Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning

3 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning Empty give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning

Indlæg af Gæst Tors 18 Sep 2014 - 20:17

I might be searching for someone like you!

So people, nu er Genevieve klar til at komme ud og lege :D Efter en lang pause, har jeg valgt at træde frem igen, og denne gang med en ren tavle.  Så mennesker kom nu endelig og skriv ind, red mig fra min kedsomhed og giv mig noget at lave! please? Vi har alle brug for en eller anden form for underholdning, so why not write in? It would really make my day... and I have cake :)

Magiske krav

- Længder. Nu skriver jeg selv en god længde på omkring de 400 ord, det variere meget, da jeg kan komme langt højere end dette hvis blot der er en eller anden form for inspiration. Så da jeg selv ligger oppe i de hundrede, håber jeg da også de jeg emner med selv ligger der oppe :D

- Vold. Nu er tøsen jo gravid, så sker der nogen form for vold, skal barnet helt ikke komme til skade. Selvfølgelig kan der ske vold, hun kan godt blive skåret lidt i, dog i øjeblikket ikke til ekstremerne. Når først barnet er født kan hun skam sagtens få det af den værre del.

- Komma, punktum. I'm not perfect and neither are you, men ja jeg vil da bare gerne have de er der. Skidt med det ikke er perfect, mit er højst tænkelig heller ikke, men bare sæt dem... hellere at der er for meget end for lidt :D

- Stavning. uhh på det punkt kan jeg blive helt bims hvis det ikke er i orden, jeg hader selv hvis jeg opdager jeg har lavet en stavefejl, så please bare stav nogenlunde korrekt.


About the girl

Genevieve er en fuldblodsvarulv, som voksede op i en lille flok oppe i Canada. Hun kommer fra den fransk talende del af Canada og har derfor talt Fransk en god del af sit liv nu. Hun er modsat mange andre varulve ganske rolig, hun ar blid, venlig og utrolig kærlig omkring andre, specielt børn [måske fordi hun selv er gravid]. Dog er hun også en  varulv, så temperament har hun meget af, så pis hende af og du er sikker på at få en sur varulv efter dig, med de sygeste humørsvingninger. Hun er som sagt gravid, omkring de 6 måneder [er dog ikke sikker endnu, så plus minus] dette gør at hun nok kan virke meget reserveret fordi hun vil beskytte sit barn. Derudover er hun vel bare en omsorgsfuld kvinde, der hellere end gerne vil hjælpe andre i nød, hun kan dog ikke ligefrem lave de største slåskampe grundet en stor mave og chancen for at skade barnet inde i maven.
[hvis i ønsker at vide mere om hende, så skriv da endelig]


Searching

- Dark moon. Hun ejer en lille hyggelig cafe inde i terre, hvor i hun også arbejder. Dette er en cafe hvor der ofte bliver set varulve, da dette mere eller mindre er et sted for dem, hvor de kan slappe af og bare være sig selv. Dog er mennesker også tilladte. Til denne cafe søger jeg medarbejdere, nogle som ikke har et job og som ikke just ønsker et job med alt for meget gang i. Der er enlig ikke nogle krav til dette, man kan skam godt være aspara også arbejde der, bare man laver noget så kan man skam sagtes arbejde der :D

- Daddy. Nu er hun jo gravid, så derfor søger jeg en hun måske har haft noget kørende med i længere tid eller måske bare i en kort periode. Vedkommende behøver ikke at skulle være i barnets liv, men det nu rart at få et ansigt på babyens far. Kravene til dette er at man i hvert fald har været seksuel aktiv med hende [siger lidt sig selv] ellers er der ikke de helt store

- Flirts/mulige forhold. Hun har aldrig rigtig været en for bare at have one night stands, så en mulig flirt der måske udvikler sig, dem kan man jo altid have sig af. Vedkommende skal så være klar på at hun er gravid og derfor hvis de skal være sammen, skal han også kunne tage at der en baby på vej. Der er ikke just nogle krav for denne, hun er til alle slags racer og endda begge køn.

- Venner. Alle har jo brug for venner, selv en gravid varulv. Om dette så er gamle venner eller nye bekendskaber... ja det hele er tilladt :) Hun er ikke helt ufattelig tillidsfuld, men hvem er også det overfor fremmede? så med tiden skal hun nok åbne op og hvem ved så hvad der sker :P

- Andre ideer. Ja det var nok hvad jeg lige havde at byde på, så hvis i har nogle ideer så kom da endelig med dem :)

Jeg håber at høre fra jer :D


Sidst rettet af Genevieve Søn 28 Sep 2014 - 17:40, rettet i alt 3 gange

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning Empty Sv: give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning

Indlæg af Alina Tors 18 Sep 2014 - 21:42

jeg vil gerne stille Alina til rådighed :)
Alina
Alina
Novice (Rank 3)

Bosted : i en lille lejlighed

Antal indlæg : 31


Tilbage til toppen Go down

give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning Empty Sv: give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning

Indlæg af Gæst Tors 18 Sep 2014 - 21:51

awesome, nogle ideer til et plot?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning Empty Sv: give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning

Indlæg af Alina Tors 18 Sep 2014 - 22:04

Alina forlod sin familie da hun blev bid, fordi hun dræbte sin mor under hendes først forvandling. Nu rejser hun rundt fra sted til sted for at se om hun kan passe ind et sted.

Det kunne være at Genevieve kunne hjælpe hende, med at give hende et job, og måske kunne det være at hun blev som en rollemodel for Alina fordi Alina er meget tilbageholdende i sin være måde og ikke rigtigt tro på sig selv. :)

det kan også være du selv har en ide til hvad plottet skulle være :)
Alina
Alina
Novice (Rank 3)

Bosted : i en lille lejlighed

Antal indlæg : 31


Tilbage til toppen Go down

give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning Empty Sv: give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning

Indlæg af Gæst Tors 18 Sep 2014 - 22:20

det er da en mega god ide, hun plejer normalt at hjælpe så mange som muligt, så det ville ikke være unormalt for hende at ville hjælpe andre :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning Empty Sv: give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning

Indlæg af Alina Tors 18 Sep 2014 - 22:23

fedt nok, hvem laver? :)
Alina
Alina
Novice (Rank 3)

Bosted : i en lille lejlighed

Antal indlæg : 31


Tilbage til toppen Go down

give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning Empty Sv: give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning

Indlæg af Gæst Tors 18 Sep 2014 - 22:29

gider du, jeg sidder med en hel del lige nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning Empty Sv: give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning

Indlæg af Alina Tors 18 Sep 2014 - 22:37

selvfølgelige! hvis bare du kommer med et sted så skal jeg nok lave det men det bliver nok først i morgen :)
Alina
Alina
Novice (Rank 3)

Bosted : i en lille lejlighed

Antal indlæg : 31


Tilbage til toppen Go down

give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning Empty Sv: give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning

Indlæg af Gæst Fre 19 Sep 2014 - 6:48

Hvad med hendes cafe i terre?

Jeg skal lige høre er dette deres første møde? Eller kender de hinanden og har hun arbejdet der i noget tid?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning Empty Sv: give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning

Indlæg af Alina Fre 19 Sep 2014 - 8:57

det ville give god mening ^^

hun kan godt have arbejdet der i noget tid så de kender hinanden :)
Alina
Alina
Novice (Rank 3)

Bosted : i en lille lejlighed

Antal indlæg : 31


Tilbage til toppen Go down

give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning Empty Sv: give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning

Indlæg af Gæst Fre 19 Sep 2014 - 9:57

Ok

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning Empty Sv: give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning

Indlæg af Manda Fre 19 Sep 2014 - 13:49

Jeg vil rigtig gerne et emne, men jeg ved ikke om hvor interesseret din figur kunne være i Manda. Vores udgangspunkt kan være venner, så kan man bare se hvad tiden viser, hvis det ihvertfald kunne være noget? :)
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning Empty Sv: give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning

Indlæg af Gæst Tirs 23 Sep 2014 - 18:29

jeg syntes det kunne være sjovt at være faderen, hvis det altså er noget du gerne vil have Kuuma til og være? det kun et forslag ellers er jeg åben ^^

måske hvis Kuuma får lov og være faderen, kunne deres forhold udvikle sig? måske får hun løsnet op for den hårde varulv, who knows? :P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning Empty Sv: give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning

Indlæg af Gæst Søn 28 Sep 2014 - 17:23

Jeg undskylder mit sene svar til jer begge

Manda - venner fungere fuldkommen fint for mig :)

Kuuma - uhh sorry far posten er allerede taget, men ellers er jeg åben for hvad end du må have at byde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning Empty Sv: give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning

Indlæg af Gæst Søn 28 Sep 2014 - 19:38

det gør intet, men så kan de bare være venner :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning Empty Sv: give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning

Indlæg af Gæst Søn 28 Sep 2014 - 19:39

det kunne de da i den grad :)

så gamle venner eller nye venner?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning Empty Sv: give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning

Indlæg af Gæst Søn 28 Sep 2014 - 19:42

hmm.. gamle venner? ;D?

kan være Kuuma har hjulpet Genevieve med nogle ting, de har måske været i seng sammen, de har spist sammen et par gange, og fungere måske godt sammen? han finder måske en indre ro ved Genevieve, som fjerner han's lyst til vold og alkohol? ved det ikke helt.. o.o?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning Empty Sv: give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning

Indlæg af Gæst Søn 28 Sep 2014 - 19:45

gamle venner fungere fint med mig, hvor længe har de kendt hinanden?

hvad skulle han havde hjulpet hende med? uhh de har nok ikke just været i seng sammen, hun er ikke meget for at gå i seng med folk hun ikke har et direkte forhold til. At de har spist sammen, kunne være en normal ting hvis de er gode venner, med fungere godt sammen mener du?
at han finder en indre ro med hende og ikke har lyst til at være voldelig...jamen det er jo kun en god ting

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning Empty Sv: give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning

Indlæg af Gæst Søn 28 Sep 2014 - 19:50

hmm.. ved jeg ikke.. kan være de mødtes i rusland som unge, i rusland, eller hvor Genevieve kommer fra, og så har de holdt kontakten over pc og mail og sån? :)

hmm.. kan være hun haft nogle problemer med andre varulve eller sån, og så har hun fået hjælp af Kuuma og han's brødre? og det cool :3, og ja spise sammen, siddet sammen nogle aftner og set film, grint og moret sig, sådan noget? ^^ og tja skal jeg ikke kunne sige, men du kan læse min profil, og så kan du jo se hvad din karakter ville mene om Kuuma :3
jah, jeg tænkte det kunne være en af deres specielle ting som gode gamle venner? XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning Empty Sv: give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning

Indlæg af Gæst Søn 28 Sep 2014 - 19:53

altså hun har boet hele sit liv i Canada...så det kunne være de har mødtes der?

mhh jeg tænker det kunne være problemer angående hendes cafe?
det lyder da hyggeligt, jeg kunne da sagtens forestille mig at de kunne være så tætte venner at de ofte tilbragte weekender sammen, hvor de bare snakkede osv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning Empty Sv: give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning

Indlæg af Gæst Søn 28 Sep 2014 - 19:55

kan være han har været udstationeredet der, som soldat, og så har de bare holdt kontakten? :3

hmm.. bande afpresning? og så har Kuuma og hans brødre hjulpet et par gange ved og true dem ud, og et par gange, smidt dem ud owo?
syntes jeg også, og jah, det kunne Kuuma godt bruge, så han ikke er så en ensom skid xD og lyder fint med mig hehe :3, men tror du hun kan acceptere hans voldelige natur, som soldat? selv om han nok er mega mild over for hende, dog xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning Empty Sv: give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning

Indlæg af Gæst Søn 28 Sep 2014 - 19:57

det lyder som en god ide

igen lyder da som en god ide, jeg kunne forestille mig det måske er ham hun ringer til når der er problemer med cafeen
haha, nu skal du da være sød! og jo det tror jeg da sagtens, bare han ikke slår hende eller udover vold imod hende, så ville hun ikke have noget imod det. Hun kender jo godt til den vrede man har som varulv...så jo selvfølgelig vil hun da acceptere den del af ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning Empty Sv: give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning

Indlæg af Gæst Søn 28 Sep 2014 - 20:01

syntes jeg også :3

yea, det var det jeg tænkte, for tænker politiet er langsom til og reagere så hun ringer da til sin gode gamle varulve Ven, Kuuma, da har en lang karrierer i en elite enhed, forude nogle af hans brødre fra regimente? jah lyder fint med mig :3 og han ville aldrig slå en af sine gode venner, for dem har han ikke mange af o.o
og pointe, kan godt se :3 men skal vi så lave et emne så? hvor da igen er problemer med cafa'en, og så kommer Kuuma og gutterne forbi, for blandt andet at få frokost og så ser vi hvordan det udviklerne sig? owO?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning Empty Sv: give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning

Indlæg af Gæst Søn 28 Sep 2014 - 20:02

gider du, jeg har rigtigt meget at lave lige nu...så det ville være rigtig dejligt hvis du gad :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning Empty Sv: give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning

Indlæg af Gæst Søn 28 Sep 2014 - 20:03

skal nok lave det, ved dog ikke hvor langt det bliver så jah, min krea er lidt død, men gør mit bedste ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning Empty Sv: give me something | emnesøgning, plotsøgning og relationssøgning

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum