Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Beachtime! //Rogue//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Beachtime! //Rogue//
S: Stranden
V: Lette skyer, men solen har ellers skindet hele dagen
O: Der er stadig en del mennesker på stranden, men de er ret spredt over stranden.
Aiden, havde overvejet det tidligere at tage på stranden, men var endt med at undlade at gøre det grundet hvordan solen bare bagte ned over byen, og helt ærligt så nød han mere lige nu at sidde ved en ventilator og kunne trække vejret. Dog havde han samtidigt med en lyst til at tage på stranden, så da klokken var blevet noget over 22 havde han pakket sig en taske og var så taget en tur på stranden.
Nu sad han så ved stranden han var næsten lige gået op fra vandet af, så han sad nu bare og kiggede udover det hele. Nogle andre der var på stranden havde fået banket en bold over til der hvor han sad, som han bare kastede tilbage til dem. Alt i alt var det en helt almindelig dag på stranden, og heldigvis var det heller ikke en dag med fuldmåne, men okay så var han nok ikke taget på stranden.
Aiden sad og kiggede udover vandet, kun iklædt de badeshorts han havde på, han rejste sig dog op efter noget tid, og pakkede sin taske, og begyndte så at gå ned langs stranden, han var nysgerrig efter hvad der skete. Han holdte lidt øje med hvilken type af folk der var der.
Der sad nogle grupper af kvinder, og også nogle enkelte af dem der sad alene, og han kunne ikke lade være med at sende dem et skævt og kækt smil som han bare gik forbi dem langs vandkanten, der var flere steder hvor folk havde tændt bål op i nogle opstillede bålsteder.
Aiden- Advanced Beginner (Rank 7)
Antal indlæg : 125
Sv: Beachtime! //Rogue//
Hun gik videre ned langs stranden og så op mod månen. Den var næsten halv, men buede en smule. Den lyste stjernerne klart op trods af lejrbålet, men det var ikke kraftigt nok til at stjernerne forsvandt fra himlen. Hun kiggede på personerne igen og lagde mærke til en mand der gik mod hendes retning. Hun havde slet ikke opdaget ham før nu fordi hun havde været optaget af de andre omkring bålet. Hun stak hænderne i lommerne på sine shorts og så ud mod vandet imens hun gik for at hun forhåbentlig ikke ville få øjenkontakt med denne mand. Hun havde altid haft svært ved at skabe kontakt mellem andre personer og var derfor mest alene. Men det var nu også tydeligt at hun virkelig prøvede at undgå hans blik.
Gæst- Gæst
"Sig mig er du bange for at jeg er farlig sådan som du forsøger så meget at kigge på mig?"
Hans stemme var også flabet på samme måde som hans smil, han havde altid været en person der ikke havde noget problem med at snakke til andre mennesker. Han var også bare stoppet op, og ventede lidt på hvordan hun ville reagere eller om hun måske bare havde tænkt sig at gå videre, måske bare ignorere ham. Han stod med hans nu fyldte taske henover den ene skulder og betragtede hende.
"Come on, det kan vel ikke være så ubehageligt at kigge på mig kan det?"
Igen kom der det kække skæve smil sendt i hendes retning. Han var i super godt humør hvilket nok egentligt også kunne høres på hans stemme. Han nød at møde nye mennesker, og så nød han den friske luft. Hvis hun begyndte at gå videre, ville han bare vende om og følges med hende, især hvis hun ignorerede ham fordi det gjorde hende bare en smule mere interessant.
Normalt ville hun sikkert have det morsomt med at hun fik opmærksomhed uden at skulle gøre noget ved det, men hun var ikke i humør til at pjatte rundt lige nu. Men man kunne vidst ikke sige det samme om ham. Hendes røde hår begyndte at bølge mere frem og tilbage idet hun begyndte at gå hurtigere for at komme væk fra ham. Det var aldrig til at vide om det bare var et dumt menneske eller om det var et væsen der ledte efter sit nye offer. Hun havde mødt rigelig med problemer til at vide at man ikke kan stole på nogen.
Hun gik hen i den mere afsides del af stranden hvor der gik nogen sten op som nærmest delte stranden op i sand og græs. Hun kunne høre mandens fodtrin bag hende, men hun syntes ikke at de blev lavere efterhånden som hun burde gå væk fra ham. Var han virkelig så irriterende at følge efter hende?
Gæst- Gæst
"Så hvis jeg ikke skræmmer dig, er det så bare ideen om at skulle føre en samtale med nogen der skræmmer dig?"
Hans stemme var flabet som han kom op ved siden af hende da de nu begge var kommet over i den del af stranden hvor der var meget færre folk, han kiggede på hende mens han bare gik ved siden af hende, dog mellem hende og vandet. Han kiggede ud over vandet og sagde ikke lige mere med det samme, han ville lige finde ud af hvordan hun havde det med situationen, sådan lidt for at finde ud af hvor tæt han var på at pisse hende af. Men grundet hans evindelige nysgerrighed kunne han ikke lade være med at stille et spørgsmål.
"Nå men hvad laver du ude på det tidspunkt af aftenen? Slet ikke bange for hvad der kan lure i mørket?"
Han spurgte sådan da han var ret så sikker på at hun ikke var menneske, da hendes duft ikke virkede helt menneskelig, han kunne ikke bedømme hvad hun mon var, men han var helt sikker på hun ikke var menneske, hendes duft var næsten for sød.
Da hun havde gået i noget tid for at prøve at komme af med ham måtte hun indse at det var umuligt. Hun stoppede op da hun nåede til stenene og vendte sig om for at læne sig op af dem der nærmest dannede en mur der var højere end hende selv. Hun så hen på ham og sukkede let idet hun lagde armene over kors. ”Jeg er ikke bange for det der lurer i mørket. Jeg er det der lurer i mørket.” sagde hun med en irriteret stemme. Hun prøvede at få sig selv under kontrol. Det hjalp ikke noget at være irriteret på ham hvis det bare fik ham til at more sig endnu mere.
Hun havde ingen anelse om hvad han var, men det stod ikke til mennesker at følge efter nogen på denne måde. Det måtte næsten være nogen der havde sjov i sådan noget. Men dem var der mange eksemplarer af. ”Jeg kom for at være i fred” sagde hun spydigt efter noget tid som svar på et af hans tidligere spørgsmål. Men mest for at gøre det tydeligt for ham at hun ikke nød hans selskab hvis han nu var for dum til at fatte det.
Gæst- Gæst
"Javel, jamen det er da kun spændende... Men din duft virker ikke så farlig, den er alt for sød... Men så igen en sød gift virker jo også bedre end en bitter."
Han kiggede på hende, han kunne ikke lade være med egentligt bare være mere interesseret i at hun fortalte hun var det farlige der lurede i mørket, det gjorde det jo kun mere interessant, fordi det betød han faktisk kunne være i fare. Han kiggede på hende da hun så fortalte at hun gerne ville være i fred.
"I fred ligefrem? Hvorfor dog det, når man altid kan have meget mere sjov ved at være to end ved at være alene?"
Han virkede oprigtigt nysgerrig lige nu, han virkede på et eller andet punkt interesseret i det med at hun eftersigende skulle være farlig. Det var også derfor han ikke kunne lade være med at komme med den ret så risikable kommentar.
"Nå men sig mig så, hvorfor er du farlig?"
”Du har vidst ikke meget erfaring med at være alene?” Spurgte hun da det ikke lød som om at han kunne forstå at man hellere ville være alene end at omgås andre. Hun kiggede kort hen på dem der sad rundt om bålet længere væk fra dem for at være sikker på at ingen havde opdaget noget.
”Det rager ikke dig” sagde hun blot til det om hvorfor hun var farlig. Som om hun på nogen måde ville dele sådan en information med ham. Det ville selvfølgelig være noget andet hvis hun havde en grund til at skulle blive farlig overfor ham, men det virkede ikke som det han var ude på.
Gæst- Gæst
"Hey hey, rolig nu, det var ikke dig jeg kaldte sød, det var din duft, hvis du havde været sød var jeg skredet for længst!"
Han tog sig til halsen hvor hun havde kradset ham, og slikkede bare den smule blod der sad på hans fingre af, og kiggede så på hende. Han virkede ikke som om at hendes krads var det der ville få ham til at skride, lige nu var han faktisk bare langt mere interesseret i hende af en eller anden tåbelig årsag. Han kiggede på hende da hun sagde hun ikke havde ret meget erfaring med at være alene, og det var så der han gengældte hvad hun havde gjort. Han tog et hurtigt spring og skubbede hende med ryggen mod et sten, og svarede så.
"Nej jeg foretrækker klart selskab."
Der var ingen tvivl om at hans måde at skubbe hende mod stenen ikke var ment som for at nødvendigvis skade hende, mere for at vise hende at hun ikke skulle tro at han ikke kunne gøre noget mod hende. Han så hende intenst i øjnene som hun havde gjort, hans havde det her legende, nysgerrige og dyriske glimt i sig, som vaf afspejlet meget af hvad han ellers gjorde.
"Det er ikke pænt sådan at svine min hals til uden at gøre rent efter sig."
Han slap så hendes arme som han havde haft fat i, og hoppede bagud og op og sidde på en sten lidt fra hende, han smilede til hende, han virkede bare nysgerrig, men han virkede dog ikke til at ville gøre hende noget eller være direkte ude på at ville irritere hende, han var bare en lille smule for nysgerrig, ville mange nok sige.
”Når nu vi er ved at komme så tæt ind på hinanden synes du så ikke det er på tide med en præsentation?” spurgte hun idet ingen af dem havde sagt hvad de hed endnu. Ikke fordi det betød noget særligt, men det ville være rart at kunne sætte sammenhæng mellem krop og navn. Især når det var en der havde så veltrænet en krop som han havde. Det var ikke ligefrem noget der gjorde det sværere for hende til at modstå ham end det allerede gjorde.
Gæst- Gæst
"Jeg gætter på vel du har ret, og så på den anden side det kunne jo nemt tænkes du ville få brug for at kende mit navn... Jeg hedder Aiden."
Han sendte hende et drilsk smil, og blinkede også som han sagde det. Han lod sig glide ned af stenen, og stod nu op af den, det her var gået bedre end han alligevel havde forventet det ville. Nu Havde han jo præsenteret sig selv så det var vel kun passende at bede hende om det samme også.
"og hvad så med dig, hvad hedder du søde?"
Han sørgede for at bruge det ord, med en drillende tone og et skævt smil, og han gik så hen mod hende, for at se lidt om han kunne tirre hende nok til at være agressiv igen. Han måtte vel indrømme at han kunne lide det når nogen var agressiv på trods af at han også var dominant af natur. Han gik også tættere på hende, for lige netop at give hende en bedre chance for at kunne springe på ham hvis hun ville gøre det igen jo. Han smilede for sig selv, som han nu også smed hans taske på jorden.
Hans drilske måde at spørge om hendes navn fik hende næsten til at gå på ham igen. Men den eneste grund der fik hende til ikke at gøre det var fordi at det var det han prøvede at få hende til. Hun kunne ikke lide at være forudsigelig. I stedet tog hun en dyb, men stille vejrtrækning og fik ro på sig selv inden hun gjorde noget overilet. Hun smilede roligt til ham idet han nærmede sig hende. ”Rogue…” sagde hun kort. Mere behøvede han jo ikke af sætning da det var hendes navn. Og så var det svært for hende at tale mere medmindre hun skulle blive mere aggressiv.
Han så ikke ud som en der gad stoppe op idet han bevægede sig tættere på hende og det generede hende en smule. Bare fordi de havde fjollet lidt rundt betød det ikke at det kunne blive ved. Hun lænede sig op af stenene bag sig og tog sin fod op mod ham idet han kom så tæt på så hun kunne læne den på hans brystkasse. ”Dertil og ikke længere” sagde hun med et smil der lige kunne anes. Hun havde ingen sko på så hun kunne mærke hans bare hud mod hendes.
Gæst- Gæst
"Rogue? Specielt, men passer til dig hvis du er det der lurer i mørket som du siger?"
Han gik frem mod hende, indtil han mærkede hendes fod mod hansbrystkasse, og han stoppede op, men bare lige for at vise han ikke bare gav op sådan så tog han et halv skridt frem så han pressede mod hendes fod, og sendte hende så et drilsk smil.
"Så jeg må ikke gå længere? Fair..."
Han sendte hende det drilsk smil, og tog fast om hendes læg, og lidt oppe omkring hendes lår, og hev hende så hen til ham istedet for at gå tættere på hende, og det var også derfor at han sendte hende et drilsk smil da han nu havde hevet hende tættere på.
"Så må jeg jo bare få dig til at komme hen til mig istedet ikke sandt?"
Han kiggede på hende med et drilsk, og flabet smil, som han sørgede for at hun ikke bare lige sådan kunne smutte fra ham. Han var jo et rovdyr, og han var også ret dominant i sin natur, og nød egentligt at tage kontrollen fra andre, ikke permanent men bare vise dem at han kunne gøre det.
Hun mærkede hvordan han pressede sig mod hendes fod, men den forblev udstrakt. Hun så måske nok spinkel ud, men hun var stadig stærk. Hun stirrede på hans hænder da de pludselig tog fat rundt om hendes ben forskellige steder og hun mærkede at trække i hendes ben så hun fulgte med ind mod ham. Hun lagde sine hænder på hver hans skulder for at holde balancen idet hun ellers ville falde da hun kun stod på et ben.
Det var tydeligt at mærke at han var den dominante type hvilket blot fik hende draget endnu mere til ham. Hun blev i den samme position på et ben og kiggede op på ham idet han var højere end hende. Hun kunne mærke hans åndedræt mod hendes ansigt mens hun kiggede ham ind i øjnene. ”Du er meget listig” sagde hun med et skævt smil som viste at det var noget hun fandt spændende. ”Og så er du vidst heller ikke så dum som jeg først troede” sagde hun med et lille grin som viste at hendes irritation var helt forsvundet og blevet til at hun rent faktisk morede sig.
Gæst- Gæst
Han sendte hende et drillende smil, som han kunne mærkede hvordan hun holdte sit ben strækt han mod ham. Men da han nu havde fundet hende hevet indtil sig, men stadig holdte ved hendes lår med den ene hånd. Han tog det ben og holdte det så hun blev tvunget til at stå på et ben med det andet rundt om ryggen på ham.
"Listig ligefrem? Og klog? Uha alle de komplimenter du giver, burde jo næsten gengælde dem så."
Han smilede drillende, og han lænede sig ned til hendes øre, og grundet muligheden for at gøre det kunne han ikke lade være med at nappe hende drillende i øret efterfulgt af at han så hviskede til hende, nu hvor han snakkede om komplimenter.
"Du er utroligt tiltrækkende, dufter godt og tilsyneladende ret så smidig."
Det sidste hentydede han til at hun sagtens kunne stå sådan med benet. Han lod derfor også sin anden arm glide om hendes ryg. Mens han sørgede for at holde hendes ben om ham, eftefulgt af at han skubbede hende bagud med ryggen mod stenen, så hun næsten kom ned at ligge mod stenen.
Hun så roligt på ham idet han lavede sjov med de komplimenter hun havde givet ham. Hun havde nu ikke set det som komplimenter, men mere som konstateringer. Men det var vel det man kaldte dem når de var positive. ”Jeg sagde ikke du var klog. Jeg sagde bare at du ikke var dum” sagde hun drillende for ikke at give ham idéen om at han var helt fantastisk. Hun havde ikke meget erfaring med varulve som hun gik ud fra at han var, men hvis de var som ham var de morsommere end hun lige havde regnet med.
Nappet i øret fik hendes krop til at sitre på én gang. Hun hørte dårligt nok hvad det var han sagde, men hendes underbevidsthed fangede det nu alligevel. Hun lod sin ene hånd glide op omkring hans nakke idet hun blev tvunget nedad og mærkede stenen i ryggen. Lige nu gjorde hun ingen modstand. Men hvis hun havde lyst skulle han nok lægge mærke til det.
”Hvad tror du så lige du laver?” sagde hun med en legende stemme. ”Er det sådan du gør med alle du lige har mødt?” Spurgte hun lige så flabet som han havde været tidligere. Men det kunne nu også sagtens være sandt. Der var nogen der nød at hoppe på nogen med det samme som de så dem. ”Eller er det bare sådan en hundeting?” Spurgte hun for sjov. Mest af alt for at finde ud af om hun havde ret med hensyn til at han var varulv. Hun vidste ikke om det var at krydse stregen med ham, men det virkede som om der skulle ret meget til før at han blev fornærmet.
Gæst- Gæst
Han smilede blot til hende, han havde ingen intention om at lade hendes drilleri gå ham på, tværtimod synes han det var sjovt og alt i alt så nød han det egentligt, så da hun sagde at han ikke vaar klog bare heller ikke dum, så lod han et lille grin undslippe hals og læber, og han betragtede hende med et legende glimt i øjet, især da han mærkede hvordan hun sitrede af at han nappede hende i øret, hvilket også var grunden til at han hviskede i det bagefter.
"Hmm.. Det kunne du vidst godt lide?"
Han kunne ikke lade være med at grine af hendes spørgsmål, men han lod hende dog stadig færdiggøre hendes sætninger, indtil hun kom til det med om det var en hundeting, og der var ingen tvivl om at det var lige en smule over grænsen, men alligevel tog han det pænt, men hans øjne blev mere vilde og dyriske, mens han smed hende ned på alle fire i sandt, og holdte hende nede sådan, mens han hviskede hende i øret igen.
"Åhhh.. Det tætteste du kan komme på noget der har med hund at gøre er en stilling."
Hans stemme var drillende og flabet, og han sørgede for at holde hende nede, stadig ikke voldsomt men nok til at vise hende at han ikke var svag, og som hun nok også kunne mærke på ham var han svær at fornærme og helt klart mere typen der tog det hele med lidt sjov og drillerier. Og som hun selv havde sagt tidligere var han ikke ligefrem diskret, hvilket også var grunden til at han nappede hende i øreflippen igen, efterfulgt af at marke sine tænder mod hendes hals.
"Og nej ikke alle jeg møder, kommer an på mit humør og så om de er tiltrækkende nok selvfølgelig, som sagt kan man bebrejde mig for ikke at være diskret med nogen så tiltrækkende som dig?"
Hun mærkede hvordan hans bevægelser blev mere voldsomme og der var vidst ingen tvivl om at de efterhånden havde fået kørt hinanden op. Hvis hun havde vidst hun ville få sådan en spændende aften havde hun ikke gået fra ham til at starte med. Eller. Det havde hun måske fordi sådan var hun bare. Men hun var hurtigt blevet overtalt af hans stædighed. Hun mærkede hvordan hun blev smidt ned på sandet så det hvirvlede ud til alle sider. Hun fik hurtigt kastet et glimt på bålstedet som nu kun var et lille sort bjerg med røg og ingen af de andre personer at se.
Hun grinte kort til hans flabede kommentar mens hun lå på jorden med ham hen over sig. Hun tog fat rundt om hans bare overkrop og lod sine negle bore sig ned i hans kød da hun mærkede ham nappe i hendes øre igen og rev ham hele vejen ned af ryggen da hun mærkede hans tænder. Hun måtte indrømme at hun virkelig havde taget på mænd. Selv når hun ikke prøvede at få dem til at gøre det hun ville gjorde de det helt automatisk. Hvis han var blevet for meget i starten ville hun bare have sørget for at han holdt sig væk, men der skulle meget til at få hende i meget dårligt humør. Hun krydsede sine ben hen over ham så han blev presset ned mod hendes krop og hun kunne holde ordentligt fast rundt om ham. ”Du får ikke lov til at slippe væk” hviskede hun ham ind i øret mens hun havde grebet fast i hans hår omme i baghovedet så han kunne mærke hende hive i hans hår.
Gæst- Gæst
"Slippe væk? Åhhh jeg har ikke tænkt mig at smutte nu, nu har jeg dig jo lige hvor jeg kan lide dig... Eller næsten der."
Han blinkede drillende til hende, som han faktisk begyndte at rejse sig op med benene og den ene hånd, mens han med den anden lod den glide hele vejen op af hendes læg og op til af hendes baglår, hvor han så gav hende et klap over ballerne, og hev så hendes røde top af hende, mes han satte hende på en af de store sten, og hun ville kunne mærke hvordan han gned mod hende i alle hans bevægelser og han gjorde dette på trods af hvordan han sukkede en smule over hendes hiven i hans hård, men han lod ikke sit hoved blive revet bagover.
"Åhhh Rogue, det der er noget jeg skal gøre ved dig, tror nu ikke jeg er en eller anden mand der lader dig bestemme."
Han greb så fast om hendes hår, og ligesom hende hev han også til, han forsøgte at blotte hendes hals ved det, så han kunne kysse og nappe henover den ene side af halsen, og derefter henover hendes strube.
Hånden der bevægede sig op af hendes ben fik hende til at klemme endnu hårdere fast rundt om ham så man skulle tro hun var ved at brække hans ribben. Hun lod ham hive hendes overdel af som afslørede en sort bh indenunder. Hun lod ham gøre hvad han havde lyst til med hende lige nu da det virkede som om at han vidste hvad han lavede. Hun ville normalt tage styringen hvis det ikke var helt som forventet, men denne mand havde vidst erfaring på dette punkt ligesom hun havde.
Grebet i hendes hår fik hende til at slippe hans og efterlade et støn mellem hendes læber. Hendes hoved blev revet en smule bagover så han kunne komme til hendes hals uden besvær. Det var selvfølgelig aldrig helt sikkert at lade et andet væsen røre så meget ved hendes hals, men så længe han ikke var vampyr gjorde det hende ikke noget. Hun lod hendes pegefingernegl glide ned af hans brystkasse og ned til kanten af hans badebukser hvor hun hev den ene side lidt ned så hans hofte blev mere synlig. ”Har man lyst til at tage mig som en køter?” Spurgte hun gennem hendes anstrengte vejrtrækning fordi det var blevet så vildt lige pludselig.
Gæst- Gæst
"Uhhh, du er vidst ret så følsom? Nu må du ikke komme til at skrige for meget så du skræmmer de andre på strammen vel?"
Han sendte hende et drilsk smil, og hun ville kunne mærke hvordan han spændte musklerne da hun strammede sine ben omkring ham, da han ikke ville have tvunget luften ud af hans lunger ved det. Han kunne dog tydeligt mærke hvor stor lyst til at tage hende, som hun sagde, som en køter. Han smilede dog bare selvsikker, og flabet da hun slap hans hår, og han lod sin hån glide med neglene mod hendes hud, ned af hendes ryg så op af den igen, hvor han åbnede hendes bh, og hev den af hende. Han smilede drilsk til hende da hun hev i hans badeshorts, og hviskede hende så drillende i øret, mens han åbnede hendes short.
"Hmmm, måske, men ligemeget hvad håber jeg ikke du har noget imod at være nederst."
Han nappede hende drilsk i øret, mens han så hev både shorts og trusser ned over hendes lår, så han blottede hendes røv, og han smilede til hende, fangede hendes øjne, og gav hende så et hårdt slag over ballerne, så der vidst ikke var nogen tvivl om at det ville komme til at efterlade et rødt mærke i lidt tid, men da hun havde benene om ham kunne han ikke få hendes tøj helt af, så han greb om hendes ben og begyndte at hive hive hende fri fra ham.
Hun lod ham tage hendes tøj af og slap taget om ham for at han kunne få det helt af hende. Hun lå nøgen foran ham med en rød balle og et mærke på hendes hals fra hans tænder. Hun havde dog på fornemmelsen at det ikke var det eneste mærke hun ville komme til at få i aften.
Hendes krop var ren og blød og havde ikke nogen tydelige ar. Kun et rundt symbol på hendes mave der så ud til at være brændt ind i huden på hende. I cirklen var der en mindre ring indeni hvor der gik nogle kantede linjer ud fra midten hele vejen rundt. ”Vi er helt alene” hviskede hun ham i øret og fik revet hans badeshorts af ham imens så han var lige så blottet foran hende som hun var foran ham. Hun sad og betragtede hans nøgne krop så længe hun kunne da det var et kønt syn. Det var ikke hver dag man fandt en med så tiltrækkende en krop som hun kunne flå og rive i hele natten lang.
Gæst- Gæst
Han smilede som hun nu var nøgen, og han blev også ret så tændt af at se hendes utroligt smukke og nøgne krop foran sig, og han kunne faktisk lide at se hende sætte sig tilbage og nyde synet af ham, han lagde mærke til mærket på hendes mave, men det var ligemeget lige nu.
"Nååå men jeg kan da se du nyder synet af min krop så kan du godt glæde dig til at få lov til at mærke den."
Han smilede flabet til hende, og bed hende nu i den anden side af halsen, så der igen kom et mærke der, og derefter både kyssede og nappede han hende ned over halsen, til hendes ene nipple, men han ville se hvor vildt og hårdt hun kunne lide det så han bed hende også hårdt nok i brystet, hvor det ville kunne ses med en nedringet trøje, til at lave et mærke.
"Mmhhh, du er en fantastisk hud må jeg sige, og smag, og ikke mindst din duft"
Han grinede og greb først om hendes ben så han hev hene lidt til sig, og han pressede hende så ned på knæ foran sig, han sagde ikke som sådan noget til hende, om hvad hun skulle da hun nok godt selv vidste hvad der var meningen.
Det var utroligt som de kunne komplimentere hinanden, men egentlig betød det ikke det store i sidste ende. Den ene ville have den anden og omvendt og det var det vigtigste for hende lige nu. At få det hun ville have lige nu. Ham.
Hun mærkede ham hive sig hen til sig og hun kom ned på knæ foran ham. Han havde på ingen måde brug for at sige noget til hende da hun nærmest fik den serveret i ansigtet med det samme. Hun rev med sine negle på den ene hånd ned ad hans lår så han fik nogle kraftige røde mærker og tog fat om hans lem med den anden hånd. Hun stak tungen lidt ud og berørte let spidsen af hans lem med den mens hun kiggede op på ham for at tirre ham.
Gæst- Gæst
"Jeg tror da vidst ikke der er andet jeg kan sige om din krop heller, glæder mig allerede til at få dig til at skrige."
Det blev sagt med et drilsk og også ret så flabet men flirtende toneleje, da de jo begge var med på at de skulle være ret så vildt, så han havde da lidt et mål nu med at få hende til at skrige.
Han kunne ikke lade være med at smile drilsk til hende, som hun nu sad på knæ foran ham klar til at tage ham i munden, og han slap allerede et lavt støn da hun kradsede ham ned af låret, hvilket fik ham til at gribe fast i hendes hår, og hev lidt, men da hun så lod tungen blidt røre ved hans lem, kunne han ikke lade være med at slippe et lidt lavere men dog stadig nydende støn, samtidigt med at hans lem nærmest løftede sig en smule fra hendes tunge da det føltes godt, og han hev hendes hoved bagover, og så hende øjnene og gav hende så et lille men sigende nik, om at hun godt måtte fortsætte, han nærmest gav hende sin accept, fortalte hun var god nok. Han var jo en meget dominant person.
Side 1 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» I will hunt you in your dreams - Rogue
» Ja hvorfor ikke - Rogue [xxx]
» Så begynde træning - Rogue
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus