Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ja hvorfor ikke - Rogue [xxx] - Page 8 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ja hvorfor ikke - Rogue [xxx] - Page 8 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ja hvorfor ikke - Rogue [xxx] - Page 8 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ja hvorfor ikke - Rogue [xxx] - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ja hvorfor ikke - Rogue [xxx] - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ja hvorfor ikke - Rogue [xxx] - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ja hvorfor ikke - Rogue [xxx] - Page 8 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ja hvorfor ikke - Rogue [xxx] - Page 8 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ja hvorfor ikke - Rogue [xxx] - Page 8 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ja hvorfor ikke - Rogue [xxx] - Page 8 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ja hvorfor ikke - Rogue [xxx]

Side 8 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Go down

Ja hvorfor ikke - Rogue [xxx] - Page 8 Empty Sv: Ja hvorfor ikke - Rogue [xxx]

Indlæg af Gæst Lør 25 Jul 2015 - 19:36

Hun gik ned ad trapperne og mod køkkenet da hun hørte døren blive låst op. Hun stoppede kort indtil hun opdagede at det var ham der kom ind med en træningstaske i hånden. Hun kunne gætte på at han havde været nede og træne og med hans krop gav det udmærket mening. Hun gik mod baren igen og lagde mærke til at han smilede til hende i dag han gik forbi hende. Hun kunne ikke lade være med bare at kigge den anden vej indtil hun var helt forbi ham. Hun følte det akavet at være i nærheden af ham efter deres diskussion eller hvad end hun skulle kalde det.

Hun fandt en flaske vodka som var uåbnet og tog en tår direkte fra flasken. Hun satte sig i den lænestol som han plejede at sidde i og begyndte ellers at drikke fra flasken. Gardinerne var blevet trukket fra så hun kunne sidde og stirre ud af dem mens hun drak. Det værste ved at hun have besluttet sig for at være fuld var at hun aldrig var helt til at regne med. Hun kunne blive på mange forskellige måder, men de mest normale var enten at blive liderlig, træt eller aggressiv. Dog var hun ligeglad med det. Hun havde bare lyst til at glemme. Hun lagde fødderne op på sofabordet og vendte bunden i vejret på flasken endnu engang.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Tchort Lør 25 Jul 2015 - 19:49

Han kun godt ser på hende at hun bære den af eller hvad men nu skulle kalde det for, han havde selv lag det bag selv da han ikke gad at brug sig tid på så noget og det hjalp så set heller ikke af gør det, han lad godt mærke til at hun havde tager en flaske vodka end han forsvandt helt ud på badeværelse, han sad i badekar og slappe af men begynde efter lidt tid af vasker sig, hvor han slappe af igen efter han havde fået vaske sig, han rejse sig efter lidt tid og lukke vandet ud af badekar, hvor han finde et håndklæde og tørre sig med det, hvor han tager sit tøj på som bestod af nogen shorts og en t-shirts.

Han gik ud fra badeværelse og så at hun var godt igang med at tøm en flaske vodka, han gik over i bar og tog et glas og hælder vin op i det, han kun godt ser at han skulle bestille noget mere vodka, da han var ved at løbe tør, han gik over til det store vindue og kiggede ned på by mens han tog en tår af sin vin.
Tchort
Tchort
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 646

Indlæg af Gæst Lør 25 Jul 2015 - 20:01

Hun drak hastigt videre mens hun hørte at han kom tilbage fra sit bad. Hun satte flasken på bordet ved siden af sig og betragtede ham roligt da han gik hen til vinduet hvor hun kiggede ud. ”Du har en smuk udsigt” sagde hun mens hun igen tog flasken og drak af den. Hun kunne ikke holde sig væk fra alkohol særlig længe lige nu. Desuden var flasken allerede ved at være tom, som var det vand hun var i gang med at drikke. Hun lagde dog også mærke til at han igen havde taget et glas vin. Hun rejste sig fra stolen og fik hen til ham med flasken i hånden. Hun måtte dog lige ryste lidt på hovedet for at få fokus da hun havde rejst sig alt for hurtigt op. ”Kan du ikke drikke andet end vin? Her…” sagde hun og hældte noget af vodkaen ned i hans glas så det blev en god blanding af begge dele. Hun kom dog også til at spilde lidt ved siden af da flasken næsten var tom. ”Hov…” sagde hun og kunne ikke lade være med at grine lidt over det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Lør 25 Jul 2015 - 20:11

Han sagde ikke noget til det første hun sagde, da han ikke rigtig synes at der var noget af sige til det, han kun godt høre på hende at hun var begynde at blev fuld, han kiggede kort på hende da hun hældet noget af vodka op i hans glas, hvorfor skulle hun også ødelade en god vin med vodka, vodka smager også godt men ikke rigtig sammen med vin, han gik over til håndvaske og hælder indhold af glasset ud, "kan du ikke drik andet end vodka" sagde han som svar på det hun sagde.

"Du tør selv det op" sagde han og kiggede kort på hende, han gik over til bar og hælder noget vin op i glasset, hvor han tog en tår af det, han vidste enlig ikke hvad han skulle laver udover han nok snart skulle hold øje med hende, da der nok ikke gik lang tid før hun var rigtig fuld, han tog en tår mere af vin og gik over til den en sofa og læner sig op af den.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Lør 25 Jul 2015 - 20:30

Hun kunne ikke forstå hvorfor han pludselig lød så muggen. Godt nok havde hun hældt vodka i hans vin, men det var jo ikke verdens undergang. Hun kiggede ned på det hun havde spildt som hun havde fået besked på at tørre op. ”Det skal nok gå væk af sig selv” sagde hun og kørte sin fod over det for at prøve at fjerne det på den måde, men det lykkedes ikke rigtig. Desuden hvis han havde sådan et stort problem med at hun drak, kunne han jo bare tage flasken fra hende. Hun lænede sig op ad vinduet mens hun bare så på ham. Hun bundede derefter det sidste af flasken og gik hen for at stille den på sofabordet. Hun gik derefter hen til ham og lagde armene rundt om hans nakke. ”Du virker som om noget går dig på?” Sagde hun spørgende mens hun så ind i hans øjne. Hun kunne dog ikke forestille sig hvad det kunne være. Nok lige udover hende. Det var nok ikke nemt at være sammen med hende i længere tid af gangen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Lør 25 Jul 2015 - 20:43

Han kiggede kort på hende da hun snakke til ham, det vidste han så at det ikke gjort, og det var ikke nok med at hun kun kørt en fod hen over det, han kiggede på hende da hun kom over og lad armene om hans nakke, det overrasker ham enlig lidt at hun gjort men det kun være at det var alkohol som hjælp på det, "der er ikke noget som gå mig på, udover du ikke har tørre det rigtig op" sagde han og kiggede på hende, han tog en tår af sit glas, der lå en klude over ved håndvaske, som hun kun bruge til det at tørre det rigtig op med.

Han tog en tår mere og kiggede ned på hende, så var det bare om hun gjort det og så havde hun stille flaske fra sig, som om hun tror at han synes at hun drak for meget, som han ikke havde noget problem i, det var mere det hun sagde som han synes at han skulle svar tilbage på, han vidste godt at hun ikke rigtig synes om vin men der var andet af drikke i hans bar end kun vodka.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Lør 25 Jul 2015 - 20:54

Hun havde nok haft tænkt sig at prøve på noget hvis ikke det var fordi han så gerne ville have at hun tørrede det hun havde spildt op fra gulvet af. Hun sukkede og gik hen og tog kluden hvorefter hun fik tørret det op som hun havde spildt. Desuden var det ikke så meget, men han gik tilsyneladende op i at holde stedet rent. Hun gik hen til vasken igen og lagde kluden ned i den. Hun så hen på ham med et blik der spurgte om han var tilfreds. ”Du er så kedelig her til aften” sagde hun sukkende og gik hen og satte sig i lænestolen igen og lagde fødderne op på bordet. Ligesom hun havde lyst til noget sjovt var han åbenbart ikke i humør til noget. Og hvis han havde nu så havde han ødelagt det for hende. Men det var måske også det bedste. Efter hun havde siddet der i lidt tid sagde hun stille: ”Jeg forstår ikke du gider sende alle de snigmordere til at gøre arbejdet når du selv kan” sagde hun og så hen på ham. ”Eller jeg kan..?” Sagde hun og tænkte lidt over det. Hun ville kun have fornøjelse af at få lov til selv at dræbe nogen. Medmindre det selvfølgelig var nogen hun kendte. Men sådan som hun havde det nu kunne hun dræbe hvem som helst bare for fornøjelsens skyld.

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Lør 25 Jul 2015 - 21:04

Han så at hun tørre det op med klude, så kommer der ikke noget mærke der på gulvet, han havde rådet til at få nyt gulvet herinde selvom det er dyrt, så heller pas på det, det kun godt være af han var det men nu var det heller ikke hende som skulle betale for at få lavet gulvet, "jeg gør det også selv engang imellem og det kun du godt, skal du nok bare have en del træning ind" sagde han og kiggede på hende, han gik over og sat sig i sofa og kiggede på hende og tog en tår af vin.

Det kun godt være at han ødelade hendes humør angår at vil hop på ham men hvis hun havde lyst fik hun det nok igen, han drak resten af vin i sit glas end han stille glasset fra sig på bordet, han lukke kort sine øjne mens han lytte til de få lyd som var omkring dem, det der var mest af var hjerterytme men dem kun hun nu ikke høre.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Lør 25 Jul 2015 - 23:58

Hun blev faktisk lidt overrasket at høre at han selv tog sig af jobbet engang imellem. Det mente hun ikke at han havde fortalt hende før. Men hun kunne nu godt forestille sig det når man tænkte på hvor stærk han var eller han i hvert fald så ud til at være og udgav sig for at være. Hun havde jo ikke selv fået at se hvor stærk han var. ”Du mener…jeg kan komme til at blive snigmorder?” Spurgte hun mere interesseret. Hun kunne godt lide tanken, men vidste også at hun sikkert skulle bruge en masse træning. ”Vil du så træne mig?” Spurgte hun direkte. Hun vidste ikke om han havde sagt det for sjov, men for hende var det alvor. Hun var træt af at føle hun havde en samvittighed hele tiden og ville gøre alt for at kunne dræbe nogen andre ville af med og så kalde det hendes job. Selvom hun ikke vidste direkte om han dyrkede kampsport så havde hun fået nogen små hints fra ham hist og her blandt andet den bog han sad og læste og at han var så muskuløs at se på.

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Søn 26 Jul 2015 - 0:25

"Ja det er det jeg sige at du kan" sagde han og kiggede på hende, det var ikke bare lige noget man bliver, det kun godt være at hun kun finde ud af at kampe men nok ikke godt nok, "hvorfor skulle jeg det" spurgte han og kiggede over på hende, han kun ikke ser nogen grund til at skulle gør det, tænke nu af han begynde af træner hende og hun så hoppe fra fordi hun kender person og ikke vil slå person ihjel, så det regne han ikke med at han vil og de andre han kender af leje/snigmord tog en del penge for af træner andre, så det havde hun nok heller ikke råd til, han mangle enlig på en måde et svar om hun bliv her eller om hun rejse her fra.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Søn 26 Jul 2015 - 14:19

Hun undrede sig lidt over at han sagde at han kunne træne hende, men egentlig ikke ville. Hvorfor ville han sige at det var muligt hvis han alligevel nægtede hende det? Hun forstod godt hvis han tvivlede på hende. Det havde han ret til efter episoden fra tidligere. Men hun var også nødt til at tænke på hvad der var vigtigt for hende nu og ikke mindst hvem hun ville være i fremtiden. Desuden ville han sikkert ikke træne hende gratis og det var heller ikke fordi hun gad bruge sin krop som betalingsmiddel. Det var mere af hendes egen lyst. Hun sukkede stille og så hen på ham. ”Hvis det er penge der er problemet kan jeg spare op” sagde hun og tænkte kort. ”Jeg kan blive her med det job du lige har givet mig og spare op på den måde” sagde hun stille. ”Hvis jeg altså må blive her?” Spurgte hun kort efter. Hun vidste hun havde sagt hun ville forsvinde, men hvor skulle hun så være? Og hvorfor give afkald på et job som rent faktisk fandt hende interessant.

Hun rejste sig op og gik hen til ham og satte sig med et ben på hver side af ham og lagde armene rundt om ham. ”Jeg ved jeg lod mine følelser styre mig tidligere. Men jeg vil virkelig gerne have det her job… så hvis du kan give mig en chance til?” Spurgte hun mens hun så ham ind i øjnene inden hun bed ham i halsen og nappede ham i øret. Det var ikke for at lokke ham endnu mere at hun nappede i ham, men fordi at han var så svær at modstå.

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Søn 26 Jul 2015 - 15:49

Han kun godt ser år hun under sig over det han sagde men så var det nu når han ikke var hele sikker på om han kun stole på hende, han kiggede over på hende da hun snakke til ham, "har ikke noget problem i at du bliver her ved bare ikke om jeg kan stole på dig" sagde han og kiggede stadig på hende, det var nu ikke penge der var problem men hun kom til af betale for det, så det vil nok være en god idé at hun beholder det, han kiggede på hende da hun sat sig på støde af ham men lod hende gør det, "du kan godt få en chance til men kun hvis du love ikke at sat dig imod mig og gør det det jeg bede dig om når jeg gør det, om det er en du kender eller ej, er jeg som sagt ligeglad med, så er jobbet" sagde han og kiggede på hende,.

Han kun godt mærke hende bide og nappe men gjort ikke noget ved det lige nu, da han enlig lige vil havde et svar fra hende, da han ikke vil begynde på noget, hvis hun nu bliver vred igen, "du få kun den en chance og heller ikke flere" sagde han og kiggede på hende, hun skulle vide hvor alvorlige det her var, han afvente rolig et svar fra hende, han lad dog sine armene på hendes ben og tog fat om hendes bagdel mens han venter.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Søn 26 Jul 2015 - 15:59

Hun vidste godt at hun havde mistet kontrollen over sit temperament tidligere, men det var ikke noget der skete så ofte. Desuden hvis det havde været virkelig slemt havde hun brugt sine evner, men hun havde modstået det selvom hun havde haft voldsom lyst. Han skulle dog ikke tro at han kunne tæmme hende ved at sige hvad hun skulle gøre. ”Det var bare en lille misforståelse” sagde hun med en rolig stemme mens hun så på ham. Hun forstod godt at han ikke ville give hende flere chancer, men så måtte hun også tage sig en del mere sammen. Det var nok ikke mange der lavede så katastrofale fejl på deres første jobdag. ”Jeg skal nok opføre mig pænt” sagde hun drillende mens hun smilede til ham. Hun bed ham lidt hårdere i halsen og fandt frem til kanten af hans bukser som hun begyndte at åbne. ”Jeg tror du trænger til at slappe af” sagde hun med et frækt smil og bed ham langsomt i underlæben mens hun stirrede ind i hans øjne. Efter hun fik åbnet hans bukser stak hun en hånd ned i dem og begyndte at massere hans lem stille og roligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Søn 26 Jul 2015 - 16:09

Han regne heller ikke med at skulle tæmme hende men lærer hende at der var ting som bare var som det var og ikke kun lavers om på, "det lyder godt at du vil det" sagde han og kiggede på hende, så måtte han ser om hun kun overholde det hun havde sagt ja til, han kun godt mærke hendes hånd ved hans bukser kant, han lod hende åben dem og nyder hendes massere af hans lem, det hun var på vej til fik ham dog ikke til af slappe af men gad ikke at skulle til af sige hende imod, "det gør du hvis også" sagde han og kyssede hende kort end han tog fat i hendes top og hiver den over hovedet på hende.

Hvorefter han åben hendes bh og tager den af hende, hvor han begynde at massere hendes bryster men lukke mund om den en bryst efter lidt tid, som han begynde af slikke og sutte på mens han massere hendes andet bryst kraftigere.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Søn 26 Jul 2015 - 17:44

Hun grinte stille af ham og lod sin anden hånd hive ham i håret så hun bedre kunne komme til hans hals. Hun bed ham hvor skulder og hals mødtes og slikkede ham hele vejen op til hans øre hvor hun nappede i hans øreflip. ”I’m all yours” hviskede hun ham frækt ind i øret. Hun havde lyst til at han skulle tage hende hvordan han end ville og hvor han end ville, bare han tog hende. Hun havde ekstremt meget lyst til ham og måtte beherske sig for ikke at slå hans tøj op.

Hun lod ham tage hendes top og bh af og pressede hans hoved ind mod hendes ene bryst som han var i gang med at sutte på. Et lavmeldt støn undslap hendes læber mens hendes anden hånd gled ind under hans underbukser så hun bedre kunne få fat. Hun lod en finger lege med hovedet af hans lem og flåede ham i baghovedet, da hun var ved at være ret ophidset.

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Søn 26 Jul 2015 - 18:02

Han smiler svagt af det hun sagde og var sikker på hun mener det nu, han lod hende presse hans hoved ind mod hendes bryst, han sutte videre på det mens han massere hendes andet bryst kraftigere, han gjort ikke noget ved hendes hånd selvom det ikke var meget pres hun havde, da hun jo sad på hans stød, han bide hende på hendes en brystvorte, han vidste hvor meget hun kun bliv ophidse når men tirre hende, som han også havde planer om at gør, han bed hende ikke så hårdt at det gjort ond på hende men nok til hun vil mærke det.

Han slap hendes bryst med hånd og tog fat om hendes hånd som hun havde ned i hans bokseshorts, som han flytte og lad sig hånd ned mellem hendes ben, hvor han begynde at kæler svagt for hendes underliv ud på bukser, som sagt skulle hun tirres selvom han godt kun mærke på hende at hun havde meget lyst til ham, han havde da også lyst til hende men bedre til at holde det tilbage.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Man 27 Jul 2015 - 19:31

Hun blev lettere irriteret da han fjernede hendes hånd. Skulle han have lov til at pille når hun ikke måtte? Hun lod ham dog alligevel tirre hende i lidt tid da det føltes virkelig godt. Hun lænede sig frem og kyssede ham intenst på munden mens hun hev ham i håret. Hun trak sig væk efter lidt tid og hev hans t-shirt over hovedet på ham så han afslørede sin perfekte veltrænede krop. Hun lagde sin mund hen til hans øre og åndede tungt ind i det. ”Jeg kunne æde dig levende” sagde hun frækt mens hun lod en negl køre fra hans ene skulder og ned til den anden side af hans bryst som rev hans hud op. Hun vidste han alligevel helede det sammen igen så det var sjovt at kunne være så voldsomt ved ham. Han ville dog kunne mærke det brænde hele vejen da hun brugte sin evne på det. Hun begyndte at stønne lidt mere mens hendes mund stadig var helt henne ved hans øre. ”Hvor har du lyst til at tage mig?” Hviskede hun stadig frækt mens hun pressede sit underliv ned mod hans.

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Man 27 Jul 2015 - 19:47

Han kun godt ser på hende at hun blev irriteret over at hun ikke måtte piller ved ham, det var en andre måde af tirre hende på, han lod hende tager hans t-shirt af og smiler svagt til hende, han kun godt mærke at hun rev ham og brændt han lidt samtid, han kyssede hende tilbage og læne sig ind over hende så hun kom til af lig ned i sofa, han havde ikke helt bestem sig for hvor han vil tag hende men kun da altid tirre hende indtil han vidste hvor han skulle tager hende hen.

Han åben hendes bukser og hiver dem af hende og læner sig derefter ind over hende, hvor han kyssede hende og holde det mens hans en hånd fandt vej ned til hendes underliv, som han kæler for ud på hendes trusse, mens hans anden hånd lukke sig om hendes en bryst, som han begynde af massere kraftigt for for at giv hende mere nydes.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Tirs 28 Jul 2015 - 0:34

Hun holdte om ham mens han fik hende ned at ligge. Hver eneste af hans berøringer føltes så godt mod hendes hud. Køligt og intenst på grund af deres store temperaturforskel. Hun smilede frækt til ham idet han tog hendes bukser af og kyssede ham lidenskabeligt tilbage mens hun holdte den ene hånd bag hans hoved. Hendes krop begyndte at vride sig lidt da han nussede hendes underliv. Hun havde allerede utrolig meget lyst til ham og det at hun var lidt småberuset gjorde kun lysten endnu voldsommere. Hun havde lyst til at mærke hans lem trænge sig helt op i hende.

Ofte havde hun været lidt nervøs for om han ville spørge ind til hendes segl på maven, men han havde heldigvis været ret ligeglad. Hvis han spurgte ville han ikke få noget ud af hende alligevel, men det ville altid være ret synligt foran ham hver gang han tog hendes tøj af. Hun kom med et lavmeldt støn da det var begyndt at blive endnu dejligere jo længere tid han rørte ved hende. Hun stoppede kysset så hun kunne få hans bukser og strømper af og lagde sig ellers ned på sofaen igen hvor hun fortsat kyssede ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Tirs 28 Jul 2015 - 1:53

Han fortsat deres kys indtil hun brud det, han lod hende rag mere af hans tøj så han kun havde boksershorts tilbage, han hiver hendes trusse af hende og kyssede hende ned af hendes mave og videre ned mod hendes underliv, han nappe hende da han kom der ned, bare for af drille og tirre hende endnu mere.

Han lukke den en hånd om hendes bryst og massere det kraftigt mens hans anden hånd begynde af kæler for hendes underliv, han undgik dog af kæler for hendes klitoris men var meget tæt på, han vil ser hvad hun siger til det og hvor længe hun kan holde ud af blevet tirre på den her måde.
Tchort
Tchort

Indlæg af Tchort Ons 5 Aug 2015 - 19:36

//OUT//
Tchort
Tchort