Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
ny legesyg, triplemilionær vampyr søger emner! :D EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
ny legesyg, triplemilionær vampyr søger emner! :D EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
ny legesyg, triplemilionær vampyr søger emner! :D EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
ny legesyg, triplemilionær vampyr søger emner! :D EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
ny legesyg, triplemilionær vampyr søger emner! :D EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
ny legesyg, triplemilionær vampyr søger emner! :D EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
ny legesyg, triplemilionær vampyr søger emner! :D EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
ny legesyg, triplemilionær vampyr søger emner! :D EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
ny legesyg, triplemilionær vampyr søger emner! :D EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
ny legesyg, triplemilionær vampyr søger emner! :D EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

ny legesyg, triplemilionær vampyr søger emner! :D

Go down

ny legesyg, triplemilionær vampyr søger emner! :D Empty ny legesyg, triplemilionær vampyr søger emner! :D

Indlæg af Kuuma Fre 2 Jan 2015 - 21:40

hey alle i skønne skabninger på Vie La Mort, jeg søger nogle emner! og jeg håber at i er friske, så ja, men alt i har brug for at vide om Iris står på hende's karakter side, og kan i bruge noget der, så det cool, men jeg søger dog en række følgende ting! :3

1, friends: iris har som alle andre, brug for venner, ligegyldig stand, da alle bliver ensomme, selv de milionærer, trods de mange ansatte, men en rigtig ven, ya know? :3

2, lovers: tja, Iris er kendt for sin smag for elskere, så nogen da frisk på lidt frækt, tam tam, er sku altid velkommen! :P

3, hired: hun hyre speicale folk til sit firma, rådgivere, vagter, alt hvad man kunne bruge i et olie firma :3

4, best friend: en enkel person, da står Iris særligt nær, det kan være hvem som helst, men en som da klikker rigtig godt med den kære Iris :)

5, find out yourself!: har du selv en ide, så jeg helt åben for ideer! bare jeg ikke dør.. tak :D

venlig hilsen, Teddy AKA Kuuma og nu også Iris :P
Kuuma
Kuuma
Beginner (Rank 4)

Bosted : Quartier de Saint Jean i en stor villa, med bevæbnede vagter da patruljere, i et lille lukket område, dog pænt enormt alligevel.

Antal indlæg : 41


Tilbage til toppen Go down

ny legesyg, triplemilionær vampyr søger emner! :D Empty Sv: ny legesyg, triplemilionær vampyr søger emner! :D

Indlæg af Gæst Man 5 Jan 2015 - 20:50

Mhh jeg kunne nu godt være fristet...mest fordi jeg også mangler emner!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny legesyg, triplemilionær vampyr søger emner! :D Empty Sv: ny legesyg, triplemilionær vampyr søger emner! :D

Indlæg af Kuuma Man 5 Jan 2015 - 20:52

det lyder cool, er da nogen ralationer du kunne tænke dig, eller tager vi det hen af vejen? x3
Kuuma
Kuuma
Beginner (Rank 4)

Bosted : Quartier de Saint Jean i en stor villa, med bevæbnede vagter da patruljere, i et lille lukket område, dog pænt enormt alligevel.

Antal indlæg : 41


Tilbage til toppen Go down

ny legesyg, triplemilionær vampyr søger emner! :D Empty Sv: ny legesyg, triplemilionær vampyr søger emner! :D

Indlæg af Gæst Man 5 Jan 2015 - 20:55

Cool ligefrem...jamen dog :P

uhh det er så den sværer del...mhh i really don't know, vi kunne tage venner/bekendte også se i hvilken retning det hele løber?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny legesyg, triplemilionær vampyr søger emner! :D Empty Sv: ny legesyg, triplemilionær vampyr søger emner! :D

Indlæg af Kuuma Man 5 Jan 2015 - 21:29

det er fint med mig! vi tager det sku bare som bekendte og så som det kommer ,fuck yea :3

vil du lave eller jeg? ^^
Kuuma
Kuuma
Beginner (Rank 4)

Bosted : Quartier de Saint Jean i en stor villa, med bevæbnede vagter da patruljere, i et lille lukket område, dog pænt enormt alligevel.

Antal indlæg : 41


Tilbage til toppen Go down

ny legesyg, triplemilionær vampyr søger emner! :D Empty Sv: ny legesyg, triplemilionær vampyr søger emner! :D

Indlæg af Gæst Man 5 Jan 2015 - 21:30

det fungere fint med mig!!

Gider du?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny legesyg, triplemilionær vampyr søger emner! :D Empty Sv: ny legesyg, triplemilionær vampyr søger emner! :D

Indlæg af Kuuma Tirs 6 Jan 2015 - 21:42

yes, og har nok en ide, men skal lige tænke det igennem ^^
Kuuma
Kuuma
Beginner (Rank 4)

Bosted : Quartier de Saint Jean i en stor villa, med bevæbnede vagter da patruljere, i et lille lukket område, dog pænt enormt alligevel.

Antal indlæg : 41


Tilbage til toppen Go down

ny legesyg, triplemilionær vampyr søger emner! :D Empty Sv: ny legesyg, triplemilionær vampyr søger emner! :D

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jan 2015 - 21:42

Du er jo en skat!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny legesyg, triplemilionær vampyr søger emner! :D Empty Sv: ny legesyg, triplemilionær vampyr søger emner! :D

Indlæg af Gæst Lør 10 Jan 2015 - 16:50

Hvis du kan bruge Zach til noget er jeg total frisk! :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny legesyg, triplemilionær vampyr søger emner! :D Empty Sv: ny legesyg, triplemilionær vampyr søger emner! :D

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum