Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Give me everything I want! [emnesøgning] EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Give me everything I want! [emnesøgning] EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Give me everything I want! [emnesøgning] EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Give me everything I want! [emnesøgning] EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Give me everything I want! [emnesøgning] EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Give me everything I want! [emnesøgning] EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Give me everything I want! [emnesøgning] EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Give me everything I want! [emnesøgning] EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Give me everything I want! [emnesøgning] EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Give me everything I want! [emnesøgning] EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Give me everything I want! [emnesøgning]

Go down

Give me everything I want! [emnesøgning] Empty Give me everything I want! [emnesøgning]

Indlæg af Gæst Tirs 14 Jul 2015 - 18:52

Give me everything I want! [emnesøgning] Tumblr_nfntyj4yJC1u2olxbo1_r2_1280

We shall never forget who we are
Nor what we are
We shall embrace it, as was it a shield


Mary Alexabndra Mackenzie Sibley, er en skotsk dæmon, der har levet mere end blot 600 år. Hun tilbragte sine første år i Scotland, hvorpå hun flyttede til Salem. Det var her hun dannede sin anden evne, en evne hun opdagede ved et tilfælde. Hun er en kvinde der anser den kvindelige race for værende stærkere end mandens, ganske vidst har hun intet imod mænd, hun finder deres selskab interessant, dog er kvinderne langt mere stærke end manden. Personligt er hun mystisk, hun siger ofte kun hvad der er behøvet og er heller ikke bange for at manipulere med andre. Hun har en nærmest overnaturlig intellektualitet, hvilket hun også tager i brug når hun ønsker. Hun er derudover også mor til en dreng på seks, så hun er beskyttende over for denne unge dreng. Hun kan dog være kærlig, hvis hun finder tillid nok til denne mand. Hun er i øjeblikket gift, men manden er gammel, rig og hun bruger sin små potions på ham, hvilket giver hende en del magt.



Krav

Længde En god længde, på minds de 200-300 ord. Gerne mere, helst ikke mindre
Stavning En god stavning, så er jeg godt tilfreds!
Realistisk Hver helst realistisk på hvad jeres karakter kan og ikke kan, ingen er overvindelig!


Søger

Baby father Hendes rige ægtemand er på ingen måde far til hendes søn, så en far til hendes søn. jeg tænker det kunne have været en elsker
Elsker Mary er biseksuel, så her er mænd såvel som kvinder velkommen. De skal dog være klar på at hun er gift, men aldrig er sin mand tro. Hun misbruger egentlig blot hans store rigdom og magt
Familie Tætte, såvel som familie medlemmer der er langt ude
Gamle venner Dette siger vel lidt sig selv
Nye venner igen siger lidt sig selv
Rige/magtfulde venner Siger sig selv
Kunder Nogen der kunne bruge hendes små potions til forskellige ting
Andet



jeg håber at høre fra jer :)


Sidst rettet af Mary Tors 16 Jul 2015 - 16:48, rettet i alt 3 gange

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Give me everything I want! [emnesøgning] Empty Sv: Give me everything I want! [emnesøgning]

Indlæg af Aiden Tirs 14 Jul 2015 - 20:20

Jeg er frisk. :)
Jeg tænker du må sige til hvis du tænker noget særligt til Aiden, ellers tænker jeg lidt mere. :P
Aiden
Aiden
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Kælder lejlighed i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 125


Tilbage til toppen Go down

Give me everything I want! [emnesøgning] Empty Sv: Give me everything I want! [emnesøgning]

Indlæg af Gæst Tirs 14 Jul 2015 - 21:55

Aiden skrev:Jeg er frisk. :)
Jeg tænker du må sige til hvis du tænker noget særligt til Aiden, ellers tænker jeg lidt mere. :P

hvor dejligt!!

uhh det er jo det store spørgsmål

jeg tænker elsker, venner, måske baby daddy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Give me everything I want! [emnesøgning] Empty Sv: Give me everything I want! [emnesøgning]

Indlæg af Aiden Ons 15 Jul 2015 - 9:33

Hmmm, altså elsker kunne helt klart give mening med Aiden her, og derved kunne babe daddy vel egentligt ogå. :)
Aiden
Aiden
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Kælder lejlighed i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 125


Tilbage til toppen Go down

Give me everything I want! [emnesøgning] Empty Sv: Give me everything I want! [emnesøgning]

Indlæg af Gæst Ons 15 Jul 2015 - 9:48

Aiden skrev:Hmmm, altså elsker kunne helt klart give mening med Aiden her, og derved kunne babe daddy vel egentligt ogå. :)

Jamen perfekt!!

Hvor længe skulle de have haft deres forhold i gang (som elskere) og kender han til sin søn? i så fald, vil han være en del af det, dog i hemmelighed da hun jo er gift

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Give me everything I want! [emnesøgning] Empty Sv: Give me everything I want! [emnesøgning]

Indlæg af Aiden Ons 15 Jul 2015 - 10:02

jeg tænker det mest logiske er omkring 6-7 år eftersom sønnen var 6? :)
Og barnet det kommer an på om hun ville fortælle det? xD
Aiden
Aiden
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Kælder lejlighed i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 125


Tilbage til toppen Go down

Give me everything I want! [emnesøgning] Empty Sv: Give me everything I want! [emnesøgning]

Indlæg af Gæst Ons 15 Jul 2015 - 10:02

Aiden skrev:jeg tænker det mest logiske er omkring 6-7 år eftersom sønnen var 6? :)
Og barnet det kommer an på om hun ville fortælle det? xD

Så de er stadigvæk elskere?
det kunne da sagtens være hun ville havde fortalt ham det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Give me everything I want! [emnesøgning] Empty Sv: Give me everything I want! [emnesøgning]

Indlæg af Aiden Ons 15 Jul 2015 - 10:05

Det ville give mening i forhold til aiden, han lader ikke bare sådan folk slippe væk fra ham hvis han nyder deres selskab af den ene eller den anden grund. :P

Fordi hvis hun har så har han nok også accepteret at han bør have noget med barnet at gøre. :)
Aiden
Aiden
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Kælder lejlighed i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 125


Tilbage til toppen Go down

Give me everything I want! [emnesøgning] Empty Sv: Give me everything I want! [emnesøgning]

Indlæg af Gæst Ons 15 Jul 2015 - 10:06

Aiden skrev:Det ville give mening i forhold til aiden, han lader ikke bare sådan folk slippe væk fra ham hvis han nyder deres selskab af den ene eller den anden grund. :P

Fordi hvis hun har så har han nok også accepteret at han bør have noget med barnet at gøre. :)

jamen okay!!

super, hvad skal der så ske i emnet?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Give me everything I want! [emnesøgning] Empty Sv: Give me everything I want! [emnesøgning]

Indlæg af Aiden Tors 16 Jul 2015 - 15:21

Hmmm ja det er jo et godt spørgsmål, jeg gætter på du ikke lige har nogle ideer på stående fod? ^^
Fordi lige nu har jeg ingen ideer, og forresten undskyld det sene svar, havde lige noget det skulle ordnes. ^^
Aiden
Aiden
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Kælder lejlighed i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 125


Tilbage til toppen Go down

Give me everything I want! [emnesøgning] Empty Sv: Give me everything I want! [emnesøgning]

Indlæg af Gæst Tors 16 Jul 2015 - 15:59

Aiden skrev:Hmmm ja det er jo et godt spørgsmål, jeg gætter på du ikke lige har nogle ideer på stående fod? ^^
Fordi lige nu har jeg ingen ideer, og forresten undskyld det sene svar, havde lige noget det skulle ordnes. ^^

I never said that

jeg tænker enten et booty call, enten ringer hun til ham, hun er på et hotel og keder sig....eller også ringer han til hende, han er måske hjemme og keder sig

eller også kunne det være en form for familie kommensammen i hemmelighed. De mødes måske hjemme hos ham, hende, deres søn også ham?

det er hvad jeg lige kan komme op med

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Give me everything I want! [emnesøgning] Empty Sv: Give me everything I want! [emnesøgning]

Indlæg af Aiden Tors 16 Jul 2015 - 16:35

Then I am sorry. :)

Hmmm det kunne også være at hun ringede for et booty call, og så mens de er sammen, snakker hun om at han snart skal bruge noget tid med sønnen? ^^
Aiden
Aiden
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Kælder lejlighed i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 125


Tilbage til toppen Go down

Give me everything I want! [emnesøgning] Empty Sv: Give me everything I want! [emnesøgning]

Indlæg af Gæst Tors 16 Jul 2015 - 16:38

jamen det lyder som en fin ide!! et hotel i Terre?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Give me everything I want! [emnesøgning] Empty Sv: Give me everything I want! [emnesøgning]

Indlæg af Aiden Tors 16 Jul 2015 - 16:40

Yeah det giver god mening. :D
Laver du det? ^^
Aiden
Aiden
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Kælder lejlighed i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 125


Tilbage til toppen Go down

Give me everything I want! [emnesøgning] Empty Sv: Give me everything I want! [emnesøgning]

Indlæg af Gæst Tors 16 Jul 2015 - 16:40

Aiden skrev:Yeah det giver god mening. :D
Laver du det? ^^

Det tænker jeg at jeg ville!! så sender dig en pm når emnet er lavet!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Give me everything I want! [emnesøgning] Empty Sv: Give me everything I want! [emnesøgning]

Indlæg af Aiden Tors 16 Jul 2015 - 16:47

SUper, mange tak. :D
Aiden
Aiden
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Kælder lejlighed i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 125


Tilbage til toppen Go down

Give me everything I want! [emnesøgning] Empty Sv: Give me everything I want! [emnesøgning]

Indlæg af Gæst Tors 16 Jul 2015 - 16:47

det var da så lidt :)

ellers andre?!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Give me everything I want! [emnesøgning] Empty Sv: Give me everything I want! [emnesøgning]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum