Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Søger emner/plots/relationer Afanasi EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Søger emner/plots/relationer Afanasi EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Søger emner/plots/relationer Afanasi EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Søger emner/plots/relationer Afanasi EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Søger emner/plots/relationer Afanasi EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Søger emner/plots/relationer Afanasi EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Søger emner/plots/relationer Afanasi EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Søger emner/plots/relationer Afanasi EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Søger emner/plots/relationer Afanasi EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Søger emner/plots/relationer Afanasi EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Søger emner/plots/relationer Afanasi

Go down

Søger emner/plots/relationer Afanasi Empty Søger emner/plots/relationer Afanasi

Indlæg af Afanasi Man 13 Okt 2014 - 22:11

Nu er den tid kommet da jeg har fået for meget fritid igen jeg vil være aktiv( meget aktiv) her på siden så tænkte jeg gerne vil få nogle emner op og stå!

Krav:
Der er stort set ingen, men ja jeg vil prøve og skrive så detaljeret som muligt. Det skal siges jeg stinker og her mener jeg stor stinker til komaer og punktummer i'm sorry :'I
Jeg er rimelig nem og er rp med så længe der er et godt plot vi er enige om. Er åben over for det meste.

Relationer:
Tja søger det mest normale lige pt
Venner
fjender
folk Afanasi ikke vil kunne døje på en halv tynde land uden de behøver være fjender.


Lidt om Afanasi:
Tidligere Russisk soldat, lejemorder. Skide bange for våben/ alt hvad der er blevet brugt som våben. Djævel mellem Belial og Lucifer. Svært ved og blive sur forstår ikke rigtigt ironi og laver et sjovt ansigt hver gang han fornemmer det. Kan køre meget på det psykiske i folk. Kan ikke fordage musik. Tyk russisk udtale lige meget hvad han snakker..

Håber virkelig der er nogen som har lyst :P
Afanasi
Afanasi
Novice (Rank 1)

Bosted : Langt væk fra alting (ifølge ham) i skoven i nærheden af søen

Antal indlæg : 4


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum