Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Vampyr søger skaber, emner m.m. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Vampyr søger skaber, emner m.m. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Vampyr søger skaber, emner m.m. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Vampyr søger skaber, emner m.m. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Vampyr søger skaber, emner m.m. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Vampyr søger skaber, emner m.m. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Vampyr søger skaber, emner m.m. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Vampyr søger skaber, emner m.m. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Vampyr søger skaber, emner m.m. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Vampyr søger skaber, emner m.m. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Vampyr søger skaber, emner m.m.

5 deltagere

Go down

Vampyr søger skaber, emner m.m. Empty Vampyr søger skaber, emner m.m.

Indlæg af Isaak Lør 3 Jan 2015 - 11:22

Goddag og vær hilset!


Vampyr søger skaber, emner m.m. Tumblr_n9n1bznrqN1sjlaeqo8_500

Okay, here's the deal: Isaac er en karakter under opbygning, og jeg har brug for dig for at udforme ham. Jeg har ikke engang fundet hans præcise alder endnu, da den afhænger af den skaber, jeg søger til ham.
Få lige at give jer et hurtigt indtryk af ham, så er han en ung vampyr der er plaget af mareridt og tvangsforestillinger, hvilket påvirker hans hverdag meget. Han har et iltert temperament, men inderst inde er han god nok. Han er meget kreativ, både på det kunstneriske og musiske område.

Jeg har få krav, som består af, at dine svar helst ikke må være for korte, men de behøver bestemt heller ikke være hele romaner - så længe du bare er kreativ. Udover det er det bare at have det sjovt!

Skaberen
Jeg søger Isaacs skaber. Denne skal allerhelst være af hankøn, hvilket jeg vil forklare nærmere senere. Denne skaber må gerne komme fra en gammel vampyrslægt, men det er bestemt ikke et krav. Jeg forestiller mig, at de har et årelangt forhold, måske er de smuttet ind og ud af hinandens liv i en periode på flere hundrede år (bare for at deres historier ikke skal være alt for afhængige af hinanden, in case du allerede har en god historie). Skaberen må meget gerne have et beskyttergen overfor Isaac, eftersom han skal lære ham op, men om han vælger at udnytte Isaacs blinde tillid til ham, er op til dig. Jeg håber, at dette kan blive et længerevarende plot, da jeg har en masse idéer til det.
Med hensyn til det kønsspecifikke krav så har jeg valgt, at det skal være sådan, fordi jeg rigtig gerne vil kunne kombinere dette plot med elsker-plottet, som jeg vil forklare nu.

Elskeren
Isaac er udelukkende til sit eget køn. Jeg søger en mand, som han kan være elsker for - om denne holder deres forhold hemmeligt og har andre elskere ved siden af, eller om han vælger at give Isaac sin fulde kærlighed, er op til dig. Isaac elsker tanken om at være elsker for en magtfuld mand, og han har det med at blive så besat af sin elskede, at han ligesom ender med at forgude denne.
Dette kan være et plot fuld af muligheder bl.a. med hensyn til jalousi og svigt, og derfor synes jeg, at det kunne være sjovest, hvis dette plot var kombineret med skaber-plottet, da det vil skabe et helt specielt bånd imellem de to, men det er langt fra et krav!


Derudover søger jeg selvfølgelig også andre emner. Isaac har brug for alt: Venner, fjender, festbuddies, måske en vejleder, der kan hjælpe ham på rettespor eller en lillesøsterfigur, han kan bekytte - mulighederne er uendelig. Hvis du har et plot i tankerne, så send mig endelig en PM eller skriv et svar i dette emne!


Sidst rettet af Isaac Tirs 6 Jan 2015 - 10:21, rettet i alt 2 gange

Isaak
Novice (Rank 2)

Bosted : -

Antal indlæg : 12


Tilbage til toppen Go down

Vampyr søger skaber, emner m.m. Empty Sv: Vampyr søger skaber, emner m.m.

Indlæg af Kuuma Lør 3 Jan 2015 - 12:23

hmm.. festbuddy's kunne da være sjovt, for den unge vampyr her, hvis han kan døjes med at hun er vampyr, og nok har sine.. behov, for føde xD så vel som er stalket af en gruppe livvagter, totalt festaber with guns in the jacket :P
Kuuma
Kuuma
Beginner (Rank 4)

Bosted : Quartier de Saint Jean i en stor villa, med bevæbnede vagter da patruljere, i et lille lukket område, dog pænt enormt alligevel.

Antal indlæg : 41


Tilbage til toppen Go down

Vampyr søger skaber, emner m.m. Empty Sv: Vampyr søger skaber, emner m.m.

Indlæg af Isaak Lør 3 Jan 2015 - 14:02

Iris skrev:hmm.. festbuddy's kunne da være sjovt, for den unge vampyr her, hvis han kan døjes med at hun er vampyr, og nok har sine.. behov, for føde xD så vel som er stalket af en gruppe livvagter, totalt festaber with guns in the jacket :P

Well, eftersom han er vampyr og endda en ny en af slagsen, har han selv svært ved at styre sin blodtrang, så det skal skam nok blive hyggeligt! Livvagterne vil han nok have lidt sværere ved at forholde sig til, men med en god portion humor skal det nok gå!

Isaak
Novice (Rank 2)

Bosted : -

Antal indlæg : 12


Tilbage til toppen Go down

Vampyr søger skaber, emner m.m. Empty Sv: Vampyr søger skaber, emner m.m.

Indlæg af Kuuma Man 5 Jan 2015 - 20:54

skal du ikke være ked af, masser af tid, HAHA, muhaha.. ha ^^ men det skal sku da nok gå ;3

jeg har masser af humor, eller det påstår min kæreste jeg har, tror jeg or something like dat xD
Kuuma
Kuuma
Beginner (Rank 4)

Bosted : Quartier de Saint Jean i en stor villa, med bevæbnede vagter da patruljere, i et lille lukket område, dog pænt enormt alligevel.

Antal indlæg : 41


Tilbage til toppen Go down

Vampyr søger skaber, emner m.m. Empty Sv: Vampyr søger skaber, emner m.m.

Indlæg af Isaak Tirs 6 Jan 2015 - 10:27

Iris skrev:skal du ikke være ked af, masser af tid, HAHA, muhaha.. ha ^^ men det skal sku da nok gå ;3

jeg har masser af humor, eller det påstår min kæreste jeg har, tror jeg or something like dat xD

Super (Y)
Du kan evt. sende mig en pm, så kan vi aftale nærmere!

Isaak
Novice (Rank 2)

Bosted : -

Antal indlæg : 12


Tilbage til toppen Go down

Vampyr søger skaber, emner m.m. Empty Sv: Vampyr søger skaber, emner m.m.

Indlæg af Evan Ferraro Tirs 6 Jan 2015 - 10:38

Jeg vil meget gerne stille Evan til rådighed.
Jeg kan se, at Isaac er lige så ustabil som Evan, så mon ikke at de kan få et form for støttende og trygt venskab? Eller har du måske andre idéer? :)
Evan Ferraro
Evan Ferraro
Competent (Rank 9)

Bosted : En relativ stor lejlighed i Terre, ved siden af Sombre. Her bor han sammen med Autumn.

Antal indlæg : 275


Tilbage til toppen Go down

Vampyr søger skaber, emner m.m. Empty Sv: Vampyr søger skaber, emner m.m.

Indlæg af Isaak Tirs 6 Jan 2015 - 11:01

Evan Ferraro skrev:Jeg vil meget gerne stille Evan til rådighed.
Jeg kan se, at Isaac er lige så ustabil som Evan, så mon ikke at de kan få et form for støttende og trygt venskab? Eller har du måske andre idéer? :)

Det tror jeg ville være et rigtig godt venskab! Så vidt jeg kan læse mig til på din profil, er Evan meget genert og menneskesky, hvorimod Isaac er kontaktsøgende, men som du selv siger, er de begge ustabile, så jeg tror, at de ville kunne være et par støttende modstykker til hinanden. Jeg tror, Isaac vil kunne blive den person, Evan kan søge tryghed hos, for på den ene eller anden måde skal Isaac nok få tvunget sig ind under skindet på ham - og omvendt vil Evan få lov til at bruge sin hjælpsomhed på trods af sin angst til at være der for Isaac, når vampyren har brug for det.
Jeg er i hvert fald frisk!

Isaak
Novice (Rank 2)

Bosted : -

Antal indlæg : 12


Tilbage til toppen Go down

Vampyr søger skaber, emner m.m. Empty Sv: Vampyr søger skaber, emner m.m.

Indlæg af Evan Ferraro Tirs 6 Jan 2015 - 12:20

Fantastisk! Jeg sender lige en pm, så vi kan aftale nærmere :)
Evan Ferraro
Evan Ferraro
Competent (Rank 9)

Bosted : En relativ stor lejlighed i Terre, ved siden af Sombre. Her bor han sammen med Autumn.

Antal indlæg : 275


Tilbage til toppen Go down

Vampyr søger skaber, emner m.m. Empty Sv: Vampyr søger skaber, emner m.m.

Indlæg af Isaak Tors 8 Jan 2015 - 12:00

Bump, bump, bump. Jeg søger stadig!

Isaak
Novice (Rank 2)

Bosted : -

Antal indlæg : 12


Tilbage til toppen Go down

Vampyr søger skaber, emner m.m. Empty Sv: Vampyr søger skaber, emner m.m.

Indlæg af Eve Man 2 Feb 2015 - 17:40

Halløj!
Hvis du stadig søger, tror jeg vi kan få et godt plot smeltet sammen :) Eve er ligesom Isaac fra en lang slægt af hierarkisk højtansete vampyre; deraf kunne vi måske spille på Isaac og Eve, har kendt hinanden lige siden han blev vampyr?

Yderligere er Eve en Toreador-vampyr, hvilket betyder at hun har en tilbøjelighed til at lade sig betage af skønhed, og ofte lader sine følelser løbe af med hende; så hun sidder lidt i det samme dilemma som Isaac, i forhold til det med en elsker. Men vi kan evt. brainstorme over PB, if you'd like^^
Eve
Eve
Novice (Rank 1)

Bosted : Quatre - midlertidigt.

Antal indlæg : 4


Tilbage til toppen Go down

Vampyr søger skaber, emner m.m. Empty Sv: Vampyr søger skaber, emner m.m.

Indlæg af Mila Annenkova Man 2 Feb 2015 - 21:38

Ville gerne stille Mila til rådighed som lillesøsterfigur.
Dog ved jeg ikke helt om jeg egner mig, som en der ikke skriver korte indlæg, da jeg oftes for skriveblokering. Det afhænger også meget på fyldet i det forrige indlæg :)
Men plot messigt, tror jeg Mila og Isaac kunne få et fint fake, søsterlig forhold. Mila er selv usikker omkring sin fortid, og er stadig en smule bange omkring andre overnaturlige væsner. Men samtidig er hun også en fremragende støtte for andre. Hun tager andres behov overfor sine egne.

Håber vi kan finde ud af noget, hvis mit skriveri ikke vil være et alt for stort problem :)
Mila Annenkova
Mila Annenkova
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : I en faldefærdig ubeboet bygning i Logement (Bolig kvarteret)

Antal indlæg : 167


Tilbage til toppen Go down

Vampyr søger skaber, emner m.m. Empty Sv: Vampyr søger skaber, emner m.m.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum