Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Noob mangler venner og RP-partnere! (Emnesøgning) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Noob mangler venner og RP-partnere! (Emnesøgning) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Noob mangler venner og RP-partnere! (Emnesøgning) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Noob mangler venner og RP-partnere! (Emnesøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Noob mangler venner og RP-partnere! (Emnesøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Noob mangler venner og RP-partnere! (Emnesøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Noob mangler venner og RP-partnere! (Emnesøgning) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Noob mangler venner og RP-partnere! (Emnesøgning) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Noob mangler venner og RP-partnere! (Emnesøgning) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Noob mangler venner og RP-partnere! (Emnesøgning) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Noob mangler venner og RP-partnere! (Emnesøgning)

Go down

Noob mangler venner og RP-partnere! (Emnesøgning) Empty Noob mangler venner og RP-partnere! (Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Søn 8 Mar 2015 - 17:58

Noob mangler venner og RP-partnere! (Emnesøgning) 1z39v8y
Du må endelig ikke lade dig skræmme af Morgues gotiske udseende. Han er egentligt en ok flink fyr, når du kommer forbi det menneskehadende, antireligiøse ydre. Jeg mangler sådan set en kreativ person at emne med.

Jeg foretrækker at emne inden for noget dramatisk og/eller en smule skræmmende. Det romantiske er også helt fint med mig, bare min RP partner har det fint med at det kan tage lidt tid at danne et forhold til Morgue, da han er menneskesky.
De eneste krav jeg har er:
  • Respekter mine grænser.
    Ordentlig grammatik og stavning. (Undskyld, men er gramma nazi.)
    Uanset, hvor meget jeg prøver, kan jeg ikke skrive en hel side, så så længe min RP partner kan acceptere at jeg ikke skriver så meget.


Håber I kan bruge det her til noget! Er åben for stort set alle idéer og plots.

Noob mangler venner og RP-partnere! (Emnesøgning) 34xjlzr

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Noob mangler venner og RP-partnere! (Emnesøgning) Empty Sv: Noob mangler venner og RP-partnere! (Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Man 9 Mar 2015 - 14:42

Pfff, noob!

Jeg smider gerne Malik i ringen!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Noob mangler venner og RP-partnere! (Emnesøgning) Empty Sv: Noob mangler venner og RP-partnere! (Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Ons 18 Mar 2015 - 16:52

¨Lyder fantastisk!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Noob mangler venner og RP-partnere! (Emnesøgning) Empty Sv: Noob mangler venner og RP-partnere! (Emnesøgning)

Indlæg af Eleanor Ons 18 Mar 2015 - 17:02

Jeg er frisk på et eller andet!
Er åben for plottet
Eleanor
Eleanor
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En villa i Terre.

Antal indlæg : 140


Tilbage til toppen Go down

Noob mangler venner og RP-partnere! (Emnesøgning) Empty Sv: Noob mangler venner og RP-partnere! (Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Ons 18 Mar 2015 - 17:05

Fantastisk! :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Noob mangler venner og RP-partnere! (Emnesøgning) Empty Sv: Noob mangler venner og RP-partnere! (Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Søn 22 Mar 2015 - 20:42

Kaster gerne Sirenia ind i ringen

Angående plot er jeg meget åben (: Så uanset hvad du har i tankerne er jeg faktisk frisk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Noob mangler venner og RP-partnere! (Emnesøgning) Empty Sv: Noob mangler venner og RP-partnere! (Emnesøgning)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum