Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Tiden står aldrig stille.. (Kajika) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Tiden står aldrig stille.. (Kajika) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Tiden står aldrig stille.. (Kajika) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Tiden står aldrig stille.. (Kajika) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Tiden står aldrig stille.. (Kajika) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Tiden står aldrig stille.. (Kajika) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Tiden står aldrig stille.. (Kajika) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Tiden står aldrig stille.. (Kajika) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Tiden står aldrig stille.. (Kajika) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Tiden står aldrig stille.. (Kajika) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Tiden står aldrig stille.. (Kajika)

Go down

Tiden står aldrig stille.. (Kajika) Empty Tiden står aldrig stille.. (Kajika)

Indlæg af Gæst Lør 26 Jun 2010 - 20:20

Tid?; 22.38
Sted?; Terre
Omgivelser?; Få mennesker der går lidt rundt i gaderne
Vejr?; Smuk mørkeblå himlen med nogke blinkende stjerner og en frisk vind

En nølge klinkede svagt da den med en ret høj hast blev drejet om. Den lille café, Café Rouge havde lige lukket eller havde været det i godt en time nu. Men den lille halv engel eller måske også lidt den lille halv dæmon havde fået det dejlige job at gøre rent og lukke af. Så for hende var der ingen at sige 'Hej hej og tak for i dag' og så videre. Men hun var også ret lige glad. Den lidt udfordrende uniform hendes chef havde valgt til servitricerne jo i den nogenlunde store sports taske samen men alt det andet hun ahvde brug for (Og lidt mindre brug for) gennem en normal dag. Hendes skifte sko, Make-up tasken sammen med den lille børste til et sætte det lange hår af og til og mange andre ting. Nu var hun bare iført et par stramme jeans af noget mørkeblå cowboy stop og en lidt stram lyserblå top.
Izabell stod et kort øjeblik og trak vejret roligt og så så lidt rundt. En dejlig duft af både mad og go' drikkevare kom strømmende fra en af værtshusene og hun satte så sin kurs mod det. Hun trådte roligt hen mod det og hendes bevægelser var både bløde og let smidige. Hun havde et forsigtigt og lidt varmt smil på hendes let lyserøde læber og hendes lange naturlige blonde hår(Som hun kaldte det) sad i den sædvandlige side fletning.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Tiden står aldrig stille.. (Kajika) Empty Sv: Tiden står aldrig stille.. (Kajika)

Indlæg af Gæst Lør 26 Jun 2010 - 20:32

Vejret så ud til at være dejligt nok denne normale aften undtagen der var ikke så normalt som hun regnede med, byens smukke mure var udsmykket med deres egne smykker nu. Plakater!, masser ! masser!! af plakater og dusørjægere strømmede til byen i jagt efter Velarian og kajika, hvorfor hende det vidste ingen men mange havde hørt om den smukke blanding af engel og aspara der besad dette smukke udseende og utrolig unikke talent til at få folk til at forelske sig i hende. kajika stod nu foran en af disse bygninger og læste på plakaten og rev den vredt ned i det hun sukkede og sagde"møg elver!" hun strøg blidt det hængende hår væk og hendes smukke yder var blevet uhygiejnisk.... hendes shorts var beskidte, selerne hang ned af dem og ramte hendes lår let, dog var håret smukt men lidt beskidt, hendes tshirt i grå var plettet som havde rød maling ramt hende... hun så rundt i det hun gik indenfor ved et værtshus og betragtede de nye omgivelser i stedet for slum og gader...

Gæst
Gæst

Tiden står aldrig stille.. (Kajika) Empty Sv: Tiden står aldrig stille.. (Kajika)

Indlæg af Gæst Lør 26 Jun 2010 - 20:39

Izabel havde godt set en unge pige eller kvinde gå ind på det værtshus hun havde udtænkt sig. Hun lignede lidt en jævnldrende og hun syntes at have set hende før men hun huskede ikk hvor fra. Izabell trak blot på skulerne og forsatte videre der ind. En behaglige varme ramte hende i ansigtet som en fodboldt der blev tyrret mod hende. Hun stod et kort øjeblik i døråbningen og så sig rundt efter en plads. Hun begyndte stille og roligt at gå op til baren eller hvad det nu var. Hun satte sig på en af stolene og efter noegt tid blev den bestilte varme chokolade med flødeskum sat på disken eller bordet foran hende. Hun drak den ikk med det samme. Den var for varm endnu. Hun så lidt rundt i værtshuset igen mens at hun nu holdt om det høje krus med begge sine hænder. Hun rettede sit blik ned i kruset og så et meget svagt spejli billed af sig selv i den lysebrune drik.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 26 Jun 2010 - 20:50

Kajika sad for sig selv og lod blidt hovedet lægge mod bordet i det hun sukkede uforstående af hele situationen indtil hun kunne lugte halv dæmon og så mod pigen lettere forvirrende der var engel??? og dæmon....*hmmm mærkelig blanding godt og ondt næsten som mit stjernetegn tvilling....* hun smilede let og rejste sig i det hun satte sig ned ved hendes bord og sagde"Hejsa"kajika selv om hun så forfærdelig ud lidt var hendes hud smuk og ren æjnene som det mest uskyldige og varme, mens hendes tænder perle hvide og hendes duft fantastisk !!.. hun kunne ikke lade vær med at se på pigen og sagde"hvad ? laver en blanding her helt alenen??" hun så på hende med hovedet let på skrå og sagde"undskyld vis jeg trænger mig på men er bare utrolig nysgerrig"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 26 Jun 2010 - 20:59

Izabell lev ret overrasket da en satte sig ved hendes bord og fandt lidt efter ud af det var hende der var gået ind på værtshuset lidt før hende men det tog hun sig ikk rigitgt af. Hun var faktisk glad for det pludselige selvskab og et forsigtigt men varmt smil voksede frem på hendes læber. "Hejsa..Øhm..Hvad jeg lver her? Jeg har lige fået fyraften og nu sidder jeg her og for noget djelig varmt chokolade" forklarede hun hende. Izabell's stemme var både blid og rolig og man kunne ikk rigtigt komme i tvivl om at den tilhørte en engel men der lå skam også en vis kulder over hende som om fra hendes dæmonske side. "Men hvordan vidste du at jeg er en blanding" Selv var hun ikk særlig stolt af det. Især over de tanker hun ahvde gjort sig om hvordan hun var kommet til verden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 26 Jun 2010 - 21:29

Kajika smilede let og sagde"Duften, jeg har udviklet min duft nu så meget at jeg kan dufte det på mennesker og væsner, hvad de er altså.... vis du var mennesker kunne jeg dufte det men blandinger er svære end originaler men jeg havde dog ret, jeg skulle bare lige følge mine instinkter, og mit navn er Jika" hun ville ikke sige det rigtig navn vis nu pigen skulle finde ud af hvem hun var?. Kajika smilede sødt og ventede blot på hun måske afslørede hvem hun selv var eller om hun helst ville kendes ved som navne løs. Hendes blik var intet sigende dog varmt men intet sigende, hun var i tvivl om alt selv sin tilværelse på denne planet dog var hun alligevel fyldt med livsglæde men det var skam hårdt at være hende nogen gange

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 26 Jun 2010 - 21:35

Izabell sad først lidt og var en smule forvirret over Jika's lille evne med at kunne dufte hvad et væsnen var. Hun nikkede forundret og lidt overrasket. Izabell tog sig dog mere ud som engel og lignede også mest sådan en. Hun mente at hendes far helt sikkert bare havde voldtaget hendes mor og så var hun kommet til verden og overgivet til en pleje familie med det samme. Hun var glad for at hun ikk boede hjemme mere. "Jamen det da hyggeligt at møde sig Jika.. Jeg hedder Izabell" sagde hun stadig med sin blide og rolige stemme og med det forsigtige og varme smil på læberne. Hun lagde sit hoved let på skrå og så så spørgende på hende. "Hmm..Vil du ahve noget at drikke?? Jeg gi'r"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 27 Jun 2010 - 14:47

Kajika nikkede sødt og sagde"Hmmm ja det vil jeg godt, og ? ved du hva du ligner egenlig ikke en dæmon hvilket nok er godt for dig fordi så kan dæmoner bedre holde til at være nær dig de kan og det er jo et plus syntes du ikke??" hun grinte let og så stille rundt lettere flov over ikke at kunne finde et emne de kunne snakke om indtil hun sagde"hey? så hvor arbejder du egenlig??"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 27 Jun 2010 - 14:52

"Super men hvad kunne du tænke dig bare vælg noget" Izabel sad så og lyttede til hvad Jaki havde at sige. Hun nikkede af og til men hun havde måske lidt svært ved at finde ud af hvorfor at dæmoner vil have nemmere ved at kommer hende på nært hold. Hun rystede dog bare på hovedet for at få tænkerne ud af hovedet. "Ja måske har du ret men jeg har dog ikk lige haft snakket så meget med dæmoner så jeg ved det selvfølgelig også..Hmm er du egentligt ikk også en blanding?" spurgte hun hende så og lagde hovedet let på skrå hvor efter at hun så rettede sig op og svarede på hendes spøgrsmål; "Hmm..Jeg arbejder på den lille hjørne café, Café Rouge, der ligger lidt under 200 meter her fra"

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum