Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Beachtime! //Rogue// - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Beachtime! //Rogue// - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Beachtime! //Rogue// - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Beachtime! //Rogue// - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Beachtime! //Rogue// - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Beachtime! //Rogue// - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Beachtime! //Rogue// - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Beachtime! //Rogue// - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Beachtime! //Rogue// - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Beachtime! //Rogue// - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Beachtime! //Rogue//

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Beachtime! //Rogue// - Page 4 Empty Sv: Beachtime! //Rogue//

Indlæg af Gæst Søn 12 Jul 2015 - 23:23

Hun grinte kort. ”Jep. Meget originalt gemmested” sagde hun mens hun så smilende op på ham. Hun betragtede ham lige så stille mens hun lå ned på sofaen med hovedet på hans skød. Han var utrolig pæn. Var der i det hele taget en skønhedsfejl på ham?

Hun så på fjernsynet som han begyndte at zappe rundt i. ”Jeg ligger nu meget godt her” sagde hun stille. Hun nød faktisk bare at ligge her og have en normal samtale med ham. Det intime var dejligt, men at lære ham at kende bedre var også hyggeligt. Hvilket fik hende til at tænke på at hun ikke rigtig havde spurgt ind til noget i hans liv. ”Jeg laver det jeg har lyst til at lave” sagde hun og blinkede med det ene øje mens hun så op på ham. Hun gættede på at han fattede hendes hentydning. ”Hvad med dig?” Spurgte hun for at starte en samtale og forhåbentlig lære noget mere om ham.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Aiden Søn 12 Jul 2015 - 23:31

"Så hvad under den nærmeste måtte, eller tog du den fra hans lommer mens du forførte ham?"

Han kunne sagtens forestille sig begge dele, især det sidste, det var jo ikke fordi hun var uatraktivt på nogen måde, hun så super godt ud, havde en flirtende og fræk attitude, men også evnen til at falde ned og bare slappe af i sofaen som lgie nu, hvilket han kunne lide.

"Det er jeg da glad for, håber ikke det er for hårdt at ligge der."

Han kom med et drilsk smil, og hentydede for sjovt med det sidste til hans lem, som han stadigvæk ikke havde fået ned igen siden de havde haft sex. Han kiggede på hende og nikkede så lidt, han ville jo gerne vide hvad det indebar.

"Det er så hvad? At forføre og udnytte mænd som mig, der ikke kan modstå din krop?"

Han grinede bare igen, da hun så spurgte ind til hans liv, trak han lidt på skuldrende. Han nussede hende nu lige i kanten af de shorts hun havde på ganske blidt.

"Jeg træner, og så arbejder jeg i en sportsforretning, og vejleder der folk om styrketræning."

Det var også en af grundene til at han havde så veltrænet en krop, han gik også ganske meget op i at være pæn, men dog kunne han ikke slippe for en del ar, men heldigvis for ham var det noget mange kvinder faktisk godt kunne lide.
Aiden
Aiden
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 125

Indlæg af Gæst Søn 12 Jul 2015 - 23:42

Hun grinte lidt ved hans kommentar. ”At tage den fra hans lomme ville have været endnu nemmere” sagde hun smilende. ”Men jeg tror nu også han ville have opdaget at nøglen var væk hvis jeg havde taget den. Men heldigvis havde han ikke en måtte, men en plante stående ved sin hoveddør” sagde hun som om hun var stolt over at have fundet ud af det.

”Det er skam ikke for hårdt for mig” sagde hun og aede hans lem en smule fra bulen i bukserne, men stoppede hurtigt igen for ikke at tirre ham for meget. Hun så op på ham, men fjernede blikket mod skærmen over hans næste sætning. Hun valgte at undgå at svare på hans spørgsmål og lod som om at hun ikke havde hørt det.

”Så forstår jeg bedre du ser så godt ud” sagde hun grinende og tog en hånd ind under hans t-shirt for at mærke hans muskler. Hun havde godt nok set dem, men ikke rigtig haft en mulighed for at mærke dem. ”Jeg gætter på at du har mange beundrere” sagde hun drillende og vendte sig om på ryggen så hun kunne se direkte op på ham. ”Hvor mange gange om ugen kræver det?” Spurgte hun med hentydning til træningen. Der skulle vel meget arbejde til for at holde sådan en krop ved lige.

Gæst
Gæst

Indlæg af Aiden Søn 12 Jul 2015 - 23:51

"Var han så optaget af dig?"

Han smilede bare drillende, og han lod hende bare undgå at svare på det spørgsmål han havde stillet hende, mens hun aede bulen i hans bukser, kunne han ikke lade være med at sukke lavt og nydende, bare den smule var rart for ham, og hun ville nok også kunne mærke at bulen voksede en smule ved hendes berøringer.

"Det er godt, men det du gør der er godt nok ikke særligt fair overfor mig"

Han smilede og grinede til hende, da hun sagde at hun nu bedre forstod hvorfor han så så godt ud, og at han måtte have en masse beundrere, hvis han havde var det faktisk ikke direkte noget han vidste noget om, så han tak bare på skuldrende.

"Tak, men nej ikke af hvad jeg ved, men hvis du nu bliver min beundrer tror jeg heller ikke at jeg har bug for andre, så sexet, smuk og fræk du er."

Han grinede bare, det var faktisk ikke voldsomt ofte han trænede, han trænede lidt cardio hver dag, og så seriøs styrke træning hver anden dag, men det hjalp jo også han var fuldblods varulv, det var så nemt at få muskler for dem.

"Hmmm normalt træner jeg cardio hver dag, og styrke træning hver dag, og så er jeg hjulpet af at være fuldblods. Men i dag tror jeg strandturen med dig, var rigeligt med cardio for os begge?"
Aiden
Aiden

Indlæg af Gæst Man 13 Jul 2015 - 0:00

Hun grinte opgivende af hans kommentar. ”Bare fordi jeg møder nogen på et diskotek betyder det ikke at jeg har sex med dem” sagde hun og fortsatte sin sætning lidt efter. ”Jeg fandt nøglen en anden dag hvor jeg vidste han var taget afsted igen” forklarede hun stille. Hun vidste godt hvad folk troede om hende og det meste af det var nu også sandt. Men hvorfor ikke gøre det man fandt sjovt.

”Det er ikke alt der kan være fair” sagde hun med et drilsk smil over sine læber. Hun kunne godt lide at drille ham og især når hun vidste hvor meget han havde lyst til hende. ”Hvis jeg bliver din beundre?” Spurgte hun og satte sig op hvorefter hun satte sig op på hans skød med fronten mod ham så han ikke kunne se fjernsynet mere, men kun hende. ”Du har måske planer om at vi skal se mere til hinanden?” Spurgte hun mens hun så ham ind i øjnene og tog en hånd om til hans baghoved og nussede ham stille i håret.

”Hvad er cardio?” Spurgte hun mens hun udtalte ordet meget tydeligt da hun syntes det lød mærkeligt. Det kunne godt være det var et andet ord for noget hun kendte, men hun var sikker på at hun aldrig havde hørt netop det ord før, men det lød meget fancy.

Gæst
Gæst

Indlæg af Aiden Man 13 Jul 2015 - 0:07

"Selvfølgelig ikke, og det er jeg glad for fordi så betyder det jo at jeg er noget særligt siden jeg kunne give dig så meget lyst til mig."

Han smilede drillende til hende, og nikkede bare til hvornår det var hun havde fundet nøglen, han grinede så også bare af hendes kommentar, men det var bare ikke fair, han havde jo sådan en lyst til hende, altså han havde så meget onaneret hvis det ikke var fordi hun var til stede altså.

"Ja, det kunne jeg godt tænke mig, du er spændende selskab, og god i sengen, selv uden at have prøvet dig i en seng."

Han smilede bare drillende, og som hun satte sig i hans skød, hævede han sig lidt, hvilket betød at hun ville kunne mærke bulen fra hans lem mod hendes underliv eller lår, alt efter hvordan det lige gik. Han sukkede også behaget og nydende over hendes nussen i hans nakke, og han kunne ikke holde sig tilbage.

"Cardio er et andet ord for udholdenheds træning, når du træner cardio træner du din udholdenhed. Og seriøst du tirrer mig meget lige nu!"

Han nappede hende i halsen, og kyssede hende flere gange op af halsen til hendes læber.
Aiden
Aiden

Indlæg af Gæst Man 13 Jul 2015 - 0:17

”Få nu ikke alt for mange forhåbninger om dig selv” sagde hun drillende. Der var ikke noget værre end en der syntes de var bedre end alle andre. Hun så på ham mens hun sad på hans skød. ”Det må jeg hellere overveje så” sagde hun til det med at han gerne ville bringe mere tid sammen med hende. Det var ikke normalt for hende at bringe tid med nogen hun havde haft sex med på den måde. Det virkede akavet for hende at det ikke bare skulle være sex en enkelt aften og så smutte dagen efter når de vågnede igen efter at have sovet engang.

Hun grinte af det hans sætning endte ud med. Cardio lød som en virkelig hård måde at træne sin krop på, men så vidt hun vidste var det også den bedste måde, især hvis man skulle have en god kondition. ”Det var jo slet ikke meningen” sagde hun flabet og lænede sit hoved en smule til siden så han kunne komme bedre til hendes hals. Da han nåede tæt på hendes læber drejede hun hovedet lidt og mærkede hans læber mod sine. Hun lænede sig ind mod ham mens hun lukkede øjnene og tog en smule fat i hans hår i baghovedet mens hun kyssede ham lidenskabeligt på munden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Aiden Man 13 Jul 2015 - 0:27

"Så må du jo passe på med ikke er komplimentere mig for meget."

Han smilede bare drillende, han gjorde det jo ikke for at virke arrogant, men han havde tænkt sig at drille hende en smule for at høre hvordan hun ville reagere på hvordan han tog tingene. Han kiggede på hende, og han lænede sig op til hednes øre for at hviske hende drillende i det.

"Ellers må jeg jo bare give dig endnu mere grund og lyst til at blive min beundrer?"

Han var godt klar over det var løgn at hun ikke forsøgte at tirre ham, han kiggede på hende, med et blik der sagde at hun skulle passe på. Han nød det da hun greb fat i hans baghår, og han nød kysset, og han kunne ikke lade være med at byde hendes tunge op til dans med hans egen, og hans hænder gled ned til hendes røv som han tog på, og hev hende tættere på sig, og gned sit underliv mod hende.

"Hvis du ikke passer på, så kommer du til at få så ondt!"

Han hviskede det drillende i hendes øre.
Aiden
Aiden

Indlæg af Gæst Man 13 Jul 2015 - 0:39

”Det skal jeg prøve at huske” sagde hun drillende. Det ville sikkert ske igen uden at hun tænkte over det alligevel. Hun komplimenterede normalt ikke mænd hun havde sex med så meget, men der var noget anderledes over ham.

Hun smilede stille af hans hvisken. ”Jeg tror allerede du har givet mig rigelig grund” sagde hun med et drilsk smil mens hun så på ham. Uden at hun tænkte over det komplimenterede hun ham endnu engang. Som sagt så var der bare et eller andet over ham. Nok at han var så utrolig charmerende, men på en fræk måde.

Hun lod hans tunge glide ind i hendes mund og dansede roligt med hans i noget tid mens hun stadig havde fat i hans baghoved. Et let støn undslap hendes læber da hun mærkede hans lem gnide sig mod hendes underliv mens hun følte en kuldegysning læbe igennem sig over det han hviskede til hende. Hun smilede skævt til ham og nappede ham i hans øre og ned ad halsen hvor hun bed ham og trak hans hoved mere tilbage hvor hun havde fat i hans hår for at få mere plads.

Gæst
Gæst

Indlæg af Aiden Man 13 Jul 2015 - 0:48

"Det er jeg glad for at høre, du ved jo alligevel jeg ikke rigtigt kan modstå dig."

Han nød nærværet med hende, han nød hvordan hun hev ham i nakken, og hvordan deres tunger legede med hinanden, han smilede da han kunne høre hvordan hun nød at han gned sig mod hende, og han gned sig bare mere intenst mod hende, det var også kun fordi hun fristede ham så meget at han lod hende have den smule magt han havde lige nu, men han fik taget sig sammen til at skifte kanal på tv'et over til en kanal der bare spillede musik.

"Ohhh you are such a naughty girl, and you know what happens to naughty girls?"

Han hviskede det i hendes øre, han kunne ikke lade være med at hviske det på engelsk da det simpelthen virkede meget bedre på engelsk, og han nød at tage på hende, og han hev så også bare t-shirten af hende han var så tændt han ville have mere af hende, det var der ingen tvivl om.

"Åhhh fuck Rogue, jeg håber du kan holde til det, eller stopper snart fordi du frister mig bare mere og mere"

Endnu en sætning blev hvisket til hende, men denne gang blev det hvisket mod hendes hals som han nappede i drillende.
Aiden
Aiden

Indlæg af Gæst Man 13 Jul 2015 - 0:56

Hun smilede i sig selv over at han kunne formå at få skiftet kanal mens hun tirrede ham så meget. Hun vidste hvor meget han nød det og det tændte også hende utrolig meget. Hun kunne høre musikken blive spillet, men kunne ikke se det på fjernsynet. Det var dog noget der skabte utrolig god stemning.

Hun måtte indrømme at der var noget endnu mere frækt over at han hviskede til hende på engelsk. Det kunne lyde så meget mere dirty på det sprog. Hun gik med til at han tog t-shirten af hende og lænede sig lidt frem så hun kunne hviske i hans øre. ”I don’t know, but I know what happens to naughty boys” hviskede hun frækt ind i hans øre og kunne høre på hans næste sætning hvor tændt han var lige nu. Hun lod ham nappe lidt i hendes hals inden hun lod sig glide ned af hans skød og ned på gulvet mellem sofaen og bordet og begyndte at åbne hans bukser. Bare fordi hun ikke kunne klare mere betød det ikke at han ikke kunne få lov at komme af med al den nydelse han havde fået bygget op. Hun fik åbnet hans bukser og trak dem af ham og rev ham ned af lårene mens hun så frækt op på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Aiden Man 13 Jul 2015 - 1:01

Han nød det selv at hun snakkede til ham på engelsk og inden hun fik gleden ned på joren nåede han da lige at hviske i hendes øre igen med et drillende og flabet stemme.

"Ooh, and they get what? A lovely sexy reward?"

Han mærkede hende så glide ned på knæ, og det at han kunne se hendes nøgne bryster tændte ham en smule, han kunne ikke lade være med at kigge ned af hendes krop, og hvis hun så efter ville hun kunne se hans lem vokse og blive helt stift, som han kiggede på hendes bryster, fordi tankerne om hvad hun måske kunne finde på at gøre, både med hendes læber, hænder eller bryster tændte ham meget.

"Ohhh Roue, please give me pleasure, make me cum..."

Han ville have hvisket det til hende, men hun kradsede ham ned af lårene så han lænede bare sit hoved tilbage og hvilede det på ryglænet og stønnede det næsten over hvor godt det hele føltes og hvor tændt han var ved tanken om hvad der mon skulle ske.
Aiden
Aiden

Indlæg af Gæst Man 13 Jul 2015 - 1:10

Efter hun havde fået hans bukser af fik hun også hans underbukser af meget kort tid efter. ”It will be all my pleasure” sagde hun mens hun så frækt op på ham og lod sin tunge glide halvt henover hendes overlæbe. Hun kyssede ham op ad benet og slikkede ham rundt om hans lem uden at røre det på nogen måde. Hun ville lige tirre ham endnu mere inden hun fortsatte.

Hun lod sin tunge glide ned til hans kugler og slikkede dem mens hun tog en af dem forsigtigt ind i munden og slikkede på den inden hun gjorde det samme med den anden. Hun fortsatte derefter op til roden af hans lem hvor hun lod spidsen af sin tunge glide op ad hans lem til hun nåede hovedet og lod spidsen af hendes tunge lege der i noget tid. Hun nød at se hans reaktion på det hun gjorde og kunne mærke at han var virkelig tændt lige nu og nok gerne ville have at han skulle fylde hele hendes mund ud med hans lem. Det måtte dog vente lidt endnu. Hun tog fat med den ene hånd om hans lem nede ved rosen så hun bedre kunne styre det og lod sin tunge lege med strengen under hovedet hvor hun vidste at han var følsom.

Gæst
Gæst

Indlæg af Aiden Man 13 Jul 2015 - 1:16

"Ohhh I think I will be the one feeling the most pleasure though"

Han sukkede nydende da hun begyndte t kysse og tirre ham, og hun ville kunne se hvordan hans lem nærmest hoppede hver gang hun kyssede ham dernede, for han havde sådan en lyst til at mærke hende, men nej hun skulle tirre og drille ham, han havde det så svært ved at styre sig, så han greb fast i ryglænet så det kunne høres hvordan hans negle borede sig ned.

"Åååhhh Rogue... Du skal være sød!"

Han sagde det da hun legede med hans kugler, og hans lem hoppede bare mere, hun ville også allerede nu kunne se en smule sæd der var gledet ud af hans lem, fordi det føltes så godt. Han greb hårdere fast i sofaen da hun legede med strengen, og han stønnede højlydt. Han kunne ikke klare det mere, og han var nød til at sige noget, ligesom tænke fremad på morgenen.

"Du kan godt vente dig gengæld i morgen, så skal jeg tirre dig til du tigger om at mærke mig!"

Han stønnede igen, og nød bare følelsen af hendes berøringer, hans ene hånd gled ned og greb hende i håret og han nussede hende blidt i nakken.
Aiden
Aiden

Indlæg af Gæst Man 13 Jul 2015 - 1:23

Hun nød virkelig at se ham så tirret så hun blev ved i så lang tid hun kunne indtil hun syntes at det var på tide at fortsætte. Hun lod sin tunge glide hen over strengen flere gange så det var ekstra tirrende og lod så sin mund glide langsomt over hans pik, men lod stadig hendes tunge røre ved hovedet. Hun lod sin tunge glide rundt mens hans lem forsvandt længere og længere ind i hendes mund indtil hun ikke kunne komme længere. Hun trak den lidt ud igen og lod sin tunge glide rundt om hans lem. Hun havde øjnene oppe på ham hvis han nu skulle kigge så han kunne se på hende imens hun gav ham et blowjob. Hun tog en hånd samtidig med og legede med hans kugler og lod hendes tunge danse rundt om hans lem indtil hun begyndte at køre sit hoved frem og tilbage så hendes mund gled helt ned til roden af hans lem og tilbage igen flere gange.

Gæst
Gæst

Indlæg af Aiden Man 13 Jul 2015 - 1:28

Hun blev ved med at tirre ham, og han blev bare mere og mere tændt, og hun ville kunne mærke hvordan hans lem faktisk pulserede af hendes drilsk pirren. Han nød det her meget lige nu, og han kunne ikke undgå at stønne højt da hun begyndte at tage hans lem rigtigt i munden.

"Fuck Rogue... Please lad mig tage dig!"

Han havde lyst til hende, ikke fordi det her ikke føltes godt, men det var bare det dyriske instinkt i ham, som gjorde at han ville komme i hende, og ikke i munden på hende, men det tændte ham så meget at hun faktisk tog hele hans lem i munden og hvordan hun legede med hans kugler. Han lænede sig tilbage, og løftede sig lidt fra sofaen mens han stønnede. Han begyndte at guide hendes hoved, med den hånd der havde grrebet fast i hendes hår.

"Ååhhh Rogue, Jeg kommer snart du er alt for god... "

Han sørgede for at lade hende vide han ville komme så hun selv kunne hav kontrol over hvor han skulle komme henne, det havde været alt for godt, og så også fordi han havde tænkt og fantaseret så meget så var det grunden til at han kom så hurtigt.
Aiden
Aiden

Indlæg af Gæst Man 13 Jul 2015 - 1:37

Lige meget hvor meget han havde tænkt sig at bede hende om at måtte tage hende så ville det ikke ske. Hun havde lyst til at få ham til at komme sådan om hans instinkter ville det eller ej. Det var nu også meget sjovt på en måde at prøve at gå imod hans instinkter.

Hun var ret overrasket over at han allerede var ved at komme, men han havde jo også været ret tændt på forhånd. Hun tog derfor sit hoved til sig så hun ikke havde ham i munden mere udover spidsen hvor hun kun lige rørte med sin tungespids. Hun ville ikke lade ham komme allerede. Hun havde ikke haft tid til at lege med ham endnu.

Hun tog ham helt ud af munden og lagde sine hænder på hans lår så hun kunne trække sig op og maste sine bryster imod hans lem og bevægede sig langsomt op og ned mens hun så på ham. Hun skød brystet let fremad så hans lem kunne komme endnu mere ind mellem hendes bryster.

Gæst
Gæst

Indlæg af Aiden Man 13 Jul 2015 - 1:42

Hun sagde inet hvilket var forståeligt, hun havde lidt munden fuld. Han nød følelsen af hendes læber, men da hun trak sig væk så han på hende med lystne øjne, det kunne hun ikke være bekendt, men han mærkede så noget andet varmt lukke sig om hans lem, hendes bryster og for satan det føltes godt... Han havde ingen ide om hvad han skulle gøre, han var så fucking tændt af hende og især hvordan hun brugte hendes bryster.

"Åhhh fuck... Please Rogue lad mig komme i dig, fylde dig med min sæd"

Hn tiggede hende faktisk igen, og hun ville også kunne mærke en smule sæd dryppe fra hans lem ned på hendes bryster. han var virkeligt tæt på nu, og der ville ikke gå mange sekunder før han ville komme hvis hun fortsatte med at give ham så meget nydelse her, hvis hun stoppede kunne han holde længere, men han håbede han snart måtte komme.

Aiden
Aiden

Indlæg af Gæst Man 13 Jul 2015 - 1:52

Hun legede med hans lem i lidt tid med hendes bryster og kunne mærke hvor våd og tændt han var over det. Hun smilede blot da han bedte om at komme i hende hvilket fik hende til at få en idé. Hun fjernede sig fra ham og tog t-shirten hun havde haft på og foldede den lidt sammen så det blev til et langt stykke stof. Hun kravlede op på hans skød og smilede drillende til ham. ”Der er ingen grund til at kunne se, er der?” Spurgte hun med et lille grin og bandt t-shirten rundt om hans hoved i øjenhøjde så han ikke kunne se noget overhovedet. Hun kyssede ham ned af halsen og ned ad brystet og fjernede sig fra ham. Hun smilede for sig selv over at se ham sidde der uden at kunne se noget.

Han hørte en smule tumult, men ellers ikke noget da hun sørgede for at være ekstra lydløs. Derefter mærkede han hvordan hun satte sig op på skødet af ham og lidt efter gled der noget vådt og stramt ned over hans lem som lige så langsomt gled hele vejen ned til roden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Aiden Man 13 Jul 2015 - 2:00

Han var så tæt på at komme allerde med han lod hende bare give ham t-shirten på som bind for øjnene, og han nød det faktisk, han sukkede nydende over det at hun bare blev ved med at pirre ham helt iden, men han sad først utålmodigtigt og ventede men han nåede lidt at tage fast om hans lem, og rive i den to gange inden han hørte tumulten og slap.

"Ohhh fuck Rogue... Sooo tight!"

Han var sikker på det var hendes skede han kunne mærke, det kunne ikke være andet, og han var allerede veda t komme igen, han ville ikke lade sig selv komme endnu fordi det føltes simpelthen for godt til at han ville lade det ende. Han sørgede for ikke at bruge hænderne til noget så han kunne blev meget mere overrasket end i forvejen, mens han bare lagde hovedet tilbage og stønnede højt.

"Ohhh I think I owe you after this..."

Han kunne så mærke hvordan presæden lige nu løb ud af ham, det var et meget tydeligt tegn på at han snart ville komme rigtigt og virkeligt komme for alvor.
Aiden
Aiden

Indlæg af Gæst Man 13 Jul 2015 - 2:09

Hun smilede skævt for sig selv hvilket han ikke kunne se. Han var utrolig fræk når han var så tændt og hun fik bare endnu mere lyst til at give ham nydelse hvilket også var derfor hun havde ændret sin mening og ladet ham glide op i hende.

Hun bevægede sig meget langsomt for at han ikke skulle komme lige med det samme. ”Jeg troede ellers du ville få mig til at tigge efter dig ligesom jeg har fået dig til at tigge efter mig” sagde hun med en flabet stemme mod hans øre. Selvom t-shirten var henover hans øre kunne han sagtens høre hvad det var hun sagde. Hun lod sig glide helt ned over ham og kørte sine hofter langsomt rundt i cirkulære bevægelser for at drille ham lidt mere inden hun gled op og ned igen mens hun lagde sine hænder på hans skuldre så hun bedre kunne styre det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Aiden Man 13 Jul 2015 - 7:09

Han var på sin vis lgeglad med hvad han havde sagt til hende tidligere, lige nu var det eneste der talte at han havde sit lem dybt oppe i hende, så han kunne nyde følelsen af hende der strammede om ham, og hold kæft det skabte meget nydelse, han fik ikke engang nogen flabet kommentar til hende.

"Hold mund..."

Det gik ham på at hun bevægede sig så langsomt, han ville jo så gerne komme i hende også, og når hun bevægede sig så langsomt tog det alt for lang tid for ham at nå klimaks. Han var dog tæt på, og han lænede sig frem og fandt hendes bryst som han bed i. Han mumlede så i mod hendes bryst.

"I want to cum inside you Rogue, please do me a bit faster..."

Han var virkeligt tændt når hun fik ham til at tigge sådan, men han var faktisk ligeglad lige nu var det vigtigeste for ham at få så meget nydelse som muligt ud af hendes krop, han ville bare nyde det faktum at han havde chancen for at komme i hende igen.
Aiden
Aiden

Indlæg af Gæst Man 13 Jul 2015 - 13:50

Hun grinte kort ved hans ret så hårde sætning. Det var sjovt for hende at se ham på denne måde, men mest fordi at det var hende der havde magten lige nu. ”Og hvad så hvis jeg ikke har lyst til at holde mund?” Spurgte hun drillende mens hun stadig bevægede sig langsomt op og ned over hans lem.

Hun så ham læne sig fremad hvor han fandt frem til hendes bryst. Det tirrede hende en smule at han bed i det. ”Du har da ikke lyst til at komme allerede, har du?” Spurgte hun med så drillende en stemme hun kunne formå og gjorde det kun endnu langsommere, men til gengæld en smule hårdere. Han skulle ikke tro at han havde magten over hende lige nu. Hun lod sig glide dybt ned over ham så hun kunne mærke ham helt inde i sig og tog hovedet hen til hans øre så han kunne høre hendes støn.

Gæst
Gæst

Indlæg af Aiden Man 13 Jul 2015 - 13:56

"så støn i det mindste!"

Han var så fucking lysten lige nu, det var nok umuligt for hende helt at forstå, og så alligevel ikke hun lod jo til at kunne lide hvor meget hun tændte ham, men så igen måske var det bare fordi hun kunne lide at have magten over ham hvilket hun havde lige nu. Han nød at mærke hendes hud under hans læber og tænder igen, mens han langsomt opbyggede nydelsen i sig, men fordi hun gjorde det så langsomt kunne han ikke helt nå til det punkt han ville komme hurtigt.

"Nej, men du føles så fantastisk at jeg ikke er sikke på jeg holder længe"

Han hviskede det i hendes høre da hun stønnede ved hans øre, han greb fast om hendes baller, og begyndte at massere dem, mens han stønnede hver eneste gang hun gled ned over hans lem, han kunne ikke lade være hun var så stram, varm og våd at det var helt vanvittigt for ham. Hans lem begyndte at pulsere lidt igen som tegn på at han alligevel var ved at komme snart trods de langsomme bevægelser men hun gjorde det også på så fantastisk en måde som det var muligt.
Aiden
Aiden

Indlæg af Gæst Man 13 Jul 2015 - 14:08

Hun stønnede ham ind i øret mens hun langsomt bevægede sig indover ham. Hun nappede ham i øreflippen og slikkede ham ned af halsen hvor hun bed ham. Hun kunne godt fornemme at han ikke ville holde meget længere og det var det der fik hende til at sætte farten op. Hun rettede sig mere op og lagde igen hænderne på hans skuldre og begyndte at kneppe ham virkelig hurtigt og hårdt på én gang. Hun stønnede mere højlydt og sørgede for at hver eneste bevægelse var så hurtig og hård som næsten muligt. Han havde jo tigget hende om at komme i så lang tid så nu skulle han nok få sin vilje. ”Kom for mig!” Stønnede hun ind i hans øre mens hun gjorde det endnu hårdere.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum