Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
new maid, maybe a new friend? ( Kajika Dé Volkan ) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
new maid, maybe a new friend? ( Kajika Dé Volkan ) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
new maid, maybe a new friend? ( Kajika Dé Volkan ) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
new maid, maybe a new friend? ( Kajika Dé Volkan ) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
new maid, maybe a new friend? ( Kajika Dé Volkan ) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
new maid, maybe a new friend? ( Kajika Dé Volkan ) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
new maid, maybe a new friend? ( Kajika Dé Volkan ) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
new maid, maybe a new friend? ( Kajika Dé Volkan ) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
new maid, maybe a new friend? ( Kajika Dé Volkan ) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
new maid, maybe a new friend? ( Kajika Dé Volkan ) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

new maid, maybe a new friend? ( Kajika Dé Volkan )

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

new maid, maybe a new friend? ( Kajika Dé Volkan ) - Page 2 Empty Sv: new maid, maybe a new friend? ( Kajika Dé Volkan )

Indlæg af Gæst Man 9 Feb 2015 - 23:00

For hver gang, han prøvede at berør hende et intimt sted, fjernede hun hans hænder, eftersom minderne, om en andens berøring, lå dybt begravet i hendes hoved. Hun var ikke en der brød sig om kontakt, især heller ikke om en anden, der var i kontrol.. så da Kuuma´s hånd gled ind under hendes trøje, tog hun hårdt fat om hans håndled, i det hun klemte en smule, for at advare ham, at det var OFF LIMIT. Hun var ikke en luder, en billig tøs.. hun så dog heller ikke sig selv som hellig, but still. Da hun var færdig med at drikke af ham, smilede hun blot for sig selv, i det hun gik fra badeværelset og tilbage til sit soveværelse, hvor hun sov i nogle få timer, inden hun atter skulle op igen.

Hun vågnede og fik iført sig noget sort lace undertøj, før hun smuttede i de sorte jogging bukser, inden hun iførte sig en grå stram trøje, der gik lidt ned over jogging bukserne. Hun satte håret op i en stram hestehale, før hun smuttede i nogle sorte ankle sokker og smuttede ud af døren, ned af trapperne og hen til køkkenet. Hun var blevet bippet af Kuuma, om hun ikke lige ville komme op med frokosten til ham. Hun anede ikke hvorfor han ikke selv gjorde det, dog.. hun var hans personlige tjener stand in, så det var jo hendes job i sidste ende.
Hun kom op af trapperne med frokosten, samt en kande med vand i, hvorefter hun forsigtigt åbnede døren. Hun havde det mærkeligt fra tidligere, da han havde prøvet at rør hende.. var det virkelig hendes blod der påvirkede ham eller var det blot ham der havde haft lyst?.

Hun så kort mod ham da hun trådte ind. Hun lyttede til det han læste op, i det hun gik hen til ham og satte frokosten fra sig, ved siden af, før hun kiggede på ham og sagde " Dit digt formoder jeg.. ". Hun så kort over mod ham, i det hun så væk igen, mod papir stykkerne og sagde " Fortiden kan være grum.. jeg har hørt fra Kat, din historie.. ". Hun så kort op mod ham, inden hun kom i tanke om hans kaffe. " 2 sekunder ". Hun smuttede ned og hentede kaffen og så hans piller, i det hun kom tilbage og gav ham det. " Her ". Hun rakte ham kaffen og satte pillerne fra sig på bordet, i en lille hvid plastik beholder. Hun så kort rundt i hans værelse, i det hun sukkede og så mod ham. " Jeg har fået en ide forresten.. ". Hun bed sig en smule i underlæben " Så du bliver nok nød til snart at finde en der kan tag min plads. Jeg har tænkt mig at søge om et lån, til en nat klub ".

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

new maid, maybe a new friend? ( Kajika Dé Volkan ) - Page 2 Empty Sv: new maid, maybe a new friend? ( Kajika Dé Volkan )

Indlæg af Gæst Ons 11 Feb 2015 - 11:45

Teddy havde til sidst opgivet, ved det hårde klem, han forstod beskeden, men smilede bare blidt til hende, imens hun drak videre af ham, imens han roligt holdte om hende, han ville heller ikke være uforskammet, eller havde han nok været, som fik ham til og smile, og tænke tilbage på sine unge dage, han så hende dog smile og brummede tilfreds.

Teddy så blidt på hende da hun kom ind, han så glad ud for maden og vandet hun kom med, og han så roligt på hende og smilede, han sagde stille ''ja, yea, joh, jeg digter engang imellem'' han smilede blidt, som tegn på det ikke var nogen big deal, han så dog stille på hende, og smilede blidt igen, før han sagde ''Kat er en god pige, da gør hvad hun tror er bedst. yea fortiden kan være grum, du har vel fået alle de saftige detajler?'' han skævede roligt til hende, og rystede hun på hovedet, ville han roligt sige ''var med til og bombe en børnehave, slog omtrent 120 børn ihjel, for en engel officer, en TTK, target to kill, har været med til mishandlingen af et gammelt væsen, og trods han's høje alder.. i made him cry for his mother..'' han så stille ud i luften, som om fortiden's mareridt hjemsøgte ham i daglig dagen, for at ryste på hovedet da hun kom med kaffen, og pillerne, han sagde blidt ''tak, Kajika'' han tog pillerne og skyllede dem ned med et stort glas vand, han sku til og spise, da han hørte hende sukke, og han skævede roligt til hende, han nikkede roligt som tegn til hun skulle fortsætte, han så tænkende ud, og sagde venligt ''mangler du ansatte? er sikker på nogle af gutterne gerne vil stå som udsmiderer, hvis du får din klub, stiller gerne selv op med Heavy, hvis det er? og det behøver du ikke tænke på, jeg finder en, selv om det har varet kort, hehe'' han lød mild, og tog så en bid af sin mad, for at skylle ned med vand og spiste roligt videre, imens han ventede på hende's svar.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 13 Feb 2015 - 19:22

De isblå dådyr øjne, betragtede Kuuma med et blid blik, i det han fortalte at han engang imellem digtede. " Det.. din måde at udtrykke dig på?, ikke sandt ". Hun udtrykkede sig, ved at skrive ting ned i en sort dagbog, hun havde med sig, dog ikke konstant med sig, men i hvert fald, vis hun tog et sted hen og vidste hun ikke kom tilbage. Det var næsten altid efter en god nats søvn, at hun havde brug for at skrive i den, skrive sine drømme ned.. de kunne jo være minder, ved mindre.. de selvfølgelig var fuldstændig OFF, som noget der IKKE var sket eller ikke kunne være sket. Hun så tøvende væk fra ham, i det hun bed sig en smule i underlæben og svarede " En smule.. men ikke alt. Jeg fik blot et hurtigt indblik i din fortid, samt din personlighed, fra hendes.. fortælling ". Hun sukkede og sagde " Såh, saftige detaljer, det.. ville jeg ikke ligefrem kalde det ". Hun lyttede opmærksomt med, da han fortalte om sit liv, sin fortid, den person han havde været og hvad der hjemsøgte ham i de vågne timer. Da hun havde hentet kaffen, var hun selvfølgelig klar til at høre mere, ved mindre han ikke, havde mere at fortælle.

" Vi alle.. kan ha endten en grum fortid eller en grum fremtid.. nogle begge ". Hun så kort op mod ham, før hun sagde " Men.. det der virkelig betyder noget, er den vi bliver.. efter at ha kommet os, over vores grumme minder.. hvad end du har gjort Kuuma, så tror jeg det på tide, at tilgive dig selv.. ". Soldater.. Hendes elskede far havde været en soldat.. han havde skønt Aspara var kendt for at være fredelige væsner.. så havde hendes elskede far, dog også kæmpet i kampe, helt tilbage, fra den tid.. hvor slotter og konger var født. Hun så tøvende på Kuuma, i det hun sagde " En soldat tager imod ordre.. skønt vi alle kan falde for en grum side af os selv, lukke menneskeligheden ude ". Hun var vampyr, så hun vidste hvad hun talte om, når hun nævnte, at man kunne finde på, at give efter til mørket, fordi man ikke kunne klare virkeligheden som den var og hvad man havde gjort.

Hun gav et lille smil fra sig og var glad for, at emnet blev skiftet, eftersom hun ikke kunne klare al den ulykkelighed lige pt. " Jo, altså det kunne være dejlig, vis du måske kunne.. komme til at arbejde for mig, som head of security? måske.. og så 2 af dine bedste mænd?.. som dørmænd ". Hun gav et lille smil fra sig og rejste sig op, i det hun løb ud af døren, med vampyr fart, før hun kom tilbage med en mappe. Hun havde tegnet skitzer i den. De var smukke og tydelige at se, med tal i den ene side, som hvad det ville koste at få lavet hvad, samt rimelig løn, det ville sige, stor løn, til dem der skulle arbejde for hende, dog uden at det ville koste forfærdelig meget at komme der, til nat klubben og clubbe, som folk ville kalde det. " Jeg har tænkt mig, at det skal være i industri området, samt at en gammel fabrik måske. Jeg har allerede navnet, dog imellem Fury og Helix, har jeg valgt at kalde stedet for Helix, det passer bedre til det ". Hun grinte og rejste sig op, i det hun gik hen til Kuuma og stod overfor ham, dog med en hvis afstand, i det hun lagde armene over kors. " Du kan altid komme forbi.. samt vis du arbejder for mig, så kommer vi også til at se hinanden meget mere, bare på en anden måde selvfølgelig ".

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum