Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ny hjælpe Admin EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ny hjælpe Admin EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ny hjælpe Admin EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ny hjælpe Admin EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ny hjælpe Admin EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ny hjælpe Admin EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ny hjælpe Admin EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ny hjælpe Admin EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ny hjælpe Admin EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ny hjælpe Admin EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ny hjælpe Admin

Go down

Ny hjælpe Admin Empty Ny hjælpe Admin

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 15:41

Kelsey Killjoy

Kelsey Killjoy, er fra i dag af blevet hjælpe admin. Det vil sige, at når hun retter i jer, skal der lyttes. Som var det Cash eller jeg, som irettesatte jer. Det samme gælder også de andre hjælpe admins. Kelsey er der ud over, også her for at hjælpe jer hvis i har problemer. Og hvis hun ikke har de rigtige svar, vil hun sende jer over til os rigtige admins.
Vi håber at i vil tage godt imod hende. Lige som i har taget godt imod de andre.

Vi har dog haft nogle problemer med, at i ikke har lige så stor respekt for hjælpe admins. Som i har for os admins. Og det er altså noget i må have lavet om på! Folkens, bare fordi der står hjælpe foran admins. Så betyder det ikke, at de har mindre indflydelse på hvad der sker her inde. Og alt hvad i siger til dem, vil blive reporteret til mig.
Så help me god, hvis nogen af jer taler dårligt til dem. Fordi det giver direkte bilet til at blive bandet i en dag.

Jeg vil også lige benytte lejligheden, om at i kan sende en mail til mig elisabethbornholm@hotmail.com. Eller en pm, om hvorfor at i skulle være hjælpeadmins. Også vil du få svar følgene dag om det kan lade sig gøre. Måske er der ikke den største brug for dem lige nu. Men hvem ved, det kan være vi katalogisere vores admins lidt mere. Så i ved hvem i skal komme til med hvad.
Jeg har også tænkt mig, at lave et profil hjælpe team. Lige som de har på ps (hvis i ved hvad det er) Hvor i kan hente hjælp til koder. Og hvor i kan få hjælp til at lave en profil.

Attiontion! Vi mangler også folk til at skrive for gossip bladet! Skriv gerne hvis du skulle være interesseret i at blive en skriver for bladet. Igen til min mail, eller pm.
Ellers må i have en god dag :]

Admin Faith Jável.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum