Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
The night is young like us - Venus(XXX) - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
The night is young like us - Venus(XXX) - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
The night is young like us - Venus(XXX) - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
The night is young like us - Venus(XXX) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
The night is young like us - Venus(XXX) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
The night is young like us - Venus(XXX) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
The night is young like us - Venus(XXX) - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
The night is young like us - Venus(XXX) - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
The night is young like us - Venus(XXX) - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
The night is young like us - Venus(XXX) - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

The night is young like us - Venus(XXX)

2 deltagere

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

The night is young like us - Venus(XXX) - Page 4 Empty Sv: The night is young like us - Venus(XXX)

Indlæg af Christian Fre 2 Jan 2015 - 16:55

Han hævede øjenbrynet, det forekom ham chokerende at der rent faktisk var nogle som ville være i stand til at kunne bruge sådan en linje...var det virkelig den form for forklaring på det utroskab de var i gang med? Der måtte der være en bedre replik end den! Han kunne slet ikke fatte det, det virkede dog heldigvis som om de to havde samme holdning omkring det med utroskab, netop at det var bare et no go...ikke just det man udførte! Nok ville han ikke just dræbe vedkommende han fangede i utroskab, han ville nok mere råbe og skrige af vedkommende, alt i mens han slog til personen. Han kunne bare slet ikke tage den slags, det var utilgiveligt og burde da slet ikke gøres. Han fik et lille smil på læberne, ved lyden af de ord...så han havde altså været single i lang tid. Han havde selv heller ikke haft en kæreste i virkelig lang tid efterhånden, fyren havde været et røvhul og faktisk ikke værd at være sammen med!
Han grinede og rystede på hovedet "damn det var en god observering" lød det drillende fra ham. Det var nu egentlig hyggeligt, som de sad der og spiste deres morgenmad, alt i mens de drak deres kaffe. Foruden deres stemmer, så var der helt stille...hvilket der som regel ikke var. Som regel ville man kunne et tv i baggrunden eller også ringede telefonen, men lige nu var der bare helt stille. Han lagde hovedet på skrå og de blå øjne lyste nærmest op "men hvad er jeg så...hvis jeg ikke er en gris?" spurgte han drillende, men også med en smule nysgerrighed i sin stemme. Han nikkede og lod Alcide snakke ud "mhh det var da synd, men for min skyld...må du meget gerne lave mad til mig. At det smager godt er jo kun godt, men det hele ligger helt klart i hvor sexet du ser ud i et køkken" pointerede han med en tydelig undertone af hvad han mente. Efter at havde drukket sin kaffe, og spist sig igennem næsten halvdellen af morgenmaden, lagde han gaflen og kniven fra sig, hvorpå han skænkede mere kaffe op i sin kop.
Christian
Christian
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Lejlighed

Antal indlæg : 105


Tilbage til toppen Go down

The night is young like us - Venus(XXX) - Page 4 Empty Sv: The night is young like us - Venus(XXX)

Indlæg af Alcide Fre 2 Jan 2015 - 17:11

Han lod hende bare tro at han havde ville havde sagt min gris, men det var ikke lige det han normalt ville sige til hende, nok mere i stil min tøs. Men hun ville helt sikker ikke kunne lide den måde, han lige pludselig lavede et krav på hende. Her til morgen var hun hans, og kun hans. Hvis det stod det ham skulle de havde mange morgener som denne, nok også nogle med hendes søster. Han ville bestemte ikke hvad noget i mod at lave mad til dem begge, han skulle jo i godt jord med hendes søster også. Han kunne ligeså godt charme sig ind på hendes også, hvis ham og Venus bestemte sig for noget mere – det ville jo ikke skade er være gode venner med søsteren også. Han nødt deres snakken og hendes selvskab, dette kunne tydelig også ses på ham. Han sad afslappet og rolig, hans vejrtrækning var stille i et rolig tempo, i sær i forhold til aften før. ”Hvis du ikke er en gris? Altså, men den fantastiske krop og den måde du bevæger dig, vil jeg give et bud på en sød misser,” sagde han smilende med en drillende tone, han løftede øjenbrynet. Han overvejede igen at finde et lille kokke job, han behøvede pengene og den måde han havde tænkt sig at skaffe dem på ville Venus nok ikke støtte overhovedet. ”Jeg skal da med glæde blive ved med at lave mad til sig sweetie. Normalt laver jeg mad med tøj på,” sagde han smilende med en drillende tone. Han håbede lidt at ødelægge hendes lille ide om ham halv nøgne i køkkenet altid. Han spiste færidg med et smil, og lænede sig tilbage.
Alcide
Alcide
Competent (Rank 10)

Bosted : I en lille lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 321


Tilbage til toppen Go down

The night is young like us - Venus(XXX) - Page 4 Empty Sv: The night is young like us - Venus(XXX)

Indlæg af Christian Fre 2 Jan 2015 - 17:21

Han lagde hovedet på skrå, en ting han havde efter sin søster. Når de to gjorde det sammen, var det nærmest komisk, fordi de bar så mange ligheder til hinanden. De to var nok ikke som to dråber vand, men man ville sagtens kunne se de to var søstre, netop grundet de mange ligheder. Han grinede over titlen "Så jeg er din søde misser?" spurgte han drillende, og det var først efter han havde sagt sætningen, det gik op for ham hvad han egentlig havde sagt. Dog tog han sig ikke så meget af det, han havde altid elsket ideen om at have en ganske territoriebevidst mand, en der kunne holde om ham også nærmest blot ved det vise andre han var taget. Selvfølgelig ville det nok ikke just ske ligeforeløbig, men det var nu en dejlig tanke. Det med at have en kæreste, der lagde armene om ham og sagde: you're mine! Det var endnu ikke sket, men forhåbenligt ville det nok ske på et eller andet tidspunkt, spørgsmålet var blot hvornår.
Han grinede blidt "Det er da dejligt, at du gider det" hans hjerte sprang et par slag over ved det kælenavn, det var ikke normalt at han blev kaldt de former for ord...medmindre det var hans søster eller en tæt veninde. Dog ved hans sidste kommentar, lavede han en utilfreds mine "stod det til mig, gjorde du det nøgen...så kan man da se dig helt" han slikkede sig om munden og bed sig i sin underlæbe. Han ville skam ikke have noget imod, at se en nøgen Alcide stå og lave mad til ham...ideen var nu ganske tiltagende. Da det så ud til at Alcide var færdig, rejste han sig op og tog begge deres tallerkner, ganske vidst var der stadig noget på hans...men han kunne simpelthen ikke spise mere. Han gav et smil til Alcide, og lagde maden ud i vasken, for så at gå tilbage igen, men denne gang sætte sig direkte ovenpå den andens skød "now you're mine!" hviskede han og gav sig til at kysse den anden mand ned af halsen
Christian
Christian
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Lejlighed

Antal indlæg : 105


Tilbage til toppen Go down

The night is young like us - Venus(XXX) - Page 4 Empty Sv: The night is young like us - Venus(XXX)

Indlæg af Alcide Fre 2 Jan 2015 - 17:54

Han grinte ret så meget, da hun sagde det ord. Den havde han virkelig ikke regnet med, det var næsten chokkende. ”Du er min lille missetat,” sagde han smilende med en baby stemme, mens han små grinte. ”Eller så er du min frække mis,” sagde han smilende med en charmende og frækt undertone. Han kunne godt mærke en vist tiltrækning til hende, på den kinky måde allerede. ”Selvfølgelig vil jeg da lave mad. Jeg kan jo let gør det, men det er ikke det jeg foretrækker længere. Det har altid været et krav for overlevelse,” sagde han let med et svagt smil. Minderne fra hans mors død og at han selv måtte gør alting var ikke lige noget smile for. Han havde fået en del flere tæsk gennem i år af sit liv, han bar sin ar, men det var det. Det mest af tiden var han ikke påvirket af sin barndom, den var trist, men det var det. Han havde nær fået kaffen galt i hals med et grin. ”Det kan jeg gør en dag, hvis det ville behage dig sweetie,” sagde han smilende med en lysten undertone. Han kunne godt lide tanken om det, så kunne hun vel sidde på bordet, hvor han kunne rør hende og tænde hende mens han lavede mad. Tanken var dejligt og ret så fræk. Han betragtede hende smilende mens hun ryddet op, han elskede synet af hende. Han lagde armene om hende da hun kom hen til ham, en flamme blev tændt i ham med det samme hun sagde ordene. ”Yes, I’m,” hviskede han og lagde hovedet på skrå. Hans hænder bevægede sig ned til hendes røv.
Alcide
Alcide
Competent (Rank 10)

Bosted : I en lille lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 321


Tilbage til toppen Go down

The night is young like us - Venus(XXX) - Page 4 Empty Sv: The night is young like us - Venus(XXX)

Indlæg af Christian Fre 2 Jan 2015 - 18:05

Han vrikkede med øjenbrynene "mhh i like that!" det var ikke just svært at forstå hvilken del han mente...eller jo det ville det nok være hvis vedkommende ikke kendte ham. Men sandheden var at han virkelig bedst kunne lide den lille del af den sætning, hvor Alcide sagde: Min. han kunne ikke forklarer hvorfor, men lige netop det ord var helt klart en der gik lige i hjertet. Han ville elske den dag, der var en eller anden der lagde et form for Claim på ham...selvfølgelig skulle han kunne lide vedkommende, men bare tanken fik hans hjerte til at slå hurtigere...så det var helt klart noget han meget gerne ville have skulle ske! Han ville hellere end gerne kunne rende rundt også være sammen med en eller anden, samtidig en der ikke var bange for at sige det. Han begyndte straks at grine, da han så hvordan Alcide med et fik sin kaffe i halsen, bare synet af den store mand der hostede for at få kaffen ned, var helt igennem komisk! Han bed sig i læben og blinkede med det ene øje "uhh det vil helt klart behage mig, men jeg vil have lov til at røre" han ville elske at sidde oppe på køkkenbordet, alt i mens Alcide rendt nøgen rundt og han bare kunne røre ligeså tosset han ville! Tanken var ganske ophidsende.
Han lod sine hænder glide rundt på den andens krop, alt i mens han kyssede og bed i den bløde hud omkring Alcides hals. Han brummede nede fra halsen, da den andens hænder med havnede på hans numse. Hurtigt greb han fat i de to hænder, og i stedet for at lade dem side hvor de var, lagde han dem over knapperne på den store skjorte "I think someone promised to fuck me!" han roterede sine hofter, vel viden om der ikke var andet end tyndt stof imellem deres mere private dele
Christian
Christian
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Lejlighed

Antal indlæg : 105


Tilbage til toppen Go down

The night is young like us - Venus(XXX) - Page 4 Empty Sv: The night is young like us - Venus(XXX)

Indlæg af Alcide Fre 2 Jan 2015 - 20:45

Han havde hurtigt fået kaffen op igen, og var klar på flere hentydninger og direkte ord. Det havde en vist påvirke på ham med det samme, han kunne godt lide folk som sagde tingene lige ud og ikke lagde låg på det. Præcis som hun gjorde når de var sammen og have en seksuel stemning, der fandt ikke noget bedre end at hun fortalt ham ting. Han tænkte ikke så meget over at han havde kaldt hende ’min’ flere gange, selvfølgelig havde den en hentydning af nogle følelser som prøvede sig frem lige nu. Han grinte over hende ord, og fremstille lagt hvordan det ville se ud. Ham som stod nøgne og lavede mad, mens hun legede med ham og omvendt. Tanken var ophidsende og tændende. ”Det kunne da godt være vi kunne finde ud af det på et tidspunkt,” sagde han med en fræk undertone. Han var helt klart med på idéen, det ville selvfølgelig nok også ende i noget hedt sex på gulvet i køkkenet. Det ville han nu heller ikke havde noget i mod.
Han betragtede hende, eller det af hende som han kunne se, eftersom hun kyssede ham ned af halsen. Han blottere hans hals mere, og sukkede nydende over hendes kys. Han fulgte med hendes hænder, han begyndte at nusse hendes bryster med et smil. Han stønnede da hun begyndte at bevæge sig over ham. De havde jo næsten ikke noget på, så han blev påvirket med det samme. Han lænede sig tilbage og bed sig svagt i læben. Han nødt allerede hendes bevægelser.
Alcide
Alcide
Competent (Rank 10)

Bosted : I en lille lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 321


Tilbage til toppen Go down

The night is young like us - Venus(XXX) - Page 4 Empty Sv: The night is young like us - Venus(XXX)

Indlæg af Christian Fre 2 Jan 2015 - 20:54

Han smilede over synet af Alcide, blot den måde han lagde hovedet tilbage og bed fast i sin læbe. Han sukkede og kunne mærke hvordan friktionen mellem dem ligeså gjorde ham selv påvirket af det hele. Han lagde hovedet tilbage, samtidig med at han strøg ham igennem håret. Han var virkelig ved at blive liderlig, hvilket normalt ikke var noget han blot gjorde, men i dette tilfælde kunne han virkelig mærke hvordan begæren strømmede igennem ham. I selvskab af Alcide, kunne han åbenbart blive liderlig i løbet af ingen tid, hvilket overrasket ham...og dog ikke, han havde faktisk intet imod det. Han kunne virkelig godt lide deres sidste omgang, så det forekom ham ikke som noget problem.
Han smilede og trak Alcides ansigt imod sit eget, hvorpå han trykkede sine læber imod den anden mands "take off my clothes and fuck me" knurrede han imod den andens læber. Han var liderlig, og havde brug for at komme...og denne gang havde han skam ikke noget imod at de fortsatte længere end hvad de havde gjort om natten. Blot for at vise hvordan han gerne ville have det, flyttede han kopperne, og hvad der nu ellers havde været på bordet og derpå satte han sig op på det. Han spredte benene ud for Alcide og støttede sig på sine hænder, alt i mens han ventede på hvad den anden ville gøre
Christian
Christian
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Lejlighed

Antal indlæg : 105


Tilbage til toppen Go down

The night is young like us - Venus(XXX) - Page 4 Empty Sv: The night is young like us - Venus(XXX)

Indlæg af Alcide Fre 2 Jan 2015 - 21:12


Han kunne mærke hvordan det gik lide ned i underbukserne på ham, da hun bad ham om at tage hendes tøj af. Han mistede helt vejret og betragtede hende kort, før han pressede sine læber mere krævende mod hendes. Han kunne ikke rigtig forstå hvordan hun kunne tænde ham på den måde og så hurtigt. Han havde ikke noget i mod, han var vild med det. Men han kunne godt fornemme nogle følelser for hende, som blomstrede selvom at de ikke kendte hinanden så godt som de nok skulle før de indgik i et forhold. Han sad foran hende med hans hoved mellem benene efter hun havde flyttet kopperne, han slikke sig om munden og løftet øjnebrynet. Havde hun ikke fået nok sutteri fra i går? Han slikkede sig om munden, og lagde en hånd på hendes lem. Han nussede den kort, før han trak ned i hendes trusser og fik den frem. Han havde allerede en ret så stor bule i hans underbukser, han skjulte det ikke længere. Han bøjede hovedet ned til hendes lem, og kyssede den blidt med en nydende brummen for at vise at han var tilfreds med synet og det hele. Han slikkede let op og ned af hendes lem, mens han nussede hendes inderlår.


//Sorry for det kort svar..
Alcide
Alcide
Competent (Rank 10)

Bosted : I en lille lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 321


Tilbage til toppen Go down

The night is young like us - Venus(XXX) - Page 4 Empty Sv: The night is young like us - Venus(XXX)

Indlæg af Christian Lør 3 Jan 2015 - 17:54

De blå øjne betragtede ham nærgående, betragtede hver enkel ting han gjorde. I det sekund var han godt nok mere end bare trængende, det var som havde de gået et par timer tilbage, og nu havde været i sengen fra i går, dog ville han blot have det gjort. Han magtede ikke forspil, og hans evige utålmodighed gjorde det heller ikke just særlig nemt. Hvor det virkede som om Alcide ville igennem et forspil, der ville han blot lige til sagen! han havde aldrig været god til at vente, på det han ville have og lige nu ville han have Alcide. Han lagde hovedet tilbage og sukkede, for selvom han bare gerne ville til sagen, så var det jo heller ikke fordi han var fuldkommen følelsesløs! Han bed sig i læben og knyttede næverne, alt i mens han lod Alcide fortsætte i noget tid.
Dog endte han ud i at sætte sin ene fod imod den andens skulder, hvorpå han skubbede ham fra sig "No! I said take off my clothes and fuck me" lød det drillende fra ham. Han vendte ansigtet direkte imod den andens, alt i mens de blå øjne lyste op i et drillende skær. han var en mand, der var vant til at få hvad han ville og lige nu gad han virkelig ikke alt det med forspil eller hvad pokker det var der var ved at ske, nej han ville bare til sagen også nyde det den vej igennem...for det var jo ingen der sagde de kun behøvede at gå igennem en omgang lige nu, de kunne sagtens gå igennem op til flere af dem!
Christian
Christian
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Lejlighed

Antal indlæg : 105


Tilbage til toppen Go down

The night is young like us - Venus(XXX) - Page 4 Empty Sv: The night is young like us - Venus(XXX)

Indlæg af Alcide Lør 3 Jan 2015 - 20:18

Alcide forsatte let med at sutte hende, men han kunne godt mærke at hun var trængende. Han overvejede lidt om hun ikke gad mere forspil? Men det han kendte fra sit tidligere sexliv var at det var mest med en masse forspil, gerne noget Nissen og sutteri. Okay, han elskede selv at blive sutte, og kunne rigtigt godt lide forspillet, men nogle gange skulle det bare droppes og sexen skulle bare i gang med det samme. Han havde lidt en blanding lige nu, han ville gerne bare have hende, men på en anden side skulle også bare nyde det - han elskede lyden af hendes tunge vejrtrækning og stønnen. Det var nok noget som tændt ham meget, lyden af sin elsker eller partner som stønnede og gjorde han opmærksom på at de nødt hvad han gjorde ved dem. Da hun satte foden mod hans kældre kiggede han undrende på hende, før han slap hendes lem. Han lænede sig tilbage og betragtede hende smilende, mon hun havde fået nok? Han grinte over hendes ord og slikkede sig om munden. "But... You taste so good," sagde han med en hæst og sexet stemme, hans blik sagde dog det hele. Men ville ikke være i tvivl om hvad han gerne ville med hende, han var mere end klar, måde hård og lysten - så blev det ikke bedre. "Well... Jeg kunne tage dig eller blive ved med min sutteri?" Sagde han spørgende og så kort overvejende ud. Men han overvejede dog ikke hvad han skulle gør med hende, han var total klar på det hele. Han lagde hænderne mod hendes lår, og med et ryk i hendes trusser havde ham den af hende. Ham rejste sig op lagde en hånd på hendes bryst og lagde hende ned på bordet, han trak kort af sine underbukser. "Men... Jeg synes nu det er sjovere at tage dig og knalde dig hen over bordet," sagde han med et frækt smil, i det hans satte sin lem mod hendes røv. Han pressede sig langsomt op i hende, forsigtig og roligt. Han kom langsomt helt op i hende, hans hænder hvile på hendes hofter og tegnede svagt cirkler på dem. "Ready?" Han ville ikke starte før hun var klar, eftersom det nok kunne gør ondt på hende.
Alcide
Alcide
Competent (Rank 10)

Bosted : I en lille lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 321


Tilbage til toppen Go down

The night is young like us - Venus(XXX) - Page 4 Empty Sv: The night is young like us - Venus(XXX)

Indlæg af Christian Lør 3 Jan 2015 - 21:01

Han klukkede og rystede på hovedet "But you just have to wait for that love...right now i am bloody hungry and i am hungry for you dear" lød det fra ham. han lagde hovedet på skrå og da Alcide ikke gav udtrykke for at ville tage den af ham, hev han selv den store skjorte af og smed den hen på gulvet. Han nød hver enkelt berøring fra den anden mand, hver eneste gang han var tæt på ham følte han sig som var han i den syvende himmel. Han havde aldrig oplevet noget ligene dette og han havde ikke i sinde at give slip på det nu hvor var så tæt på at opleve kærligheden. Det var underligt, så længe havde de heller ikke kendt hinanden og Alcide kunne ligeså godt være en løgner, der blot ville have noget på den dumme...og alligevel kunne han for alt i verden ikke slippe følelsen af at føle noget mere for den anden mand! Det var som om der alligevel var noget imellem dem, der var den stærke tiltrækning mellem dem...men også så meget andet.
Han gøs og bed sig i læben "Please fuck me, make love to me...i need you!" han sukkede og smilede helt, da hans trusser blev revet af, hvilket efterlod ham fuldkommen nøgen. Han lod den anden mand gøre hvad han ville, og da der kom et tryk imod hans bryst lagde han sig friviligt ned. Spændingen byggede sig stille i ham, blot tanken om hvad der skulle ske inde for kort tid, var nok til at få ham til at ryste i spænding. Da det så endelig skete, lagde han hovedet tilbage og bed sig hårdt i læben, selvom de havde været i gang i hår så gjorde det skam stadig en smule ondt. Han fik lagt en arm omkring Alcides hals, hvorpå han trykkede sine læber imod hans "Do it...i am ready" han lagde sig ned på bordet igen og lagde derpå begge sine hænder på hver side af hans hofter
Christian
Christian
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Lejlighed

Antal indlæg : 105


Tilbage til toppen Go down

The night is young like us - Venus(XXX) - Page 4 Empty Sv: The night is young like us - Venus(XXX)

Indlæg af Alcide Lør 3 Jan 2015 - 21:34

Han havde et drillende smil hen over læber, efter alle hendes ord efter hans. Det var helt tydeligt for ham at hun bare var mere end klar på ham igen, han elskede tanken om det. Hun gjorde det på en helt særlig måde, som fik ham til at føle at han var det værd. Han kunne godt mærke at de havde noget mere sammen end bare det sex, men spørgsmålet var stadig hvad var det mere? Et venskab, eller en kærlighed for hinanden? De havde jo ikke kendte hinanden i særlig lang tid, så det virkede lidt mærkelig. Men der var bare noget som sagde til ham, at chancen ikke var så lille som han troede. Han var ikke så meget i tvivl længere som sine følelser, han var vel små lun på hende, og han kunne fornemme at hun var også små lun på ham, efter som hun ville på date. Det var e n begyndelse for dem begge, og han havde det mest i tankerne. Han blev revet ud af sine tanker igen, mens hans blik stadig lå på hende. Han elskede synet af hende nøgen... Også på spisebordet. Søsteren måtte i den grad ikke komme hjem nu, det ville blive ret så uheldig hvis hun gjorde. "All right then, hviskede han forførende med en hæst stemme. Han begyndte langsomt at bevæge sig ind og ud af hende, mens han stønnede svagt. Han bøjede hovedet ned og fangede let hendes brystvorte med sine læber, han begyndte med at sutte og nappe let i dem, mens han bevægede sig. Han fik 'varmet' en smule op, før han begyndte at trænge lidt hurtig op i hende, også lidt hårdere. Hans støn blev også dybere og højere.
Alcide
Alcide
Competent (Rank 10)

Bosted : I en lille lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 321


Tilbage til toppen Go down

The night is young like us - Venus(XXX) - Page 4 Empty Sv: The night is young like us - Venus(XXX)

Indlæg af Christian Man 5 Jan 2015 - 19:53

Han smilede over ordende, samt den hæse men samtidig forførende stemme, blot den måde han snakkede fik ham helt til at gyse. Det var også blot måden han så på hende, ikke en enste gang var der tegn på, at han dømte hende. Han så kun på ham med lyst og andet positivt, dette var et blik han aldrig rigtig før havde set og han kunne ikke andet end elske det! Da han så endelig begyndte at bevæge sig, kom der ikke andet end støn fra ham. Han lagde hovedet tilbage, alt i mens han stadig havde sine hænder imod Alcides hofter. Han skulle nok senere rengørere bordet...specielt fordi hans søster næppe ville være glad for, at skulle sidde og spise ved et bord, hvor han havde haft sex...selvfølgelig var der ikke sådan nogle tanker, der løb igennem hans hoved lige nu. nej det meste gik hen imod hvilken nydelse han følte lige nu, det eneste der løb igennem hans tanker var at han da helt klart ville have mere.
Han var blevet sulten efter denne nydelse, og han måske endda hungrede efter den. Da Alcides læber med et befandt sig rundt om hans bryst, kunne han ikke andet end skyde brystet frem og derved nærmest presse sit bryst op imod ham "More!...harder" stønnede han og vred sig på bordet. I takt med det fortsatte og Alcides bevægelser både blev hurtigere og hårdere, pressede han sine negle ind imod Alcides side og derved rev ham hen langs hofterne. Han stønnede og et par gange var det ikke kun lyde af nydelse, men også den andens navn der passerede hans læber
Christian
Christian
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Lejlighed

Antal indlæg : 105


Tilbage til toppen Go down

The night is young like us - Venus(XXX) - Page 4 Empty Sv: The night is young like us - Venus(XXX)

Indlæg af Alcide Tirs 6 Jan 2015 - 13:08

Alcie bevægede sig små hurtigt i hende, ikke så hårdt, som han egnetlig kunne. De skulle jo også lige i gang, han var indstillet på at han skulle lære hende at kende en del mere før de blev til mere. Selvom at han ikke ville havde noget i med at gå i seng med hende på samme, men det var jo ikke sikkert at hun var så tændt på den ide. På den anden side lå hun under ham, på et bordet, hvor han tog hende. Så chancen var der vel? Han skulle lige huske dem på at vakse bordet her efter, hendes søster ville nok ikke blive særlig glad ved at spise ved bordet. Han ville heller ikke selv fortrække det, hvis de lige havde haft sex. Han ville nok genovervejede om han ville spise, selvom det var ham selv. Sex og mad måtte gerne være adskilt, selvom der var mad-sex. Den del var ikke lige noget for ham, han havde dog ikke prøvet det, men han regnede ikke med at det ville være noget ham. Eller. Måske, en smule - i en mild grad så. Hans tunge legede lystet mod hendes brystervorte, mens hans ene hånd legede med hendes anden vorte. Han begyndte at bevæge sig hårdere i hende. Hans støn ændrede sig også en del, de blev højere og dybere. Det var ingen tvivl om at nødt det her. Det ville måske også være mærkelig hvis han ikke gjorde, han havde jo selv valgt det af lyst. Han kunne godt mærke at han stadig var ud af træning, efter som han kunne mærke at der ikke skulle meget mere til. Han havde jo ikke haft sex i en lang periode, før i går. Han stønnede lidt kraftigere da hun rev hans hofter, han bevægede sig bare hårdere i hende.
Alcide
Alcide
Competent (Rank 10)

Bosted : I en lille lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 321


Tilbage til toppen Go down

The night is young like us - Venus(XXX) - Page 4 Empty Sv: The night is young like us - Venus(XXX)

Indlæg af Christian Fre 9 Jan 2015 - 20:09

Hans egne støn blev selv hurtigere og måske endda en smule højere som minutterne gik. Det var helt sindsygt, som nydelsen strømmede igennem ham og i det hele taget bare ikke ville stoppe! Han kunne ikke lade hver med at gribe fat omkring Alcides skuldre også borere hans negle ind i den anden hud. Hver gang hans tip ramte det bundt nerver, var det som om der kom der strømmede rå nydelse direkte igennem hans åre. Han kunne ikke lade hver med at give et støn fra sig. Det var som om for hvert stød, blev de mere og mere dybe, og han kunne føle ham langt mere end førhen. Med hovedet tilbage, lukkede øjnene og en svagt åbnet mund lod han det hele køre videre.
Det var dog først da der alligevel gik noget tid, han kunne føle det hele i sin mave, han kunne nærmere faktisk føle det komme helt fra hans rygsøjle og videre ned "Ohh god, this is bloody great" i takt med at han nød det mere og mere, kom den irske accent også mere og mere ud. Han stønnede og bed sig hårdt i læben, efterhånden var det nu blot et spørgsmål om tid før han ville komme, og efterhånden var der godt nok ikke lang tid til det! Han forsøgte virkelig at holde det igen, da han blot ville nyde det og det var også tydeligt ved de kradsemærker der ville dukke op på Alcides ryg "I'm coming" gispede han og ganske rigtigt, få sekunder efter kom han. Som efterskælvet røg igennem ham, lagde han sig fladt ud på bordet og sukkede sageligt
Christian
Christian
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Lejlighed

Antal indlæg : 105


Tilbage til toppen Go down

The night is young like us - Venus(XXX) - Page 4 Empty Sv: The night is young like us - Venus(XXX)

Indlæg af Alcide Tirs 13 Jan 2015 - 8:01

Hans læber lå og legede let med hendes brystvorte. Han skar kort ansigt af hendes negle som borede sig i ham, men han stønnede bare mere mod hendes bryst. Han havde ikke noget i mod hendes negle på hans ryg, hofter og skuldre, eller hvor de søgte hen. Han nødt det mere, han kunne virkelig mærke at hun nødt hvad han havde gang. Nok ville han få en del røde mærker, og måske lidt sår her og der. Han var ret så sikker på at hans hofter havde fået lange krads mærke ned af sig selv, men for ham gjorde det ikke noget. Det kunne pynt på samling, eller noget i den sti. De ville nok ikke blive der altid, så ja. Nydelse flød bare igennem ham, mens han bevægede sig lidt mere i hende. Han stønnede mod hendes bryst, mens han legede med det med tungen. Han skiftede over til det andet, det skulle jo også havde nydelse. Han nussede det andet med sin hånd med et smil.
Han kiggede kort op på hende og grinte svagt over hendes ord. "Uhm," mumlede han og gav hende ret, med et smil, før han forsatte sin leg. Han tog let fat om hendes lem, i det hun sagde hun ville komme. Han ville bare lidt hjælpe hende lidt på væk. Han stønnede mere i det at han forsatte lidt hurtigt i hende og kørte på hende i mens. Han kom kort efter hende med et højt støn. Han kyssede let hendes hals op til hendes læber, før han fangede dem i et blidt kys. "It's was great darling," sagde han smilende med en hæst stemme.
Alcide
Alcide
Competent (Rank 10)

Bosted : I en lille lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 321


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum