Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Kan jeg hjælpe med noget.?  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Kan jeg hjælpe med noget.?  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Kan jeg hjælpe med noget.?  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Kan jeg hjælpe med noget.?  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Kan jeg hjælpe med noget.?  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Kan jeg hjælpe med noget.?  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Kan jeg hjælpe med noget.?  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Kan jeg hjælpe med noget.?  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Kan jeg hjælpe med noget.?  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Kan jeg hjælpe med noget.?  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Kan jeg hjælpe med noget.?

Go down

Kan jeg hjælpe med noget.?  Empty Kan jeg hjælpe med noget.?

Indlæg af Gæst Fre 3 Feb 2012 - 22:04

sted: i terre gågader hvor der er mange butikker.
tid: 20.35.
omgivelser: der er masser af folk i gaden da det er fredag og mange mennesker er på vej ud for at feste.
vejr: koldt, men dog sky fri hemmel og ikke rigtig nogen vind.

Han mund åbner, han sætter sig op og gnider sine øjne* godmorgen * tænker han og stiger ud af sin seng. med trætte fodtrin ud på sit badeværelse. Zebastian tag et bad og gør sig klar til endnu en aften. Zbastian går ud og åbner sit klædeskab og kigger lidt " hmm hvad skal man ha på idag" siger han for sig selv " den her ".Zebastian tag en rød skjorte på og et par sorte bukser og et sort slips. Zebastian kigger sig hurtigt i spejlet " ja det er fint nok. når igang med nattes gerninger.
Zebastian går hen til sit lille penge skab, "hmm hvor er den nøgle nu henne " siger han mens han klør sig på hoved og kigger rundt i han lille rodet lejlihed.
"når ja " siger da han kommer i tanke om at den er i hans bukser han hade på natten før.
Zebastian får fisket nøglen frem og åbner sit pengeskab efter at ha indtastet koden.
Han åbner om han tag nogle penge ud og en bog ud.
pengene putter han i lommen og bogen sætter han i et hylster son sidder i han bælte:http://www.instructables.com/files/deriv/FZ8/C1KH/G6MPGCSQ/FZ8C1KHG6MPGCSQ.MEDIUM.jpg : . Zebastian går hen og åbner døren ud til trappen op af kældern som han bor i. Zebastian går op og kommer ud i den butik han arbejder i for en dame der gir ham lov til at bo i kælden. Zebastian går hen og låser døren op og vender skiltet fra lukket til åbent.
Zebastian sætter sig ned bag disken og kigger lidt rundt i butiken før han åbener sin bog begynder at læse.
Butiken er en antik og der kan man næsten finde alt hvad dit hjerte begære, så længe det ikke er af nyer tid.


// undskyld længden og kvaliteten, men skal varme lidt op er meget rusten.//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kan jeg hjælpe med noget.?  Empty Sv: Kan jeg hjælpe med noget.?

Indlæg af Gæst Fre 3 Feb 2012 - 22:24

Jin gik rundt i byen selvom det var noget hun sjælden gjorde, der var for mange vampyre og dæmoner i byen, hun var endelig på flugt fra nogle af dem, men hun viste ikke hvor hun kunne komme af med dem, hun skynde sig bare ind i en butik, hun gemte sig hurtigt bag en reol, hun var forpustet over at løbe så meget, hun opdagede af en af de vampyre som var efter hende kom ind i butikken og gik hen til den person som sad og læste i en bog, hun så det var en antik butik, hun håbede ikke hun ville blive opdaget, hun ville ikke ligge flere måneder på hospitalet igen eller for den sags skyld i en grav

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kan jeg hjælpe med noget.?  Empty Sv: Kan jeg hjælpe med noget.?

Indlæg af Gæst Lør 4 Feb 2012 - 11:40

Zebastian kigget op da en pige løb ind og gemte sig bag en reolerne. døren gik op igen og en person kom ind. Med det samme fik Zebastian lugten * Han er vampyr* tænkte han og kigget rolig op på han " Kan jeg hjælpe med noget" siger Zebastian med en ligeglad tone, for han har nok ikke opdaget han var vampyr. Det vil sige at Zebastian ritual virket, ritualet hidden from the senses of my kind and enemy. Det virke sådan at Zebastian er svær at finde og er ikke til at lugte, så han lugter ikke af vampyr. Manden kigger ned på Zebastian " drop skuespillet knægt har er den pige " siger vampyren og kigget lidt ondt på Zebastian. " hør her makker hvis du ikker er her inde efter en antik, så må jeg bede dig om at skride ud at min butik.... NU" siger Zebastian og hæver stemmen lidt. "vover du at hæve stemmen overfor mig dit usle menneske" siger vampyren, *perfekt* tænker Zebastian *mit ritual virker og at bedømme, er han ynger end mig da han ikke har gennemskuet mit ritual endnu*. på et spit sekundt trækker Zebastian sin glock så lå under disken. " skrid nu".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kan jeg hjælpe med noget.?  Empty Sv: Kan jeg hjælpe med noget.?

Indlæg af Gæst Lør 4 Feb 2012 - 11:52

hun sad bare bag ved reolen og håbede at de var væk, hun ville bare ud i skoven og være alene, hun kiggede lidt frem, men gemte sig hurtigt igen, hun var bange, hun havde nogle få sår, men ikke det voldsomme, det bløde ikke, det havde det gjort, men det var tørret ind så det var stoppet, hendes tøj var beskidt og ødelagt nogle steder, det var et tegn på at hun havde været blevet jagtet i meget lang tid efter hånden, hun håbede ikke de ville finde hende, men hvorfor kunne de ikke bare lade hende være i fred, hun ud gjorde jo ikke nogle trussel for dem på nogle måde overhovedet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kan jeg hjælpe med noget.?  Empty Sv: Kan jeg hjælpe med noget.?

Indlæg af Gæst Lør 4 Feb 2012 - 12:11

Zebastian kigger ondt på Vampyr mens han holder sin pistol op mod vampyren" jeg advarer dig ud NU..! eller du får en kulde i panden..! vampyren kigger ondt på ham og begynder at gå ud af butiken. Da vampyren er gået ud kigger Zebastian bare på låsen og den drejer rundt og en klik lyd kan høres fra døren. Zebastian lænder sig tilbage i sin stol og ligger sig glock på plads. Han tag sig bog op igen og åbner den, " du bestemmer selv hvor når du kommer frem, men jeg vil ikke råde dig til at gå der ud det næste lange stykke tid venter sikkert på dig"siger Zebastian højt ud i butiken og giver sig til at læse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kan jeg hjælpe med noget.?  Empty Sv: Kan jeg hjælpe med noget.?

Indlæg af Gæst Lør 4 Feb 2012 - 12:15

det var nemt at lugte der var en lugt, den var nok lidt underlig, det var en blanding imellem dæmon & vampyr, det var jo også det hun var og var grunden til de var efter hende, hun blev bare hvor hun var, hun ville så gerne et sted hen, hvor de ikke kunne nå hende eller gøre skade på hende, men hun havde aldrig fundet det sted på nogle måde, de kom endda hjem til hende, hun var ikke i sikkerhed nogle steder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kan jeg hjælpe med noget.?  Empty Sv: Kan jeg hjælpe med noget.?

Indlæg af Gæst Lør 4 Feb 2012 - 12:21

Da der ingen svar kom sagde Zebastian bare " det bestemmer du helt selv, men du kan godt komme til at sidde der længe. Bare rolig jeg er ikke farlig selv om dit blod er intresandt". Zebastian fortsætter med at læse. Eftter lidt tid rejser han sig og går hen og åbner døren ned til sin lejlihed, lidt efter kommer han op igen med lidt mad og en øl, han sætter sig igen åbner ølen og begynder at spise lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kan jeg hjælpe med noget.?  Empty Sv: Kan jeg hjælpe med noget.?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum