Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Bitch in action
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Bitch in action
Ja... Nu er jeg ny her inde, men det betyder bestemt ikke at jeg ikke har været her før, da jeg har haft en char her inde for længe siden, men nu er vendt skrækkelig tilbage... Men her er der lige nogle ting omkring damen..
~ Katya er fra Rusland hvor hun er født og opvokset.
~ Hun er uddannet inden for militær branchen.
~ Hun HADER varulve... Med mindre man ser bort fra Kuuma og hans slang, som hun har trænet til at blive de volds psykopater de er.
~ Hun er vampyr og har et stort behov for blod, med mindre hun har kaffe...
Emne / plot krav
~ Mindst 200 ord, ellers går jeg død i emnet
~ Er med på alt... Vold, sex og druk
~ Jeg kan IKKE emne med folk der har anime/manga billeder... Sorry
Plots~
Ganske simpelt... alt fra elskere der giver hed og vild sex, til venner der drikker en øl eller to sammen med hende fra tid til anden..
~ Katya er fra Rusland hvor hun er født og opvokset.
~ Hun er uddannet inden for militær branchen.
~ Hun HADER varulve... Med mindre man ser bort fra Kuuma og hans slang, som hun har trænet til at blive de volds psykopater de er.
~ Hun er vampyr og har et stort behov for blod, med mindre hun har kaffe...
Emne / plot krav
~ Mindst 200 ord, ellers går jeg død i emnet
~ Er med på alt... Vold, sex og druk
~ Jeg kan IKKE emne med folk der har anime/manga billeder... Sorry
Plots~
Ganske simpelt... alt fra elskere der giver hed og vild sex, til venner der drikker en øl eller to sammen med hende fra tid til anden..
Gæst- Gæst
Sv: Bitch in action
Jeg vil gerne, men seksuelle emne med Scar, ja det ligesom ikke en ting der sker særlig tit, da han ikke har trangen til den slags. Han er ret brutal af natur.
Gæst- Gæst
Har faktisk lige været inde og læse omkring ham.. Syntes også det er rart at jeg ikke skal ligge ud med et emne hvor der er sex... Brutal? Ja det ville være underligt hvis en Nelapsi var gået hen og blevet sweet as sugar. Men hvad havde du i tankerne ?
Gæst- Gæst
Nemlig, men jeg har selv haft mange sex emne på det sidste, ikke på Scar men på andre af mine karakter. Så jeg ville faktisk være glad for at komme igang med en anden slags emne.
Men nu er det sådan at jeg vold rusten på emne ideer fordi at jeg næsten ikke emne mere, så jeg er ret tom for de gode ideer her for tiden.
Men nu er det sådan at jeg vold rusten på emne ideer fordi at jeg næsten ikke emne mere, så jeg er ret tom for de gode ideer her for tiden.
Gæst- Gæst
Jeg slettede også min tidligere char, fordi der bogstaveligt talt var sexemner på hende og det magtede jeg ikke mere.. Men hvad med spontanitets emne så?
Gæst- Gæst
Det kan vi godt se på, det ville også hjælpe mig med at komme mere ind i Scar da jeg stadig er igang med fin pudse ham. c:
Gæst- Gæst
Well... Katya er faktisk ikke i gang endnu, så det kan være over alt (:
- Jeg kan nok oprette hvis det er
- Jeg kan nok oprette hvis det er
Gæst- Gæst
Well, hvad med industri kvarteret? Der er har jeg nemlig ikke emnet i nu. Plus at der nok kunne være et par muligheder.
Gæst- Gæst
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont