Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Prøver på ny [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Prøver på ny [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Prøver på ny [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Prøver på ny [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Prøver på ny [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Prøver på ny [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Prøver på ny [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Prøver på ny [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Prøver på ny [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Prøver på ny [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Prøver på ny [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

2 deltagere

Go down

Prøver på ny [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Prøver på ny [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Gæst Ons 3 Jun 2015 - 16:57

Prøver på ny [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Tumblr_lskj4eAUJC1qk6flto1_500
So do you?

Efter noget tid væk, hvor mange af mine emnepartnere ikke har svaret...og jeg selv har forsømt et emne eller to, så vil jeg gerne viske tavlen ren og starte på ny. Har vi et emne, som du gerne vil gå videre med, så skriv gerne også kan vi snakke om det. Men ellers hvorfor så ikke sparke gang i en masse emner? så det er her jeg har brug for jer! Når man nu har brug for emner, så er det da tidspunktet for at søge efter dem.
Jeg har endnu ikke alt lagt ud for ham, men jeg regner med at han udvikler sig under alle emnerne, og derved kan jeg give et bedre indblik i hvem han er. Dog indtil nu kan jeg da give ideen om, hvem jeg havde planlagt han skulle være og hvordan.

Nogle regler

Længden Jeg kan godt lide en god længde [snakker ikke om en roman], men en god længde på over de 400 ord...så er jeg da godt tilfreds! Selvfølgelig vil jeg ikke tvinge folk ud i at skrive langt, men jeg vil være lykkelig hvis man i det mindste så mindst skrev over 200 ord
Skader Nu er Apollo et menneske, så ingen permanente skader på den lille gut her
Svar Nu er jeg i gang med 1. g, så måske går der få dage mellem mine svar, men jeg forventer så også at det er det samme med jer...ellers så skriv gerne hvis i tror der går lang tid mellem svarende.
Komma'er, punktum Jeg er ikke perfekt til dette...så blot de er der, så brokker jeg mig ikke!

Lidt omkring ham

For at beskrive Apollo, kan man ofte sammenligne ham med en rigtig nørd. For på mange måder er han lige netop dette! Han er i gang med sin uddannelse inde for biologi, hvilket i den grad er hans yndlingsemne. Han er på mange måder socialt akavet, hvilket gør at han ikke rigtig ved hvordan han skal agere ude omkring andre. Ofte så ser man ham på de lokale caffeer. Han er utrolig intelligent, men på det sociale punkt er han virkelig dårlig. Han er på mange måder en typisk romantikker, på samme tidspunkt ville han aldrig vide hvad pokker han skulle sige hvis han stod foran en han kunne lide. Omkring venner, er han loyal, utrolig snakkende og på mange punkter en smule akavet. Men hvis man blot give ham lidt alkohol, så bløder han fuldkommen op. Selvom han er en smule socialt akavet, så betyder det slet ikke at han er indadvendt, for han kan skam godt snakke med andre...han har bare ikke gjort det alt for meget.

Lidt omkring det søgende

Flirts
Gode venner
Familie
Bekendte
Andre relationer

Det var vel det jeg havde, jeg skriver måske mere på senere...men indtil nu er det alt. Så nu håber jeg blot at høre fra jer!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Prøver på ny [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: Prøver på ny [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Kate Melora Ons 3 Jun 2015 - 19:10

Jeg smider gerne Kate her ind. Jeg har ikke rigtig fået gang i hende endnu, så vil mere end gerne emne.
Kate Melora
Kate Melora
Beginner (Rank 5)

Bosted : I en treværelses lejlighed i Terre med sin bedstemor

Antal indlæg : 60


Tilbage til toppen Go down

Prøver på ny [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: Prøver på ny [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Gæst Ons 3 Jun 2015 - 19:14

jamen perfekt!!!

har du en ide til en relation/et plot?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Prøver på ny [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: Prøver på ny [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Kate Melora Ons 3 Jun 2015 - 19:21

Apollo lyder som en fyr, der ville kunne charmere sig fuldstændig ind på Kate, så en form for ven måske? Hun kunne sagtens bruge nogle venner, sådan menneske til menneske.
Kate Melora
Kate Melora
Beginner (Rank 5)

Bosted : I en treværelses lejlighed i Terre med sin bedstemor

Antal indlæg : 60


Tilbage til toppen Go down

Prøver på ny [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: Prøver på ny [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Gæst Ons 3 Jun 2015 - 19:23

Charmerer...det ved jeg ikke ligefrem om han kan...but yeah what ever :)

en ven, hvem kan ikke bruge en ven?!

så hvordan møder de hinanden/render ind i hinanden? Kender de måske hinanden i forvejen eller..?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Prøver på ny [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: Prøver på ny [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Kate Melora Ons 3 Jun 2015 - 19:30

Haha, ja, han ville nok kunne gøre det helt uvidende.

De kunne møde hinanden tilfældigt. Kate ville godt kunne finde på at slå sig ned og snakke med en totalt fremmed, hvis det skulle være. Ellers kunne de kende hinanden fra skole. Regner med at han har gået i grundskole, og da han kun er lidt ældre end hende, ville de nok godt kunne genkende hinanden :)
Kate Melora
Kate Melora
Beginner (Rank 5)

Bosted : I en treværelses lejlighed i Terre med sin bedstemor

Antal indlæg : 60


Tilbage til toppen Go down

Prøver på ny [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: Prøver på ny [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Gæst Ons 3 Jun 2015 - 19:33

well hvis de skulle kende hinanden fra skole, så skal hun være fra england, da han gik i skole i england

men han er ikke så god til andre, men vi kan sagtens sige at møder hinanden ved et tilfælde [ved en bænk eller noget ligende det]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Prøver på ny [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: Prøver på ny [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Kate Melora Ons 3 Jun 2015 - 19:40

Fair nok, så skyder vi en hvis pind efter den ide.

Så bliver det nok den sidstnævnte, hvis du ikke har nogle andre ideer.
Kate Melora
Kate Melora
Beginner (Rank 5)

Bosted : I en treværelses lejlighed i Terre med sin bedstemor

Antal indlæg : 60


Tilbage til toppen Go down

Prøver på ny [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: Prøver på ny [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Gæst Ons 3 Jun 2015 - 19:43

Det være de rendte ind i hinanden i parken? Du ved de banker ind i hinanden også falder de i snak?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Prøver på ny [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: Prøver på ny [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Kate Melora Ons 3 Jun 2015 - 19:45

Lyder som en god ide!
Kate Melora
Kate Melora
Beginner (Rank 5)

Bosted : I en treværelses lejlighed i Terre med sin bedstemor

Antal indlæg : 60


Tilbage til toppen Go down

Prøver på ny [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: Prøver på ny [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Gæst Ons 3 Jun 2015 - 19:46

perfekt!!!

kunne du evt. lave emnet? pretty pretty please?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Prøver på ny [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: Prøver på ny [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Kate Melora Ons 3 Jun 2015 - 19:48

Nu hvor du spørger så pænt:) Sender en PM, når det er færdigt.
Kate Melora
Kate Melora
Beginner (Rank 5)

Bosted : I en treværelses lejlighed i Terre med sin bedstemor

Antal indlæg : 60


Tilbage til toppen Go down

Prøver på ny [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: Prøver på ny [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Gæst Ons 3 Jun 2015 - 19:49

awesome!!!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Prøver på ny [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: Prøver på ny [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Gæst Ons 3 Jun 2015 - 21:29

Jeg smider også gerne Joanna her ind i en relation eller et nyt emne!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Prøver på ny [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: Prøver på ny [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Gæst Ons 3 Jun 2015 - 21:31

Hvor dejligt!!!

Hvad har du i tankerne til et plot/en relation?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Prøver på ny [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: Prøver på ny [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Gæst Ons 3 Jun 2015 - 21:33

Hmm, ja det jo så lige det ... Kan vi tage den i PM?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Prøver på ny [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: Prøver på ny [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Gæst Ons 3 Jun 2015 - 21:39

selvfølgelig kan vi da det!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Prøver på ny [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: Prøver på ny [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Naya Tors 4 Jun 2015 - 0:49

Jeg vil genre tilbyde Naya til et emne :) 
Tænker de måske mødes på en bar på hver sin side? 

Eller måske flader de i snak om hans uddannelse, og hende Biologi er jo ikke ligefrem som andre menneskers? Måske han vil prøve at lære mere om vareulve, og hun siger ja til at være forsøgskanin? Da han er en "nørd" som du siger, så er det måske noget DR virkelig vækker interesse med et andet væsen. 
Og hvem ved måske de ender ud i en flirt??
Naya
Naya
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Et værelse i Logemente

Antal indlæg : 207


Tilbage til toppen Go down

Prøver på ny [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: Prøver på ny [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Gæst Tors 4 Jun 2015 - 0:53

Måske Matt kan bruges? Hvis du stadig søger? 

Tænker det kunne være sjovt hvis Apollo måske skulle skrive en artikel eller sådan for sin skole, til den avis som Matt eger? 

Ellers har du en anden og bedre idé? :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Prøver på ny [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: Prøver på ny [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Gæst Tors 4 Jun 2015 - 5:33

Naya - det lyder spændende, dog vil de næppe finde hinanden på en bar...så lad os da tage den sidste! Men hvor skulle de så rende ond i hinanden?

Matt Jonas - sure jeg leder stadigvæk!

Hvad skulle der så ske bagefter? Jeg kan ikkw just se dette udvikle sig...medmimdre du har en ide :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Prøver på ny [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning] Empty Sv: Prøver på ny [emnesøgning, plotsøgning, relationssøgning]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum