyrets bror gav slip fra ham, vendte Ma'lakel sig og gik. Uden så meget som at gøre mine til at kalde den fremmede noget som helst eller forsøge at dræbe ham. Hans flammer døde hen imens han gik og ville gå væk fra manden hvis ikke denne person stoppede ham.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Gå tur fra college(malakel=privat) Empty Sv: Gå tur fra college(malakel=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 0:33

Eugene lagde hurtigt på i det han kiggede med hævet øjenbryn efter Ma´lakel der vendte sig og gik. han tog sin sportstaske og skulle samme vej, i noget tid gik han bagved ham uden at sige noget i det han næsten kom op på hans side og sagde"nå.... hvorfor flygter du lige pludselig... jeg troede du sådan ville se en bøsserøv som mig dø ? eller du ville dræbe mig vis jeg rørte dig igen?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gå tur fra college(malakel=privat) Empty Sv: Gå tur fra college(malakel=privat)

Indlæg af Malakel the Vanquished Tirs 25 Maj 2010 - 0:37

Ma'lakel fortsatte og gik med hænderne i lommen imens han kunne lugte væsnet bag ham.
*Fandens til idiot, så forsvind sku' da!*
Han gik lidt i sine egne tanker, tænkte på en masse underlige ting: alt andet end Dådyret! Han gad ikke tænke på tøsen, det var træls og irriterende. Gav ham en følelse af en form for rastløshed som han ikke kunne fordrage. Han tog en hånd op af lommen og klørede sig i nakken da manden kom op på siden af ham og snakkede til ham. Han så over på ham med et vredt blik der lyste med indædt had! Han knurrede advarende:
,, Har du ikke noget bedre at tage dig til?!"

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Gå tur fra college(malakel=privat) Empty Sv: Gå tur fra college(malakel=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 0:40

Eugene så på ham lidt og så fornærmet væk i det han roede sig stille i håret og sagde"jo alt andet ville da være bedre end at gå ved siden af en der stinker som dig...." han bed sig i underlæben og sagde"hvorfor.... hvorfor reagerede du så hårdt på min søsters navn vil jeg vide hvorfor" han stillede sig foran ham elegant og vis han ikke stoppede og fik sit svar fra Ma´lakel ville han tvinge det ud af ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gå tur fra college(malakel=privat) Empty Sv: Gå tur fra college(malakel=privat)

Indlæg af Malakel the Vanquished Tirs 25 Maj 2010 - 0:46

Ma'lakel hamrede sin skulder ind i ham idet han stoppede op foran ham, han havde bestemt ikke i tankerne at han ville stoppe for noget eller nogen, og han skyldte ikke manden et svar. Han var fandens til irriterende! De var virkelig ens, lige så nærgående og påtrængende, det næste var vel at han også begyndte at tude.

,,Hold kæft, jeg skylder dig intet svar.. !"

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Gå tur fra college(malakel=privat) Empty Sv: Gå tur fra college(malakel=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 0:49

Eugene grinte og ¨så mod ham i det han sagde"nåårh er man forelsket i min lille søster" han tog fat i ham og smadret ham hårdt op af muren i det han så vredt på ham"vis du nogen sinde.... nærmer dig min lille søster... rør ! hende... eller prøver bare at få hende så kan du godt tro om! så skal jeg personligt dræbe! dig.... min søster skal ikke ha sådan et udskud som dig der tusinder der vil have hende og vis du ikke er en af dem er jeg glad!" han slap ham hårdt i det han gik hurtigere for ikke at gå i samme tempo for ham og tog sin mobil frem for ikke at ende med at snakke med ham igen efter som ma´lakel tydligt ikke ville snakke

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gå tur fra college(malakel=privat) Empty Sv: Gå tur fra college(malakel=privat)

Indlæg af Malakel the Vanquished Tirs 25 Maj 2010 - 0:57

Ma'lakel gjorde noget han normalt vis aldrig ville gøre, han lod sig smadre ind i en mur, blive truet og hundset med uden at sende fyren på et hospital. Ikke fordi han havde respekt, ikke fordi et var Kajika's storebror, men udelukkende fordi han bare gerne ville af med ham! Han var hverken forelsket eller noget som helst, han gad faktisk ikke at hører om hende, vide hvad hun lavede eller hvad hun havde gang i. Og ikke røre hende? Den tøs havde vidst fået pik nok i hendes liv. Han rynkede på næsen og skubbede sig selv væk fra væggen og begyndte at gå, langsomt for at få afstand.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Gå tur fra college(malakel=privat) Empty Sv: Gå tur fra college(malakel=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum