Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Broken Wings (Emnesøgning) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Broken Wings (Emnesøgning) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Broken Wings (Emnesøgning) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Broken Wings (Emnesøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Broken Wings (Emnesøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Broken Wings (Emnesøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Broken Wings (Emnesøgning) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Broken Wings (Emnesøgning) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Broken Wings (Emnesøgning) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Broken Wings (Emnesøgning) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Broken Wings (Emnesøgning)

Go down

Broken Wings (Emnesøgning) Empty Broken Wings (Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 16:17

In heaven an angel is nobody in particular.

Broken Wings (Emnesøgning) 2ptoun9

Jeg søger plots og relationer til min karakter Serena. En ung kvinde - eller rettere sagt en engel, der bare ønsker en tilværelse som ikke virker som at tilbringe en evighed i helvede. For sådan føler hun nu, at hun har det. Hver dag bliver nærmest værre, og hun begynder at blive desperat. Serena er i stor gæld, og er "sunket så dybt", at hun faktisk er gået imod sin overbevisning, og nu viser sin krop offentligt som stripper.
Desuden valgte hun kærlighed frem for sine pligter som engel. Dette har vist sig, at være den dårligste beslutning, hun nogensinde har truffet. En beslutning, som udelukker hende fra, at vende tilbage til en tilværelse i himlen. Hun er praktisk talt fortabt på jorden.

Alligevel har hun håb for en bedre fremtid, selvom hun langsomt mister modet mere og mere. Livet dræner hende.

Jeg er ikke meget specifik når det gælder mine ønsker omkring plots og relationer. Faktisk er mulighederne ganske åbne, og derfor vil jeg ikke indskrænke det alt for meget. Men hvis du virker interesseret, må du endelig poste en kommentar hertil, eller sende mig en PM. Umiddelbart vil jeg gerne have plots op at køre, der kan udfordre mig. Hvad end det er folk der vil hjælpe Serena, eller lede hende længere ud på det dybe vand -> faktisk forbliver jeg blot åbensindet.

Hvis du vil have flere informationer, så smut da forbi profilen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Broken Wings (Emnesøgning) Empty Sv: Broken Wings (Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 16:22

jeg er frisk;) på et plot af en art
tjek gerne min profil for info om ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Broken Wings (Emnesøgning) Empty Sv: Broken Wings (Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 16:28

Dejligt Falentin.

Jeg har lige tjekket din profil lidt ud, og jeg kan allerede se nogle muligheder for plots. Du kan endelig sige, hvis nogen muligheder, virker mere interessante/tilgængelige for dig, end andre (:

1. Falentin er velhavende, og har et vis forbrug af alkohol - det kan måske betyde, at han også holder til på klubben hvor Serena arbejder? Hun står jo i en stor gæld, og måske forsøger hun, at charme sig ind på ham, for at udnytte hans rigdom?

2. Måske mødes de, efter hun har arbejdet, og falder i snak. Det kan jo evt. føre til et form for venskab, eller at Serena langsigtet fortæller ham om de overnaturliges samfund, nu hvor du har skrevet af Falentin har svært ved at tro på dette.

3. En anden mulighed kan jo være, at Serena er kommet i problemer med de overnaturlige som hun har lånt penge af - og Falentin på en eller anden måde betaler lidt af gælden, eller forsøger at sætte sig op imod dem, for at de skal lade hende være?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Broken Wings (Emnesøgning) Empty Sv: Broken Wings (Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 16:30

Jeg vile måske holde til den første, dog skal du ikke regnede med det er nemt at score ham XD da han har lidt krav til en kvinde, men hun kan gøre et forsøg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Broken Wings (Emnesøgning) Empty Sv: Broken Wings (Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 16:33

Det ville heller ikke være synderlig interessant, hvis det var let. Ja, hun kan sagtens forsøge, og det vil hun helt sikkert også forsøge at gøre i største stil, hvis hun først finder ud af, at han har mange penge.
For en gangs skyld, må hun vel også forsøge at udnytte folk lidt, istedet for "the other way around"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Broken Wings (Emnesøgning) Empty Sv: Broken Wings (Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 16:36

hehe lad hende prøve men så får du æren af at starte op;p
Hun har vel nok set billeder af ham rundt omkring på plakate og i blade

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Broken Wings (Emnesøgning) Empty Sv: Broken Wings (Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 16:39

Hah, det skal jeg nok.

Ja, det satser jeg også på at hun har. Vi må lige se hvordan det udarter sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Broken Wings (Emnesøgning) Empty Sv: Broken Wings (Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 16:43

super;)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Broken Wings (Emnesøgning) Empty Sv: Broken Wings (Emnesøgning)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum