Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Good guy with bad habits [ Emnesøgning ]
4 deltagere
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Good guy with bad habits [ Emnesøgning ]
For at være ærlig er denne karakter helt ny, men jeg har dog en anden her inde også, men ville prøve noget nyt.
~ Kort om Demitrij ~
~ Han kommer oprindeligt fra Moskva i Rusland, hvor han har boet det meste af hans liv.
~ Han har været med i krige fra tid til anden..
~ Han er uhyre sadistisk og kold..
~ Han giver ALDRIG op.
~ Han er rigmands søn, hvilket har gjort ham arrogant.
~ Plots til Demitrij ~
~ Fortiden... Jeg tænker der skal være folk fra hans fortid, familie, venner, flirts... Som så finder ham i Terre.. Dette betyder dog at man skal være forberedt på at man ikke møder den Demitrij man måske kendte den gang for x antal år siden.
~ Nutiden... Jeg tænker at han har brug for nye venner, veninder og flirts... Dog skal disse personer også være klar på hans skizofreni og kunne håndtere hans små psykopatiske moments..
~ Fremtiden... Tænker at han måske skal finde en kæreste der kan holde ham ud i længere tid af gangen... Her skal man være forberedt på sadistiske emner... Dette emne kommer også til at være over længere tid, da det ikke er noget der bare sker..
~ Tør du? Vil du? Så kom ~
~ Kort om Demitrij ~
~ Han kommer oprindeligt fra Moskva i Rusland, hvor han har boet det meste af hans liv.
~ Han har været med i krige fra tid til anden..
~ Han er uhyre sadistisk og kold..
~ Han giver ALDRIG op.
~ Han er rigmands søn, hvilket har gjort ham arrogant.
~ Plots til Demitrij ~
~ Fortiden... Jeg tænker der skal være folk fra hans fortid, familie, venner, flirts... Som så finder ham i Terre.. Dette betyder dog at man skal være forberedt på at man ikke møder den Demitrij man måske kendte den gang for x antal år siden.
~ Nutiden... Jeg tænker at han har brug for nye venner, veninder og flirts... Dog skal disse personer også være klar på hans skizofreni og kunne håndtere hans små psykopatiske moments..
~ Fremtiden... Tænker at han måske skal finde en kæreste der kan holde ham ud i længere tid af gangen... Her skal man være forberedt på sadistiske emner... Dette emne kommer også til at være over længere tid, da det ikke er noget der bare sker..
~ Tør du? Vil du? Så kom ~
Gæst- Gæst
Sv: Good guy with bad habits [ Emnesøgning ]
Mhh jeg vil nu gerne prøve noget nyt!! Angel her er heller ikke helt normal oppe i hoved...så tror nu godt hun vil kunne klarer det :)
Spørgsmålet er selvfølgelig hvad du har lyst til!
Spørgsmålet er selvfølgelig hvad du har lyst til!
Gæst- Gæst
Hej!
Jeg har Kolya som også er flyttet hertil fra Moskva hvor han boede et par år. De kunne sagtens have en fortid, måske tidligere flirt eller bare ven alt efter hvad du tænker, hvis du er frisk c:
Jeg har Kolya som også er flyttet hertil fra Moskva hvor han boede et par år. De kunne sagtens have en fortid, måske tidligere flirt eller bare ven alt efter hvad du tænker, hvis du er frisk c:
Kolya- Novice (Rank 1)
Antal indlæg : 8
Angel:: Jamen jeg er frisk på det hele sådan ser (:
Kolya:: Jamen der kunne sagtens have været en tidligere flirt mellem dem
Kolya:: Jamen der kunne sagtens have været en tidligere flirt mellem dem
Gæst- Gæst
Jeg tænker en fin lille flirt...hvor vi så ser hvad der sker?
Gæst- Gæst
Hmm... Ja det er spørgsmålet... Tænker bar eller diskotek... Måske bare et random møde? Eller en af hans kammerater [NPC] der præsenterer hende for ham?
Gæst- Gæst
Vi kan godt tage det sidste! Så hans ven præsentere hende for ham og de befinder sig ved en bar?
Gæst- Gæst
Eller også finder Demitrij hende selv og egentlig til at starte med grundet hans arrogance " giver hende videre" til hans kammerat?
Gæst- Gæst
Nice - skal de bare rende ind i hinanden tilfældigt??
Kolya- Novice (Rank 1)
Det syntes jeg næsten (:Kolya skrev:Nice - skal de bare rende ind i hinanden tilfældigt??
Gæst- Gæst
Det tænkte jeg også! Kan jeg få dig til at starte et emne? Har lidt meget at se til de her dage c:
Kolya- Novice (Rank 1)
Krage søger mage
Hvis du søger nogen at være uvenner med, så skriv. Uvenskab, eller måske endda et bizart venskab, kan sagtens stables på benene, hvis det skulle have interesse. Elizabeth er i hvert fald til rådighed.
Hvis du søger nogen at være uvenner med, så skriv. Uvenskab, eller måske endda et bizart venskab, kan sagtens stables på benene, hvis det skulle have interesse. Elizabeth er i hvert fald til rådighed.
Gæst- Gæst
Jeg tænker, at lille Jo her, der nærmest er den diametrale modsætning til Demitrij, kunne være rigtig sjov at sætte sammen med vampyren i et emne. Jeg er ikke i tvivl om, at det vil blive et underholdende møde. Jeg har en del idéer til plots, men jeg ved ikke, om du allerede har fået gang i for mange emner. Vi kan evt. snakke sammen over pm.
Jophiel- Beginner (Rank 4)
Antal indlæg : 38
Kolya:: Ja det kan jeg godt, nogle steder du vil have det? (:
Elizabeth Cruor:: Jeg er uden tvivl frisk på et bizart venskab, men hvad slags havde du i tankerne?
Jophiel:: Jamen jeg har sådan set 2 emner at skulle lave nu, men endnu ikke kommet i gang, så lad os endelig snakke (:
Elizabeth Cruor:: Jeg er uden tvivl frisk på et bizart venskab, men hvad slags havde du i tankerne?
Jophiel:: Jamen jeg har sådan set 2 emner at skulle lave nu, men endnu ikke kommet i gang, så lad os endelig snakke (:
Gæst- Gæst
Det er helt op til dig!
Kolya- Novice (Rank 1)
Jeg melder gerne Lillith på bane som flirt eller veninde, det skal dog siges at på nuværende tidspunkt bor hun fast på gaden da hun ikke har haft et hjem i over hundred år. Så hun er ret så frastødnede at komme i nærheden da hun ikke har været bad i alt den tid hvor at hun har levet på gaden. Men måske kunne han for hende til blive smule civiliseret igen?
Gæst- Gæst
Hvis du stadig søger, vil jeg da gerne smilede Anna Bella på banen.
Hun er helt klart en pige med forskellige problemer, mest af alt det at hun egentlig ikke føler at hun passer ind
Måske et vanskab, eller en flirt selvom Han nok skal få sin sag for!
Ann er nemlig ikke ligefrem den flirtende type, og er temmelig genert
Hun er helt klart en pige med forskellige problemer, mest af alt det at hun egentlig ikke føler at hun passer ind
Måske et vanskab, eller en flirt selvom Han nok skal få sin sag for!
Ann er nemlig ikke ligefrem den flirtende type, og er temmelig genert
Anna Bella- Advanced Beginner (Rank 7)
- Bosted : i udkanten af byen. I en gammel jagt hytte/nedlagt ladbrug
Antal indlæg : 115
Hvis du mangler en flirt, så smider jeg gerne Joy ind på banen. Hun arbejder på de strip-tease, så måske de kunne mødes der på en eller anden måde?
Joy- Novice (Rank 1)
- Bosted : På grund af en rig slægt (hun er adopteret) har det været muligt for Joy at bosætte sig i Quartier de Saint Jean. Oftest overnatter hun dog på hotellet Quatre, fordi hun har kunder.
Antal indlæg : 3
Lignende emner
» Good ... middag!
» Emnesøgning/Plotsøgning/A GOOD TIME
» Good enough
» All good clean fun or...?
» Okay, it wasn't good enough
» Emnesøgning/Plotsøgning/A GOOD TIME
» Good enough
» All good clean fun or...?
» Okay, it wasn't good enough
Vie La Mort :: Off Game :: Archives