Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Svært at holde emner igang? - Emnesøgning/Opråb! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Svært at holde emner igang? - Emnesøgning/Opråb! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Svært at holde emner igang? - Emnesøgning/Opråb! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Svært at holde emner igang? - Emnesøgning/Opråb! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Svært at holde emner igang? - Emnesøgning/Opråb! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Svært at holde emner igang? - Emnesøgning/Opråb! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Svært at holde emner igang? - Emnesøgning/Opråb! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Svært at holde emner igang? - Emnesøgning/Opråb! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Svært at holde emner igang? - Emnesøgning/Opråb! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Svært at holde emner igang? - Emnesøgning/Opråb! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Svært at holde emner igang? - Emnesøgning/Opråb!

2 deltagere

Go down

Svært at holde emner igang? - Emnesøgning/Opråb! Empty Svært at holde emner igang? - Emnesøgning/Opråb!

Indlæg af Dean Fre 16 Maj 2014 - 19:03

Hej Venner.

Dette er både et opråd - det er en emnesøgning og det er bare... AAAARH (mig der skriger).

Jeg søger emner! Jeg søger faktisk ikke bare EMNER - Jeg søger emner der HOLDER!
Jeg tror de sidste 2 måneder jeg har oprettet og startet mellem 20 og 30 plots, og jeg tror måske... To.. tre af dem rent faktisk har holdt længere end 1 uge hvor at min partner så pludseligt ikke svare mere.

Er der virkeligt ingen glade emne partnere der IKKE er træt af VLM og væk herfra om en uge?
Det er ikke fordi du SKAL svare hver eneste dag, men altså... Det kunne bare være rart enten at få beskeden: "Jeg syntes vores tråd er møg kedelig gider ikke" eller: "Jeg har pisse travlt / rejser ud af landet".

Sorry mit lidt halvsure opstød, jeg har selv været en lort i fortiden da jeg startede på VLM, men nu kan jeg da tydeligt se hvor trættende det er at bruge SÅ meget tid og energi på at planlægge et plot, skrive et emne og måske 4-5 svar, også at der bare er stilhed i flere uger/måneder.

SÅ! Jeg søger altså EMNER - helst med folk der ikke dør, forsvinder eller bliver øv om en uge (uden at sige noget).

Se mit signatur lige herunder, der er link til min plottråd.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Svært at holde emner igang? - Emnesøgning/Opråb! Empty Sv: Svært at holde emner igang? - Emnesøgning/Opråb!

Indlæg af Alessa Fre 16 Maj 2014 - 20:39

Du er desværre ikke den eneste, jeg har også oplevet det et par gange nu. Efter et par svar, er den anden pludseligt ikke online længere.

Selv er jeg lige startet med eksamensræset og kan derfor ikke svare så ofte. Først på tirsdag har jeg min fulde eksamensplan og ved hvordan den næste måned kommer til at foregå. Men hvis du kunne overkomme, at der går lidt tid i mellem (jeg regner ikke mere end en uge), og svarene nok ikke bliver lige så lange som normalt (dog min. nogle hundrede ord alligevel) så har jeg helt bestemt nogle plots i ærmet, som kunne hænge sammen med nogle af dine karakterer. ^^
Alessa
Alessa
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Nær Domkirken, mindre hus

Antal indlæg : 142


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum