Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Beachtime! //Rogue// - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Beachtime! //Rogue// - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Beachtime! //Rogue// - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Beachtime! //Rogue// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Beachtime! //Rogue// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Beachtime! //Rogue// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Beachtime! //Rogue// - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Beachtime! //Rogue// - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Beachtime! //Rogue// - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Beachtime! //Rogue// - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Beachtime! //Rogue//

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Beachtime! //Rogue// - Page 3 Empty Sv: Beachtime! //Rogue//

Indlæg af Aiden Søn 12 Jul 2015 - 15:55

Han smilede bare til hende og kunne ikke lade være med at grine da hun vristede sig fri. Han kunne dog ikke modstå fristelsen til at give hende et klap bagi. Han begyndte selv at tage tøj på mens han så på hende og smilede drilsk til hendes kommentarer.

"Du lød som om det var mere end interessant, du lød som om det var helt igennem fantastisk sådan som du skreg"

Han gik over og efter han havde fået bukser på hjalp han hende med at lukke hendes bh og derefter da hun havde fået tøj på smed han hende op over den ene skulder og gjorde an til at gå bare for at drille hende.

"Jamen så kan jeg gætte jeg skal bære dig hjem til mig vi kunne vidst godt begge bruge et bad?"
Aiden
Aiden
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 125

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Søn 12 Jul 2015 - 16:05

”Der skal ellers en del til at få mig til at skrige” sagde hun som hentydning til at han havde været bedre end det sædvanlige. Hun fik tøj på lidt efter som han hjalp hende med, men blev meget overrasket da han tog hende op. ”Hvad laver du? Sæt mig ned!” sagde hun insisterende. Hvem troede han at han var, bare sådan at tage hende og begynde at gå afsted som om hun var et eller andet dyr han havde fundet på jorden. Hun måtte dog indrømme at de begge havde brug for et bad efter denne omgang. Hun følte at hun havde sand over det hele som irriterede hende flere steder. Hun sukkede højt og lod den ene hånd hvile under hendes hage mens han gik afsted med hende. Hun gad ikke rigtig til at gøre noget ved det og lod ham få sin vilje.

Gæst
Gæst

Indlæg af Aiden Søn 12 Jul 2015 - 16:15

"Det er jeg kun glad for har aldrig kunnet være så hård ved nogen så stram før"

Han smilede drilsk til hende, men da hun bad ham sætte hende ned afbrød han hende ved at hive hendes hoved hen så han kunne kysse hende. Han gik så bare videre hjem til sig selv. Han havde ikke tænkt sig at sætte hende ned, men gjorde det dog da de nåede byen.

"Kan du gå eller har du brug for noget at støtte dig til?"

Han lagde en arm om hende og støttede hende på den måde. Det varede ikke længe før han lukkede hende ind i hans kælderlejlighed han smed selv skoene og pegede mod badeværelset.

"Du tager bare et bad og kalder hvis du får brug eller lyst til at få hjælp?"

Han smilede flabet og gik ind på hans eget værelse, hun ville opdage badeværelset ikke kunne låses.
Aiden
Aiden

Indlæg af Gæst Søn 12 Jul 2015 - 16:34

”Virelig?” Spurgte hun ham med et hævet øjenbryn. Hun blev lidt overrasket over at høre det, men tog det egentlig kun som et kompliment. Et meget underligt et måske. Hun mærkede hans læber mod hendes da hun var i gang med at brokke sig og sukkede endnu engang. Hun gengældte dog hans kys selvom det tog hende noget tid og trak så hovedet tilbage. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle synes om det. Det var ikke fordi de rigtig havde kysset mens de havde været intime og at gøre det nu føltes mærkeligt på en måde.

De nåede byen og han valgte heldigvis at sætte hende ned langt om længe. Det ville nok være lidt mærkeligt hvis nogen så ham bære rundt på hende. Hun støttede sig lidt til ham, men kunne nu gå okay selv. Hun fulgt efter ham ind i hans lejlighed og så sig lidt rundt. Hun smilede kort af hans kommentar og nikkede til hans spørgsmål. Hun gik ind i lejligheden og fandt døren til badeværelset. Hun havde tænkt sig at låse den efter sig, men opdagede at det ikke var muligt. Hun sukkede opgivende med et lille smil over sine læber og smed ellers tøjet og tændte for vandet og mærkede vandet pible ned over hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Aiden Søn 12 Jul 2015 - 16:48

Han havde bare nikket til hende om at det var sandt med at han ikke havde kunnet være så hård ved nogen før.

Han smilede da hun gik ind på badeværelset da han jo godt vidste hun ikke kunne låse og han overvejede at gå ind til hende. Han valgte dog lige at lade hende få lidt tid til hende selv, imens hun tog sit bad fandt han håndklæde frem da der ikke var nogle på badeværelset og han gik så ind til hende og betragtede hendes nøgne krop.

"Gør det slet ikke ondt med alle de mærker jeg har givet dig?"

Han smilede bare til hende, han gjorde ikk an til at gå da han nød at se på hendes krop. Han gik roligt hen mod hende og gjorde an til at gå indtil hende i badet og havde allerede smidt tøjet.

"Skal jeg give dig en hånd? Du må i hvert fald gerne hjælpe mig."

Han trådte ind og begyndte at nusse hende ned af ryggen og lige under balderne for at fjerne sand.
Aiden
Aiden

Indlæg af Gæst Søn 12 Jul 2015 - 16:59

Vandet føltes behageligt mod hendes krop. Hun havde lukket øjnene da hun stod i sine egne tanker, men blev forskrækket da hun hørte en stemme bag sig. Hun så lidt ned af sig selv og grinte kort. ”Lad os bare sige det ikke generer mig” sagde hun med et drilsk smil mens hun lod vandet rende ned af hendes krop. Hun havde allerede regnet ud at han ville joine hende og hun gjorde plads til ham. ”Det vil jeg ikke sige nej til” sagde hun stille og mærkede ham fjerne resterne af det sand som var på hendes krop. ”Du kunne ikke vente med at se mig nøgen igen?” Spurgte hun drillende og lod sine hænder køre ned ad hans ryg og ned til hans balder som hun let masserede samtidig med at hun fjernede det sand der nu også var kommet på ham selvom det nok ikke var lige så meget som hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Aiden Søn 12 Jul 2015 - 17:07

"Så må jeg jo næsten give dig flere"

Han smilede bare drillende til hende og nød følelsen af hendes hænder mod hans hud og han nød også følelsen af hendes hud under hans fingre. Han havde lyst til bare at skubbe hende mod væggen og tage hende men hun havde virket så øm tidligere.

"Nej Hvordan skulle jeg kunne vente når jeg blev efterladt næsten hungrede efter mere?"

Han smilede bare drilsk til hende og han begyndte at massere hendes lår og baller for at fjerne sand og lod også sit lem gnide mod hendes klit og underliv for at finde ud af om hun var for øm til ham lige nu.

"Du lod ikke til at have noget imod min nøgne krop?"
Aiden
Aiden

Indlæg af Gæst Søn 12 Jul 2015 - 17:17

Hun grinte kort af ham. Selvom det ikke generede hende så vidste hun at hendes krop ville komme til at være øm de næste par dage. Både udvendig og indvendig. ”Hungrende?” Spurgte hun. ”Kan du slet ikke få nok?” Spurgte hun mens hun gjorde ham ren for sand flere steder. Hun mærkede hans lem mod hendes underliv og skubbede stille til ham så han ville træde et skridt tilbage. Hun håbede på at han ville gætte hentydningen. Det var skam ikke fordi det ikke havde været godt for det havde det skam, men hun vidste også selv hvornår hun havde fået nok. ”Kan man have noget imod den her krop?” Spurgte hun mens hun lod en hånd glide ned over hans bryst og videre til maven hvor hun tog den til sig igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Aiden Søn 12 Jul 2015 - 17:25

Han kunne godt fange den ret hurtigt, at hun ikke kunne holde til mere. Han smilede derfor bare, og han nikkede rolgit til hende, og han var tæt på at hive hende ned på knæ, men han måtte vel overleve til den næste dag, hvis hun da var til stede der også. Men hvis hun var så ville han nok ikke kunne holde sig fra hende længere, det hjalp jo ikke at være halvt dyr nærmest.

"Nej kan jeg ikke, din krop føltes for fantastisk, så stram, så varm, og så våd du bliver"

Han smilede drillende da han sagde det sidste. Han kunne lide hvor våd hun var blevet fordi det betød hun kunne lide det at hun blev tændt af det. Han smilede da hun sagde hun ikke kunne have noget imod den krop han havde, og han lænede sig ned til hendes øre, og drilsk hviskede han hende i øret.

"Så burde du da næsten smage på den igen."

Han nappede hende i øret, mens han nussede hende ned af benene, og kyssede hende mellem brysterne og ned af maven, som han fjernede sandet fra hendes ben, og han rejste sig så op igen.
Aiden
Aiden

Indlæg af Gæst Søn 12 Jul 2015 - 17:33

Hun kunne ikke lade være med at grine over hans kommentar omkring hendes krop. ”Du mener alle de ting en køter kan li?” Spurgte hun flabet og tog hovedet lidt tilbage så hendes hår blev vådt uden at hun fik for meget af det i ansigtet. Hun ville ikke sige for meget mere om hvor meget han mindede hende m en køter, men han var jo også varulv. Hun havde mødt samme race før, men der var stadig meget stor forskel på dem. Og denne køter virkede som en der fulgte sine instinkter virkelig meget. ”Det kan være jeg gør det på et tidspunkt” sagde hun smilende og så ind i hans øjne. ”Eller måske ikke” sagde hun med en konstaterende stemme bare for at drille ham lidt mere. ”Uanset hvad er jeg blevet ret smadret” sagde hun og lænede sig op af væggen så det kun var noget af vandet der ramte hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Aiden Søn 12 Jul 2015 - 17:46

Han bed hendes kommentar i sig i første omgang, men da hun tirrede ham ved at sige at hun måske ville smage på ham senere, kunne han ikke holde sig tilbage meget mere. Så da hun skubbede sig oop mod væggen gik han over til hende, og greb hendes hænder og holdte hende bare op imod væggen.

"Jeg synes du skal smage på den lige nu, så ned på knæ"

Han skubbede hende ned på at knæ at sidde, han kunne lide at være sådan overfor hende, han var spændt på at se om hun ville gøre som han ville have hende til, han forventede det ikke rigtigt, men han ville stadig forsøge jo. Det var jo noget han havde lyst til, faktisk så meget at han ikke kunne lade være med at give hende en mulighed.

"Gør hvad jeg ønsker og jeg vil opfylde et ønske for dig også"

Han var spændt på om hun ville tage imod det, og udfra den sætning kunne hun nok regne ud hvor gerne han ville have hende til at give ham et blowjob, så han kunne komme igen, og derfor komme af med det sidste.
Aiden
Aiden

Indlæg af Gæst Søn 12 Jul 2015 - 17:59

Hun så på ham da han holdte hendes hænder oppe og lyttede til hvad han havde at sige. Hun mærkede han skubbede hende ned på knæ og hun så op på ham og prøvede at undgå at se på noget andet. Han var virkelig desperat efter at få mere. Enhver ville sikkert have overvejet hans lille tilbud om at få opfyldt et ønske og det kunne sikkert også være praktisk, men han var nødt til at vide hvornår nok var nok. Hun rejste sig sukkende op og så på ham. ”Du er utrolig” sagde hun stille som ikke ligefrem var ment som et kompliment. Hun gik ud af badet og fandt et håndklæde hun kunne tørre sig med. Hun kunne ikke se hvorfor hun skulle blive ved med at være sammen med ham når han på ingen måde kunne tilfredsstilles. Hun fik tørret sig forholdsvis hurtigt og begyndte at tage sit tøj på igen da hun jo ikke havde noget rent at tage på.

Gæst
Gæst

Indlæg af Aiden Søn 12 Jul 2015 - 18:07

Han kiggede på hende da hun sagde at han var utrolig, og hun havde ret lige nu var han, men hey hun kunne bare have ladet være med at kalde ham for køter igen og igen, det var det der triggerede ham hver gang, det der fik ham til at ville udvise hans magt overfor hende, og det var derfor han endte med at blive seksuelt opstemt også. Han svarede bare det derfor.

"Så bør du ike blive ved med at omtale mig som køter, det trigger mig bare hver gang."

Han gik hen til hende, og tog det andet håndklæde og tørrede hende ned langs armene hurtigt med det, inden han tørrede sig selv. Han ville have hende til at blive hvis han kunne lokke hende til det, men han var i tvivl om han kunne, han kunne godt styre sig selv, det var bare svært når han blev kaldt køter.

"Ja altså har ikke rigtigt kvindetøj, men hvis du vil låne noget tøj af mit er du velkommen til det?"
Aiden
Aiden

Indlæg af Gæst Søn 12 Jul 2015 - 18:16

Hun havde på ingen måde selv set at ordet køter kunne få ham til at blive sådan. Det var normalt bare en måde hun omtalte varulve på da hun ikke altid havde haft en god episode med dem. ”Hvad vil du så have jeg kalder dig?” Spurgte hun mens hun lod sig overtale til at han kunne tørre hende lidt. ”Aiden?” Spurgte hun videre på hendes spørgsmål fra tidligere om hun så bare skulle kalde ham ved hans navn. Det ville give mening hvis det var det han hellere ville have. ”Jeg kan selvfølgelig altid kun kalde dig køter på andre tidspunkter” sagde hun drillende som hentydning til når hun havde lyst til ham eller på andre måder være intim med ham. Hun stoppede med at tage sit tøj på da han tilbød at hun kunne låne noget af hans. ”Hvis du har en bluse og et par shorts?” Sagde hun spørgende mens hun så på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Aiden Søn 12 Jul 2015 - 19:00

"Aiden fungerer helt fint, ellers er du velkommen til at prøve dig frem, men ord der kan virke nedladende mod varulve er måske en dårlig ide."

Han blinkede drillende til hende, og da hun sagde at hun jo bare kunne nøjes med at kalde for køter engang imellem kunne han ikke lade være med at grine, og han gik også over til hende, og hev hende indtil sig hvorefter han hviskede hende i øret drilennde. Hun skulle jo være klar på konsekvenserne ved at kalde ham for køter, men det lød det til at hun ville være hvis hun gjorde det.

"Så længe du forstår det meget sandsynligt vil betyde at jeg så springer på dig som en køter springer på sin tæve, så næste gange du kalder mig det, håber jeg du står foroverbøjet og nøgen."

Han smilede bare og da hun bad om noget tøj gik han ind og fandt en tshirt og nogle shorts han tænkte at det måtte vel være godt nok for hende. han gav hende det så. Han kunne dog ikke lade væe med at spørge ind til hendes mangel på hjem.

"Hvis du ikke har noget hjem, hvad så med tøj og ting og sådan?"
Aiden
Aiden

Indlæg af Gæst Søn 12 Jul 2015 - 19:15

”Jeg gætter på at jeg har sagt det så mange gange så jeg ikke rigtig tænker over det mere” sagde hun med et undskyldende blik indtil hun blev hevet ind til ham. Det var utrolig frækt at blive hvisket ind i øret og det han sagde gjorde det kun endnu mere frækt. ”Det skal jeg prøve at huske” sagde hun smilende og ventede på at han fandt noget tøj frem til hende. Hun fik hurtigt taget det på selvom det føltes utrolig stort i forhold til hende. Især når hun ikke havde noget undertøj på indenunder. Hun så hen på ham da han spurgte angående hendes ting. ”Jeg opbevarer dem hos én. Han rejser en del så jeg kan have hans lejlighed for mig selv engang imellem” sagde hun med et let skuldertræk. Det var utrolig praktisk og så havde hun et sted at være engang imellem uden at skulle betale for det endda.

Gæst
Gæst

Indlæg af Aiden Søn 12 Jul 2015 - 19:27

"Det har du nok ja."

Han smilede bare til hende, og han kunne godt mærke på hende at hun kunne lide hvad det var han sagde til hende, eller rettere hvad det var han hviskede til hende, og det gjorde ham egentligt kun glad, han nød tanken om at hun fandt det han gjorde og sagde frækt, han sørgede derfor for at de stod tæt ind mod hinanden, og han nød følelsen af hendes bryster mod ham.

"Så du vil gerne?"

Han smilede bare drilsk, og efter hun havde taget tøj på viste han hende ind i hans stue, hvor han satte sig ned i sofaen og tændte for fjernsynet, lige nu var det nok bare en god ide at få slappet en smule af for dem begge to.

"ahhhs smart. Men hvad så tror du at du overhovedet kan tænke i morgen eller bliver du alt for øm?"

Han grinede og hev hende ned at lægge så hun lagde med hovedet i hans skød.
Aiden
Aiden

Indlæg af Gæst Søn 12 Jul 2015 - 21:30

Hun grinte kort af hans kommentar. ”Nu må vi se…” sagde hun med et lille smil. Hun fulgte med ham ind i stuen og satte sig ned ved siden af ham. De sad ikke alt for tæt, men hun sad heller ikke henne i den anden ende af sofaen. Hun stirrede på skærmen indtil han sagde hans næste sætning. ”Det må vi se på” sagde hun endnu engang og så hen på skærmen igen. Hun mærkede en arm om sig og faldt ned at ligge på hans skød. Hun lå i lidt tid og funderede over om hun skulle fortælle ham mere. Men han virkede som en hun kunne stole på. Han havde i hvert fald ikke tænkt sig at slå hende ihjel lige med det samme. Hun besluttede sig dog for at prøve og få en samtale i gang. Også selvom det ikke var det mest interessante. ”Jeg kender ikke engang personen jeg er hos. Jeg mener. Jeg ved hvad han hedder og sådan, men han ved slet ikke at jeg eksisterer” sagde hun roligt mens hun kiggede ind i fjernsynsskærmen. Der var en eller anden film i gang.

Gæst
Gæst

Indlæg af Aiden Søn 12 Jul 2015 - 21:56

Han smilede bare drillende, han så meget frem til at se om det ville være noget hun kunne lide, lige nu var han meget glad for at have mødt hende, hun var godt selskab og fantastisk i sengen, på trods af han ikke havde nogen ide om hvordan hun faktisk var i sengen, da han jo kun havde prøvet hende på stranden.

"Du kender ham ikke engang? Wow, det lyder da sært... Eller er det fordi du bor hos ham uden at an faktisk ved du er der?"

Han så på hende, og lagde sin arm om hende, det var lidt sådan at hvis han ikke kunne have sex med hende ville han stadig gerne være sød og på sin vis intim med hende, så han kiggede oftere ned på ham end han så på filmen der kørte i baggrunden.

"Men hvor kender du ham så fra?"
Aiden
Aiden

Indlæg af Gæst Søn 12 Jul 2015 - 22:07

Hun så stadig på skærmen selvom hun svarede ham. Det var et godt sted at holde blikket. ”Jeg tænkte at det var et godt sted at være. En eller anden kan jo lige så godt bruge hans lejlighed når han næsten ikke er der” sagde hun og så op på ham for at se hans reaktion. Hun vidste det var mærkeligt, men det var den bedste mulighed for at få et tag over hovedet når hun ikke selv havde råd til noget.

”Diskoteket” svarede hun kort på hans spørgsmål inden hun fortsatte. ”Jeg snakkede med ham en aften og fandt ud af at han rejste meget. Så jeg så det som en mulighed” sagde hun og så igen hen på fjernsynsskærmen. Filmen så ud til ikke at have været i gang så længe da der var en del scener som præsenterede karaktererne i stedet for at have den store handling.

Gæst
Gæst

Indlæg af Aiden Søn 12 Jul 2015 - 22:23

"giver du ham så slet ikke noget for at være der?"

Han smilede ned til hende, han kiggede på filmen engang imellem men fordi han ikke så for ofte på den havde han ikke alt for nemt ved at følge med i den, han løftede efter lidt tid hendes hoved, så han kunne rejse sig op. Han skulle til at spørge om noget da hun fortalte videre om manden.

"Så foreslog du at du kunne holde øje med ans lejlighed når han var ude eller hvad?"

Han gik lidt væk fra sofaen ud imod køkkenet, hvorefter han så råbte tilbage til hende, fordi han ville høre om hun ville have noget at drikke, og i så fald hvad hun gerne ville have, da han stod og rodede i køleskaabet.

"Kunne du tænke dig noget at drikke? Øl, Vin, Andet?"

Han stod med hovedet halvt inde i køleskabet som han råbte, imens begyndte han at rode i skabene.

Aiden
Aiden

Indlæg af Gæst Søn 12 Jul 2015 - 22:31

”Nej det bliver svært at give ham noget” sagde hun med et lille smil. Hun satte sig op da han ville rejse. ”Øøhm ikke rigtig” sagde hun mere usikkert da han ikke rigtig så ud til at forstå det og fulgte ham med øjnene mens han gik ud i køkkenet. Hun hørte ham råbe og råbte tilbage: ”Øl er fint”. Hun så på filmen igen, men den interesserede hende ikke rigtig. Hun ventede blot på at han kom tilbage. Hun vidste at det ikke var normalt at bo hos én som ikke vidste man var der, men det var bedre end at leve på gaden eller en eller anden opgang.

Gæst
Gæst

Indlæg af Aiden Søn 12 Jul 2015 - 22:43

"HVorfor er et egentligt svært for dig at give ham noget?"

Han råbte det tilbage fra køkkenet af, mens han fandt to øl frem, og to glas og hældte så op i dem begge, og bare glassene ind. Han var måske lidt af en ungkarl, men alligevel var der visse ting han bare gjorde. Han gav hende det ene glas og satte sig ned der hvor han havde sat sidst. Han kiggede på hende roligt igen, og lagde en hånd på hendes mave.

"Hvad så er filmen spændende?"

Han begyndte blidt at nusse hende på maven, som han også lod sin hånd glide op under den tshirt hun havde lånt af ham, lige nu sad han dog mere og kiggede på tv'et og det ville nok også virke ret meget som om at det han gjorde ved hende, var en smule ubevidst og uden nogen tanker bag lige nu.
Aiden
Aiden

Indlæg af Gæst Søn 12 Jul 2015 - 22:52

Hun så på skærmens i den tid han var ude i køkkenet, men hørte ikke rigtig hvad der blev sagt da hun hellere ville høre hvad han sagde. ”Fordi han ikke aner jeg er der” sagde hun med et kort grin. Hun vidste ikke om det var noget at grine af, men hun havde det nu meget godt i hans lejlighed i al den tid han var væk. Og så havde hun adgang til en dejlig stor seng og et bad.

Hun betragtede ham let idet han gik tilbage til sofaen og satte sig med øllene som han havde hældt op i et par glas. Hun var ikke vant til at få serveret det på den måde, men det kunne være at han var. Hun tog en tår af den før hun lagde sig ned på hans skød igen. Det føltes ret behageligt bare at ligge der. ”Ikke rigtig” svarede hun til hans spørgsmål og mærkede kort efter hans hånd ved hendes mave. Hun så kort op på ham, men han kiggede bare ind i skærmen mens han stadig nussede hende. Hun smilede let for sig selv og kiggede i samme retning som han gjorde og nød at blive nusset. Det var ikke rigtig noget hun havde prøvet før på den her måde.

Gæst
Gæst

Indlæg af Aiden Søn 12 Jul 2015 - 23:16

"Ahhh, så du har bare fundet ekstra nøglen eller hvad?"

Han smilede roligt ned til hende, han nød at hun faktik lagde sig ned i hans skød sådan, mens han bare nød den øl han havde hældt op. Han kiggede på hende fra tid til anden, og han vidste ikke hvad han mere skulle sige at gøre, men han kunne måske finde noget mere spændende for hende?

"Noget andet du kunne tænke dig at se, høre, lave? NOget som du tænker kunne være spændende?"

Han blev ved med at nusse hendes mave, til at starte med var det sådan lige over navlen, men lige så langsomt gled hans hånd længere og længere ned af hendes mave, til han nu nussede hende blidt lige under navlen. Han kiggede på hende roligt, og zappede lidt på tv'et imens.

"Laver du noet spændende til hverdag Rogue?"
Aiden
Aiden

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen