Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Dancing queen  - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Dancing queen  - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Dancing queen  - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Dancing queen  - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Dancing queen  - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Dancing queen  - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Dancing queen  - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Dancing queen  - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Dancing queen  - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Dancing queen  - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Dancing queen

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Dancing queen  - Page 2 Empty Sv: Dancing queen

Indlæg af Bjørn Lør 14 Feb 2015 - 12:31

"har enlig svært ved at ser os som venner, når du opfølge dig som du gør og skal viser dig frem ud grund, er for gammel for dig angår de ting jeg vil, så det vil være svært at finde noget at være fælles om" sagde han og kiggede kort på hende og tog derefter en tår af sin øl, det må man giv hende at hun ikke lige gad op ud lige, han kiggede op på fjernsyn da de kom to ny bokser ind og skulle snart igang med en kamp, det var hvis ikke en helst dårlig bar han havde fundet da de viser boksning.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

Dancing queen  - Page 2 Empty Sv: Dancing queen

Indlæg af Frozen Lør 14 Feb 2015 - 12:35

Men kunne du så i det mindste give mig en ny chance? Du virker ikke som en, der giver folk chancer. "Jeg ved godt at jeg har opført mig dumt og latterlig, men jeg kan da sagtens sige undskyld igen, hvis det skulle være" sagde hun lettere fornærmet, men hun vil simpelthen ikke give op. Om han var for gammel, betød intet for hende. "Hvorfor er du for gammel til mig? Man er aldrig for gammel til at få en ny ven." sagde hun skeptisk og tømte sit ølglas.
Frozen
Frozen
Competent (Rank 9)

Bosted : Et hus i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 252


Tilbage til toppen Go down

Dancing queen  - Page 2 Empty Sv: Dancing queen

Indlæg af Bjørn Lør 14 Feb 2015 - 18:52

"det hjælp ikke at sige undskyld en gang mere for det laver ikke om på hvem du er" sagde han og tog en tår af sin øl, hun hørt stadig ikke efter hvad han sagde da han sagde en grund lige før hvorfor, "nej er ikke for gammel til at få en ny ven men som jeg også sagde før, du vil nogen helst andre ting end jeg ved, derfor vil det være svært at være fælles om noget" sagde han og kiggede kort på hende, han var lidt træt af at skulle gentag sig selv, han overvej bare at gå og forsvinde fra hende, og det skulle han nok finde en måde at gør det på.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

Dancing queen  - Page 2 Empty Sv: Dancing queen

Indlæg af Frozen Lør 14 Feb 2015 - 21:46

Denne kamp her, var på forhånd tabt. Ikke alene havde hun gjort sig selv totalt til grin, hun havde gudhjælpemig også tabt has tålmodighed. Han vil gerne væk fra hende, kunne hun fornemme på ham, sådan som han snakkede til hende. Det her var til grin. "Der må da være noget vi har at være fælles om. Men da du ikke er interesseret er du håbløs at snakke med. I øvrigt lyder du åndsfraværende og ligeglad. Du burde slet ikke tage i byen!" skældte hun. Nu var hun træt af at han skulle te sig sådan. Han måtte mande sig op.
Frozen
Frozen
Competent (Rank 9)

Bosted : Et hus i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 252


Tilbage til toppen Go down

Dancing queen  - Page 2 Empty Sv: Dancing queen

Indlæg af Bjørn Søn 15 Feb 2015 - 2:07

han havde lyst til at grine af hende men lod være af høflighed, selvom han ikke havde den vil lyst til at være høflig over for hende, når hun opfølge sig som hun gør, "kom med en ting som vi kun være fælles om og jo jeg brudt tager i by men bare ikke de stede hvor du vil, jeg skulle tager et tager et sted hen hvor der er mere rolig og opfølges som vokser" sagde han og kiggede kort på hende, han drak det sidste af sin øl og stille glas fra sig, han havde lyst til en øl mere men skulle drak den end han skulle går, og så skulle han også høre på hende hvis det nu bliv for meget, selvom det var det efter hold,han vidste godt at diskotek var et helt forkert valg for ham og vidste enlig stadig heller ikke hvorfor han var tager der ind.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

Dancing queen  - Page 2 Empty Sv: Dancing queen

Indlæg af Frozen Søn 15 Feb 2015 - 12:35

Hun rystede bare på hovedet af ham og små lo for sig selv. "Vi har tilfælles, at når vi keder os eller ikke har noget andet at foretage os, så tager vi i byen." sagde hun så til sidst og rykkede nærmere hen til ham. Hun kunne godt se, at han vil gå eller i hvert fald prøve på det. Var hun virkelig så nederen, at han vil prøve at stikke af fra hende? Tydeligvis, og det gjorde det ikke nemmere, at han var iskold overfor hende. Hun gav ham 2 valg. Hun kiggede først på ham med kolde øjne og lukkede øjnene et øjeblik før hun åbnede munden. "Du får 2 valg. Enten bliver du og prøver at give mig en chance, eller også går du herfra og lader mig være alene." sagde hun alvorligt.
Frozen
Frozen
Competent (Rank 9)

Bosted : Et hus i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 252


Tilbage til toppen Go down

Dancing queen  - Page 2 Empty Sv: Dancing queen

Indlæg af Bjørn Søn 15 Feb 2015 - 14:05

han lo af hende over at hun mener at de havde det tilfælles, det havde de på en måde men ikke rigtig alligevel, han lo kort igen og rejse sig op fra stol, "så fortsæt en god aften" sagde han og kiggede kort på hende, end han vend sig om og begynde derefter af gå ud i regne, han gik længe ned af gågade og forsvandt ind nogle skygge og videre derfra ind i skygges verden, så hun ikke kun følger efter ham.

//Out//
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

Dancing queen  - Page 2 Empty Sv: Dancing queen

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum