Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
[indsæt cool overskrift] - Søgning i Emner, Plots og relationer EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
[indsæt cool overskrift] - Søgning i Emner, Plots og relationer EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
[indsæt cool overskrift] - Søgning i Emner, Plots og relationer EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
[indsæt cool overskrift] - Søgning i Emner, Plots og relationer EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
[indsæt cool overskrift] - Søgning i Emner, Plots og relationer EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
[indsæt cool overskrift] - Søgning i Emner, Plots og relationer EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
[indsæt cool overskrift] - Søgning i Emner, Plots og relationer EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
[indsæt cool overskrift] - Søgning i Emner, Plots og relationer EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
[indsæt cool overskrift] - Søgning i Emner, Plots og relationer EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
[indsæt cool overskrift] - Søgning i Emner, Plots og relationer EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

[indsæt cool overskrift] - Søgning i Emner, Plots og relationer

Go down

[indsæt cool overskrift] - Søgning i Emner, Plots og relationer Empty [indsæt cool overskrift] - Søgning i Emner, Plots og relationer

Indlæg af Gæst Lør 9 Maj 2015 - 17:23

Ceana Maeve is searching for someone like you!

[indsæt cool overskrift] - Søgning i Emner, Plots og relationer Tumblr_maqagvq0iH1recz4go3_250 [indsæt cool overskrift] - Søgning i Emner, Plots og relationer Tumblr_maqagvq0iH1recz4go4_250

Well hallo allesammen!
Som alle jo gør når kedsomheden strækker, eller når lysten til at emne melder sig, så har jeg valgt at lave en emnesøgning. Jeg mangler blot at få kære Ceana nogle emner! Det er så her i er behøvet. Som så mange andre npår de laver en karakter, så har jeg en klar ide om hvem Ceana er lige nu, men håber da igennem en masse emner, at hun kan udvikle sig og blive noget andet end hvad hun er nu.

Nogle krav

1. Længde Jeg kunne godt tænke mig, at dem jeg emner med kan skrive en rimelig længde. Jeg forventer ingen roman, man minimum 200-300 ord.
2. Stavning Jeg er på nogle punkter virkelig en der går op i stavning, så at man kan stave ordenligt vil da være dejligt. Små fejl engang imellem er da okay, men helst ikke for mange af dem :)
3. Anime FC jeg har intet imod folk som vælger at bruge dem, men jeg har virkelig svært ved at forestille mig selve handlingen, samt emnet når min emnepartner bruger Anime/URL fc. Som regel vil jeg gå tabt i det også ikke rigtig kunne svarer
4. Vold Vold kan ske, men advar mig lige inden du har tænkt dig at voldtage hende eller dets ligene

Om hende

Improviserende :: Rebel :: Beskyttende :: Intelligent/vis :: Mor

Søger

1. Elskere/lovers/flirts [kvinder som mænd]
2. Familie
3. Far til hendes datter [seks år gammel]
4. Venner/bekendte
5. Et job!
6. Gamle venner [nogle fra fortiden]


det var alt hvad jeg søgte lige nu og her, men kom endelig selv med nogle ideer! Jeg er som regel altid frisk på det hele. Men håber at høre fra jer!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

[indsæt cool overskrift] - Søgning i Emner, Plots og relationer Empty Sv: [indsæt cool overskrift] - Søgning i Emner, Plots og relationer

Indlæg af Zane Lør 9 Maj 2015 - 17:30

Interessant karakter. Lidt anderledes på en god måde!
Hvis du er interesseret, vil jeg gerne 'emne'. Det ville også være ganske god øvelse for mig, da jeg forsøger at komme ordentligt i gang med skrivningen igen!

Zane
Zane
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 659


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum