Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Jeg vil hjælpe ~~Zero~~ EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Jeg vil hjælpe ~~Zero~~ EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Jeg vil hjælpe ~~Zero~~ EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Jeg vil hjælpe ~~Zero~~ EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Jeg vil hjælpe ~~Zero~~ EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Jeg vil hjælpe ~~Zero~~ EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Jeg vil hjælpe ~~Zero~~ EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Jeg vil hjælpe ~~Zero~~ EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Jeg vil hjælpe ~~Zero~~ EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Jeg vil hjælpe ~~Zero~~ EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Jeg vil hjælpe ~~Zero~~

2 deltagere

Go down

Jeg vil hjælpe ~~Zero~~ Empty Jeg vil hjælpe ~~Zero~~

Indlæg af Mie Søn 5 Apr 2015 - 17:03

// Vil hurtig sige at Caroline's søster er med i dette emne, Når Caroline snakker så er det med Fed og når hendes søster snakker er det med skæv og sådan er det også når de tænker //

Caroline havde taget sin søster Katherine med i parken så de ikke bare sad inde for og ikke rigtig lavede noget, Caroline lavede ikke så meget, i forhold til Katherine som næsten altid var sammen med hendes fyr, eller hvad fuck de nu er, Katherine var sådan en pige som gik fra fyr til fyr men sådan var hun bare, Caroline viste godt at de lignede hinanden men deres personlighed var langt fra den samme, de havde hver deres og det var hun meget glad for, om Katherine var gladfor det viste hun ikke rigtig, og hun var sådan set også ligeglad, de brugte ikke så meget tid sammen og de forstod folk ikke, og de vil aldrig forstå det.
Caroline forsatte med at gå foran hendes søster med det lange lyse hår som hun næsten lige har fået farvet det, hun var blevet træt så det røde så hun ville prøve noget nyt, derfor havde hun også taget en hvid top på som man næsten kunne se igennem men så alligevel ikke, hun havde taget et par bukser på som var sorte og sad utrolig godt ind til hendes lår, hendes kvindelige former kom frem selvom hun kun var 16, eller hun ville snart blive 17 sammen med hendes søster.
Katherine gik dog bag Caroline, hun hadet at være sammen med sin søster, hun ville heller bliver der hjemme sammen med Demon, inde på hendes værelse i mørket og havde sex, men sådan synes Caroline ikke de skulle, *Hvorfor kan Caroline ikke skride alt væk* Katherine hadet næsten hendes søster men alligevel ikke, i dag synes hun at hendes langeblå hår skulle op og sidde i en hestehale og hun havde taget sort tøj på for sådan var hun bare.
De gik begge videre uden at sige en lyd til hinanden.
Mie
Mie
Novice (Rank 2)

Antal indlæg : 14


Tilbage til toppen Go down

Jeg vil hjælpe ~~Zero~~ Empty Sv: Jeg vil hjælpe ~~Zero~~

Indlæg af Zero Bang Søn 5 Apr 2015 - 17:29

Zero sad på en bænk. I den ene hånd havde han en joint som var godt og vel halvsuget. Mens i den anden sad en whiskyflaske. Han skiftede lidt med at tage den ene eller den anden ting op til munden. Flere der kom forbi kiggede på ham med mærkelige blikke. Han kiggede op på dem svagt. Og de blodrøde øjne som han havde så direkte på dem. Derefter kiggede de væk skræmt og gik hurtigt videre. Zero grinte kort. Og lænede sig tilbage på bænken. Og så lidt på de mennesker der kom forbi. Før han tog flasken op til hans mund og tog en lille tår. Før han så lagde flasken på bænken. Og tog et sug af hans joint. Roligt greb blæsten lidt fat i hans kulsorte hår. Og trak det væk fra hans ansigt. Så det smukke men mystiske og hårde ansigt kom frem. Før han roligt tog en sug mere af jointen. Og lod den tykke men velduftende røg glide ud af hans mund. Zero havde en stor forretning indenfor salg af stoffer. Så selvfølgelig var han selv på det. Og egentlig var han rimelig meget på det eftersom at dæmoner ikke blev lige så let påvirket. Han tog den sidste sug af jointen og smed den så frem for sig. Før han roligt rejste sig op. Den sorte skjorte blev svagt taget i vinden. Og blæste en smule op og fremviste den flotte velplacerede sixpack. Hans skjortes ærmer var trukket op til over albuerne så de veltrænede men perfektmobile arme kom frem. Han fandt en ny joint frem fra en speciallomme ved hans læg’s bukseben. Før han roligt satte sig ned igen. Og tog flasken op til munden hvor han roligt tog en enkel tår mere.

Han så kort imod 2 tvillinger der kom gående. Og smilede kort. Før han roligt piftede imod den ene af dem. Hende med det blå hår. Før han grinte svagt. Og tog en tår mere af sin whiskyflaske. Som han så roligt lagde på jorden igen. Han tog roligt jointen op til munden. Før han rørte den med sin fingerspids og der roligt gik ild i den. Han tog et kraftigt sug. Og pustede så roligt ud. Efterfulgt med han fulgte de 2 unge tøser med blikket og et roligt smil.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

Jeg vil hjælpe ~~Zero~~ Empty Sv: Jeg vil hjælpe ~~Zero~~

Indlæg af Mie Søn 5 Apr 2015 - 17:44

Katherine hørte nogen pifte efter nogen, hun kiggede op og opdagede at der sad en mand og kiggede på hende, hun grinede og blev lidt rød i hovedet, hun smilede svagt og løb op til Caroline, hun tag haft i armen på hende og sagde roligt, "Caroline, se den lækker mand der over, er han ikke lige noget for dig" Hvor efter Katherine kiggede hen på manden igen, hun vil dog gerne indrømme at denne mand var lige hendes smag, hun ville havde haft i ham, og så hun mistede Demon ville hun være ligeglad, denne lækker mand skulle blive hendes en dag det var hun sikker på.

Caroline hørte hvad hendes søster sagde og se efter den mand som Katherine snakkede om, hun så en mørk mand som sad og drak og røg, hvordan kunne hendes søster sine at denne mand var lækker, han var jo ligesom alle mulig andre mænd som ikke var noget for hende, dog lade hun mærke til den smøg han havde i hånden, det var ikke en helt normal smøg, men smøg med stoffer også kaldt for en Joint som hun savede sådan, det var så længe siden hun sidst havde røget en, og hun overvejede at gå der hen og spørger om hun måtte på et smug, så hun nikkede til Katherine og sagde roligt "Jamen så lad os gå der hen" Katherine gik lidt i chok det lignede ellers ikke Caroline at gå hen til en fremmede mand som hun ikke kendte, måske havde det noget at gøre med at manden røg, *Hvorfor skal alle de lækker mænd røge sådan noget lort* dog rystede hun bare på hovedet og gik efter Caroline som allerede var på vej hen til manden.
Mie
Mie
Novice (Rank 2)

Antal indlæg : 14


Tilbage til toppen Go down

Jeg vil hjælpe ~~Zero~~ Empty Sv: Jeg vil hjælpe ~~Zero~~

Indlæg af Zero Bang Søn 5 Apr 2015 - 18:02

Da tøsen vendte sig rundt smilede han kort. Og tog et sug af jointen mere. Før han roligt drak det sidste af flasken. Og smed den bagud imod et træ. Det var tydeligt at han var ligeglad med om han ramte nogle bag sig. For han kastede den ikke småt. Men tyrede den så den fløj direkte imellem nogle træer og smadrede på den anden side af en stor busk der var bagved ham. Roligt tog han et sug mere. Joint. Det var et af livets vidunder. Ligesom alle berusende stoffer. Da han så de begge begyndte at gå derhen af. Lænede han sig roligt op af bænkens ryglæn. Og smilede kort. Før han lagde armene hen langs ryglænet på hver side af ham. Det var tydeligt at han egentlig var ligeglad med om de kom derhen. Han syntes bare det ville være sjovt at pifte efter dem. Men nu når han så på dem og opdagede de var tvillinger. Smilede han kort. Det var år siden han sidst havde haft et par tvillinger som slaver. Og så endda så unge. Hvis han forvandlede dem til vampyrer ville de forblive unge resten af livet. Han måtte indrømme han overvejede det. Men først skulle han lukke fælden. Og den bedste måde at gøre det var at sørge for de tog med ham hjem. Hvis først han fik dem hjem til en af hans lejligheder her i området. Så ville fælden være slået. En mand kom gående i jakkesæt hen til Zero og bukkede kort. ”Sir. Bilen er klar. Jeg har bedt dem om at hente din Lamborghini Estoque som du bedte om.” Zero nikkede kort. Og det der åbenbart var en butler bukkede og begyndte at gå væk igen. Lamborghini var kendt for deres hurtige biler. Men det specielle ved Estoque’en var at det var en af de eneste biler Lamborghini lavede der havde 4 sæder i stedet for kun 2. Men det ændrede ikke på det var en af de hurtigste biler der fandtes. Zero så imod kvinderne igen. Da de kom helt hen til ham smilede han kort. Og så på den blåhåret af dem. ”Godaften smukke.” Sagde han og vendte blikket imod den anden. ”Og godaften til dig også. Fortæl mig hvad laver sådan 2 smukke kvinder som jer her i parken på dette tidspunkt?” Det var ved at være tæt på midnat. Så at de var alene herude det undrede ham egentlig ret meget.

// Lamborghinien
Jeg vil hjælpe ~~Zero~~ Lamborghini-Estoque-concept_0
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

Jeg vil hjælpe ~~Zero~~ Empty Sv: Jeg vil hjælpe ~~Zero~~

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum